Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького |
Код ЄДРПОУ: | 02223750 |
Вебсайт: | http://lvivgallery.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Стефаника,3 |
Контактна особа: |
Максимчук Юлія Романівна +380322611017 maksum4uk22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 15:46 |
Очікувана вартість: | 23 110 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 553,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Львівської національної галереї мистецтв імені Б.Г. Возницького кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на UA578201720343161003200001806 в ДКСУ м. Київ. 2.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 000, 00 грн. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.7. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2021 18:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2021 18:07 |
Перелік змін 25.06.2021.docx | |
25 червня 2021 18:07 |
Тендерна документація зі змінами від 25.06.2021.docx | |
22 червня 2021 18:20 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.docx | |
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.doc | |
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx |
25 червня 2021 18:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 червня 2021 18:07 |
Перелік змін 25.06.2021.docx
|
||||||
25 червня 2021 18:07 |
Тендерна документація зі змінами від 25.06.2021.docx
|
||||||
22 червня 2021 18:20 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.docx
|
||||||
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx
|
||||||
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx
|
||||||
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст 17.docx
|
||||||
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.doc
|
||||||
14 червня 2021 16:16 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Стосовно вимоги тендерної документації про підтвердження тендерної пропозиції учасника шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
При перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено що Учасник підписав пропозицію не КЕП, як це вимагалося умовами тендерної документації, а удосконаленим електронним підписом (УЕП), що суперечить вимогам тендерної документації замовника.
Роз’яснення щодо того, в чому полягає різниця між КЕП та УЕП можна знайти в листі від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України, в якому зокрема, зазначено, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таке роз’яснення було надано в результаті звернення Колегії АМКУ листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Виходячи з вищенаведеного наявні підстави для відхилення Учасника ПП «КРАМБУДІНДУСТРІЯ» відповідно до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. Стосовно невідповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації. Пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічній специфікації, викладеній у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.».
Учасник ПП «КРАМБУДІНДУСТРІЯ» у складі тендерної пропозиції, а саме у локальних кошторисах (які мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу), не вказав усі необхідні найменування робіт і витрат, які було необхідно вказати згідно Додатку 3 до тендерної документації.
У зверненні учасник ПП «КРАМБУДІНДУСТРІЯ» зазначає недостовірну інформацію, щодо відсутності в технічному завданні позиції Улаштування залізобетонних стін в Розділі 4. Сходи перед стилобатом портику Сх-1. Слід зазначити, що така позиція наявна в Додатку №3 Технічна специфікація п.124 та п.128 Розділу 4 Сходи перед стилобатом портику Сх-1.
Відтак відсутні підстави для задоволення вимоги учасника ПП «КРАМБУДІНДУСТРІЯ».
Після проведення аукціону по даній закупівлі були відкриті всі пропозиції учасників та вільний доступ до документів поданих кожним учасником процедури закупівлі, що передбачено ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі».
Після розкриття тендерних пропозицій учасників кожен має право переглянути документи подані учасником. Розглядаючи документи ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» виявлено, що кошторисна документація для відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника , яка вимагалася п.6 Розділу 3, подана в файлі «Кошторис_4.pdf». Відкриваючи даний файл, першим документом якого є Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 складений в поточних цінах на 11.06.2021 року. В файлі «Кошторис_3.pdf» Договірна ціна складена в поточних цінах на 11.06.2021 р. року, Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва складений в поточних цінах на 11.06.2021 року та всі інші документи подані в даному файлі складені в поточних цінах на 11.06.2021 року. Те саме стосуються і файлу «Кошторис_1.pdf».
Крім того, в файлі «Кошторис ворд.zip» при розпаковці відкривається ряд файлів. В цьому вкладені поданий варіант кошторису в форматі word. Переглядаючи вкадення цього файлу виявлено, що учасник посилається на проект в наступних файлах: Локальний кошторис на будівельні роботи №1-1-1, Локальний кошторис на будівельні роботи №8-1-1. В цих файлах зазначено наступне : « Основа: креслення (специфікації ) № 01/09/2017-ПОБ, арк.1».
Звертаємо вашу увагу, що в жодному із викладених документів на Prozorro.gov.ua при оголошенні даної закупівлі відсутні будь-які посилання((тендерна документації, технічне завдання та інше) на даний проект. Тому виникає питання, звідки в учасника ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» є доступ до проекту?
З вище викладеного випливає, що учасник процедури закупівлі мав доступ до проектно-кошторисної документації Замовника до моменту оголошення про Відкриті торги та мав змогу підготувати тендерну пропозицію для участі в даному тендері з порушенням умов чесної конкуренції, що повністю порушує принципи, прядок здійснення публічних закупівель та Закон України «Про публічні закупівлі». Даний факт свідчить про змову Замовника та Учасника, в даному випадку ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» в разі визнання даного учасника переможцем процедури закупівлі.
Також звертаємо вашу увагу, що згідно ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників ), несуть відповідальність згідно із законами України.
Відповідно до Статті 164-14. «Порушення законодавства про закупівлі», укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В випадку укладання договору з учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, оголошеної замовником та з порушенням принципів Закону України «Про публічні закупівлі» може каратися не тільки накладенням адміністративного штрафу на посадових осіб Замовника, а й настанням кримінальної відповідальності, згідно ст. 366 «Службове підроблення» Кримінального кодексу України та в разі перерахування бюджетних коштів такому учаснику, може настати кримінальна відповідальність, згідно ст.191 «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем».
Також, відповідно до пункту 3 Тендерної документації скан-копія проекту договору надається учасником з підписами та печатками на кожній сторінці проекту-договору.
Календарний графік виконання робіт, поданий учасником в тендерній пропозиції не відповідає формі, зазначеній в проекті договору, який міститься в Додатку 5 до тендерної документації. Календарний графік є невід'ємною частиною договору відповідно до Додатку 2.
Наступним порушенням є те, що відповідно до пункту 6 Розділу Тендерної документації підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об'єкта будівництва протягом гарантійного строку. В тендерній пропозиції учасника відсутній гарантійний листи, довідка або будь-яка інший лист, що підтверджує вищезазначену інформацію.
Ми вимагаємо, скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі учасника ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» для уникнення настання відповідальності за прийняте рішення з порушенням вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Укладання договору з учасником, тендерна пропозиція якого, подана з порушеннями умов тендерної документації та явних ознак змови замовника і учасника, недобросовісної конкуренції, підлягає відхилення та тягне за собою відповідальність, згідно ст. "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» усіх членів тендерного комітету та директора.
В протилежному випадку ми будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України для оголошення моніторингу цієї закупівлі, органів виконавчої та судової влади для відновлення справедливості та доброчесної конкуренції, згідно вимог Конституції України, Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про запобігання корупції» та інших чинних нормативно-правових актів.
Паперовий екземпляр направлено поштою з повідомленням про вручення.
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне:
1. Щодо зауважень до локальних кошторисів.
Костел Св. Йосифа (костел св. Йосифа пам’ятки архітектури 1763 р.), що розташований за адресою: Львівська обл., Бродівський р-н, с. Підгірці, вул. Замкова, 1 разом з технічною, науково-проектною документацією та первинними бухгалтерськими документами (надалі - Пам’ятка архітектури ) згідно наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 18.06.2020 № 1910 був переданий із сфери управління Львівської обласної державної адміністрації до сфери управління Міністерства культури та інформаційної політики України та закріплений на праві оперативного управління за Львівською національною галереєю мистецтв імені Б. Г. Возницького.
Впродовж 2018-2019 років на пам’ятці архітектури згідно науково-проектної документації “Реставрація храму Св. Йосифа у с. Підгірці Бродівського району Львівської області (церкви Блаженного Миколая Чарнецького та новомучеників УГКЦ). Протиаварійні роботи”. Пам’ятка архітектури національного значення 1763 р. (ох. № 412/3-Н)») проводилися протиаварійні роботи, замовником яких виступав Департамент архітектури та містобудування Львівської обласної державної адміністрації. Генеральним підрядником робіт на пам’ятці архітектури було ТОВ “Креативна фабрика Вікторія”, авторський нагляд здійснював ФОП Корецький Є.С.
