Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108929 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 6/1 |
Контактна особа: |
Фесун Ірина Юріївна +380382670456 upo_khm_dzo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 06:00 |
Очікувана вартість: | 4 433 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 168,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
ККод ДК 021:2015 : 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Дата підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 11:48 |
Додаток 6 Проект договору сто | |
21 березня 2023 11:48 |
Додаток 5 Гарантійний лист щодо виконання зобов'язань | |
21 березня 2023 11:48 |
Додаток 4 Лист-згода на обробку персональних даних | |
21 березня 2023 11:48 |
Додаток 3 Кваліфікаційна частина | |
21 березня 2023 11:48 |
Тендерна документація (ТО, ремонт авто) 2023.doc | |
21 березня 2023 11:48 |
Додаток 2 Технічне завдання | |
21 березня 2023 11:48 |
Додаток 1 Цінова пропозиція |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-05-000039 ● ec0736cc5c8f4ad4b612543fc5c08659
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2023
№ 35-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.06.2023 № 35-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-03-21-004919-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-06 08:43:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з ремонту та технічного обслуговування колісних транспортних засобів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-21-004919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-09 17:10:40
Відповідь на запит ДАСУ
Повний текст відповіді на запит ДАСУ та фактографічна інформація замовника містяться в заванатажених файлах
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір про закупівлю на виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.06.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-21-004919-a. Сторони підтверджують, що станом на дату укладення Угоди про розірвання Договору Учасник надав, а Замовник оплатив послуги на загальну суму 662 158,08 грн., в т.ч. ПДВ
2023-06-23 23:18:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору про закупівлю 07.04.2023 № 63.
2023-06-26 08:49:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОСТОК-АВТО-СЕРВІС" |
3 900 264,00
UAH з ПДВ
|
3 900 264,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОСТОК-АВТО-СЕРВІС" #38072464 |
Переможець |
3 900 264,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2023 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 березня 2023 23:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 22:51
|
Угода про розірвання Договору про закупівлю послуг | укладений |
23 червня 2023 22:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 16:39
|
Договір про закупівлю послуг | укладений |
07 квітня 2023 16:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
662 158,08
UAH (в тому числі ПДВ 110 359,68 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір про закупівлю на виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.06.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-21-004919-a |