Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення та встановлення дороговказів та стендів з інформацією про цікаві природні та культурні об’єкти, схеми на таких велодоріжках Ужанської туристичної траси: Великий Березний-Руський Мочар-Чорноголова-Люта-Гусні-Ужок, Термачув-Явірник-Красія-Вишка, Малий Березний-Ужоцький перевал, до Блакитної лагуни, Пастіль-Чорноголова, Кострино-Люта, Малий Березний- Чорноголова, Ужок-Волосянка,Стричава-Княгиня-Стужиця, Волосянка-Лубня (розробка навігаційно-інформаційного облаштування мережі велосипедних туристичних маршрутів: підготовка інформації про об'єкти, картосхем, часу і відстаней пересування, дизайн, верстка, виготовлення і встановлення туристично-інформаційних стендів та дороговказів)
Очікувана вартість
1 150 765,00 UAH
UA-2023-05-08-009579-a ● 8dbdc54aa6ad447b9260c5a3b4863c1b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоберезнянська селищна рада Ужгородського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04351127 |
Місцезнаходження: | 89000, Україна , Закарпатська обл., смт Великий Березний, Шевченка, буд. 12 |
Контактна особа: |
Навроцький Володимир 0313523887 vova.navrotskyy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 1 150 765,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 753,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73120000-9: Послуги у сфері експериментальних розробок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
розробка навігаційно-інформаційного облаштування мережі велосипедних туристичних маршрутів: підготовка інформації про об'єкти, картосхем, часу і відстаней пересування, дизайн, верстка, виготовлення і встановлення туристично-інформаційних стендів та дороговказів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89000, Україна, Закарпатська область, смт Великий Березний, Шевченка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 73120000-9 — Послуги у сфері експериментальних розробок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 7-ми банківських днів за фактично отримання надання послуг на підставі належним чином оформлених документів (накладної, рахунка–фактури), тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних бюджетних призначень в 2023 р | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 15:04 |
Додаток №4 Декларація доброчесності.docx | |
08 травня 2023 15:04 |
ТД Стенди.docx | |
08 травня 2023 15:04 |
Додаток №3 Проект Договору.docx | |
08 травня 2023 15:04 |
Додаток №2 Технічні вимоги.docx | |
08 травня 2023 15:04 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення.
Дата подання: 08 травня 2023 23:15
Дата відповіді: 09 травня 2023 16:50
Добрий день. Для прорахунку потрібна орієнтовна кількість заявок з маршрутом.
Відповідь: Добрий день.
Кількість стендів на кожному маршруті вказана в Додатку №2, загальна протяжність маршрутів на яких встановлюються стенди і дороговкази 240 км, слід зважати що значна частина проходить по горських та лісових масивах. Заявник сам планує логістику для виконання робіт.
Переможець торгів повинен обстежити територію, визначити точні місця встановлення дороговказів і стендів згідно вимог, що зазначені в додатку №2 ТД, погодити їх з замовником. Після чого переможець самостійно збирає інформацію щодо інформаційного наповнення стендів та дороговказів та розробляє макети всіх знаків та погоджує їх з замовником в терміни вказані в проекті договору.
Кількість стендів на кожному маршруті вказана в Додатку №2, загальна протяжність маршрутів на яких встановлюються стенди і дороговкази 240 км, слід зважати що значна частина проходить по горських та лісових масивах. Заявник сам планує логістику для виконання робіт.
Переможець торгів повинен обстежити територію, визначити точні місця встановлення дороговказів і стендів згідно вимог, що зазначені в додатку №2 ТД, погодити їх з замовником. Після чого переможець самостійно збирає інформацію щодо інформаційного наповнення стендів та дороговказів та розробляє макети всіх знаків та погоджує їх з замовником в терміни вказані в проекті договору.
Уточнення
Дата подання: 09 травня 2023 00:37
Дата відповіді: 09 травня 2023 16:49
Шановний замовник поясніть будь-ласка яким чином прикріпити Інформаційний стенд 1200х1800мм до металевого каркасу так щоб лицьова сторона стенду не містила елементів кріплення.
Інформаційні стенди в кількості - 49шт. 600х900мм розміщуються на опорах вказівників, з відповідним кріпленням, які це опори не вказаний їх розмір та матеріал виготовлення чи це вже існуючі опори? Інформаційне наповнення стендів дає замовник чи переможець сам його шукає і формує?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Щоб лицьова сторона стенду не містила елементів кріплення – це одна із вимог Ґрантодавців згідно проекту (з метою забезпечення оригінальності та естетичного вигляду стендів), кріплення не має відволікати від змісту стендів, для цього, на думку Замовника, є спеціальні кріплення. Слід зазначити, що Замовник не є експертом у розробці стендів, та не зобов’язаний володіти інформацією, яким чином досягти мети поставленої Ґрантодавцем.
У Додатку №2, щодо стендів в кількості - 49шт. 600х900мм вказано, що вони розміщуються на опорах вказівників з відповідним кріпленням, вони співпадають із розміщенням дороговказів на які будуть і кріпитися, вартість виготовлення та встановлення яких входить в ціну тендерної пропозиції.
Переможець торгів повинен обстежити територію, визначити точні місця встановлення дороговказів і стендів згідно вимог, що зазначені в додатку №2 ТД, погодити їх з замовником. Після чого переможець самостійно збирає інформацію щодо інформаційного наповнення стендів та дороговказів та розробляє макети всіх знаків та погоджує їх з замовником в терміни вказані в проекті договору.
Щоб лицьова сторона стенду не містила елементів кріплення – це одна із вимог Ґрантодавців згідно проекту (з метою забезпечення оригінальності та естетичного вигляду стендів), кріплення не має відволікати від змісту стендів, для цього, на думку Замовника, є спеціальні кріплення. Слід зазначити, що Замовник не є експертом у розробці стендів, та не зобов’язаний володіти інформацією, яким чином досягти мети поставленої Ґрантодавцем.
У Додатку №2, щодо стендів в кількості - 49шт. 600х900мм вказано, що вони розміщуються на опорах вказівників з відповідним кріпленням, вони співпадають із розміщенням дороговказів на які будуть і кріпитися, вартість виготовлення та встановлення яких входить в ціну тендерної пропозиції.
Переможець торгів повинен обстежити територію, визначити точні місця встановлення дороговказів і стендів згідно вимог, що зазначені в додатку №2 ТД, погодити їх з замовником. Після чого переможець самостійно збирає інформацію щодо інформаційного наповнення стендів та дороговказів та розробляє макети всіх знаків та погоджує їх з замовником в терміни вказані в проекті договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25" |
1 150 000,00
UAH
|
1 150 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бурсанов Олександр Олексійович |
1 150 000,00
UAH
|
1 150 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25" #40724648 |
Відхилено |
1 150 000,00
UAH
|
18 травня 2023 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 14:15
|
ФОП Бурсанов Олександр Олексійович #3324408314 |
Переможець |
1 150 000,00
UAH
|
19 травня 2023 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 14:30
|
ДУ №4 договору №49.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2023 12:00
|
ДУ 3 Дороговкази.docx | зміни до договору |
29 вересня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2023 14:52
|
ДУ №2 Договору №49.pdf | зміни до договору |
31 липня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 14:11
|
ДУ 1 договору №49 від 29.05.2023.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 09:19
|
Договір №49 від 29.05.2023.pdf | укладений |
30 травня 2023 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із зміною річних асигнувань на 2023 рік, Підпункт 3.1.1. пункту 3.1. Розділу ІІІ викласти в такій редакції: «3.1.1 Бюджетні зобов’язання за цим Договором на 2023 рік складають, в тому числі коштів загального фонду місцевого бюджету у сумі – 985 000,00 грн. (дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) та ґрантових коштів у сумі – 165 000,00 грн (сто шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.)». Доповнити банківські реквізити Замовника, що містяться в Розділі XIV Договору, новим рахунком та Викласти Місцезнаходження та банківські реквізити Замовника в такій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із продовженням терміну виконання Проекту «Покращення доступності та мобільності у словацько-українському транскордонному регіоні та підтримка екологічного транспорту» з боку Грантодавця до 30.09.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору підряду № 49 від 29 травня 2023 року до 30.11.2023 року, а в частині розрахунків до їх повного здійснення. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору підряду № 49 від 29 травня 2023 року до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків до їх повного здійснення. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |