Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційно- консультаційні послуги по роботі з ПЗ «ІS-pro»
Очікувана вартість
27 600,00 UAH
UA-2021-01-08-000046-b ● 8c897201186b41638d0ad7610fedd0c6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Колесник Олена 066-903-50-77 19ELENA_68@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2021 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 27 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»).
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником:
Інформаційно-консультаційні послуги по роботі з ПЗ «ІS-pro» (ДК 021:2015-72260000-5 Послуги пов’язані з програмним забезпеченням)
5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Інформаційно-консультаційні послуги по роботі з ПЗ «IS-pro» (у кількості 39 годин на рік) у складі модулів (заробітна плата, облік кадрів) (ДК 021:2015-72266000-7 — Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (код CPV ДК 021:2015 ––72260000-5 Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 600,00 з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 14.01.2021 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 20.01.2021 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): здійснюється згідно Актів виконаних робіт (наданих послуг) протягом 30 банківських днів з дати їх підписання, у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Переможець торгів після отримання Повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає Замовнику підписану уповноваженою особою учасника Цінову пропозицію, з урахуванням аукціону (у разі, якщо ціну було змінено), складену у відповідності до форми Додатку 1 з відповідним розрахунком ціни (надається через електронну систему закупівель)
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31 січня 2022 року. Цей договір складений в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної Сторін.
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»).
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником:
Інформаційно-консультаційні послуги по роботі з ПЗ «ІS-pro» (ДК 021:2015-72260000-5 Послуги пов’язані з програмним забезпеченням)
5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Інформаційно-консультаційні послуги по роботі з ПЗ «IS-pro» (у кількості 39 годин на рік) у складі модулів (заробітна плата, облік кадрів) (ДК 021:2015-72266000-7 — Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (код CPV ДК 021:2015 ––72260000-5 Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 600,00 з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 14.01.2021 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 20.01.2021 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): здійснюється згідно Актів виконаних робіт (наданих послуг) протягом 30 банківських днів з дати їх підписання, у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Переможець торгів після отримання Повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає Замовнику підписану уповноваженою особою учасника Цінову пропозицію, з урахуванням аукціону (у разі, якщо ціну було змінено), складену у відповідності до форми Додатку 1 з відповідним розрахунком ціни (надається через електронну систему закупівель)
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31 січня 2022 року. Цей договір складений в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної Сторін.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Інформаційно- консультаційні послуги по роботі з ПЗ «IS-pro» (у кількості 39 годин на рік) у складі модулів ( заробітна плата, облік кадрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72266000-7 — Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2021 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2021 09:12 |
оголошення.docx | |
08 січня 2021 09:12 |
Додаток 3.doc | |
08 січня 2021 09:12 |
Додаток 2.docx | |
08 січня 2021 09:12 |
Додаток 1.docx |
08 січня 2021 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 січня 2021 09:12 |
оголошення.docx
|
|||
08 січня 2021 09:12 |
Додаток 3.doc
|
|||
08 січня 2021 09:12 |
Додаток 2.docx
|
|||
08 січня 2021 09:12 |
Додаток 1.docx
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ #2727410297 |
Переможець |
27 300,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2021 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 16:10
|
Договір 01-26.pdf | укладений |
04 лютого 2021 15:46
|