Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01991820 |
Вебсайт: | http://novtmo.nethouse.ua |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., Звягельський р-н., м. Звягель, вул. Оржевської Наталії, будинок 13 |
Контактна особа: |
Лариса Лобащук +380971517692 lobachyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 134 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | забезпечення тендерних пропозицій - у формі електронної банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34020 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 14:46 |
Додаток 3 до ТДзО Кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
Додаток 3 до ТДзО Кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
Додаток 2 до ТДзО Кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
Додаток 2 до ТДзО Кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
Додаток1 до ТДзО кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
Додаток1 до ТДзО кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
ТДзО Кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
ТДзО Кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
Додаток 4 до ТДзО Кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
Додаток 4 до ТДзО Кондиціонери.docx | |
03 листопада 2023 14:46 |
Забезпечення тендерної пропозиції.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Додаток 3 до тендерної документації закупівлі UA-2023-11-03-010147-a не містить технічних параметрів, а містить Форму тендерної пропозиції.
2. Що стосується технічних параметрів, вказаних у додатку №2 до тендерної документації закупівлі UA-2023-11-03-010147-a, то допускаються відхилення до 2%.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000112 ● 868ada0ed9534175962098b57872b448
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 20:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 №2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додатокдо наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2023-11-03-010147-a 03.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 09:21:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-010147-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 16:24:19
Відповідь на звернення
1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначенння його очікуваної вартості проводилось із застосуванням НАКАЗУ МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", в декілька етапів:
1. Визначення потреби в товарах
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик
3. Аналіз ринку.
4.Визначення вимог до умов поставки і оплати.
5. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - методом порівняння ринкових цін (на основі актуальних цін з пропозицій постачальників, які здійснюють реалізацію даного товару, що додаються).
Внаслідок проведеної поетапної роботи було визначено очікувану вартість закупівлі 1 134 000 грн та визначено технічне завдання (характеристики предмета закупівлі), зазначені в Додатку №2 до Тендерної документації закупівлі. Наведене підтверджується доданими документами, прикріпленими і в доповнення до даної відповіді.
2. Посилання на сайт: https://novtmo.weblium.site/zakupivli
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Лозенко Олена Андріївна" |
1 133 000,00
UAH з ПДВ
|
1 133 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Лозенко Олена Андріївна" #3519509982 |
Переможець |
1 133 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 09:54
|
Додаткова угода від 24 листопада 2023 року.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 09:51
|
Лист від 21.11.2023.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 09:51
|
Порівняльна таблиця кондиціонери.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 09:51
|
Протокол 321.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 10:02
|
ДУ 1 від 21.11.2023.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 11:11
|
Договір № 726 від 20 листопада 2023 року.pdf | укладений |
20 листопада 2023 11:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кондиціонер 9000 BTU | 56 | штуки |
19 800,00
UAH
|
Кондиціонер 12000 BTU | 1 | штуки |
24 200,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції Розділу 18 Договору та Додатку 1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 726 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції пункту 2.3 Договору, Розділу 18 Договору, додатку 1 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 726 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кондиціонери Olmo OSH-09FRH2 (з монтажем обладнання) | 56 | штуки |
19 800,00
UAH
|
Кондиціонери Olmo OSH-12FRH2 (з монтажем обладнання) | 1 | штуки |
24 200,00
UAH
|