Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КНП Тетіївська ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 01994221 |
Місцезнаходження: | 09832, Україна , Київська обл., село Денихівка, вулиця Лесі Українки, 4 |
Контактна особа: |
Касянчук Ігор Іванович +380456051815 tetievcrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 5 841 583,85 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 207,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29207.92 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 20 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 15:53 |
Тенд док.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На Ваш запит щодо надання роз’яснення повідомляємо наступне.
Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція І-го поверху лікувального корпусу №2 під відділення екстреної медичної допомоги КП «КНП Тетіївської ЦРЛ» в м. Тетіїв Київської області (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» затвердженої рішенням тендерного комітету (рішення №8 від 04 серпня 2020 року) встановлені наступні вимоги:
- Пунктом 4 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлені вимоги для учасників для підтвердження наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю, за умови яких зазначено перелік документів, які потрібно надати в складі тендерної пропозиції та конкретизовано до кожного документу з цього розділу щодо дати складання даних документів, а саме:
4.1.Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема:
- баланс (звіт про фінансовий стан);
- звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід).
У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
4.2. Довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, не більше місячної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій.
- частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлені інші вимоги до тендерної пропозиції учасників та документів, що подаються з нею разом, а саме:
Абзацом сьомим частини 5.2. розділу V Тендерної документації передбачено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, тощо).
Даний абзац не поширюється на довідки отримані з банків, оскільки до довідок з банків окремо конкретизовану норму, де чітко в розділі про підтвердження наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю, зазначено назву документу до якого встановлена вимога.
З повагою,
Голова Тендерного комітету Маковська Людмила Олексіївна
Вимоги про усунення порушення
ТОВ "УКРБУДІНВЕСТ"
В разі не скасування протоколу при дискваліфікацію та не надання нам часу на усунення одної помилки, ми звернемся зі скаргою до АМКУ. Просимо звернути увагу на неодноразові рішення АМКУ по задоволеню таких скарг ( UA-2020-05-14-005161-b,UA-2020-04-30-001489-a), де Замовник після оприлюднення рішення АМКУ, скасував своє рішення про визначення учасника переможцем, та після цього не надав йому право згідно ч.16 с.29 Закону.
Зверніть увагу, що це можливо на підставі абз. 9 ч.16 ст.29 Закону, а саме:
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 вересня 2020 22:34
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-22-000031 ● b166a16b77234acfa14b7d9a6d5c496d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-08-05-002232-b 05.08.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Членами тендерного комітету було розглянуто результат моніторингу та прийнято відповідні рішення
2020-12-08 14:25:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII) • не усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • не усунуто
-
2021-04-27 16:31:59
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
4 920 347,64
UAH з ПДВ
|
4 920 347,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
5 841 185,93
UAH з ПДВ
|
5 841 185,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДЯЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ |
5 841 583,00
UAH з ПДВ
|
5 841 583,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Рішення скасоване |
4 920 347,64
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 09:53
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Рішення скасоване |
4 920 347,64
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 13:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Рішення скасоване |
5 841 185,93
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 13:34
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Переможець |
4 920 347,64
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:51
|
Довідка про вартість | укладений |
05 січня 2021 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 14:51
|
дод 2 345.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 11:03
|
РЕКОН.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 12:08
|
дод 1.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 15:59
|
додаткова продовження.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 15:31
|
Договір підписаний | укладений |
04 листопада 2020 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додання додатку до договору |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність печатки на додатку |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості виконаня робіт |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |