Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
1 795 000,00 UAH
UA-2020-06-10-003420-c ● 8c98c280a0104835bdb6a22264547038
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське вище професійне училище швейного та перукарського мистецтва |
Код ЄДРПОУ: | 03063159 |
Вебсайт: | http://kvpu46-inf-ua.1gb.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київська обл., Київ, Єреванська, 12 А |
Контактна особа: |
Попова Тетяна Михайлівна 380503807857 kvpushpm@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2020 12:26 |
Очікувана вартість: | 1 795 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03087, Україна, Київська область, Київ, Вул.Єреванська ,12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 липня 2020
—
02 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Будівельні роботи та поточний ремонт.Поточний ремонт приміщень навчального корпусу КВПУ ШПМ за адресою: м.Київ, вул.Кирилівська,31 | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 15:10 |
Поверхові плани Кирилівська, 31 (1).pdf | |
10 червня 2020 15:10 |
ТД поточний ремонт Кирилівська, 31.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-10-003420-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 11 червня 2020 10:08
Розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону
Прошу Замовника звернути увагу на вимогу тендерної документації: "Учасник, пропозиція, якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною, повинен протягом одного робочого дня з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника найбільш економічно вигідною, оприлюднити на веб-порталі уповноваженого органу наступні документи: - розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону. Учасник повинен надати ціну за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту “Правила визначення вартості будівництва” з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) подається у форматі “PDF”. У випадку невиконання вимог цього абзацу – пропозиція учасника відхиляється, як така що не відповідає вимогам тендерної документації."
Вважаю, що дана вимога суперечить чинному законодавству у звязку з тим, щоо після завершення періоду подання тендерних пропозицій та тим більше, після завершення аукціону жоден учасник не має технічної можливості довантажувати будь-які документи. Система Прозорро надає можливість довантаження документів лише на етапі "виправлення помилок протягм 24 годин".
Крім того, звертаю Вашу увагу, що відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Кінцевим строком подання тендерних пропзицій визначено 26.06.2020. Таким чином, розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону, що має надаватися переможцем після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, а також
документами на підтвердження відсутності підстав відмови в участі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому ненадання такого документу або невідповідність умовам документації не може бути підставою відхилення пропозиції.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Прошу Замовника видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю, що дана вимога суперечить чинному законодавству у звязку з тим, щоо після завершення періоду подання тендерних пропозицій та тим більше, після завершення аукціону жоден учасник не має технічної можливості довантажувати будь-які документи. Система Прозорро надає можливість довантаження документів лише на етапі "виправлення помилок протягм 24 годин".
Крім того, звертаю Вашу увагу, що відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Кінцевим строком подання тендерних пропзицій визначено 26.06.2020. Таким чином, розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону, що має надаватися переможцем після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, а також
документами на підтвердження відсутності підстав відмови в участі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому ненадання такого документу або невідповідність умовам документації не може бути підставою відхилення пропозиції.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Прошу Замовника видалити дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2020 12:26
Розглянувши Вашу вимогу щодо приведення тендерної документації у відповідність повідомляємо Вам наступне. Виходячи зі змісту п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06). Разом з тим, повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації учасник-переможець згідно з положенням П.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (зі змінами) договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, Учасник надає Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження, перелік яких наведений у тендерній документації Разом з тим повідомляємо, що учасник повинен надати замовнику договірну ціну з іншими документами, перелік яких передбачений у тендерній документації. З огляду на це повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому виходячи зі змісту п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону. Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. У свою чергу, ч. 6 ст. 29 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Пунктом 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ .Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 ). Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у даному випадку Замовником було передбачено у тендерній документації вимогу щодо надання учасником договірної ціни з іншими документами, перелік яких наведений у тендерній документації. Також, виходячи зі змісту частини третьої статті 32 Закону, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною та не порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-003420-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 11 червня 2020 10:16
Некоректна вимога
Пунктом 1 Додатку 2 передбачено, що учасник має надати, зокрема, інформацію про Інженер з проектно-кошторисної роботи та надати копію ЛІЦЕНЗІЇ і сертифікату.
Прошу Замовника надати роз"яснення, про яку ліцензію інженера - кошторисника йде мова у тендерній документації?
Прошу Замовника надати роз"яснення, про яку ліцензію інженера - кошторисника йде мова у тендерній документації?
