Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Моквинський ліцей Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 22578219 |
Місцезнаходження: | 34634, Україна , Рівненська обл., Моквин, вул.Шевченка,16, с.Моквин, Рівненський район,Рівненська область |
Контактна особа: |
Мазепа Вікторія Андріївна +380683352733 mazepa_viktoriya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 812 955,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 064,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2024 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2024 16:59 |
Тендерна документація на послуги з організації гарячого харчування 2025р.docx | |
31 грудня 2024 16:59 |
ДОДАТОК 3. Проект договору про закупівлю.docx | |
31 грудня 2024 16:59 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії_ вимоги.docx | |
31 грудня 2024 16:59 |
Додаток 2. Інформація про технічні та якісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-29-000029 ● a451ab4920ab4b43897d097b43acfd74
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2025 № 4-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.01.2025 № 4-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-12-31-006337-a 31.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-29 16:41:42
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгової категорії (аутсорсинг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-006337-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення);
3. Відповідно до вимог п.1 розділу 3 Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, згідно до переліку документів та інформації, наведених у пункті 3 Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Згідно з п.3.1 п.3 Додатку №1 до Тендерної документації переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 08.01.2025, однак учасником-переможцем Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства не оприлюднений повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства вимогам п.3.1 п.3 Додатку №1 до Тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-01-31 12:47:24
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгової категорії (аутсорсинг) код ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень від 29.01.2025 ID моніторингу UA-M-2025-01-29-000029 повідомляю наступне:
1. Розмір очікуваної вартості закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгової категорії (аутсорсинг) залежить від кількості дітей та вартості харчування однієї дитини на день. Керуючись рішенням Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області «Про організацію та встановлення вартості харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти Березнівської міської ради на 2025 рік» від 10.12.2024 №1619 (додається), де визначена вартість харчування однієї дитини на день в розмірі 55,00 грн. (п.5), встановила вартість харчування одного дітодня в розмірі 55,00 грн.
У 2025 році харчування дітей в закладах освіти здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти та за рахунок коштів місцевого бюджету. Кошторисними призначеннями на харчування дітей початкових класів заплановано за рахунок субвенції 351300,00 грн. і за рахунок співфінансування з місцевого бюджету на харчування дітей початкових класів 150565,00 грн., а також з місцевого бюджету заплановано харчування дітей 5-11 класів пільгових категорій в сумі 311135,00.
Кількість дітей, яким планується організувати безкоштовне харчування в ліцеї у 2025 р. становить: 175 дітей, в тому числі 125 дітей 1-4 класів та 50 дітей пільгових категорій 5-11 класів. Зважаючи на наявні кошторисні призначення заплановано харчування дітей початкових класів 9124 дітодні та для учнів 5-11 класів пільгової категорії 5657 дітодні.
Розрахунки за надані послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгової категорії (аутсорсинг) здійснюється за фактично надані послуги, враховуючи відвідуваність дітей ліцею щоденно.
2. Інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгової категорії (аутсорсинг) наведено у додатку 2 до тендерної документації.
3.Учасник-переможець Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства не опублікував підтвердження відсутності підстав згідно п. 47 Особливостей, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Пояснення учасника-переможця Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства з даного невиконання наступні: у зв’язку зі збоями в роботі мережі інтернет довідки не були повністю завантажені в систему (документи не були підтверджені КЕП).
Уповноважена особа замовника через велике навантаження в роботі опублікувала договір про закупівлю без наявних всіх необхідних документів для заключення договору.
У зв’язку з наявними індикаторами ризику щодо закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгової категорії (аутсорсинг) буде припинено дію договору №1 від 15.01.2025 року на надання даних послуг шляхом укладення додаткової угоди на розірвання договору від 05.02.2025 року.
Уповноважена особа Вікторія МАЗЕПА
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства |
812 955,00
UAH з ПДВ
|
812 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства #01764604 |
Переможець |
812 955,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2025 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2025 10:53
|
Додаткова угода | укладений |
05 лютого 2025 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 10:40
|
Договір | укладений |
16 січня 2025 10:31
|