Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги
загального користування державного значення
Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками),
Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average road repairs public use of state importance T-04-12 Kamyanske-Shulhivka - Mykhailivka-Kotovka-Pereshchepyne-Chernyavshchyna-Zhemchuzhne (separate sections),Dnipropetrovsk region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Current average road repairs public use of state importance T-04-12 Kamyanske-Shulhivka - Mykhailivka-Kotovka-Pereshchepyne-Chernyavshchyna-Zhemchuzhne (separate sections),Dnipropetrovsk region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
345 835 104,00 UAH
UA-2020-12-16-003696-a ● 8c9b7aa0575347788fa5de76aa7468a6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 15:27 |
Очікувана вартість: | 345 835 104,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 729 175,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3458351 UAH |
Publication date: | 16 грудня 2020 12:47 |
Enquiries until: | 29 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 лютого 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 345 835 104 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 729 176 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 458 351,00 грн. (три мільйони чотириста п’ятдесят вісім тисяч триста п’ятдесят одна гривня 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 458 351,00 грн. (три мільйони чотириста п’ятдесят вісім тисяч триста п’ятдесят одна гривня 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
All documents of the tender offer prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, minutes of meetings, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.Exceptions are also standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods, works or services to be procured, provided for in existing international or national standards, norms and regulations, set out in the language of their generally accepted application; information when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (marks for goods and services), generally accepted international terms).If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of the participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille", if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, unless if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.The documents are legalized by bidders - foreign entities as follows: a) under the simplified procedure for affixing an Apostille in accordance with Articles 3 and 4 of the Hague Convention of 05.10.1961 or b) under the consular legalization procedure in accordance with the 1963 Vienna Convention on Consular Relations or c) notarized in accordance with Chapter 11 of the Law of Ukraine between Ukraine and the country-bidder) and in this case a letter is provided. clarification, drawn up in any form, signed by the authorized person of the bidder and stamped (if any), with reference to the relevant international agreement (convention, etc.) between Ukraine and the bidder country, according to which the document does not require legalization. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian. The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank). in accordance with the requirements of current legislation.
The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the resource of the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The amount of security for the tender offer is 1.0% of the expected purchase price, namely UAH 3,458,351.00. (three million four hundred and fifty-eight thousand three hundred and fifty-one hryvnias 00 kopecks.)
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot.
The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited).
The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the guarantor Bank authorized person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Service of highways in the Dnepropetrovsk area
USREOU code: 25843931
PJSC CB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830
The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of:
1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation;
2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure;
3) withdrawal of the tender offer before the expiration of its submission;
4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals.
Security of the tender offer is not returned in case:
1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law;
4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank). in accordance with the requirements of current legislation.
The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the resource of the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The amount of security for the tender offer is 1.0% of the expected purchase price, namely UAH 3,458,351.00. (three million four hundred and fifty-eight thousand three hundred and fifty-one hryvnias 00 kopecks.)
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot.
The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited).
The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the guarantor Bank authorized person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Service of highways in the Dnepropetrovsk area
USREOU code: 25843931
PJSC CB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830
The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of:
1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation;
2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure;
3) withdrawal of the tender offer before the expiration of its submission;
4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals.
Security of the tender offer is not returned in case:
1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law;
4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення
Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками),Дніпропетровська область
Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками),Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне(окремими ділянками), -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average road repairs public use of state importance T-04-12 Kamyanske-Shulhivka - Mykhailivka-Kotovka-Pereshchepyne-Chernyavshchyna-Zhemchuzhne (separate sections),Dnipropetrovsk region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 11:04 |
Перелік змін від 29.01.2021.doc | |
29 січня 2021 11:04 |
ТД Т-04-12 – зі змінами від 29.01.2021.docx | |
29 січня 2021 11:04 |
ТД Т-04-12 – зі змінами від 29.01.2021.docx | |
16 грудня 2020 12:48 |
Проект договору.docx |
29 січня 2021 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2021 11:04 |
Перелік змін від 29.01.2021.doc
|
|||
29 січня 2021 11:04 |
ТД Т-04-12 – зі змінами від 29.01.2021.docx
|
|||
29 січня 2021 11:04 |
ТД Т-04-12 – зі змінами від 29.01.2021.docx
|
|||
16 грудня 2020 12:48 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова частина
Дата подання: 28 грудня 2020 13:41
Дата відповіді: 30 грудня 2020 15:42
Доброго дня, шановний Замовнику ! Згдіно умов ТД, учасник повинен відповідати наступним умовам : Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника в розмірі не менше ніж 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
За таких умов наше підприємство не може прийняти участь у закупівлі, оскільки на кінець 2019 року не має достатнього обсягу річного доходу, але на кінець 2020 року наші фінансові можливості покращились і річний обсяг за 2020 рік повністю відповідає заявленим умовам тендерної документації. Зважаючи на те, що надання послуг буде здійсюватись в 2021 році, чи не доцільно дозволити підтвердження фінансової спроможності не тільки за 2019 рік а й за 2020 рік. Будемо вдячні, якщо Замовник розширить умови підтвердження фінансової спроможності !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складається Замовником згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) та Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом №1572 від 17.08.2020 Мінекономіки. Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасниками шляхом подання фінансової звітності за 2019 рік з урахуванням періоду проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 16.12.2020 року та встановлено термін подання пропозицій до 18.01.2021 року, то в такому випадку граничний термін для подання фінансової звітності за 2020 рік не настав.
Аналогічний досвід
Дата подання: 28 грудня 2020 14:01
Дата відповіді: 30 грудня 2020 15:42
Шановний Замовнику ! Чи можна підтвердити об'єми досвіду з Влаштування шару основи із СФОВ - роботами з влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» ? Оскільки технологія подібна за своїм виконанням.
Відповідь: При виконанні робіт з влаштування основи шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» виконаного в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії зменшується час виконання робіт. Технічним завданням передбачено влаштування основи дорожнього одягу зі СФОВ виготовлених в змішувачах примусової дії з влаштуванням асфальтоукладальника, а при влаштуванні шарів дорожнього одягу із СФОВ безпосередньо на дорозі використовуються інші механізми, які не передбачені проектною документацією.
Загальне запитання до тендерної документації
Дата подання: 28 грудня 2020 15:38
Дата відповіді: 30 грудня 2020 15:45
Шановний замовник! 16 грудня 2020 року Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області було оприлюднено процедуру закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-16-003696-a). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18 січня 2021 року, початок аукціону 23 лютого 2021 року. При детальному вивчені тендерної документації виникають наступні питання:
Згідно з заявленою замовником категорією дороги км18+790- км27+000- ІІІ, км 54+343-км 55+000 -ІV, км 55+000-км60+015-ІІІ згідно ДБН В.2.3.-4:2015, зміна №1 параметри поперечного профілю для ІІІ категорії мають становити ширина смуги руху – 3,5 м , ширина укріпленої смуги- 0,5, для ІV категорії мають становити ширина смуги руху – 3 м , ширина укріпленої смуги- 0,5 а в технічному завданні передбачена ширина смуги укладання 4,5м. Для більш детального та якісного розрахунку ціни тендерної пропозиції просимо розмістити на майданчику додатково до тендерної документації: генеральний план, проектні рішення.
Згідно технічного завдання норма витрат на влаштування верхнього шару з ЩМА-20 складає 121,6т на 1000м2 при товщині шару 5см при цьому учасник при складанні договірної ціни згідно Додатка 4 тендерної документації повинен користуватися нормами СОУ 42.1-37641918-035:2018. П3.15 СОУ 42.1-37641918-035:2018 передбачено, що під час улаштування покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші потрібно користуватися нормами групи 2-1 із заміною ресурсу «суміші асфальтобетонні дорожні» на «суміші асфальтобетонні щебенево-мастикові» з витратою 125,1 т, без зміни інших ресурсів. Просимо пояснити за якими нормами розрахована норма витрат 121,6т та якими нормами слід користуватись учаснику при формуванні ціни тендерної пропозиції.
