Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення НК 024:2019: 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування (Маска медична, одноразового використання), НК 024:2019: 42461 Шпатель для язика оглядовий (Шпатель оглядовий ЛОР, пластиковий), НК 024:2019: 35844 Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання (Джгут венозний), НК 024:2019: 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний (Пластир медичний на шовковій основі 1см х 4 м; Пластир паперовий 2,5 см х 5 м; Пластир на основі нетканої віскози 2,5 см х 5 м; Пластир паперовий 5 см х 5м) , НК 024:2019: 56631 Фіксатор внутрішньовенного катетера (Стерильна прозора напівпроникна поліуретанова пов'язка з вирізом для фіксації та захисту судинних катетерів 6 см х 7 см), НК 024:2019: 10943 Контейнер для збирання проб мокротиння IVD (Ємкість для біологічних рідин 60 мл. Стерильна.), НК 024:2019: 61937 Бахіли хірургічні (Бахіли поліетиленові), НК 024:2019: 18094 Лицева маска для захисту дихальних шляхів (Респіратор класу FFP 2), НК 024:2019: 37340 Датчик термометра для вимірювання температури тіла пацієнта загального призначення, багаторазового використання (Термометр медичний максимальний скляний), НК 024:2019: 63417 Конектор низького тиску, одноразовий, стерильний (Інфузійний подовжувач), НК 024:2019: 57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання / тромбіном / розділовим гелем (Вакуумна пробірка), НК 024:2019: 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА (Вакуумна пробірка), НК 024:2019: 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD (Вакуумна пробірка), НК 024:2019: 57900 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA (Пробірка для забору капілярної крові на 0,2 мл), НК 024:2019: 44842 Одноразова ін'єкційна голка, відновлена (Голка двостороння тип «флешбек» для вакуумного забору крові), НК 024:2019: 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично (Катетер внутрішньовенний тип «метелик»), НК 024:2019: 36188 Тримач для забору крові багаторазовий (Тримач для вакуумних пробірок), НК 024:2019: 43344 Чашка Петрі, для тканинної культури (Чашка Петрі, 90 мм, стерильна; Чашка Петрі скляна, 100 мм), НК 024:2019: 13472 Скарифікатор (Скарифікатор сталевий), НК 024:2019: 63337 Кінчик піпетки ІВД (Накінечники тип Гілсон, сині, 100-1000 мкл; Накінечники тип Еппендорф, жовті 0,5-200 мкл), НК 024:2019: 62971 Набір для збору зразків з піхви для визначення інфекцій що передаються статевим шляхом (Аплікатор дерев’яна палочка;Аплікатор пластиковий в пробірці), НК 024:2019: 43375 Піпетка з ручним заповненням (Піпетка Пастера поліетиленова, 3 мл, стерильна), НК 024:2019: 47237 Серветка для очищення шкіри (Серветка спиртова, 30 х 60 мм; Серветка спиртова, 30 х 62 мм), НК 024:2019: 43375 Піпетка з ручним заповненням (Піпетка Пастера 3 мл стерильна), НК 024:2019: 61530 Голка для аспірації цитологічних зразків (Скребок клітинний 25 см), НК 024:2019: 46237 Нестерильна пробірка (Мікропробірка типу Еппендорф 7 мл), НК 024:2019: 33543 Планшет для предметних скелець (Контейнер (бокс) для предметних скелець), НК 024:2019: 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично (Канюля внутрішньовенна; Канюля аспіраційна MINI SPIKE), НК 024:2019: 35171 Відновлююча киснева маска для обличчя (Маска для кисню), НК 024:2019: 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично (Набір для катетеризації центральних вен), НК 024:2019: 35075 Луер адаптер (Адаптер Люера), НК 024:2019: 16754 Папір для реєстрації електрокардіограм (Стрічка до ЕКГ), НК 024:2019: 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування (Маска медична, одноразового використання, кольорова), НК 024:2019: 62671 Магістраль для насоса з регульованим тиском (Магістраль кровопровідна))
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2020-01-17-000993-c 8c945ed000cc40849f4afbec14277212
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Ольга

0322368363 infekciyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01984263
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54
Контактна особа: Луців Ольга
0322368363
infekciyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:13
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Під кількістю "44 одиниці" слід розуміти кількість "44 найменування, згідно Додатку 3 до Тендерної документації"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 од.
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення НК 024:2019: 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування (Маска медична, одноразового використання), НК 024:2019: 42461 Шпатель для язика оглядовий (Шпатель оглядовий ЛОР, пластиковий), НК 024:2019: 35844 Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання (Джгут венозний), НК 024:2019: 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний (Пластир медичний на шовковій основі 1см х 4 м; Пластир паперовий 2,5 см х 5 м; Пластир на основі нетканої віскози 2,5 см х 5 м; Пластир паперовий 5 см х 5м) , НК 024:2019: 56631 Фіксатор внутрішньовенного катетера (Стерильна прозора напівпроникна поліуретанова пов'язка з вирізом для фіксації та захисту судинних катетерів 6 см х 7 см), НК 024:2019: 10943 Контейнер для збирання проб мокротиння IVD (Ємкість для біологічних рідин 60 мл. Стерильна.), НК 024:2019: 61937 Бахіли хірургічні (Бахіли поліетиленові), НК 024:2019: 18094 Лицева маска для захисту дихальних шляхів (Респіратор класу FFP 2), НК 024:2019: 37340 Датчик термометра для вимірювання температури тіла пацієнта загального призначення, багаторазового використання (Термометр медичний максимальний скляний), НК 024:2019: 63417 Конектор низького тиску, одноразовий, стерильний (Інфузійний подовжувач), НК 024:2019: 57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання / тромбіном / розділовим гелем (Вакуумна пробірка), НК 024:2019: 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА (Вакуумна пробірка), НК 024:2019: 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD (Вакуумна пробірка), НК 024:2019: 57900 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA (Пробірка для забору капілярної крові на 0,2 мл), НК 024:2019: 44842 Одноразова ін'єкційна голка, відновлена (Голка двостороння тип «флешбек» для вакуумного забору крові), НК 024:2019: 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично (Катетер внутрішньовенний тип «метелик»), НК 024:2019: 36188 Тримач для забору крові багаторазовий (Тримач для вакуумних пробірок), НК 024:2019: 43344 Чашка Петрі, для тканинної культури (Чашка Петрі, 90 мм, стерильна; Чашка Петрі скляна, 100 мм), НК 024:2019: 13472 Скарифікатор (Скарифікатор сталевий), НК 024:2019: 63337 Кінчик піпетки ІВД (Накінечники тип Гілсон, сині, 100-1000 мкл; Накінечники тип Еппендорф, жовті 0,5-200 мкл), НК 024:2019: 62971 Набір для збору зразків з піхви для визначення інфекцій що передаються статевим шляхом (Аплікатор дерев’яна палочка;Аплікатор пластиковий в пробірці), НК 024:2019: 43375 Піпетка з ручним заповненням (Піпетка Пастера поліетиленова, 3 мл, стерильна), НК 024:2019: 47237 Серветка для очищення шкіри (Серветка спиртова, 30 х 60 мм; Серветка спиртова, 30 х 62 мм), НК 024:2019: 43375 Піпетка з ручним заповненням (Піпетка Пастера 3 мл стерильна), НК 024:2019: 61530 Голка для аспірації цитологічних зразків (Скребок клітинний 25 см), НК 024:2019: 46237 Нестерильна пробірка (Мікропробірка типу Еппендорф 7 мл), НК 024:2019: 33543 Планшет для предметних скелець (Контейнер (бокс) для предметних скелець), НК 024:2019: 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично (Канюля внутрішньовенна; Канюля аспіраційна MINI SPIKE), НК 024:2019: 35171 Відновлююча киснева маска для обличчя (Маска для кисню), НК 024:2019: 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично (Набір для катетеризації центральних вен), НК 024:2019: 35075 Луер адаптер (Адаптер Люера), НК 024:2019: 16754 Папір для реєстрації електрокардіограм (Стрічка до ЕКГ), НК 024:2019: 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування (Маска медична, одноразового використання, кольорова), НК 024:2019: 62671 Магістраль для насоса з регульованим тиском (Магістраль кровопровідна))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Пекарська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35177 — Маска хірургічна, одноразового застосування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. Зобов’язання Сторін договору виникають лише в межах фактично виділених асигнувань. Джерело фінансування – кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 13:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 13:06
Тендерна документація_.doc
17 січня 2020 13:06
Проект_договору.doc
17 січня 2020 13:06
Медико-технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-000993-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21738610
Дата подання: 22 січня 2020 17:47
Дискриміційна вимога
В Тендерній документації, в пункті 4 Додатку 3 зазначено: «З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення». Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі.
Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу та медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором
4) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція, яка не має повного еквіваленту

Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель).
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом відміни вимоги про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
пункт 4 Додаток №3: «З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення».
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 16:43
У відповідь на вашу повідомляємо, що тендерна документація складалася з урахуванням положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зокрема частини 3 цієї статті, а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Вказана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є офіційним дилером, дистриб’ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє. Окрім цього, дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних виробів медичного призначення, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником не отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником або представником, дилером, дистриб’ютором, уповноваженим на це виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Враховуючи вище викладене ваша вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА 1 643 916,60
UAH з ПДВ
1 643 916,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Іводент 1 647 010,37
UAH з ПДВ
1 647 010,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 14:30
Документи переможця.pdf
31 січня 2020 17:55
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 17:55
Сертифікати.7z
31 січня 2020 17:55
Довіреність.7z
31 січня 2020 17:55
ГЛ Солар.pdf
31 січня 2020 17:55
Лист про ціни МОЗ.pdf
31 січня 2020 17:55
Лист-гарантія ст17.pdf
31 січня 2020 17:55
Декларації_ч2.7z
31 січня 2020 17:55
Довідка про учасника.pdf
31 січня 2020 17:55
ГЛ симеста.pdf
31 січня 2020 17:55
Інструкції.7z
31 січня 2020 17:55
ГЛ Глобал-медіка.pdf
31 січня 2020 17:55
ГЛ Віктер.pdf
31 січня 2020 17:55
Декларації_ч1.7z
31 січня 2020 17:55
ГЛ BBraun.pdf
31 січня 2020 17:55
ГЛ Волес.pdf
31 січня 2020 17:55
ГЛ поставки.pdf
31 січня 2020 17:55
ГЛ про ліцензію.pdf
31 січня 2020 17:55
ГЛ Допомога.pdf
31 січня 2020 17:55
ГЛ Глобал.pdf
31 січня 2020 17:55
ГЛ ЗМ.pdf
31 січня 2020 17:55
Аналогічний договір.pdf
31 січня 2020 17:55
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

31 січня 2020 14:13
мтв.pdf
31 січня 2020 14:13
проект договору.pdf
31 січня 2020 14:13
цінова.pdf
31 січня 2020 14:13
довідки.pdf
31 січня 2020 14:13
листи і довідки.pdf
31 січня 2020 14:13
Установчі .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА

ТОВ Іводент

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА
#3403914625
Переможець 1 643 916,60
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА
#3403914625
1 643 916,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 15:16
Зіскановане_20200311 (1).pdf зміни до договору
11 березня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 12:22
32_1 (1).pdf зміни до договору
25 лютого 2020 12:22
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 15:06
Скан_20200217.pdf укладений
17 лютого 2020 15:03
Скан_20200217 (2).pdf укладений
17 лютого 2020 15:03
Скан_20200217 (3).pdf укладений
17 лютого 2020 15:03
Скан_20200217 (4).pdf укладений
17 лютого 2020 15:03
Скан_20200217 (7).pdf укладений
17 лютого 2020 15:03
Скан_20200217 (9).pdf укладений
17 лютого 2020 15:03
Скан_20200217 (8).pdf укладений
17 лютого 2020 15:03
Скан_20200217 (6).pdf укладений
17 лютого 2020 15:03
Скан_20200217 (5).pdf укладений
17 лютого 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів учасника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити суму договору на 45 380,00
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 598 536,60
UAH