Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна
Pearl barley, barley groats, wheat groats, corn groats
Очікувана вартість
183 756 715,00 UAH
UA-2019-07-15-000722-c 8ceae8e03ad84b44a25d52ddd789cc29
Укладання рамкової угоди    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення з відомостями про рамкову угоду PDFHTML
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору Відбори за рамковою угодою:
UA-2020-10-26-007730-a
UA-2022-03-07-000639-c
UA-2022-03-04-000003-b
UA-2020-01-13-002535-c
UA-2021-01-14-000715-b
UA-2020-01-13-000511-b
UA-2020-11-27-001729-c
UA-2022-02-24-000645-c
UA-2022-02-15-006620-b
UA-2020-12-08-007643-a

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Каліновський Віталій Вікторович
+380444810541
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice
National ID: 41220556
Contact point: Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich
+380442073630
yzdr@ukr.net
Additional contacts: Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich
+380444810541
yzdr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2019 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 12:28
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 12:28
Очікувана вартість: 183 756 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 10
Строк, на який укладається рамкова угода: 3 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1837500 UAH
Publication date: 15 липня 2019 18:44
Enquiries until: 20 серпня 2019 16:00
Complaints submission until: до 26 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2019 16:00
Planned auction date: 15 жовтня 2019 12:28

Information

Estimated total value: 183 756 715 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,00 %
Count of parties to sign framework agreement: 10
Agreement duration: 3 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Scope of the procurement
Крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна
Pearl barley, barley groats, wheat groats, corn groats
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9685000 кг
Крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Відповідно до документації, 00000, 00000
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Pearl barley, barley groats, wheat groats, corn groats
CPV: 15610000-7
Період постачання: по 15 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
16 серпня 2019 17:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 17:00
Перелік змін ТД .doc
16 серпня 2019 16:48
Додаток 5 - Проект рамкової угоди у новій редакції.doc
16 серпня 2019 16:48
ТД рамки крупи у новій редакції.doc
16 серпня 2019 17:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 18:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 17:00
Перелік змін ТД .doc
16 серпня 2019 16:48
Перелік змін ТД .doc
16 серпня 2019 16:48
Додаток 5 - Проект рамкової угоди у новій редакції.doc
15 липня 2019 18:44
Додаток 5 - Проект рамкової угоди.doc
16 серпня 2019 16:48
ТД рамки крупи у новій редакції.doc
15 липня 2019 18:44
ТД рамки крупи.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-000722-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 12 вересня 2019 13:34
Вимога про надання додаткової інформації щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі за предметом «Крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна» з очікуваною вартістю 183 756 715,00 гривень. Номер оголошення в електронній системі публічних закупівель «Prozorro»: UA-2019-07-15-000722-c.
ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» є учасником даної закупівлі та відповідно до тендерної документації замовника подало свою пропозицію оформлену у відповідності до встановлених у ній вимог.
11.09.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій (далі-протокол) на підставі якого відхилив пропозицію ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ».
Згідно протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції учасника зазначено наступне, «Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Разом з цим, у протоколі відсутні посилання на конкретні порушення та невідповідність документів, які були підготовлені та подані ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» для участі у даній процедурі закупівлі. Зокрема, не зазначено у чому саме полягає невідповідність тендерної документації учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищезазначене просимо надати інформацію та конкретизувати причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ», що спричинили її відхилення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2019 17:38
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ», встановлено:
а) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема:
Вимогами підпункту 15.1. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до закупівлі, зокрема на виконання вимог пункту 2 частини другої статті 20 Закону № 771/97 осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів (реалізації, зберігання, транспортування).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано лист з інформацією про залучення до закупівлі наступних працівників:
водій автотранспортних засобів – 4 особи;
експедитор – 1 особа;
комірник – 2 особи;
вантажник – 2 особи;
Також надано наказ №16 від 15.10.2018 про створення робочої групи з розробки та впровадження системи НАССР, яким призначено осіб відповідальних за розробку та впровадження системи НАССР на підприємстві:
Керівник – Мільніченко Д.А. – заступник директора з комерційних питань;
Технічний секретар – Столейкова Г.В. – менеджер в оптовій торгівлі
Члени групи – Соболєва О.Ю. – менеджер з постачання, Моргун Ю.П. – заступник директора з питань логістики.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано документів з інформацією про залучення до закупівлі вказаних осіб, відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано наказ №37-од від 28.12.2018 р. про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми підприємства – заступника директора з комерційних питань Мільніченка Д.А. та не надано жодного документального підтвердження щодо залучення до закупівлі уповноваженого з реалізації антикорупційної програми підприємства, що суперечить вимогам Закону України «Про запобігання корупції» та Антикорупційної програми ТОВ «Проект Інвест ХХІ» наданої в складі тендерної пропозиції.
Крім того, в складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження щодо залучення до закупівлі директора підприємства.
Зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано копії медичних книжок наступних працівників:
водій автотранспортних засобів – 4 особи;
експедитор – 1 особа;
комірник – 2 особи;
вантажник – 2 особи.
У той же час, не надано копій медичних книжок директора підприємства та осіб, що входять до складу групи безпечності харчових продуктів, що суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року №559, статті 48 Закону № 771/97 та вимогам щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590.
Вимогами пункту 2 частини другої статті 20 Закону № 771/97 встановлено обов’язок операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення належної підготовки осіб, які є відповідальними за постійно діючі процедури, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів з питань застосування цих процедур.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано наказ №16 від 15.10.2018 року про створення робочої групи з розробки та впровадження системи НАССР, яким призначено осіб відповідальних за розробку та впровадження системи НАССР на підприємстві.
В Додатку 1 до цього наказу визначено склад групи із зазначенням освіти та досвіду роботи працівників. які входять до групи:
Керівник – Мільніченко Д.А. – освіта вища, досвід роботи 7 років;
Технічний секретар – Столейкова Г.В. – освіта вища, досвід роботи 6 років;
Члени групи – Соболєва О.Ю. – освіта вища, досвід роботи 12 років, Моргун Ю.П. – освіта вища, досвід роботи 15 років.
Документів з інформацією, яку саме освіту за фахом та який досвід роботи мають працівники, які входять до складу призначеної групи в складі тендерної пропозиції не надано.
У той же час, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано Положення про групу безпечності харчових продуктів відповідно до пункту 3.3. Розділу 3 якого склад групи, відомості щодо освіти, досвіду, особливих вмінь та навчання наведені в Додатку 1, але наданий в складі тендерної пропозиції Додаток 1 до цього положення не містить жодної інформації стосовно складу групи, відомостей щодо освіти, досвіду, особливих вмінь та навчання працівників які входять до складу групи.
Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано жодного документального підтвердження, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках з питань застосування цих процедур згідно із Законом № 771/97.
Враховуючи вище вказане, товариство з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у спосіб передбачений підпунктом 15.1. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.
б) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на підтвердження гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію, завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії (особою, яка підписала гарантію). У складі пропозиції учасника надано доручення на імя заступника голови правління банку на підписання гарантій з обмеженням – « підписання лише на підставі рішення колегіальних органів управління банку», але на підтвердження правомірності підписання гарантії в супереч вимогам тендерної документації учасником надано Витяг з рішення кредитного комітету, який не засвідчений ЕП учасника, при цьому в сканкопіі витягу з боку банку є тільки підпис секретаря кредитного комітету. Згідно п. 5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003: "Документи колегіальних органів підписують голова колегіального органу і секретар.»
Таким чином, надані документи не підтверджують повноваження особи, яка є підписантом гарантії з боку банка, а отже тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.

Підпунктом 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що у разі впровадження у Учасника системи управління безпечністю харчових продуктів надати оригінал (або нотаріально завірені копії) сертифікату (сертифікатів) які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур які реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону № 771/97 та копії документів, щодо змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
Так, вимогами частини першої статті 21 Закону № 771/97 встановлено, що оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Вимогами пунктів 1-4 частини третьої статті 21 Закону № 771/97 встановлено, що до принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині першій цієї статті, належать, зокрема ідентифікація небезпечних факторів, яким необхідно запобігти або які необхідно усунути або зменшити до прийнятного рівня; визначення критичних контрольних точок на етапах, на яких контроль управління є визначальним для запобігання виникненню небезпечних факторів, їх усунення або зменшення до прийнятного рівня; установлення критичних меж у критичних контрольних точках, які дають змогу відрізнити прийнятність харчового продукту від неприйнятності з точки зору його безпечності; проведення процедур моніторингу в критичних контрольних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано довідку, що містить опис обов’язкових процедур, які реалізують принципи системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в якій викладено інформацію, що опис цих процедур міститься в документах підприємства з переліком документів в яких він міститься.
Зокрема, в довідці міститься інформація, що вищевказані принципи, встановлені вимогами пунктів 1-4 частини третьої статті 21 Закону № 771/97, реалізує методика Управління небезпечними чинниками за методами НАССР.
Але ж в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано копії документів щодо змісту цієї методики всупереч вимогам підпункту 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Крім того, в зазначеній довідці міститься інформація, що на підтвердження ведення реєстраційних записів до довідки додаються витяги з протоколів та інших документів за останні три місяці, що передбачені відповідними процедурами, у разі відсутності потреби у записах впродовж останніх трьох місяців надані незаповнені форми протоколів та інших документів.
У той же час, в складі тендерної пропозиції не надані витяги з протоколів та інших документів за останні три місяці, що передбачені деякими процедурами всупереч вимозі щодо надання реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
Так, вимогами Інструкції Простежуваність продукції – програми-передумови, що включає виконання вимог простежуваності від вхідного контролю до реалізації (вимоги встановлено статтею 22 Закону № 771/97 передбачено ведення на підприємстві «Журналу простежуваності», але ж в складі тендерної пропозиції не надано документів , які підтверджують ведення цього реєстраційного запису за останні 3 місяці незважаючи на той факт, що іншими записами, які надані в складі тендерної пропозиції підтверджується факт отримання продуктів харчування від постачальників на протязі останніх трьох місяців.
Крім того, не надано реєстраційних записів, що передбачені процедурою Програма-передумова щодо гігієни та здоров’я персоналу.
Також, вимогами Положення про групу безпечності харчових продуктів передбачено, що один раз на квартал проводяться обов’язково засідання цієї групи з веденням передбачених цим Положенням реєстраційних записів, але в складі тендерної пропозиції не надано цих реєстраційних записів за останні 3 місяці.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі підпункту 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.

Підпунктом 17.4. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на виконання вимог статті 22 Закону № 771/97 надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інших об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано довідку з описом заходів, які здійснюються по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед" в якій міститься інформація, що на підприємстві розроблено та впроваджено процедуру, яка встановлює вимоги до простежуваності на підприємстві.
В цій довідці зазначено, що відповідно до вимог цієї процедури ведуться наступні документи - «Журнал простежуваності».
Але в складі тендерної пропозиції не надано документів з записами за останні 3 місяці (а саме Журналу простежуваності), що підтверджували б виконання заходів передбачених процедурою щодо простежуваності ТОВ «Проект Інвест ХХІ».
Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі підпункту 17.4 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.

Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції залишаються чинними після настання кінцевого терміну подання пропозицій впродовж 140 календарних днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.

Документи

16 вересня 2019 17:38
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-15-000722-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕККА", Код ЄДРПОУ:39001368
Дата подання: 23 липня 2019 15:01
Скарга відповідно до ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу, що додається, до розгляду. 2. Призупинити Процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника – Державну установу «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції, усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, зокрема привести у відповідність додаток 5, що є невід’ємною частиною тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 21:27
Рішення від 25.07.2019 № 10065 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 21:26
Рішення від 09.08.2019 № 10968.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 21:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМК згодні
Дата виконання рішення замовником: 16 серпня 2019 15:48
Номер скарги: UA-2019-07-15-000722-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 16 вересня 2019 23:23
Скарга на рішення тендерного комітету замовника, оформлене Формою Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.09.2019
Замовник порушив принципи закупівель та законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки Замовником неправомірно було прийняте рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям та допучення їх до участі, а тому є всі підстави для визнання порушення Замовником процедури закупівлі, визнання його дій такими, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та зобов’язання його скасувати неправомірне рішення. Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2019 21:58
рішення від 19.09.2019 № 13291.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 21:58
рішення від 07.10.2019 № 14386.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 23:34

Документи подані скаржником

23 липня 2019 14:38
ТД рамки крупи.doc

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 23:23
крупа.pdf

Документи подані замовником

03 жовтня 2019 16:43
Протокол
03 жовтня 2019 16:43
Лист з додатками
05 жовтня 2019 02:35
НАССР
05 жовтня 2019 09:03
Посилання на документи
05 жовтня 2019 09:03
Посилання на документи
05 жовтня 2019 09:03
Посилання на документи

Документи Органу Оскарження

19 вересня 2019 21:58
рішення від 19.09.2019 № 13291.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2019
UA-2019-07-15-000722-c8ceae8e03ad84b44a25d52ddd789cc29
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 10:45
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:43
форма крупи
27 жовтня 2019 16:46
Електронний підпис
27 жовтня 2019 16:40
cт 17 крупа
18 жовтня 2019 08:59
cт 17
30 серпня 2019 11:08
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:08
Електронний підпис
29 серпня 2019 21:48
Електронний підпис
29 серпня 2019 21:48
Електронний підпис
29 серпня 2019 21:38
крупа.7z
28 серпня 2019 22:13
рамкова угода крупа.7z
28 серпня 2019 22:13
опис продукту.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 6.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 5.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 4.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 3.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 2.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 1.7z
28 серпня 2019 22:13
листи-згоди нові.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 8 крупа.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 7.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 5 ТЗ.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 3.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 2 крупа.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 1.7z
28 серпня 2019 22:13
аналогічний крупа.7z

Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 12:36
Тендерна Пропозиція.rar
17 жовтня 2019 14:57
ТОВ БМ-КОНСАЛТИНГ.rar
30 серпня 2019 13:05
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:05
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:50
7.rar
29 серпня 2019 01:40
НАССР3.rar
29 серпня 2019 01:38
5.rar
29 серпня 2019 01:37
4.rar
29 серпня 2019 01:30
НАССР2.rar
29 серпня 2019 01:29
НАССР1.rar
29 серпня 2019 01:23
1.rar
29 серпня 2019 01:23
2.rar
29 серпня 2019 01:22
3.rar
29 серпня 2019 01:20
6.rar
29 серпня 2019 01:19
BG 5011-19G BM KONSALTING.zip
29 серпня 2019 01:19
Doverennost DEA.pdf
29 серпня 2019 01:19
Dovirenist.zip
29 серпня 2019 01:19
Licenziya DEA.pdf
29 серпня 2019 01:19
Licenziya.zip
29 серпня 2019 01:18
8.rar
29 серпня 2019 01:17
7.rar

Документи

Публічні документи

27 жовтня 2019 16:55
ціна крупа
21 жовтня 2019 13:50
Електронний підпис
29 серпня 2019 23:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 23:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 18:50
Статут_2018.07.19.pdf.rar
29 серпня 2019 18:50
Свідоцтво ФУ.PDF.rar
29 серпня 2019 18:50
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
29 серпня 2019 18:49
Витяг з протоколу.PDF.rar
29 серпня 2019 18:49
44витрати тп.7z
29 серпня 2019 18:49
43строк дії тп.7z
29 серпня 2019 18:49
41контроль гмо.7z
29 серпня 2019 18:49
41довкілля.7z
29 серпня 2019 18:49
40тех вимоги крупи.7z
29 серпня 2019 18:49
38 ст20 вилучення.7z
29 серпня 2019 18:49
37держ аудит насср.7z
29 серпня 2019 18:49
26М5.8.7z
29 серпня 2019 18:49
25М5.6.7z
29 серпня 2019 18:49
24М4.2.7z
29 серпня 2019 18:49
22виконання ст20.7z
29 серпня 2019 18:49
21виконання дог крупа.7z
29 серпня 2019 18:49
36виконання ст22.7z
29 серпня 2019 18:49
35ПП01.7z
29 серпня 2019 18:49
34М8.10.7z
29 серпня 2019 18:49
33М8.4.7z
29 серпня 2019 18:49
19транпортні засоби.7z
29 серпня 2019 18:49
32М7.10.7z
29 серпня 2019 18:49
18держ контроль гігієна.7z
29 серпня 2019 18:49
31М7.9.7z
29 серпня 2019 18:49
30М7.6.5.7z
29 серпня 2019 18:49
29М7.6.4.7z
29 серпня 2019 18:49
28М7.6.7z
29 серпня 2019 18:49
27М6.2.7z
29 серпня 2019 18:49
12листи згоди.7z
29 серпня 2019 18:49
11наявність печатки.7z
29 серпня 2019 18:49
10рамкова крупи.7z
29 серпня 2019 18:49
9листи про проекти.7z
29 серпня 2019 18:49
8правомочність дир.7z
29 серпня 2019 18:49
7паспорт дир.7z
29 серпня 2019 18:49
6повноваж дир.7z
29 серпня 2019 18:49
5банки.7z
29 серпня 2019 18:49
4пдв.7z
29 серпня 2019 18:49
3код доступу.7z
29 серпня 2019 18:49
2статут.7z
29 серпня 2019 18:49
1відомості.7z

Документи

Публічні документи

27 жовтня 2019 22:22
Тендерна пропозиція К.pdf
17 жовтня 2019 16:03
Лист ДУ ГД ДКВСУ 1710-10.pdf
30 серпня 2019 14:13
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:13
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:15
Протокол34.zip
30 серпня 2019 05:13
Документи 3.7z
30 серпня 2019 05:13
Документи 2.7z
30 серпня 2019 05:13
Документи 1.7z
30 серпня 2019 05:13
Свідоцтво фінустанови.zip
30 серпня 2019 05:13
Правила фінризики.zip
30 серпня 2019 05:13
Наказ про прийняття.zip
30 серпня 2019 05:13
Ліцензія фінризики.zip
30 серпня 2019 05:13
Документи 9.7z
30 серпня 2019 05:13
Витяг Статут.zip
30 серпня 2019 05:13
Виписка 160519.zip
30 серпня 2019 05:13
290819-792.zip

Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:49
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:47
крупа.rar
30 серпня 2019 14:47
Аналогічні крупа.rar
30 серпня 2019 14:47
НАССР1.rar
30 серпня 2019 14:47
ISO.rar
30 серпня 2019 14:47
общие.rar
30 серпня 2019 14:47
Довідки з банків.rar
30 серпня 2019 14:47
НАССР 2.rar
30 серпня 2019 14:47
НАССР -3.rar
30 серпня 2019 14:47
транспорт.rar
30 серпня 2019 14:47
МТБ.rar
30 серпня 2019 14:47
Обробка персональних.rar
30 серпня 2019 14:47
ПОВНОВАЖЕННЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП

ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ 183 530 750,00
UAH з ПДВ
182 814 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП 183 756 715,00
UAH з ПДВ
182 930 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ" 183 756 715,00
UAH з ПДВ
183 046 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" 183 756 715,00
UAH з ПДВ
183 162 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2019 16:55
ціна крупа
21 жовтня 2019 13:50
Електронний підпис
29 серпня 2019 23:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 23:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 18:50
Статут_2018.07.19.pdf.rar
29 серпня 2019 18:50
Свідоцтво ФУ.PDF.rar
29 серпня 2019 18:50
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
29 серпня 2019 18:49
Витяг з протоколу.PDF.rar
29 серпня 2019 18:49
44витрати тп.7z
29 серпня 2019 18:49
43строк дії тп.7z
29 серпня 2019 18:49
41контроль гмо.7z
29 серпня 2019 18:49
41довкілля.7z
29 серпня 2019 18:49
40тех вимоги крупи.7z
29 серпня 2019 18:49
38 ст20 вилучення.7z
29 серпня 2019 18:49
37держ аудит насср.7z
29 серпня 2019 18:49
26М5.8.7z
29 серпня 2019 18:49
25М5.6.7z
29 серпня 2019 18:49
24М4.2.7z
29 серпня 2019 18:49
22виконання ст20.7z
29 серпня 2019 18:49
21виконання дог крупа.7z
29 серпня 2019 18:49
36виконання ст22.7z
29 серпня 2019 18:49
35ПП01.7z
29 серпня 2019 18:49
34М8.10.7z
29 серпня 2019 18:49
33М8.4.7z
29 серпня 2019 18:49
19транпортні засоби.7z
29 серпня 2019 18:49
32М7.10.7z
29 серпня 2019 18:49
18держ контроль гігієна.7z
29 серпня 2019 18:49
31М7.9.7z
29 серпня 2019 18:49
30М7.6.5.7z
29 серпня 2019 18:49
29М7.6.4.7z
29 серпня 2019 18:49
28М7.6.7z
29 серпня 2019 18:49
27М6.2.7z
29 серпня 2019 18:49
12листи згоди.7z
29 серпня 2019 18:49
11наявність печатки.7z
29 серпня 2019 18:49
10рамкова крупи.7z
29 серпня 2019 18:49
9листи про проекти.7z
29 серпня 2019 18:49
8правомочність дир.7z
29 серпня 2019 18:49
7паспорт дир.7z
29 серпня 2019 18:49
6повноваж дир.7z
29 серпня 2019 18:49
5банки.7z
29 серпня 2019 18:49
4пдв.7z
29 серпня 2019 18:49
3код доступу.7z
29 серпня 2019 18:49
2статут.7z
29 серпня 2019 18:49
1відомості.7z

Публічні документи

28 жовтня 2019 10:45
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:43
форма крупи
27 жовтня 2019 16:46
Електронний підпис
27 жовтня 2019 16:40
cт 17 крупа
18 жовтня 2019 08:59
cт 17
30 серпня 2019 11:08
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:08
Електронний підпис
29 серпня 2019 21:48
Електронний підпис
29 серпня 2019 21:48
Електронний підпис
29 серпня 2019 21:38
крупа.7z
28 серпня 2019 22:13
рамкова угода крупа.7z
28 серпня 2019 22:13
опис продукту.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 6.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 5.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 4.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 3.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 2.7z
28 серпня 2019 22:13
насср 1.7z
28 серпня 2019 22:13
листи-згоди нові.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 8 крупа.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 7.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 5 ТЗ.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 3.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 2 крупа.7z
28 серпня 2019 22:13
кваліфікація 1.7z
28 серпня 2019 22:13
аналогічний крупа.7z

Публічні документи

28 жовтня 2019 12:36
Тендерна Пропозиція.rar
17 жовтня 2019 14:57
ТОВ БМ-КОНСАЛТИНГ.rar
30 серпня 2019 13:05
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:05
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:50
7.rar
29 серпня 2019 01:40
НАССР3.rar
29 серпня 2019 01:38
5.rar
29 серпня 2019 01:37
4.rar
29 серпня 2019 01:30
НАССР2.rar
29 серпня 2019 01:29
НАССР1.rar
29 серпня 2019 01:23
1.rar
29 серпня 2019 01:23
2.rar
29 серпня 2019 01:22
3.rar
29 серпня 2019 01:20
6.rar
29 серпня 2019 01:19
BG 5011-19G BM KONSALTING.zip
29 серпня 2019 01:19
Doverennost DEA.pdf
29 серпня 2019 01:19
Dovirenist.zip
29 серпня 2019 01:19
Licenziya DEA.pdf
29 серпня 2019 01:19
Licenziya.zip
29 серпня 2019 01:18
8.rar
29 серпня 2019 01:17
7.rar

Публічні документи

27 жовтня 2019 22:22
Тендерна пропозиція К.pdf
17 жовтня 2019 16:03
Лист ДУ ГД ДКВСУ 1710-10.pdf
30 серпня 2019 14:13
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:13
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:15
Протокол34.zip
30 серпня 2019 05:13
Документи 3.7z
30 серпня 2019 05:13
Документи 2.7z
30 серпня 2019 05:13
Документи 1.7z
30 серпня 2019 05:13
Свідоцтво фінустанови.zip
30 серпня 2019 05:13
Правила фінризики.zip
30 серпня 2019 05:13
Наказ про прийняття.zip
30 серпня 2019 05:13
Ліцензія фінризики.zip
30 серпня 2019 05:13
Документи 9.7z
30 серпня 2019 05:13
Витяг Статут.zip
30 серпня 2019 05:13
Виписка 160519.zip
30 серпня 2019 05:13
290819-792.zip

Конфіденційні документи

30 серпня 2019 05:14
Документи 8.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, проте не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Інформація щодо опису всіх обов`язкових процедур, які реалізують принципи передбачені Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», викладена у вищевказаних документах належить на праві власності ТОВ «Фінінтертехнологія», оскільки є невід’ємною частиною системи управління, запровадженої на підприємстві, а отже має статус конфіденційної відповідно до Закону України «Про інформацію», передавання якої може здійснюватися тільки за письмовим дозволом керівника підприємства. Оскільки надання зазначених документів регламентовано вимогою ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не пов’язано з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, ТОВ «Фінінтертехнологія» вважає за можливе визначити таку інформацію конфіденційною, тобто такою, що згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій не розкривається автоматично невизначеному колу суб’єктів.

