Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Контактна особа: |
Роман Міщенко +380675922308 8573793@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 42 103 812,59 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 421 038,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місце виконання робіт :
- територія НАВС, с. Віта-Поштова Києво-Святошинського району Київської області
Обсяг: 1 робота, детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації
Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 10:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 10:07 |
Технічні_якісні_кількісні_харакутеристики_із_змінами.doc | |
07 жовтня 2019 10:07 |
ВТ_реконструкція_їдальні_із_змінами.doc | |
07 жовтня 2019 10:07 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_реконструкція_їдальні.doc | |
02 жовтня 2019 17:47 |
Оголошення_реконструкція_їдальні.doc | |
02 жовтня 2019 17:47 |
Кваліфікацйні_вимоги.doc | |
02 жовтня 2019 17:47 |
Проект_договору.doc |
07 жовтня 2019 10:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2019 10:07 |
Технічні_якісні_кількісні_харакутеристики_із_змінами.doc
|
|||
07 жовтня 2019 10:07 |
ВТ_реконструкція_їдальні_із_змінами.doc
|
|||
07 жовтня 2019 10:07 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_реконструкція_їдальні.doc
|
|||
02 жовтня 2019 17:47 |
Оголошення_реконструкція_їдальні.doc
|
|||
02 жовтня 2019 17:47 |
Кваліфікацйні_вимоги.doc
|
|||
02 жовтня 2019 17:47 |
Проект_договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-14-000041 ● f76fb41ba0b244a6ae52191cdbd25670
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2019 № 328
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-02-002430-b 02.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку UA-M-2019-11-14-000041 по закупівлі робіт з Реконструкція їдальні Національної академії внутрішніх справ (с.Віта Поштова, Києво-Святошинського району, Київської області) Відповідно до складеного висновку за результатами моніторингу закупівлі робіт з Реконструкція їдальні Національної академії внутрішніх справ (с.Віта Поштова, Києво-Святошинського району, Київської області), надаємо наступні аргументовані заперечення. 1) За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. 1. Описаний факт не відповідає дійсності, а саме, на час оголошення процедури закупівлі була відсутня технічна можливість зазначати, а відповідно і відображати зазначену інформацію в електронній системі Прозоро. Це твердження також підтверджується інформацією електронної системи Прозоро (https://prozorro.gov.ua/news/novaciya-prozorro-dopomozhe-v-monitoringu-vitrat-byudzhetiv) згідно якої, можливість зазначати джерело фінансування з’явилася в Замовників лише з 01 листопада 2019 року. Однак враховуючи вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490), секретарем тендерного комітету, при оприлюдненні в електронній системі оголошення про проведення торгів (повідомлення про намір укладення договору) додатково було розміщено файли«Оголошення_реконструкція_їдальні.doc» (https://public.docs.openprocurement.org/get/ad994fccd0c04546acf2784b4f4be82b?KeyID=52462340&Signature=fP4%2FdCgdve7ATJ6hOJQba6IyTRbQgaFBRF%252BHWzHKWm06R%252BDKlLJ4Rif3ucE%2F0yhQh3kMK%2FMI9FTUoS3xeMdgBg%253D%253D), та під час визначення переможця торгів додатково завантажено файл «Повідомлення_про_намір_укласти_договір_реконструкція.doc» https://public.docs.openprocurement.org/get/ceca445667c84ed58832234b3ff7d25e?KeyID=52462340&Signature=EXvYij%252B1EDMJat8Vv5O5vJ81w7k31JLIIzrv31v90QHZhnhdpIPCO60IAvckzwfmsCZh4SmNPYNhPawTHFraBA%253D%253D., де відображено інформацію про «джерело фінансування закупівлі». У відповідності до вимог пунктів 3 та 10 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» «3. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/органу оскарження / органів державного фінансового контролю.» «10. Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.». Таким чином Замовником дотримано вимоги оприлюднення інформації в електронній системі Прозоро та відображено у вищезазначених файлах «джерело фінансування закупівлі». Факт порушення відсутній. 2) Установлено, що Замовник відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу щодо надання учасником документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю товару за цією процедурою. Проте учасник ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» у складі своєї тендерної пропозиції не надав документів, що підтверджують повноваження Пацели Володимира Івановича щодо підпису договору про закупівлю товару за цією процедурою. Водночас учасник ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію Протоколу зборів учасників ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» від 11.10.2019 згідно якого прийнято рішення про надання дозволу на підписання тендерної документації та інших документів за цією процедурою директору Товариства Ковганичу Юрію Олексійовичу, при цьому підписантом цього та інших документів тендерної документації є директор ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» Пацеля Володимир Іванович. Зважаючи на зазначене, учасником ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» не підтверджено повноваження Пацели Володимира Івановича на підписання договору за цією процедурою, чим недотримано пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Замовник не погоджується з даним висновком, оскільки, відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлі робіт з Реконструкція їдальні Національної академії внутрішніх справ (с.Віта Поштова, Києво-Святошинського району, Київської області) була вимога «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: … документами (-ом), що підтверджують (-є) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю товару за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів (підтверджуються випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, або дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю товару за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів);». На виконання цього пункту учасником ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» було надано в складі тендерної пропозиції наступні підтвердні документи: 1) Документ щодо повноважень керівника (Протокол загальних зборів).pdf 1.2) Документ щодо повноважень керівника (Наказ на призначення Директора).pdf; 1.3) Документ щодо повноважень підпису тендерної пропозиції (протокол зборів).pdf. Надані підтвердні документи в повній мірі підтверджують повноваження керівника ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» Пацелі Володимира Івановича на підписання тендерної пропозиції і договору. Також варто зазначити, що згідно вимог пункту 2 Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, Замовником була встановлена вимога надати за наявності «Рішення (протокольне) про надання згоди на вчинення значного правочину (з урахуванням вимог статті 44 Закону України " Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю ").» На виконання даного пункту Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «21) Рішення протокольне.pdf», я якому дійсно допущена технічна описка в резумуючій частині, тому що з контексту даного документу чітко зрозуміло, що мова йде саме про керівника ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» Пацелі Володимира Івановича. Вивчаючи, тендерну пропозицію Учасника можна дійти висновку, що Ковганич Юрій Олексійович не має ніякого відношення до ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000», оскільки не є працівником даного підприємства. Враховуючи те ,що Учасником належним чином підтверджено повноваження керівника ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» Пацелі Володимира Івановича, а також у зв’язку з не обов’язковістю (згідно вимог тендрної документації, даний документ подається за наявності) у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000». 