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 12:35
Розглянувши Ваше звернення зазначаємо, що дана інформація визначена в абзаці 4 Пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією. Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям стаття 16 Закону» та передбачає обов’язкову наявність у штаті Учасника інженера з проектно-кошторисної роботи. Або надати договір співпраці з спеціалізованої компанії на розробку кошторису. (Надати копію ліцензії компанії і сертифікат інженера з проектно-кошторисної роботи).
Номер вимоги: UA-2020-06-10-003420-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 15 червня 2020 20:25
Усунення дискримінаційних вимог
Тендерною документацією передбачено, зокрема, що учасник повинен надати - медичні книжки працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з ремонту.
Дана вимога є порушенням п. 4 ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаю дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає скасуванню, заважаючи на наступне.
Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди.
Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Особові медичні книжки працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з ремонту містять персональні дані третіх осіб, які не підлягають роозголошенню. Жоден працівник не надасть згоди на обробку його персональних даних, які містяться в медичній книжці (фото, дата народження, відомості про стан здоров"я і т.д.).
У зв"язку з відмовою того чи іншого працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних учасник процедури закупівлі втратить можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок цього пропозиція такого учасника може бути відхилена через причину, що не залежать від його волі.
Тобто ця вимога тендерної документації є дискримінаційною стосовно учасника. При цьому під час публічних закупівель дискримінацію забороняє Закон України «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та ін.
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, прошу замовника усунути дискримінаційну вимогу у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є порушенням п. 4 ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаю дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає скасуванню, заважаючи на наступне.
Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди.
Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Особові медичні книжки працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з ремонту містять персональні дані третіх осіб, які не підлягають роозголошенню. Жоден працівник не надасть згоди на обробку його персональних даних, які містяться в медичній книжці (фото, дата народження, відомості про стан здоров"я і т.д.).
У зв"язку з відмовою того чи іншого працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних учасник процедури закупівлі втратить можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок цього пропозиція такого учасника може бути відхилена через причину, що не залежать від його волі.
Тобто ця вимога тендерної документації є дискримінаційною стосовно учасника. При цьому під час публічних закупівель дискримінацію забороняє Закон України «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та ін.
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, прошу замовника усунути дискримінаційну вимогу у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 11:34
Розглянувши Вашу вимогу щодо приведення тендерної документації у відповідність повідомляємо Вам наступне. Виходячи зі змісту п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06). Необхідність надання учасниками ,зокрема,медичні книжки працівників,які будуть залучатися до виконання робіт з ремонту,передбачено ,виключно, для захисту, відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб"та,враховуючи постанову КМУ від 20 травня 2020 р.№ 392Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. При цьому ,замовник е навчальним закладом ,усі працівники мають особові медичні книжки. На наше переконання ,учасник у закупівлі має бути зацікавленим в інтересах національної безпеки,економічного добробуту та прав людини . Враховуючи викладене, керуючись чинним законодавством України,вважаємо вимоги не обмежують конкуренцію і не призводять до дискримінації у даній закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-003420-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 15 червня 2020 20:31
Усунення дискримінаційних вимог
Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен гарантувати, що якість будівельних матеріалів, обладнання і комплектуючих виробів, конструкцій і систем, які застосовуються для надання послуг, будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та надати сертифікати, висновки СЄС, технічні паспорти або інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання, дійсні на момент проведення робіт .
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась
відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про
стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового
акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в
Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили
чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема:
наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої
політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає
обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04
травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами);
наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 10
квітня 1997 року № 191 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних
засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації», зареєстрований у Міністерстві юстиції
України 08 серпня 1997 року за № 298/2102 (із змінами);
наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27
червня 1997 року № 374 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації продукції
протипожежного призначення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 вересня
1997 року за № 407/2211 (із змінами).
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» об’єднано норми
законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та
процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-
93 «Про стандартизацію і сертифікацію».
Врегульовано порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення рішення про
призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери
призначення та анулювання рішення про таке призначення центральним органом виконавчої
влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання.
Станом на сьогодні в Україні відсутня система обов’язкової сертифікації продукції, а
отже, виробники можуть звертатися до органів, уповноважених на здійснення сертифікації за
власним бажанням на добровільних засадах.
Отже, обов"язкова сертифікація продукції в Україні відстуня, а тому прошу Замовника усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась
відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про
стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового
акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в
Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили
чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема:
наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої
політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає
обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04
травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами);
наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 10
квітня 1997 року № 191 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних
засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації», зареєстрований у Міністерстві юстиції
України 08 серпня 1997 року за № 298/2102 (із змінами);
наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27
червня 1997 року № 374 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації продукції
протипожежного призначення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 вересня
1997 року за № 407/2211 (із змінами).
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» об’єднано норми
законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та
процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-
93 «Про стандартизацію і сертифікацію».
Врегульовано порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення рішення про
призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери
призначення та анулювання рішення про таке призначення центральним органом виконавчої
влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання.
Станом на сьогодні в Україні відсутня система обов’язкової сертифікації продукції, а
отже, виробники можуть звертатися до органів, уповноважених на здійснення сертифікації за
власним бажанням на добровільних засадах.
Отже, обов"язкова сертифікація продукції в Україні відстуня, а тому прошу Замовника усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 16:42
Розглянувши Вашу вимогу щодо приведення тендерної документації у відповідність повідомляємо Вам наступне. Виходячи зі змісту п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06). Разом з тім, необхідність надання учасниками копії Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників,оскільки отримати такий документ може будь-яка фізична чи юридична особа відповідно до встановленого порядку. Зокрема, метою будь яких закупівель є,в першу чергу,придбання надійних та якісних товарів,робіт і послуг. Придбання несертифікованої продукції за бюджетні кошти вказуватиме на нераціональне використання бюджетних коштів,що буде порушенням бюджетного законодавства(частина перша та друга статті 121 Бюджетного кодексу України)Таким чином,замовник не бачить підстав для внесення змін в тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-003420-c.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 15 червня 2020 20:33
Усунення дискримінаційних вимог
Тендерною документацією передбачено, що учасник повинен надати, зокрема, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на виробника (із зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів або висновків СЄС). З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема: наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами); наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 10 квітня 1997 року № 191 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08 серпня 1997 року за № 298/2102 (із змінами); наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 червня 1997 року № 374 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації продукції протипожежного призначення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 вересня 1997 року за № 407/2211 (із змінами). Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» об’єднано норми законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46- 93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Врегульовано порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення рішення про призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери призначення та анулювання рішення про таке призначення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Станом на сьогодні в Україні відсутня система обов’язкової сертифікації продукції, а отже, виробники можуть звертатися до органів, уповноважених на здійснення сертифікації за власним бажанням на добровільних засадах. Отже, обов"язкова сертифікація продукції в Україні відстуня, а тому прошу Замовника усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 16:41
Розглянувши Вашу вимогу щодо приведення тендерної документації у відповідність повідомляємо Вам наступне. Виходячи зі змісту п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06). Разом з тім, необхідність надання учасниками копії Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників,оскільки отримати такий документ може будь-яка фізична чи юридична особа відповідно до встановленого порядку. Зокрема, метою будь яких закупівель є,в першу чергу,придбання надійних та якісних товарів,робіт і послуг. Придбання несертифікованої продукції за бюджетні кошти вказуватиме на нераціональне використання бюджетних коштів,що буде порушенням бюджетного законодавства(частина перша та друга статті 121 Бюджетного кодексу України)Таким чином,замовник не бачить підстав для внесення змін в тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМРЕМБУД" |
1 773 360,00
UAH з ПДВ
|
1 773 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Трансбуд" |
1 793 114,00
UAH з ПДВ
|
1 793 114,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМРЕМБУД" #41093380 |
Переможець |
1 773 360,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 11:22
|
Додаткова угода № 2 Поточн.рем. Кирил.31.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 10:38
|
Протокол № 16 ТК (техн.помилка).pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 11:44
|
дод.угода 1 поточний ремонт.pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 14:52
|
Договір на поточний ремонт м.Київ, вул. Кирилівська, 31.pdf | укладений |
21 липня 2020 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відшкодування вартості експертизи підряднику |
Номер договору про закупівлю: | № 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 до договору № 25 від 21.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рішення ТК про технічну помилку |
Номер договору про закупівлю: | № 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 16 засідання ТК |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі отриманого позитивного Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом |
Номер договору про закупівлю: | № 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |