Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
електронні комунікаційні послуги
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2022-01-25-000476-a ● 8cd006e0c69a4d80a011ef5de04bc04d
Переговорна процедура
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРАТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" САРАТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01998880 |
Місцезнаходження: | 68200, Україна , Одеська обл., Саратський район, селище міського типу Сарата, вулиця Соборна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Желєв Іван Сергійович +380484821731 sarata_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно річного плану закупівель на 2022 КП «Саратська центральна лікарня» Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області закуповує: Телекомунікаційні послуги (код ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (електронні комунікаційні послуги) на суму 199 000,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ. Відповідно до Закону України «Про телекомунікації» послуги з передачі даних і повідомлень надаються операторами телекомунікації. Надання телекомунікаційних послуг для КП «Саратська ЦЛ» здійснює ПАТ «Укртелеком», яке має власну територіальну розгалужену телекомунікаційну мережу та сервісно-технічну інфраструктуру по всій області. На сьогоднішній день ПАТ «Укртелеком» надає КП «Саратська ЦЛ» послуги місцевого, міжміського зв’язку та послуги доступу до мережі інтернет з статичною ІР-адресою, яка має захищену мережу та має сертифікати безпеки. Наразі ПАТ «Укртелеком» займає в місті і області домінуюче становище на ринку послуг провайдерів, що мають сертифікати безпеки та в межах власних проводових мереж надають послуги основного каналу, базові сервіси та підтримку ІР-адрес. ПАТ «Укртелеком» має наступні переваги, які дозволяють бути єдиним кандидатом для надання вищезазначених послуг: - має найпотужнішу в Україні національну магістральну мережу передачі даних, збудовану на базі технології DWDM, яка дозволяє надавати сучасні телекомунікаційні послуги; - має вже збудовану та перевірену в роботі Інтернет мережу, прокладену до всіх центрів обслуговування споживачів КП «Саратська ЦЛ» Одеської області та Саратського району по оптоволоконним лініям зв’язку (кабельні лінії зв'язку, кабельна каналізація та лінійні споруди). Усі лінійно-кабельні споруди, кабельна каналізація електрозв’язку (система труб для прокладки кабельних мереж і мереж зв'язку під землею), обладнання вузла агрегації, що на даний час обслуговують, знаходяться у власності ПАТ «Укртелеком». Усі інші незалежні оператори послуг Інтернету або телефонного зв’язку для організації надання своїх послуг повинні укладати угоди з ПАТ «Укртелеком» на використання його споруд. Прокладення нових каналів інших операторів призведене до значних капіталовкладень, зміни номерів телефонів, які внесені у довідкову та тех.документацію, а також до додаткового витрачання коштів. Технічні характеристики послуги гарантують 100% резервування, а саме доступність послуги та якість, яка відповідає міжнародним стандартам інформаційних та телекомунікаційних технологій; блок статичних реальних IP-адрес; підключення від вузла зв’язку з гарантованим живленням, гарантована симетрична швидкість, використання на мережі сертифікованого в Україні обладнання. Заміна оператора призведе до таких негативних наслідків: - повне переналаштування сервісів та обладнання, а саме: ренумерація мережі, конфігурування брандмауерів, служби DNS, що спричинить неминучі перерви у роботі та виконання додаткових робіт; - додаткової витрати часу на прокладку оптичного кабелю та переналаштування кінцевого обладнання, внаслідок цього буде зупинена робота з організаціями що забезпечують життєдіяльність КП «Саратська ЦЛ». Закупівля послуг телефонного зв’язку та передачі даних (код ДК 021:2015 64210000-1) для КП «Саратська ЦЛ» у 2022 році, може бути надана ПАТ «Укртелеком», який є оператором телекомунікаційних послуг, який має власну територіально розгалужену телекомунікаційну мережу та сервісно-технічну інфраструктуру, що дає можливість отримувати повний спектр телекомунікаційних послуг на території Одеської області від звичайного місцевого телефонного зв’язку до надання цілодобового доступу до мережі інтернет з статичною ІР-адресою. Альтернатива відсутня.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 09:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
електронні комунікаційні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68200, Україна, Одеська область, смт. Сарата, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
25 січня 2022 10:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-25-000476-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЄКОЛ", Код ЄДРПОУ:32398592
Дата подання: 31 січня 2022 15:39
Дата подання: 31 січня 2022 15:39
про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та незаконне проведення переговорної процедури
До Антимонопольного комітету України адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45. Скаржник ТОВ «Лєкол» 67560 , Одеська обл., Лиманський р-н,с.Ілічанка , вул.Шкільна 3,ЄДРПОУ 32398592,тел. (048)750-20-25,пошта: yurist@westele.com.ua.Замовник: КП"САРАТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" САРАТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ,ЄДРПОУ 01998880,Одеська обл., Саратський р-н, смт. Сарата, вул. СОБОРНА, буд. 2Тел. 380484821731, sarata_crl@ukr.net.Інформація про закупівлю: електронні комунікаційні послуги Код ДК 021:2015 64210000-1(Послуги телефонного зв’язку та передачі даних)Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-25-000476-a.СКАРГА про порушення .Замовником порядку проведення процедури закупівлі.Замовником – КП "САРАТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" САРАТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оприлюднено переговорну процедуру, ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-25-000476-a, найменування предмета закупівлі: електронні комунікаційні послуги Код ДК 021:2015 64210000-1 (Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) із очікуваною вартістю 199 000.00 грн, місце надання послуг – Одеська обл., смт. Сарата, вул. СОБОРНА, буд. 2. В системі електронних закупівель Замовник оприлюднив:Витяг ЗУ «Про телекомунікації»;Протокол проведення переговорів щодо застосування переговорної процедури закупівлі б/н та з зазначенням дати «_____січня 2022р.Скаржник - ТОВ«ЛЄКОЛ» ознайомився із умовами закупівлі та зацікавлений у наданні зазначених послуг, але Протоколом уповноваженої особи Замовника про обрання переговорної процедури з певним Постачальником, Скаржник обмежений у своєму праві в наданні цієї послуги.ТОВ «Лєкол» вважає, що застосування переговорної процедури закупівлі є незаконним через наступне:документи, шо підтверджують те, що послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин відсутні.Слід звернути увагу, що ЗУ «Про телекомунікації», витяг якого додано Замовником у якості додатку та на норми якого посилається Замовник у Протоколі переговорів, втратив чинність 01.01.2022 року.Що, стосується протоколу проведення переговорів щодо застосування переговорної процедури закупівлі без номеру та дати, то його ухвалено також з порушеннями, адже визначення порядку денного така: «Проведення переговорів між замовником та АТ «Укртелеком» (Учасник) щодо закупівлі електронних комунікаційних послуг Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015-64210000-1 послуги телефонного зв’язку в січні-грудні 2022 року», а в обґрунтуванні необхідності зазначено, що закупівля здійснюється не тільки послуг телефонного зв’язку, а й послуг з доступу до мережі Інтернет та надання статистичної ІР-адреси.У самому Протоколі зазначено, що застосування переговорної процедури виникає з наступних, зазначених Замовником, підстав: 1)Надання телекомунікаційних послуг для КП «Саратська ЦЛ» здійснює ПАТ «Укртелеком», яке має власну територіальну розгалужену телекомунікаційну мережу та сервісно-технічну інфраструктуру по всій області. На сьогоднішній день ПАТ «Укртелеком» надає КП «Саратська ЦЛ» послуги місцевого, міжміського зв’язку та послуги доступу до мережі інтернет з статичною ІР-адресою, яка має захищену мережу та має сертифікати безпеки». Крім того, уповноважена особа в Протоколі зазначає, що «ПАТ «Укртелеком» має домінуюче становище на ринку послуг провайдерів… та переваги, які дозволяють бути єдиним кандидатом для надання вищезазначених послуг…». Уповноважена особа Замовника в протоколі зазначає переваги обраного ним провайдера (на його думку) та не обґрунтовує відсутність конкуренції з технічних підстав і не надає відповідні підтвердження такої конкуренції. Зазначені підстави для застосування саме переговорної процедури не обґрунтовані, не підтверджені жодним чином та не відповідають нормам статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не надав відповідних документів які підтверджують, зокрема, можливість надання послуги виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин. Також не обґрунтував відсутність конкуренції саме з технічних причин. ТОВ «Лєкол» звертає увагу, що правовідносини за даним предметом закупівлі (Послуги доступу до мережі Інтернет) регулюються ЗУ «Про електронні комунікації», дія якого поширюється на відносини у сферах електронних комунікацій щодо надання та отримання електронних комунікаційних послуг, постачання та доступу до електронних комунікаційних мереж, забезпечення конкуренції на ринках електронних комунікацій.Згідно пункту 70 ст. 2 ЗУ «Про електронні комунікації», оператор електронних комунікацій (оператор) - суб’єкт господарювання, який володіє, здійснює експлуатацію та управління електронними комунікаційними мережами та/або пов’язаними засобами. У разі постачання електронних комунікаційних послуг оператор вважається також постачальником електронних комунікаційних послуг. Відповідно до пункту 87 цієї ж статті постачальник електронних комунікаційних послуг - суб’єкт господарювання, який фактично надає та/або має право надавати електронні комунікаційні послуги на власних мережах та/або на мережах інших постачальників електронних комунікаційних послуг.Суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати господарську діяльність як постачальники електронних комунікаційних послуг, повинні протягом місяця від початку такої діяльності надіслати до регуляторного органу повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій. Згідно ч.1 ст. 18 ЗУ «Про електронні комунікації» суб’єктам господарювання забезпечується свобода постачання електронних комунікаційних мереж та послуг з дотриманням вимог, передбачених цим Законом.
ТОВ «Лєкол» є постачальником телекомунікаційних послуг та зареєстрований у реєстрі операторів провайдерів за номером 2049 у якості Оператора телекомунікаційних послуг.Таким чином, наявність власних мереж АТ «Укртелеком» не обмежує права інших постачальників електронних комунікацій, зокрема і ТОВ «Лєкол» надавати послугу з доступу до мережі Інтернет Тому зазначена причина як відсутність конкуренції з технічних причин є такою, що не відповідає дійсності та не може бути застосована для прийняття рішення про застосування переговорної процедури. ТОВ «Лєкол» зазначає, що по даному предмету закупівлі є конкуренція на відповідному ринку між постачальниками (операторами, провайдерами), телекомунікаційних послуг і є альтернатива. Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 40 Закону і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю післяпроведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником не обґрунтовані належним чином застосування переговорної процедури. Протокол проведення переговорів щодо застосування переговорної процедури закупівлі не містить будь-яких посилань та підтверджень застосування переговорної процедури (окрім посилання на закон України який втратив чинність) не підписаний, не містить дату прийняття такого рішення. Таким чином Замовник порушив вимоги частин другої та шостої статті 40 Закону. Такі дії Замовника вплинули на об’єктивність визначення переможця. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
В діях Замовника під час проведення зазначеної переговорної процедури закупівлі є порушення, а саме – безпідставне застосування процедури закупівлі, які вплинули на об'єктивність визначення переможця Процедури закупівлі та які неможливо усунути через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що є підставою для відміни Процедури закупівлі у відповідності до вимог частини восьмої статті 40 Закону. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Лєкол» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника відмінити Процедуру закупівлі. виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ПРОШУ:1. Прийняти Скаргу до розгляду;2. Прийняти рішення про встановлення в діях Замовника : КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "САРАТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" САРАТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 01998880) порушень процедури закупівлі.3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРАТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" САРАТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 01998880) відмінити процедуру закупівлі електронні комунікаційні послуги за Кодом ДК 021:2015 64210000-1 (Послуги телефонного зв’язку та передачі даних), Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-25-000476-a.
Додатки: Директор Н.А.Міндак
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 лютого 2022 18:18
рішення від 03.02.2022 № 2247.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2022 18:18
інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2022 № 3030.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2022 11:47
рішення від 14.02.2022 № 3030.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2022 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Процедуру відмінено, у зв’язку з РІШЕННЯМ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №3030-р/пк-пз від 14.02.2022
Дата виконання рішення замовником: 19 лютого 2022 17:42
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство «Укртелеком» Одеська філія #21560766 |
Переможець |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2022 09:51
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 20 лютого 2022 17:43 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Процедуру відмінено, у зв’язку з РІШЕННЯМ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №3030-р/пк-пз від 14.02.2022 |
Документи:
19 лютого 2022 17:44
|
Відміна.docx |
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2022 12:28 |
Кінець періоду оскарження: | 04 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 21 лютого 2022 12:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Процедуру відмінено, у зв’язку з РІШЕННЯМ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №3030-р/пк-пз від 14.02.2022 |
Документи:
21 лютого 2022 12:28
|
Електронний підпис |
21 лютого 2022 12:27
|
Відміна.docx |