Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Центральна в смт Колки Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
Очікувана вартість
1 524 015,80 UAH
UA-2020-04-28-001294-b 8d401e329ff64dadae1e1374d1330512
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Лобода

+380979330562 loboda.m.v@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Колківська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333247
Місцезнаходження: 44661, Україна , Волинська обл., смт. Колки, вул. Грушевського, 42
Контактна особа: Михайло Лобода
+380979330562
loboda.m.v@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 травня 2020 15:34
Очікувана вартість: 1 524 015,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 620,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Центральна в смт Колки Маневицького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44661, Україна, Волинська область, смт. Колки, вул. Грушевського, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування за даним Договором здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та/або державного бюджету (при їх надходженні), які передбачені на поточний рік згідно з планом фінансування. Попередня оплата за цим Договором може здійснюватися згідно чинного законодавства (на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі, що не перевищує 30 % вартості робіт, шляхом спрямування коштів ПІДРЯДНИКУ на бюджетний рахунок, відкритий в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та № КБ-3, підписаними уповноваженими представниками сторін. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 після перевірки та підписання відповідальною особою за здійснення технічного нагляду та при наявності протоколу лабораторних випробувань (з висновком про відповідність діючим нормативам виконаних робіт). ЗАМОВНИК проводить оплату за виконанні роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 14:46
ДОДАТОК 10 (Технічне завдання).docx
28 квітня 2020 14:46
Договір (ДОДАТОК 11).doc
28 квітня 2020 14:45
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000042 ● 78f335b045674d4a8fbf653696ffa488
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-28-001294-b від 28.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2020-04-28-001294-b Капітальний ремонт вулиці Центральна в смт. Колки Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), повідомляємо наступне: 1. Відповідно до Висновку ДАСУ про наявність чи відсутність порушень законодавства у річному плані встановлено порушення вимог пунктів 1 та 8 частини 2 статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» (річний план закупівель UA-P-2020-04-28-001582-b не містить інформації про місцезнаходження, категорію та інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції Замовника). Крім того пунктом 7 Тендерної документації, передбачено: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.» Так, пунктом 1 частини 2 статті 4 Закону не передбачено розміщення в плані інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Пункт 8 частини 2 статті 4 Закону – відсутній. Згідно даних майданчика в плані Інформація про Замовника в тому числі місцезнаходження зазначені в повному обсязі. Внесення даних про категорію, технічно майданчиком не передбачено. 2. Щодо порушення вимог частини 2 статті 21 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-04-28-001294-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та місцезнаходження Замовника). За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, пункт 3 Оголошення містить повну інформацію про місцезнаходження Замовника. Крім того Форма річного плану закупівель та Форма оголошення про проведення відкритих торгів затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490. Відповідно до затверджених Форм, зокрема: річного плану закупівель (внесення даних про категорію) та оголошення про проведення відкритих торгів (внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції) не передбачено. Висновок ДАСУ розглянутий на засіданні тендерного комітету, зауваження враховані з метою недопущення в майбутньому. Зазначені недоліки не вплинули на процедуру проведення закупівлі, за результатами якої укладено договір та на сьогодні вже проводяться роботи з капітального ремонту вулиці Центральна в смт Колки. Відповідно, дострокове розірвання договору є неможливим, оскільки потягне за собою негативні наслідки для селищної ради в тому числі застосування підрядником фінансових санкцій за невиконання умов договору.

2020-06-12 11:41:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено прорушення: 1) вимог пунктів 1 та 8 частини 2 статті 4 Закону (річний план не містить інформації про місцензнаходження та категорії замовника), 2) вимог частини 2 статті 21 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову якою повинні готуватися тндерні пропозиції).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг 1 298 924,40
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 1 400 843,62
UAH з ПДВ
1 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" 1 416 916,67
UAH з ПДВ
1 367 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 1 425 235,00
UAH з ПДВ
1 368 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 1 430 367,68
UAH з ПДВ
1 369 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 1 478 167,80
UAH з ПДВ
1 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 19:26
Статут_ свідоцтво.pdf
13 травня 2020 19:26
Проект договору.pdf
13 травня 2020 19:26
Наказ про призначення.pdf
13 травня 2020 19:26
Ліцензія.pdf
13 травня 2020 19:26
Договірна ціна.pdf
13 травня 2020 19:26
Довідки.pdf
13 травня 2020 19:26
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 10:12
Електронний підпис
26 травня 2020 10:11
Електронний підпис
26 травня 2020 10:10
file.pdf
26 травня 2020 10:10
30850023829747.XML
22 травня 2020 17:01
Електронний підпис
22 травня 2020 16:59
Довідка МВС.PDF
13 травня 2020 16:20
Електронний підпис

Публічні документи

13 травня 2020 14:42
Електронний підпис
13 травня 2020 14:41
11.2 Локальний кошторис.pdf
13 травня 2020 14:41
11.1 Договірна ціна.pdf
13 травня 2020 14:41
11 Проект договору.pdf
13 травня 2020 14:41
3.4.5.5 Витяг_з_ЄДР.pdf
13 травня 2020 14:41
3.4.5.1 Дод_до_Лiцензii.PDF
13 травня 2020 14:41
3.4.5 Лiцензiя.PDF
13 травня 2020 14:41
3.4.4.2 Опис_03.12.2019.PDF
13 травня 2020 14:41
3.4.4.1 Протокол_03.12.2019.PDF
13 травня 2020 14:41
3.4.4 Статут_ББС_03.12.2019.PDF
13 травня 2020 14:41
3.3.4 Договір_822.pdf
13 травня 2020 14:41
3.3.1Договір_230.pdf
13 травня 2020 14:41
3.3 досвід.pdf
13 травня 2020 14:40
1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 16:39
Електронний підпис
13 травня 2020 16:37
Електронний підпис
13 травня 2020 16:18
аналогічний договір.pdf
13 травня 2020 16:18
захист довкілля.pdf
13 травня 2020 16:18
дц.pdf
13 травня 2020 16:18
працівники.pdf
13 травня 2020 16:18
ліцензія.pdf
13 травня 2020 16:18
звв.pdf
13 травня 2020 16:18
прямі і звв.pdf
13 травня 2020 16:18
пояснювальна записка.pdf
13 травня 2020 16:18
ГАРАНТ ЛИСТ.pdf
13 травня 2020 16:18
відомість.pdf
13 травня 2020 16:18
проект договору.pdf
13 травня 2020 16:18
кошторис.pdf
13 травня 2020 16:18
договір.pdf
13 травня 2020 16:18
санкції.pdf
13 травня 2020 16:18
МТБ.гарантійні листи.pdf
13 травня 2020 16:18
гарант 17 ст.pdf
13 травня 2020 16:18
дотримання норм.pdf
13 травня 2020 16:18
субпідрядники.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 16:46
Електронний підпис
13 травня 2020 16:45
ДЦ Колки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг

ПП "РОСТРАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"

ПП МВМ ШЛЯХБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"

ТОВ Луцька ДПМК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
#13974620
Відхилено 1 250 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 14:52
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 1 280 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
1 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:46
Договір.pdf укладений
01 червня 2020 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 280 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 213 333,33 UAH)