ЛНГМ ім. Б. Г. Возницького як новий балансоутримувач з метою виявлення обсягу виконаних робіт та відповідності їх науково-проектній документації, попередньо звернувшись листами до колишнього підрядника та автора науково-проектної документації (листи №464/1.7-08/20 від 12.10.2020 та №465/1.7-08/20 від 12.10.2020), запросили їх до складу комісії з огляду даної пам’ятки архітектури. Колишній балансоутримувач представника до комісії не надав.
За результатами візуального огляду пам’ятки архітектури, комісія (Акт від 15.10.2020 р). прийшла до висновку, зокрема, що балансоутримувачу згідно чинного законодавства доцільно провести коригування кошторисної частини науково-проектної документації “Реставрація храму Св. Йосифа у с. Підгірці Бродівського району Львівської області (церкви Блаженного Миколая Чарнецького та новомучеників УГКЦ). Протиаварійні роботи”. Пам’ятка архітектури національного значення 1763 р. (ох. № 412/3-Н)» без зміни проектних рішень. В подальшому продовжити зазначені роботи по скорегованій науково-проектній документації.
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З огляду на зазначене, звинувачення ПП «КРАМБУДІНДУСТРІЯ» у недотриманні замовником принципу добросовісної конкуренції серед учасників та змові з ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» є необґрунтованими і необ’єктивними.
2. Стосовно того, що календарний графік виконання робіт, поданий учасником в тендерній пропозиції не відповідає формі, зазначеній в проекті договору, який міститься в Додатку 5 до тендерної документації.
У пункті 6 Розділу 3 Тендерної документації міститься вимога про надання Календарного плану-графіку виконання робіт, проте вимоги щодо встановлення форми Календарного плану-графіку виконання робіт не міститься в тендерній документації.
3. Щодо відсутності в складі пропозиції учасника ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» гарантійного листа.
Відповідно до пункту 6 Розділу Тендерної документації підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об'єкта будівництва протягом гарантійного строку. На підтвердження зазначеного Замовник не вимагає гарантійного листа в складі пропозиції, натомість гарантійний лист вимагається щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва, який і був наданий учасником – ТзОВ «Креативна фабрика Вікторія» (код ЄДРПОУ 40178963).
Виходячи з вище наведеного, тендерним комітетом вирішено не задовільняти вимогу учасника, оскільки відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Креативна фабрика Вікторія».
Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації «У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до технічної специфікації, що наведене в Додатку № 3* (у разі якщо передбачено законодавством).. Відповідно п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» : 1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
В відділі 9 Додатку 3 «Технічна специфікація» зазначено монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. В ліцензії ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» відсутня така ліцензія, тому для виконання робіт потрібно залучення сторонньої організації з відповідними дозволами, ліцензіями для виконання даного виду робіт в вигляді субпідрядної організації чи співвиконавця. Замість цього учасником наданий Наказ на видачу Ліцензії та провадження господарської діяльності №228 від 25.03.2020р. субпідрядної організації ТОВ «Комплекс технологій безпеки», без підписів та печатки організації, що його видала. В тендерній документації чітко прописана вимога підрядник має надати копії відповідних ліцензій. Тобто даний Наказ не може бути дійсним.
Учасник залучає субпідрядників відповідно до довідки №72-н/21 від 29.06.2021р. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник подає платіжні реквізити субпідрядників, підтвердження інформації ЄДРПОУ, а саме копію довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію. В тендерній пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи. Що є порушенням тендерних вимог.
Також в «Роздiл 1. Тимчасова дорога» Додатку 3 «Локальний кошторис 1-1-1 на підготовчі роботи» зазначено влаштування улаштування дорожніх покриттів тимчасових доріг із збірних залізобетонних плит площею до 3 м2, Улаштування дорожніх покриттів тимчасових доріг із збірних залізобетонних плит площею до 3 м2. Даний вид робіт також потребує ліцензування. Жодних документів для виконання даного виду робіт ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» не надала. Замовник проігнорував даний факт.
Розглядаючи документи ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» виявлено, що кошторисна документація для відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, яка вимагалася п.6 Розділу 3, подана в файлі «Кошторис_4.pdf».
Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 складений в поточних цінах на 11.06.2021 року. В файлі «Кошторис_3.pdf» Договірна ціна складена в поточних цінах на 11.06.2021 р. року, Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва складений в поточних цінах на 11.06.2021 року та всі інші документи подані в даному файлі складені в поточних цінах на 11.06.2021 року. Те саме стосуються і файлу «Кошторис_1.pdf».
Вся кошторисна документація, яка подана Учасником ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» в тендерній пропозиції датована 11 червня 2021 року. Тендерна закупівля (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-06-14-011903-b) була оголошена замовником 14 червня 2021 р. Дана інформація зазначена на сайті Prozorro.gov.ua в вільному доступі.
З вище викладеного випливає, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» сформувала кошторисну документацію до моменту оголошення про Відкриті торги що є порушенням умов чесної конкуренції, що повністю порушує принципи, прядок здійснення публічних закупівель та Закон України «Про публічні закупівлі». Даний факт свідчить про змову Замовника та Учасника, в даному випадку ТОВ «Креативна фабрика Вікторія».
Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації «У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до технічної специфікації, що наведене в Додатку № 3* (у разі якщо передбачено законодавством).. Відповідно п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» : 1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
В відділі 9 Додатку 3 «Технічна специфікація» зазначено монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. В ліцензії ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» відсутня така ліцензія, тому для виконання робіт потрібно залучення сторонньої організації з відповідними дозволами, ліцензіями для виконання даного виду робіт в вигляді субпідрядної організації чи співвиконавця. Замість цього учасником наданий Наказ на видачу Ліцензії та провадження господарської діяльності №228 від 25.03.2020р. субпідрядної організації ТОВ «Комплекс технологій безпеки», без підписів та печатки організації, що його видала. В тендерній документації чітко прописана вимога підрядник має надати копії відповідних ліцензій. Тобто даний Наказ не може бути дійсним.
Учасник залучає субпідрядників відповідно до довідки №72-н/21 від 29.06.2021р. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник подає платіжні реквізити субпідрядників, підтвердження інформації ЄДРПОУ, а саме копію довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію. В тендерній пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи. Що є порушенням тендерних вимог.
Також в «Роздiл 1. Тимчасова дорога» Додатку 3 «Локальний кошторис 1-1-1 на підготовчі роботи» зазначено влаштування улаштування дорожніх покриттів тимчасових доріг із збірних залізобетонних плит площею до 3 м2, Улаштування дорожніх покриттів тимчасових доріг із збірних залізобетонних плит площею до 3 м2. Даний вид робіт також потребує ліцензування. Жодних документів для виконання даного виду робіт ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» не надала. Замовник проігнорував даний факт.
Вимагаємо скасувати рішення визнання Переможця, як такого що не відповідає умовам Тендерної документації.
У разі якщо Замовник проігнорує факти порушення у закупівлі , ми будемо звертатися до державних органів
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне:
Стосовно порушення умов чесної конкуренції. Дана процедура відкритих торгів була проведена строго у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель. У тому числі замовником відповідно до статті 5 Закону було забезпечено дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. В ході проведення даної процедури ЛНГМ ім. Б. Г. Возницького на вимогу ПП «КРАМБУДІНДУСТРІЯ» без дати № 210625 змінила умови тендерної документації з метою уникнення трактування цим учасником деяких її положень дискримінаційними, оскільки учасник виявився нездатним підготуватися до участі у відкритих торгах згідно умов, визначених у науково-проектній документації замовника. Крім того, частина 5 статті 5 Закону передбачає, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом, а також, що забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Звертаємо увагу, що це питання вже порушувалося учасником ПП «КРАМБУДІНДУСТРІЯ», на що йому було надано ґрунтовну відповідь (оприлюднено 21.07.2021 о 16:00 год.).
Щодо непідписаного однією зі сторін договору, а саме Договору виконання робіт № 01072021 від 01.07.2021 між ТзОВ «ІНВЕСТБУД-2016» і ТзОВ «Креативна фабрика «Вікторія» про надання в користування автокрана XCMG XCT 100, то замовник не брав його до уваги для підтвердження в учасника наявності основних машин, механізмів, обладнання, передбачених кошторисом, оскільки наявність в учасника автокрану підтверджується іншими договорами - договором надання послуг №07/07-21 від 07 липня 2021 року, згідно якого надаються послуги автокрану КС-4574 КАМАЗ, договором про надання послуг №08/07-21 від 08 липня 2021 року, згідно якого надаються послуги автомобільних кранів КАМАЗ 5320 DS та -0182Т та КТА-25, а згідно договору про надання послуг №08/07-21 від 08 липня 2021 учаснику надаються послуги баштового крану Liebherr 60k.
У наданій в складі пропозиції Підсумковій відомості ресурсів зазначено позиції автокран та крани на автомобільному ходу. Також в тендерній пропозиції учасника міститься лист-пояснення від 29.06.2021 року №83-н3/21 стосовно можливої заміни машино-механізмів на інші, які виконують аналогічні функції, в даному випадку крани на автомобільному ходу можуть замінити автокран згідно довідки про матеріально-технічну базу та копій договорів, що підтверджують на явність у ТзОВ «Креативна фабрика «Вікторія» кранів на автомобільному ходу.
Разом з тим, згідно частини 6 статті 33 Закону укладання договору з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі має відбутися не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи зазначене, замовник може проводити додаткові консультації з фахівцями із зазначеного питання.
Щодо надання копії ліцензії субпідрядника, то відповідно до вимог пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації “У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до технічної специфікації, що наведене в Додатку № 3 (у разі якщо передбачено законодавством)”. Для виконання вимог додатку 3 “Технічна специфікація” в частині улаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, ТОВ “Креативна фабрика “Вікторія” згідно довідки № 72-н/21 від 29.06.2021 року залучає ТОВ “Комплекс технологій безпеки”, яке відповідно до наказу № 228 від 25.03.2020 року отримало ліцензію на здійснення такої діяльності.
Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" було внесено зміни до ч. 11 ст.13 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. Інформація міститься у вільному доступі https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register за зазначеним посиланням. Аналогічну ситуацію описано в рішенні АМКУ №16226-р/пк-пз від 15.07.2021, в якому Орган оскарження зазначає, що відсутні підстави відхилення, оскільки «доступ до зазначеного сайту є вільним».
Відповідно до пункту 3 Примітки Тендерної документації “Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції”. Оскільки видача ліцензії у паперовій формі не передбачена відповідно до постанови КМУ № 363 від 24.05.2017 року “Про затвердження Порядку подання органу ліцензування документів в електронній формі”, а її видача оформляється у вигляді повідомлення, тому подача відповідного наказу відповідає вимогам тендерної документації та вимогам законодавства.
Щодо документів субпідрядної організації, то відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації, у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Учасник подає наступні відомості:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції .
Тобто вимога учасника є необґрунтованою, оскільки довідка чи відомості з ЄДПРОУ надаються щодо тих субпідрядників, які залучаються на більше ніж 20% від вартості договору.
Щодо ненадання ліцензії на виконання робіт по улаштуванню дорожніх покриттів тимчасових доріг із збірних залізобетонних плит повідомляємо, що дані роботи не підпадають під дію Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», так як тимчасова дорога не являється дорогою в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги», в якому є чітке визначення, що таке автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
З чого зроблено висновок, що дана тимчасова дорога не виконує функцію безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів, а є виключно тимчасовою спорудою, для під’їзду до об’єкта будівництва. Тому роботи по її улаштуванню не потребують наявності ліцензії.
Виходячи з вище наведеного, підстави для задоволення вимоги учасника ПП «КРАМБУДІНДУСТРІЯ» відсутні.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000009 ● 9f63422bd6614c52ababbdb39f59ae67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2021 № 483
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.07.2021 № 483
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-14-011903-b, 14.06.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о.начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-02 15:59:03
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-14-011903-b, яка проводилась Львівською національною галереєю мистецтв імені Б. Г. Возницького (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-03 18:19:05
Пояснення
На запит Західного офісу Держаудитслужби від 02.08.2021 року (ідентифікатор моніторингу UA-M-2021-07-30-000009) повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснювалося на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, відомості обсягу робіт та експертного звіту.
Крім того, на сторінці веб-сайту Львівської національної галереї мистецтв імені Б.Г. Возницького (http://lvivgallery.org.ua/) в розділі «Публічні закупівлі» розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю робіт «Реставрація храму Св. Йосифа у с. Підгірці Бродівського району Львівської області (церкви Блаженного Миколая Чарнецького та новомучеників УГКЦ). Протиаварійні роботи» Пам’ятка архітектури національного значення 1763 р. (ох.№412/3-Н). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-14-011903-b.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо включення до тендерної документації умов, що суперечать пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Замовником вжито заходів щодо усунення порушення, шляхом приведення умов договору від 03.08.2021 №03-08/Р, укладеного з ТОВ «Креативна фабрика Вікторія», до вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, до цього договору укладено додаткову угоду №1 від 17.08.2021 р., відповідно до якої сторони домовилися внести зміни, виключивши пункт 2 частини 11.1 розділу 11 «Інші умови» зі змісту вказаного договору. Ця додаткова угода оприлюднена замовникам в електронній системі закупівель. Щодо порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. Норми частини шістнадцятої статті 29 Закону не визначають переліку невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а лише зазначають щодо яких інформації та документів розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Повідомлення повинно містити таку інформацію, як, зокрема, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Інакше кажучи, Закон не вказує чітко, що виправляти можна лише документи, які наявні в складі пропозиції, оскільки невідповідністю пропозиції є і відсутність документа, що передбачений тендерною документацією. Відповідно, частиною шістнадцятою статті 29 Закону передбачено надання документів учасником при усуненні невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12130-р/пк-пз від 18.06.2020, відсутність Статуту зі змінами (в разі їх наявності), або іншого установчого документу у складі пропозиції, що не відповідає умовам документації в цій частині, являється невідповідністю в документах пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель аналогічних питань має місце рішення суду у справі 420/12982/20, яким підтверджено законність аналогічного рішення замовника. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник, порушує вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону. Також, повідомляємо, що відповідно до п. 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Міністерства праці України, Міністерства соціального захисту населення України, Міністерства юстиції України від 29.07.1993 р. № 58 Роботу за сумісництвом, яка оформлена в установленому порядку, в трудовій книжці зазначають окремим рядком. Запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом. Відтак не має обов’язку вносити відомості про роботу за сумісництвом у трудову книжку. Зазначене вище не становить невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Щодо порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» Західним офісом Держаудитслужби було установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, однак ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на зазначене вважаємо, що ЛНГМ ім. Б. Г. Возницького здійснила розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Креативна фабрика Вікторія» з дотриманням вимог закону та усунула порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що наведені у висновку Західного офісу Держаудитслужби.
2021-08-18 16:31:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Крамбудіндустрія |
21 699 766,87
UAH з ПДВ
|
21 699 766,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Креативна фабрика Вікторія |
21 999 975,11
UAH з ПДВ
|
21 999 975,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" |
23 050 000,00
UAH з ПДВ
|
23 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІНЖИНІРИНГ ГРУП" |
23 100 000,00
UAH з ПДВ
|
23 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРЕСТИЖ-СТИЛЬ |
23 110 736,00
UAH з ПДВ
|
23 110 736,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Крамбудіндустрія #33270749 |
Відхилено |
21 699 766,87
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 11:01
|
|
ТОВ Креативна фабрика Вікторія #40178963 |
Переможець |
21 999 975,11
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 10:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2021 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:24
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:16
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 16:16
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 14:29
|
Додаткова угода 2-1.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2021 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 15:29
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
24 вересня 2021 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 10:11
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
18 серпня 2021 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 15:31
|
Договір.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2021 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни в ч. 3.1 та ч. 11.1 Договору №03-08/Р від 03 серпня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.1 Договору №03-08/Р від 03.08.2021 та графік виконання робіт у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди пункт 5.1 Договору № 03-08/Р від 03.08.2021 р. та графік виконання роботи викласти у новій редакції (у зв'язку з технічною помилкою Додаткова угода № 2 до Договору № 03-08/Р від 03.08.2021 р. розміщується повторно) |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в ч.3.1. Договору № 03-08/Р від 03.08.2021 року та розрахунок договірної ціни (Додаток 1) у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1. Договору № 03-08/Р від 03.08.2021 року та Додаток 1 до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1. Договору № 03-08/Р від 03.08.2021 року та Додаток 1 до Договору у новій редакції (оприлюднюється повторно) повторно) |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |