Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03397564 |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Володимирська, буд. 85 |
Контактна особа: |
Сергій Бомок +380976262978 cardiobuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 12:40 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
- к-сть лейкоцитів (WBC)
- к-сть еритроцитів (RBC)
- к-сть тромбоцитів (PLT)
- концентрація гемоглобіну (HGB)
- гематокрит (HCT)
- середній об’єм еритроцита (MCV)
- середній вміст гемоглобіну в еритроциті (MCH)
- середня концентрація гемоглобіну в еритроциті (MCHC)
- ширина розподілу еритроцитів (RDW)
- середній об’єм тромбоцитів (MPV)
- ширина розподілу тромбоцитів (PDW)
- тромбокрит (PCT)
- відносна к-сть нейтрофілів
- відносна к-сть моноцитів
- відносна к-сть лімфоцитів
- абсолютна к-сть нейтрофілів
- абсолютна к-сть моноцитів
- абсолютна к-сть лімфоцитів
- ШОЕ по методу Панченкова
- кількість
- колір сечі
- прозорість сечі
- питома вага (щільність) сечі
- рН сечі
- білок
- ацетон
- лейкоцити
- еритроцити
- циліндри
- бактерії
- солі
- грибки
-Бактерологічний контроль стерильності виробів медичного призначення, інструментарію
Тиретропний гормон, кров
NT-proBNP натрій-уретичного гормону В типу N-кінцевий поліпептид, кров
BNP натрій-уретичний гормон В типу, кров
Мікроальбумінурія МАУ, ранкова порція сечі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником безготівково за платіжними реквізитами Виконавця, зазначеними у Договорі, впродовж 10 робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 17:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 17:37 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
18 грудня 2020 17:37 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx | |
18 грудня 2020 17:37 |
Додаток 3 договір.docx | |
18 грудня 2020 17:37 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-04-000019 ● 1fdf30b0ed2e44e4ab4d104f00fa154c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2021 13:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.11.2021
№ 637
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2021 № 637.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-12-18-015820-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-16 08:50:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-18-015820-c) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів, яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-19 19:12:34
Пояснення
У відповідь на поставлені питання повідомляємо:
1. Приписи та рекомендації, які містяться у постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у редакції, чинній станом на день оприлюднення інформації про закупівлю 12 січня 2021 року, стосуються Правління Пенсійного фонду України, органів місцевого самоврядування та головних розпорядників бюджетних коштів.
Дана постанова Уряду не передбачає обов’язку комунальних некомерційних підприємств забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
2. Повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість були визначені фахівцями замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, методом порівняння ринкових цін за результатами аналізу ринку щодо цін та асортименту схожих або тотожних товарів, за інформацією, яка містилася у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках тощо), що прямо передбачено наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку замовника зберігати результати аналізу ринку, проведеного перед оголошенням процедури закупівлі, надати вичерпний перелік проаналізованої інформації ми не можемо, тим паче, що, у даному випадку, з часу оприлюднення у електронному торгівельному майданчику інформації про закупівлю минуло 10 місяців.
Разом із тим, в ході аналізу ринку у цілях застосування методу порівняння ринкових цін зокрема, але не виключно, могли братися до уваги відомості виробників та/або постачальників відповідної продукції/послуг із веб-сайтів :
https://www.synevo.ua/ua
https://esculab.com/
https://medilab.km.ua/
https://www.csdlab.ua/
https://medical-lab-944.business.site/
https://dila.ua/Разом із тим, в електронній системі закупівель "Prozorro" містяться відомості про тендерну документацією із обгрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо процедур закупівель, які по суті схожі до процедури закупівлі, щодо якої наразі здійснюється моніторинг, зокрема:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-31-001503-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-18-015820-c від 22 листопада 2021 року Сторони вирішили за взаємною згодою розірвати Договір про закупівлю № 12, укладений між ними 29.01.2021 року додатковою угодою від 25 листопада 2021 року.
2021-11-29 14:52:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Поруення усунуто шдяхом розірвання договору про закупівлю
2021-11-30 17:05:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЮНА" |
4 199 050,00
UAH з ПДВ
|
4 178 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОВА ЛАБОРАТОРІЯ" |
4 199 800,00
UAH з ПДВ
|
4 199 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЮНА" #42571221 |
Переможець |
4 178 050,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 16:00
|
ДУ до договору №12.PDF | укладений |
26 листопада 2021 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 12:23
|
дог 12 від 29.01.2021р.PDF | укладений |
29 січня 2021 12:22
|