Згідно технічного завдання конструктивом дорожнього одягу передбачено підняття дорожнього одягу на 27 см , для улаштування узбіччя згідно ДБН В.2.3.-4:2015 та для забезпечення безпеки руху необхідна досипка узбіччя до нормативної ширини та формування відкосів. Для виконання вищезазначених робіт необхідні роботи по розробці, завезенню та плануванню ґрунту. Просимо надати роз’яснення щодо врахування цих робіт у проектно-кошторисній документації
Згідно технічного завдання матеріал отриманий від фрезерування на основному проїзді складає 13446,162т для приготування СФОВ на основному проїзді згідно тендерної документації необхідно 15900,44т. Просимо надати роз’яснення щодо недостатньої кількості відфрезерованого матеріалу для приготування СФОВ.
Стосовно умов тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання робіт/ надання послуг для критерію «Влаштування шару основи із СФОВ» повідомляємо наступне:
Відповідно до термінів, вжитих у ВБН В.2.3-218-545:2009 «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу» , та визначення у ньому позначених понять, то СФОВ – це суміш фрезерована оброблена в‘яжучим.
Наведений ВБН В.2.3-218-545:2009 застосовується п. 1.1 «Ці норми поширюються на укріплення та стабілізацію шарів нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу. Норми встановлюють вимоги до кам’яних матеріалів, органічних та мінеральних в’яжучих, складу сумішей, технології їх приготування та виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України».
Зважаючи на вищевказане позначене поняття, то зазначають п. 3.1.3 фрезерована суміш, оброблена в‘яжучим – це оброблена в’яжучим матеріалом фрезерована суміш, що містить фрезерований матеріал та добавку нового мінерального матеріалу (при потребі); а п. 3.1.7 укріплення шару дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу – це Технологічний процес влаштування шару дорожнього одягу з матеріалу фрезерованого укріпленого, який включає фрезерування існуючого дорожнього одягу, обробку в‘яжучим з подальшим профілюванням і ущільненням, тому п. 3.1.1 холодний ресайклінг – це технологія повторного використання дорожньо-будівельних матеріалів з шарів існуючої дорожньої конструкції зі зміною властивостей цих матеріалів. Дорожньо-будівельні матеріали, що повторно використовуються, застосовують у холодному стані.
Технологія виконання робіт із влаштування основи передбачено п. 4.5 ВБН В.2.3-218-545:2009 «Приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу здійснюється безпосередньо на дорозі, а при потребі - в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії».
У зв'язку із вищевикладеним ВБН В.2.3-218-545:2009 влаштування шару основи із СФОВ передбачено однією технологією холодного ресайклінгу, що розділяється на підвиди по умові приготовання суміші, а тому поняття «основа із СФОВ» та/або основа після регенерації є одним й тим самим. Склад отриманої суміші при приготуванні кожним видом буде однаковим. На основі викладених даних, для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційнму критерію, вважаємо за правильне зазначити досвід виконання аналогічних робіт як влаштування основи із СФОВ так і Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу, ресайклером.
Стосовно Інформації про наявність фінансової спроможності:
Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності. Вимогами тендерної документації до зазначеної вище закупівлі встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю, а саме:
копія балансу за 2019 рік;
копія звіту про фінансові результати за 2019 рік;
копія звіту про рух грошових коштів за 2019 рік.
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника в розмірі не менше ніж 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року.
Пунктами 22 та 23 Методичиних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затвердженими Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572, встановлено, що подання фінансової звітності юридичними особами та іноземними суб'єктами господарської діяльності передбачено Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.02.2013 за № 336/22868 (зі змінами).
Окрім цього, рекомендується замовнику в тендерній документації передбачати період, за який буде підтверджено фінансову спроможність учасником шляхом подання фінансової звітності за відповідний період з урахуванням періоду проведення процедури закупівлі. Замовник може в тендерній документації передбачати конкретний обсяг доходу (виручки), що підтверджується звітом про фінансові результати (звітом про сукупний дохід).
Враховуючи вищевикладене та враховуючи кінцевий строк подання тендерних пропозицій до Закупівлі, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, є доцільним змінити вимоги тендерної документації та додати можливість учасникам подавати у складі тендерної пропозиції на вибір фінансову звітність за 2020 рік або за 2019 рік, а не лише 2019 рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв’язку з тим, що термін виконання робіт/надання послуг по 31 грудня 2021 р. то вважається за доцільне виконання робіт з влаштування основи шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» виконаного в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії зменшується час виконання робіт. Технічним завданням передбачено влаштування основи дорожнього одягу зі СФОВ виготовлених в змішувачах примусової дії з влаштуванням асфальтоукладальника, а при влаштуванні шарів дорожнього одягу із СФОВ безпосередньо на дорозі використовуються інші механізми, які не передбачені проектною документацією
фінансова звітність
Дата подання: 04 січня 2021 14:13
Дата відповіді: 06 січня 2021 11:58
Шановний замовнику!
Просимо Вас конкретизувати Вашу відповідь щодо подання в складі тендерної пропозиції фінансової звітності.
Відповідно до вимог тендерної документації:
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника в розмірі не менше ніж 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. На підтвердження відповідності зазначеній вимозі учасник повинен надати:
копія балансу за 2019 рік;
копія звіту про фінансові результати за 2019 рік;
копія звіту про рух грошових коштів за 2019 рік.
Проте на сьогоднішній день настали підстави для подання фінансової звітності за 2020 рік, тож нашим підприємством вона була подана у встановленому законом порядку.
Враховуючи вище викладене просимо Вас надати однозначну відповідь щодо можливості підтвердження фінансової спроможності фінансовою звітністю за 2020 рік. У випадку надання негативної відповіді просимо аргументувати Вашу позицію з посиланням на нормативно правові акти чинні на території України, враховуючи той факт, що 28 лютого відповідно до законодавства є датою завершення прийому фінансової звітності за попередній рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складається Замовником згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) та Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом №1572 від 17.08.2020 Мінекономіки. Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасниками шляхом подання фінансової звітності за 2019 рік з урахуванням періоду проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 16.12.2020 року та встановлено термін подання пропозицій до 18.01.2021 року, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Замовник діє в рамках закону. Просимо детально ознайомитись з тендерною документацією.
Аналогічний досвід
Дата подання: 04 січня 2021 14:19
Дата відповіді: 06 січня 2021 11:56
Шановний Замовнику ! Чи можна підтвердити об'єми досвіду з Влаштування шару основи із СФОВ - роботами з влаштування основи щебенево піщаної суміші обробленої цементов ? Оскільки технологія подібна за своїм виконанням.
Відповідь: Тендерна документація складається Замовником згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) та Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом №1572 від 17.08.2020 Мінекономіки. Об’єми щодо досвіду, які вимагаються у Учасників тендерних процедур розраховуються згідно технічного завдання, розробленого згідно проекту, який пройшов експертизу. Досвід щодо використання робіт з влаштування шару основи із СФОВ був розрахований згідно вимог проектної документації. Замовник діє в рамках закону. Просимо детально ознайомитись з тендерною документацією.
Аналогічний досвід
Дата подання: 04 січня 2021 15:46
Дата відповіді: 06 січня 2021 11:57
Шановний замовнику!
Стосовно умов тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання робіт/ надання послуг для критерію «Влаштування шару основи із СФОВ» повідомляємо наступне: Відповідно до термінів, вжитих у ВБН В.2.3-218-545:2009 «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу» , та визначення у ньому позначених понять, то СФОВ – це суміш фрезерована оброблена в‘яжучим. Наведений ВБН В.2.3-218-545:2009 застосовується п. 1.1 «Ці норми поширюються на укріплення та стабілізацію шарів нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу. Норми встановлюють вимоги до кам’яних матеріалів, органічних та мінеральних в’яжучих, складу сумішей, технології їх приготування та виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України». Зважаючи на вищевказане позначене поняття, то зазначають п. 3.1.3 фрезерована суміш, оброблена в‘яжучим – це оброблена в’яжучим матеріалом фрезерована суміш, що містить фрезерований матеріал та добавку нового мінерального матеріалу (при потребі); а п. 3.1.7 укріплення шару дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу – це Технологічний процес влаштування шару дорожнього одягу з матеріалу фрезерованого укріпленого, який включає фрезерування існуючого дорожнього одягу, обробку в‘яжучим з подальшим профілюванням і ущільненням, тому п. 3.1.1 холодний ресайклінг – це технологія повторного використання дорожньо-будівельних матеріалів з шарів існуючої дорожньої конструкції зі зміною властивостей цих матеріалів. Дорожньо-будівельні матеріали, що повторно використовуються, застосовують у холодному стані. Технологія виконання робіт із влаштування основи передбачено п. 4.5 ВБН В.2.3-218-545:2009 «Приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу здійснюється безпосередньо на дорозі, а при потребі - в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії». У зв'язку із вищевикладеним ВБН В.2.3-218-545:2009 влаштування шару основи із СФОВ передбачено однією технологією холодного ресайклінгу, що розділяється на підвиди по умові приготовання суміші, а тому поняття «основа із СФОВ» та/або основа після регенерації є одним й тим самим. Склад отриманої суміші при приготуванні кожним видом буде однаковим. На основі викладених даних, для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційнму критерію, вважаємо за правильне зазначити досвід виконання аналогічних робіт як влаштування основи із СФОВ так і Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу, ресайклером.
Враховуючи вищевикладене, чи можна вважати Вашу позицію висловлену у закупівлі UA-2019-07-29-001328-b сталою та послідовною? А саме, на підтвердження досвіду «Влаштування шару основи із СФОВ» надати підтвердження аналогічного досвіду «Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг»?
Просимо Вас підтвердити, або спростувати можливість застосування практики щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що була застосована в закупівлі UA-2019-07-29-001328-b (підтвердження відповідності досвіду влаштування шару основи із СФОВ влаштуванням основи дорожнього одягу із застосуванням технології «холодного ресайклінгу»). У випадку спростування, просимо надати роз’яснення, з посиланням на чинні нормативні документи, щодо неможливості підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію саме видом робіт «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг», саме в цій закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При виконанні робіт з влаштування основи шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» виконаного в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії зменшується час виконання робіт. Технічним завданням передбачено влаштування основи дорожнього одягу зі СФОВ виготовлених в змішувачах примусової дії з влаштуванням асфальтоукладальника, а при влаштуванні шарів дорожнього одягу із СФОВ безпосередньо на дорозі використовуються інші механізми, які не передбачені проектною документацією. Замовник діє в рамках закону. Просимо детально ознайомитись з тендерною документацією.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-16-003696-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС", Код ЄДРПОУ:24427542
СКАРГА на вимоги тендерної документації
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
(в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-12-16-003696-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС", Код ЄДРПОУ:24427542
Дата подання: 12 січня 2021 09:47
Дата подання: 12 січня 2021 09:47
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 13:27
рішення від 13.01.2021 № 405 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 13:26
інформація про перенесення від 22.01.2021 № 761.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 19:54
інформація про резулятивну частину рішення від 25.01.2021 № 1254.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 16:44
рішення від 25.01.2021 № 1254.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 20:48
Номер скарги: UA-2020-12-16-003696-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 13 січня 2021 22:41
Дата подання: 13 січня 2021 22:41
СКАРГА на тендерну документацію
Приватне підприємство «Автомагістраль» (надалі – Скаржник) оскаржує дискримінаційні вимоги тендерної документації в процедурі закупівлі № UA-2020-12-16-003696-a, що оголошена Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області з предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Вимога 1
Згідно додатку 2.7 до Тендерної документації «*Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менше ніж на 50% від загальної ціни договору. У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт не менше ніж:
№ п/п Найменування виду робіт Одинці виміру Кількість
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття м2 55 340
2. Влаштування вирівнюючого та/або нижнього шару (шарів) асфальтового покриття т 17 634
3. Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому полімерними надбавками та/або ЩМА м2 60 538
4. Влаштування шару основи із СФОВ м2 58 060
»
Дискримінаційною для Скаржника є вимога щодо необхідності підтвердити аналогічним(и) договором(ами) «влаштування шару основи із СФОВ саме в обсязі 58 060 м2»
1.1.
У ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачив для Замовника можливість встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Тобто договір має бути аналогічним саме за предметом закупівлі.
Предметом даної закупівлі є поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область.
Конкретний перелік видів робіт, які передбачені технічним завданням, не відноситься до предмету закупівлі, а отже – не може визначати «аналогічність».
Встановивши необхідність підтверджувати в рамках аналогічного договору конкретні обсяги певних видів робіт Замовник вийшов за межі положень ст.16 Закону та встановив дискримінаційні вимоги, виконати які Скаржник не в змозі.
Якщо Замовник Оскаржуваною вимогою хоче пересвідчитись у досвіді учасників виконання конкретних видів робіт, то повідомляємо, що Скаржник виконував такий від робіт, як «влаштування шару основи із СФОВ», але в менших обсягах, ніж вимагається Оскаржуваною вимогою Документації, а саме: 14 869,5 м2, замість 58 060 м2.
Проте обсяги виконання даного виду робіт не мають значення для набутого досвіду, оскільки технологія, механізми та працівники, які використовуються для виконання такого виду робіт – є однаковими і не залежать від обсягу робіт.
При виконання більшого обсягу робіт необхідно або більше людей та механізмів, або більше часу.
Зауважимо, що Замовник встановив також інші кваліфікаційні критерії, у т.ч.:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тому маючи досвід влаштування шару основи із СФОВ в меншому обсязі, ніж вимагається Оскаржуваною вимогою, учасник зможе якісно та вчасно виконати необхідний вид робіт, якщо такий учасник відповідає іншим кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, вимога щодо необхідності підтвердити досвід влаштування шару основи із СФОВ саме у кількості 58 060 м2 – є дискримінаційною та повинна бути виключеною з умов Документації.
1.2.
Оскаржувана вимога вимагає, щоб учасник підтвердив в необхідних обсягах влаштування шару основи із СФОВ.
Замовником при формулюванні Оскаржуваної вимоги не враховані альтернативні та аналогічні роботи, що за своєю технологічної суттю та призначенням є ідентичними.
Повідомляємо, що Скаржник має більш ніж достатній (більше 125 000 м2) досвід виконання аналогічного виду робіт, а саме «влаштування шару основи дорожнього одягу із ЩПС обробленої цементом».
Так, СФОВ — це суміш фрезерована, оброблена в’яжучим. СФОВ готується на спеціальному обладнання – грунтозмішувальній установці, шляхом змішування матеріалу, отриманого від фрезерування старого покриття та ЩПС з додаванням в’яжучого
ЩПС – це щебенево-піщана суміш, яка також готується на тому ж самому обладнання – грунтозмішувальній установці шляхом змішування щебня та гранітного відсіву/піску з додаванням в’яжучого.
Шари дорожнього одягу влаштовуються згідно національного стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам'яних матеріалів».
Згідно вказаного ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016:
«9.2.2.2.3 суміш (виготовлену в установці та доставлену на місце виконання робіт або виготовлену змішуванням на місці укладання) розподіляють за допомогою асфальтоукладача або автогрейдера шаром належної товщини (з урахуванням коефіцієнта запасу на ущільнення), ширини і поперечного похилу.
9.2.2.2.4 Ущільнювання шару суміші здійснюють котками на пневматичних шинах або котками з металевими вальцями, масою від 8 т до 10 т за три - шість проходів по одному сліду від крайок з поступовим наближенням місця проходу котка до осі дороги та перекриттям попереднього проходу на 1/3 ширини вальця».
Технологія укладки/влаштування обох сумішей на дорозі однакова та передбачає використання ідентичних механізмів та здійснення однакових етапів робіт.
Єдиною відмінністю є застосовуваний матеріал: при влаштуванні основи із СФОВ використовується відфрезерований матеріал, а при влаштуванні основи з ЩПС обробленої цементом – щебенево-піщана суміш, що не є суттєвим для здобутого досвіду.
Порушення прав Скаржника Оскаржуваною вимогою пояснюється тією обставиною, що:
- Скаржник має необхідний досвід влаштування шару основи саме із СФОВ, проте в меншому обсязі (14 869,5 м2), ніж вимагається Оскаржуваною вимогою (58 060 м2),
- також Скаржник має більш, ніж достатній (125 000 м2) досвід виконання аналогічного виду робіт – влаштування шару основи із ЩПС обробленої цементом, проте Оскаржувана вимога не дозволяє використовувати цей досвід.
Приймаючи до уваги аналогічний характер даних видів робіт, вважаємо, що Оскаржувана вимога Документації має дозволити підтверджувати досвід влаштування шару основи не тільки із СФОВ, але і з ЩПС обробленої цементом.
Вимога 2
Відповідно до пункту 3 розділу 6 Документації «Переможець торгів після аукціону надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог тендерної документації в електронному та паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-085: 2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», СОУ 45.2-00018112-035:2010 (зі змінами),та кошторисні норми на наявну техніку в організаціях, розроблених в установленому порядку.
Розрахунок договірної ціни може здійснюватися Переможцем у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис», АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
…
Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений п.5 ст.33 Закону для укладання договору.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця відповідно до вимог п.3 ч.1 ст.31 Закону ( відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) та визначає Переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув».
Оскаржувана умова (а також інші положення Документації) не містять чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни, який би унеможливлював зловживання з боку Замовника.
Фактично відсутність чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни у Документації призводить до відсутності у Замовника обов’язку «узгоджувати» надану договірну ціну (яким чином? в якій формі? чи буде замовник висловлювати зауваження, якщо певні компоненти договірної ціни його не влаштовують? чи буде замовник надавати хоч якусь відповідь про узгодження чи неузгодження договірної ціни? тощо).
Більш того, відсутність чіткого та конкретного порядку «узгодження» договірної ціни не позбавляє Замовника можливості свавільно заявити про «неузгодження» договірної ціни без будь-яких пояснень та будь-яких причин, що знову ж таки, свідчить про дискримінаційний та протиправний характер Оскаржуваної вимоги, а також безперечно порушує права Скаржника.
Крім цього, звертаємо увагу, що Замовник вимагає, щоб договірна ціна надавалась на узгодження в паперовому вигляді при тому, що згідно ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Вимога про надання на узгодження Договірної ціни в паперовому вигляді, по-перше: прямо порушує вимоги ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а по-друге: створює передумови для зловживань з боку Замовника (адже паперовий варіант договірної ціни, як і процес її узгодження не є доступним іншим учасникам та громадськості).
Електронна система закупівель та Закон України «Про публічні закупівлі» перш за все спрямовані на забезпечення відкритого та прозорого механізму закупівель, що виключав би будь-які можливості для замовників суб’єктивно та упереджено обирати переможця.
Зазначена вимога порушує щонайменше декілька принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені у ст. 5 Закону, у т.ч.:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо особливу увагу Органу оскарження, що саме неузгодження замовником договірної ціни останнім часом набуло широкого розповсюдження як інструмент свавільного та безпідставного відхилення пропозиції переможця та ще й з втратою останнім забезпечення тендерної пропозиції!!!
Схема виглядає дуже просто:
- учасник-переможець протягом встановленого строку надає Замовнику на узгодження договірну ціну з усіма розрахунками (розрахунків зазвичай значна кількість),
- після цього посадові особи переможця дзвонять, потім пишуть, врешті-решт особисто прибувають до замовника з проханням надати відповідь про узгодження договірної ціни чи, у випадку наявності зауважень, надати такі зауваження для можливості їх виправлення,
- протягом строку на укладення договору посадові особи замовника відповідають, що договірна ціна ще вивчається різними підрозділами і відповіді ще не має,
- наприкінці останнього дня строку на укладення договору замовник повідомляє про неможливість узгодження договірної ціни через виявлені недоліки (зазвичай такі «недоліки» полягають у тому, що учасником застосований невірний, на думку замовника, коефіцієнт при розрахунку загальновиробничих витрат, чи невірний розмір заробітної плати працівників, чи інші «порушення», які не мають прямого відношення ані до складу, ані до якості робіт, які визначені технічним завданням),
- якщо ж учасник проявляє обачність та наполегливість і встигає оперативно внести правки до договірної ціни, які б враховували «зауваження» замовника, то останній повідомляє, що ані законом, ані умовами Документації не передбачено можливості виправлення «помилок» у наданій на погодження договірній ціні, а тому вважається, що учасник-переможець відмовився від підписання договору,
- після цього замовник приймає рішення про відхилення пропозиції переможця через відмову останнього від підписання договору, учасник втрачає забезпечення тендерної пропозиції (розмір якого у даній закупівлі становить 3 458 351,00 грн.), а Орган оскарження, розглядаючи відповідні скарги, приходить до висновку, що відсутні порушення з боку замовника, оскільки умовами документації, які не були оскаржені та повинні виконуватись, дійсно передбачено, що такий випадок трактується саме як відмова переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, що відповідає п. 3 ч.1 ст. 31 Закону.
Постає питання, навіщо в принципі в т.з. євроторгах (оприлюднених відповідно до частини третьої статті 10 Закону) замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій (ч.12 ст. 29 Закону), якщо після допущення до аукціону на етапі підписання договору Замовник може вищезазначеним способом відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника?
Крім цього, Законом передбачено, що якщо учасник допустив помилку на етапі подання пропозиції, його пропозиція відхиляється, але він не втрачає тендерного забезпечення, натомість при вищеописаному способі відхилення, переможець втрачає і забезпечення тендерної пропозиції.
Більш детально ускарзі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2021 13:27
Рішення від 15.01.2021 № 594 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 13:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2021 № 1258.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 18:00
Рішення від 25.01.2021 № 1258.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 22:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1258-р/пк-пз від 25.01.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-003696-a)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення № 1258-р/пк-пз від 25.01.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-003696-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 29 січня 2021 11:13
Номер скарги: UA-2020-12-16-003696-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:43978883
Дата подання: 17 лютого 2021 20:29
Дата подання: 17 лютого 2021 20:29
Оскарження неправомірного рішення Замовника
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 лютого 2021 10:42
рішення від 19.02.2021 № 3076 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 10:42
інформація про резулятивну частину рішення від 02.03.2021 № 3930.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 20:50
рішення від 02.03.2021№ 3930.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 19:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 лютого 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2021 15:22
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
304 000 000,00
UAH з ПДВ
|
302 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
328 550 600,00
UAH з ПДВ
|
302 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
302 270 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:50
|
ПС-Т-04-12_ДУ7.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 16:43
|
ДУ3 ПС-Т-04-12.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 13:47
|
ДУ 1 ПС-Т-04-12pdf.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 10:27
|
ПС-Т-04-12pdf.pdf | укладений |
29 березня 2021 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | ПС-Т-04-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна вартості договору в бік зменшення без зміни обсягу послуг |
Номер договору про закупівлю: | ПС-Т-04-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в бік зменшення без зміни обсягу послуг, зміна строку дії договору до 31.12.2021 р |
Номер договору про закупівлю: | ПС-Т-04-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |