Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій" |
Код ЄДРПОУ: | 23948670 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1, кім.327 |
Контактна особа: |
Рожак Роман 380673140705 Roman69Rozhak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2023 14:22 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2023 14:22 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 12:26 |
Тендерна пропозиція Додаток 1.docx | |
06 грудня 2023 12:26 |
Тендерна документація.docx | |
06 грудня 2023 12:26 |
Протокол оголошення закупівлі 06 12.docx | |
06 грудня 2023 12:26 |
Проєкт Договору Додаток 4.docx | |
06 грудня 2023 12:26 |
Технічна специфікація Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-19-000034 ● 169f18fd65d04543b74570194c758777
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.01.2024 № 3-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.01.2024 № 3-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-06-007792-a від 06.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 14:12:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Квадрокоптери (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-007792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 14:12:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Квадрокоптери (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-007792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 16:31:57
На Ваш запит від 29.01.2024 про надання пояснень (інформації та документів) щодо процедури публічної закупівлі Квадрокоптери (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-007792-a) зазначаємо наступне.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
До Львівської міської ради надійшло Звернення (Лист) № 3246 від 22.11.2023 року військової частини Міністерства оборони України (зареєстроване в системі електронного документообігу Львівської міської ради від 29.11.2023 за № 1.4-40158-001) про надання благодійної допомоги у вигляді майна, а саме: «Квадрокоптер AUTEL EVO Max 4T» у кількості 5 одиниць (додається у форматі, що перешкоджає розголошенню інформації оборонного характеру).
Виконавчий комітет Львівської міської ради, керуючись ухвалою Львівської міської ради від 17.02.2022 року № 1981 «Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024 роки», прийняв рішення № 1329 від 01.12.2023 року, відповідно до якого Львівському комунальному підприємству «Міський центр інформаційних технологій» доручено здійснити закупівлю та подальшу безоплатну передачу матеріально-технічних засобів згідно додатку.
Додатком до рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради № 1329 від 01.12.2023 року затверджено Перелік матеріально-технічних засобів, які безоплатно передаються військовій частині Збройних Сил України. Згідно даного Переліку, передачі підлягають такі матеріально-технічні засоби: «Квадрокоптер AUTEL EVO MAX 4T, кількість – 5 шт.»
Оскільки текст даного рішення містить інформацію з питань у сфері оборонної роботи, він не публікується у відкритому доступі (https://www8.city-adm.lviv.ua/Pool/Info/doclmr_1.NSF/(SearchForWeb)/58D2AEC72A569972C2258A780048B624?OpenDocument), відтак, не можемо надати скан повного тексту рішення. Копія рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради № 1329 від 01.12.2023 року може бути надана на підставі окремого запиту з підстав, описаних вище.
Відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3 до Тендерної документації) предметом закупівлі є:
«КВАДРОКОПТЕР AUTEL EVO MAX 4T або еквівалент» (кількість – 5 шт.)
У примітці до предмету закупівлі вказано наступне: «Обґрунтування необхідності закупівлі товару даної моделі – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника».
Оскільки у вищевказаному листі Військової частини міститься прохання про передачу саме квадрокоптера моделі AUTEL EVO MAX 4T, опис технічних та якісних характеристик у Технічній специфікації наведено саме щодо цієї моделі (з можливістю для учасників запропонувати еквівалент з характеристиками не гіршими, аніж вказані).
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Перед внесенням даної закупівлі до річного плану, Замовником було проведено аналіз (моніторинг) аналогічних закупівель та річних планів до них.
За підсумками такого аналізу середня вартість 1 шт. (КВАДРОКОПТЕР AUTEL EVO MAX 4T) становила 324 988,67 грн. (відповідна таблиця додається окремим документом з посиланням на конкретні закупівлі).
За інформацією з веб-сайту (режим доступу: https://hotline.ua/ua/av-kvadrokoptery-dlya-videosemki/autel-evo-max-4t-102002086/?tab=about&chart=true) середня вартість 1 шт. (одиниці) такого товару станом на 06.12.2023 року становила 289 691,00 грн. (скрін-шот додається).
Відтак, Замовником було прийнято рішення визначити попередню вартість закупівлі у розмірі 1 450 000,00 грн. (290 000,00 грн. за одиницю товару), що відповідає середній ринковій вартості предмету закупівлі та аналогічним оголошеним закупівлям.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФСК Будінвест |
1 393 500,00
UAH з ПДВ
|
1 393 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" #41071921 |
Відхилено |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 16:07
|
ТОВ ФСК Будінвест #36070491 |
Переможець |
1 393 500,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 17:07
|
Договір 2ВЧ.pdf | укладений |
02 січня 2024 17:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Квадрокоптер AUTEL EVO MAX 4T або еквівалент | 5 | штуки |
278 700,00
UAH
|