3) Установлено, що Замовник відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу щодо надання документального підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям визначеним Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону (Додаток № 1 до цієї тендерної документації). Так, пунктом 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 1 до тендерної документації визначено, що у разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. Проте учасник ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000» у складі своєї тендерної пропозиції не надав витяг з оборотно-сальдової відомості на підтвердження права власності на обладнання, інструменти та автомобілі, що зазначені у довідці про наявні власні ресурси, чим недотримано пункт 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Замовник не погоджується з даним висновком, оскільки, відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен був «Надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості та/або копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси.». В складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf» (https://public.docs.openprocurement.org/get/5578b3cc10c24340b7a4e93d5183dbec?KeyID=52462340&Signature=tvEdPOKzBVCvxWKww2stAIALx13Xt7eJuvHMnH1pM%252BKH1uBhV0yjB%2FWT%2Fp7CUvmN5pfkGBQQM%2FBGjw9u4%2FdmBg%253D%253D), надана довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази та підтвердні документи, 2 договори оренди та 24 видаткові накладні, які підтверджують факт володіння та користування обладнанням, яке буде використано при виконанні робіт з реконструкції їдальні. Враховуючи належним чином підтверджену наявність матеріально-технічної бази учасником ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000», а також відсутність скарг та зауважень з боку інших учасників даної процедури закупівлі, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУД-2000». Також повідомляємо, що виконання вашої рекомендації, щодо відхилення пропозиції Учасника-переможця призведе до соціально-негативних наслідків, а саме неможливості забезпечення належного харчування курсантів, порушення санітарно-гігієнічних умов утримання приміщень та зриву навчального процесу. Враховуючи вищевикладене, просимо врахувати дані заперечення та переглянути свій висновок і підтвердити факт відсутності порушень з боку Замовника при проведенні вищезгаданої процедури закупівлі.
2019-11-28 18:09:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000" |
36 562 832,34
UAH з ПДВ
|
36 562 832,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 |
41 129 710,40
UAH з ПДВ
|
39 700 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ-2" |
40 258 800,64
UAH з ПДВ
|
40 258 800,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000" #41475237 |
Переможець |
36 562 832,34
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2023 11:06
|
Д.У №14 до Договору №А-1109 від 06.11.2019.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2023 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2023 11:08
|
Д.У №13 до Дог. № А-1109 від 06.11.2019.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:17
|
Д.У №12 до Договору№А-1109 від 06.11.2022.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2022 10:59
|
Д.У №11 до Договору №А-1109 від 06.11.2022.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2022 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2022 17:22
|
Д.У №10 до Договору №А-1109 від 06.11.2019.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2022 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2022 11:35
|
Д.У. №9 до Договору №А-1109 від 09.11.2019 р..PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2022 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 15:40
|
Д.У №8 до Договору №А-1109 від 06.11.2019 р..PDF | зміни до договору |
15 червня 2022 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 10:58
|
Д.У-№7 до договору №А-1109 від 06.11.2019.PDF | зміни до договору |
23 лютого 2022 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 16:35
|
Дод.угода № 6 до дог. № А-1109.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2021 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 14:07
|
ДУ № 5 до Дог. А-1109.PDF | зміни до договору |
16 липня 2021 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 14:53
|
ДУ № 4 до Дог. № А-1109.PDF | зміни до договору |
29 березня 2021 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 00:33
|
ДУ № 3 до Дог. № А-1109.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2020 00:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 11:15
|
Дод.угода № 2 до дог. А-1109.PDF | зміни до договору |
16 липня 2020 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 16:15
|
Додаткова угода 1_реконструкція.PDF | зміни до договору |
22 листопада 2019 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 16:16
|
А-1109.PDF | укладений |
06 листопада 2019 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № А-1109 від 06.11.2019 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору № А-1109 від 06.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору № А-1109 від 06.11.2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до Договору № А-1109 від 06.11.2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 до Договору № А-1109 від 06.11.2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода до Договору № А-1109 від 06.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 7 до Договору № А-1109 від 06.10.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 до Договору № А-1109 від 06.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 9 до Договору № А-1109 від 09.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 10 до Договору № А-1109 від 06.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №11 до Договору № А-1109 від 06.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №12 до Договору № А-1109 від 27.12.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №13 до Договору № А-1109 від 06.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № А-1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №14 до Договору № А-1109 від 01.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |