Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження (капітальний ремонт даху з утеплення для збільшення енергоефективності ЦЕНТРУ КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ) за адресою: 67900, Одеська область, Подільський район, смт.Окни, вулиця Героїв України, будинок,12
Очікувана вартість
3 175 658,22 UAH
UA-2023-09-05-007696-a 8d89721d50ad4feabd31ae86b1041934
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчинська Марина Анатоліївна

+380486122318 osvita-otg2480@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43247538
Місцезнаходження: 67900, Україна , Одеська обл., смт Окни, вул. Херсонська, 6
Контактна особа: Корчинська Марина Анатоліївна
+380486122318
osvita-otg2480@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження (капітальний ремонт даху з утеплення для збільшення енергоефективності ЦЕНТРУ КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ) за адресою: 67900, Одеська область, Подільський район, смт.Окни, вулиця Героїв України, будинок,12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

05 вересня 2023 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 13:46
Обгрунтування п_6.doc
05 вересня 2023 13:46
UA-2023-08-04-004735-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Котовський асфальтобетонний завод"
#39103990
Переможець 3 175 658,22
UAH з ПДВ
05 вересня 2023 13:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 09:12
Електронний підпис укладений
08 березня 2024 10:33
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
08 березня 2024 10:30
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 08:40
додаткова угода.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 08:39
Електронний підпис укладений
19 вересня 2023 16:44
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 вересня 2023 16:38
договір 204.pdf укладений
05 вересня 2023 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі листа від 13.09.2023р. № 13-09/23, керуючись пунктом 4 частини 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами в останній редакції)(далі – Особливості) та пунктом 16.3 Договору № 204 від 01 вересня 2023 року
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами в останній редакції)(далі – Особливості), пунктом 16.1 та пунктом 16.3 Договору № 204 від 01 вересня 2023 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання робіт в строки
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 075 351,88
UAH (в тому числі ПДВ 512 558,65 UAH)