30 серпня 2019 05:14
Документи 7.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, проте не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Інформація щодо опису всіх обов`язкових процедур, які реалізують принципи передбачені Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», викладена у вищевказаних документах належить на праві власності ТОВ «Фінінтертехнологія», оскільки є невід’ємною частиною системи управління, запровадженої на підприємстві, а отже має статус конфіденційної відповідно до Закону України «Про інформацію», передавання якої може здійснюватися тільки за письмовим дозволом керівника підприємства. Оскільки надання зазначених документів регламентовано вимогою ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не пов’язано з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, ТОВ «Фінінтертехнологія» вважає за можливе визначити таку інформацію конфіденційною, тобто такою, що згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій не розкривається автоматично невизначеному колу суб’єктів.

30 серпня 2019 05:14
Документи 6.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, проте не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Інформація щодо опису всіх обов`язкових процедур, які реалізують принципи передбачені Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», викладена у вищевказаних документах належить на праві власності ТОВ «Фінінтертехнологія», оскільки є невід’ємною частиною системи управління, запровадженої на підприємстві, а отже має статус конфіденційної відповідно до Закону України «Про інформацію», передавання якої може здійснюватися тільки за письмовим дозволом керівника підприємства. Оскільки надання зазначених документів регламентовано вимогою ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не пов’язано з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, ТОВ «Фінінтертехнологія» вважає за можливе визначити таку інформацію конфіденційною, тобто такою, що згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій не розкривається автоматично невизначеному колу суб’єктів.

30 серпня 2019 05:13
Документи 5.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, проте не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Інформація щодо опису всіх обов`язкових процедур, які реалізують принципи передбачені Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», викладена у вищевказаних документах належить на праві власності ТОВ «Фінінтертехнологія», оскільки є невід’ємною частиною системи управління, запровадженої на підприємстві, а отже має статус конфіденційної відповідно до Закону України «Про інформацію», передавання якої може здійснюватися тільки за письмовим дозволом керівника підприємства. Оскільки надання зазначених документів регламентовано вимогою ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не пов’язано з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, ТОВ «Фінінтертехнологія» вважає за можливе визначити таку інформацію конфіденційною, тобто такою, що згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій не розкривається автоматично невизначеному колу суб’єктів.

30 серпня 2019 05:13
Документи 4.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, проте не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Інформація щодо опису всіх обов`язкових процедур, які реалізують принципи передбачені Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», викладена у вищевказаних документах належить на праві власності ТОВ «Фінінтертехнологія», оскільки є невід’ємною частиною системи управління, запровадженої на підприємстві, а отже має статус конфіденційної відповідно до Закону України «Про інформацію», передавання якої може здійснюватися тільки за письмовим дозволом керівника підприємства. Оскільки надання зазначених документів регламентовано вимогою ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не пов’язано з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, ТОВ «Фінінтертехнологія» вважає за можливе визначити таку інформацію конфіденційною, тобто такою, що згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій не розкривається автоматично невизначеному колу суб’єктів.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ

ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП

ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ
#42585405
Переможець 182 814 060,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:24
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП
#39925482
Переможець 182 930 280,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:27
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ"
#40906549
Переможець 183 046 500,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"
#36531100
Переможець 183 162 720,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ 182 814 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП 182 930 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ" 183 046 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" 183 162 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 31 жовтня 2019 00:01
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ
Рамкову угоду можна укласти з учасником 18.87 UAH з ПДВ
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП
Рамкову угоду можна укласти з учасником 18.88 UAH з ПДВ
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 18.9 UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 18.91 UAH з ПДВ

Рамкова угода

Статус:
Укладена рамкова угода


Угода Опубліковано
Рамкова угода
01 листопада 2019 17:06
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:07

Зміни до угоди

08 лютого 2022  

Виконання рамкової угоди

Строк дії угоди: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2022
Причини розірвання угоди: Пункт 4.5. розділу 4 рамкової угоди "Замовник має право припинити участь будь-якого Постачальника в Угоді, якщо такий Постачальник не подав свої пропозиції для проведення відбору 5 (п’ять) і більше разів"