Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02007087 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1 |
Контактна особа: |
Навітній Олег Юрійович +380512411974, +380512415537 giov.ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 550 543,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 752,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
М'ясо яловичини 1 категорії, заморожене, стегно куряче заморожене
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка та накладної на оплату товару за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2024 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 14:34 |
Додаток № 4 Проєкт договору 15110000-2– М'ясо.doc | |
12 січня 2024 14:34 |
ТД 15110000-2– М'ясо 2024р.doc |
12 січня 2024 14:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 січня 2024 14:34 |
Додаток № 4 Проєкт договору 15110000-2– М'ясо.doc
|
|||
12 січня 2024 14:34 |
ТД 15110000-2– М'ясо 2024р.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога надати Акт 143-22 спрямована на те, щоб замовник міг пересвідчитися у дотриманні потенційним постачальником до лікувального закладу вимог законодавчих норм щодо поводження з харчовими продуктами.
Законодавство про публічні закупівлі не містить визначення поняття «дискримінація», проте у Постанові Верховного Суду України від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС зазначив, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Вимоги тендерної документації адресовані на необмежену кількість потенційних учасників незалежно від строку їх діяльності.
Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 не містять обмежень для замовників встановлювати види і обсяг документального підтвердження відповідності учасників закупівель кваліфікаційним критеріям, зокрема, в законодавстві немає преференцій для учасників за критерієм тривалості їх роботи чи дати їх створення.
Також згаданою суб’єктом звернення Постановою КМУ № 896 від 31.10.2018 р. «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затверджено порядок визначення періодичності здійснення саме ПЛАНОВИХ заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей). Натомість у тендерній документації вимагається надати Акт за результатами проведення планових АБО позапланових заходів державного контролю. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для здійснення позапланових заходів є зокрема подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Суб’єкт звернення не надав доказів існування об’єктивних обставин, які б унеможливлювали здійснення на його підприємстві планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання ним вимог законодавства про харчові продукти та отримання відповідного акту за результатами таких заходів.
Окрім того, як вбачається з вимоги, по інших документах, які вимагаються від учасників у суб’єкта звернення питань немає, зокрема й по експлуатаційному дозволу. Отже можна зробити висновок, що суб’єкт звернення оформив такий дозвіл. Його оформлення, так само як і Акт 143-22 потребує перевірки Держпродспоживслужбою відповідності об’єкта певним критеріям. Тоді не зрозуміло, чому не був оформлений Акт, адже на це було достатньо часу.
Враховуючи викладене, вважаємо, що підстави для задоволення вимоги суб’єкта звернення відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000096 ● bbe7ab17922345bea5b2fd9034837428
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2024 № 36-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.05.2024 № 36-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-01-12-006599-a 12.01.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 09:30:40
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (М'ясо яловичини 1 категорії, заморожене, стегно куряче заморожене)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 09:52:25
Відповідь на запит Моніторингу від 14.05.2024 ID Закупівлі UA-2024-01-12-006599-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 09:30:40
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (М'ясо яловичини 1 категорії, заморожене, стегно куряче заморожене)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
ВІДПОВІДЬ:
По першому питанню.
У Госпіталя не має бюджетних призначень на закупівлю продуктів харчування, оскільки Госпіталь не відноситься до підприємств держаного сектору економіки та не отримує фінансування з бюджету на ці цілі (більш детальні пояснення з цього питання викладені у відповіді на друге питання). Відтак, госпіталь не може здійснювати обґрунтування неіснуючих у нього бюджетних призначень.
Очікувана вартість визначалась з використанням рекомендацій що містяться в «Примірній методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом №275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р..
Перед оголошенням відкритих торгів у січні 2024 р. був проведений моніторинг цін на м’ясо, зокрема яловичину та курятину, шляхом отримання комерційних пропозицій від ймовірних постачальників, а саме: ТОВ «Гуд Стор» (лист № 09 від 10.01.2024 додається), МПП «Ритм» (лист № 14/02 від 10.01.2024) та огляду рівня цін у торговельних мережах ТАВРІЯ В, СІЛЬПО, МЕТРО та ін. За результатами розгляду отриманих комерційних пропозицій середня ціна на яловичину заморожену становила 302,91 грн. за кг, на курятину заморожену 132,11 грн. за кг.
При визначені очікуваної вартості також враховувалось чи є постачальник виробником, якісні характеристики (вимагалось поставляти товар у великих шматках – лопатка, ошийок, задня частина). Слід зауважити, що у ціну, запропоновану постачальниками, на відміну від цін торговельних мереж, була включена також вартість доставки.
Виходячи з отриманих середніх арифметичних від цін з комерційних пропозицій та цін у торговельних мережах (яловичина 297,00 грн. за кг, курятина 106,92 грн. за кг) була сформована очікувана вартість всієї закупівлі (297 грн. × 1030 кг + 106,92 × 2288 кг = 550542,96 грн.), яка і була зазначена в закупівлі. При цьому, окремо, очікувана вартість яловичини та стегна курячого не визначалась. Тобто, закупівля здійснювалась одним лотом і в тендерній документації визначено загальну ціну (очікувану вартість) на обидва продукти разом яка дорівнювала розрахованій.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931, з урахуванням вимог, встановлених ДСТУ 3143-2013 «М'ясо птиці. Загальні технічні умови» та ДСТУ 4589:2006 «Напівфабрикати м’ясні натуральні від комплексного ділення яловичини за кулінарним призначенням».
Кількість предмета закупівлі розраховано на підставі рапорту дієтсестри КНП «МОКГВВ» МОР від 01.11.2023 (додаток 1).
По другому питанню.
Щодо розміщення на веб-сайті обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – «Постанова»), ця Постанова розповсюджує свою дію при використанні коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Як встановлено пунктом 4-1 Постанови, обов’язок здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, покладено на наступних суб’єктів:
- головного розпорядника бюджетних коштів;
- розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Пунктами 2-3 «Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» затвердженого Постановою КМУ від 24 грудня 2019 р. № 1086 (надалі – «Порядок») визначено, що для реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення, у тому числі оплати медичних послуг, пов’язаних з наданням екстреної медичної допомоги:
«2.Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ.
3. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ».
Пунктом 5 Порядку визначено, що «Оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ (далі - договір), здійснюється на рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в установах банків, на підставі звітів (рахунків у разі здійснення попередньої оплати), що внесені такими надавачами медичних послуг до електронної системи охорони здоров’я. Порядок та строки подання звітів (рахунків), інформація, що включається до них, визначаються договором, типова форма якого затверджується в установленому законодавством порядку».
Отже, КНП «МОКГВВ» МОР є надавачем медичних послуг, які оплачуються НСЗУна договірній основі, та не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Частиною 2 статті 22 Господарського кодексу України встановлено, що «Суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів».
Частиною 3 статті 24 Господарського кодексу України визначено, що «Суб’єктами господарювання комунального сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів».
З огляду на зазначене, КНП «МОКГВВ» МОР є не суб’єктом господарювання державного сектору економіки, отже, не є суб’єктом, якого пунктом 4-1 Постанови зобов’язано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, вимоги щодо розміщення відповідного обґрунтування на власному веб-сайті на КНП «МОКГВВ» МОР не поширюється.
Додатки:
1. Рапорт дієтсестри; ДОДАТОК № 1 Потреба на 2024 Продукти для харчування хворих.
2. Комерційні пропозиції ; ДОДАТОК №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ГУД СТОР» від 10.01.2024
3. Комерційні пропозиції ;ДОДАТОК №3 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯММП РИТМ від 10.01.2024
- Відповідь на запит Моніторингу від 14.05.2024 ID Закупівлі UA-2024-01-12-006599-a.docx
- ДОДАТОК № 1 Потреба на 2024 Продукти для харчування хворих..pdf
- ДОДАТОК №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ГУД СТОР» від 10.01.2024.PDF
- ДОДАТОК №3 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯММП РИТМ від10.01.2024.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-12-006599-a повідомляємо, що договір від 29.01.2024 № 41, укладений з ТОВ «Гуд Стор» розірвано відповідно до додаткової угоди № 2від 28.05.2024р., яка оприлюднена в електронній системі закупівель.
2024-05-28 14:59:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-05-28 15:53:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гуд Стор" |
547 447,40
UAH з ПДВ
|
547 447,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Гуд Стор" #41503075 |
Переможець |
547 447,40
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 14:56
|
ДУ №2 до договору №41 від 29.01.2024.PDF | зміни до договору |
28 травня 2024 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 14:03
|
ДУ №1 до договору №41 від 29.01.2024.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 14:00
|
Договір №41 від29.01.2024.PDF | укладений |
29 січня 2024 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвати Договір № 41 від 29.01.2024, внаслідок чого зменшити кількість Товару та суму Договору. З урахуванням зменшення сума Договору становить 157 039,20грн. (сто п’ятдесят сім тисяч тридцять дев’ять грн. 20 коп.) без ПДВ. Асортимент, ціна та кількість Товару зазначено у Додатку № 1 до даної Угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |