Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінія для сортування твердих побутових відходів б/в (джерело фінансування - районний бюджет)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-09-10-001533-b 8d24772436a24853b6c7572dcfd2a642
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гузевата

+380976559089 gospodar.bogodukhiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 40327746
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б
Контактна особа: Наталія Гузевата
+380976559089
gospodar.bogodukhiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Лінія для сортування твердих побутових відходів б/в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету. Покупець здійснює оплату товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30-ти банківських днів з моменту поставки товару на підставі наданого оригіналу рахунку та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 13:35
ТД _сортувальна лінія.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОВТОР" 1 099 992,00
UAH з ПДВ
1 099 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 17:10
Справки тендер 4.zip
19 вересня 2019 17:10
Док. статутні.rar
19 вересня 2019 17:10
Справки тендер 3.zip
19 вересня 2019 17:10
Справки тендер 2.zip
19 вересня 2019 17:10
Справки тендер 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОВТОР"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 вересня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій