Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Вікторія Леонідівна Вакуленко +380978871509 tendersbrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2024 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2024 16:50 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:01 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:01 |
Очікувана вартість: | 7 580 115,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 900,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт протягом 90 (дев’яноста) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ. Оплата здійснюється за умови наявності у акті приймання виконаних робіт посилання на повний номер і дату укладання Договору. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 30-ти банківських днів з дати отримання Замовником коштів бюджетного призначення на фінансування робіт на поточний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2024 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2024 16:53 |
Додаток 4.pdf | |
12 липня 2024 16:53 |
Додаток 8 Док для Переможця.pdf | |
12 липня 2024 16:53 |
Додаток 7 Док для Учасника.pdf | |
12 липня 2024 16:53 |
Тендерна документація Поліська СБ.pdf | |
12 липня 2024 16:53 |
Додаток 6 Субпідрядники.pdf | |
12 липня 2024 16:53 |
Додаток 5.pdf | |
12 липня 2024 16:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 3.pdf | |
12 липня 2024 16:53 |
Додатко 1 Поліська.pdf | |
12 липня 2024 16:53 |
ДОДАТОК 2 Поліська.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Оборотно-сальдові відомість та технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію ТЗ (якщо вони передбачені для цього види техніки та ін.)
2. Так обов"язково
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000003 ● 340750ed0e5146e398b5162770d84a92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-07-12-009545-a 12.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 17:40:59
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-12-009545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайта на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення (витрат), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі такого розміщення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 16:09:30
пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 29.10.2024 року о 17:40 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Експертиза проведена ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП».
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту - https://brada.gov.ua/publichni-zakupivli/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-11 14:01:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-12-009545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та документи, підтверджуючі надання учасником - переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія ВР» (далі – ТОВ «Будівельна компанія ВР») забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника відповідно до вимог пункту 8 розділу 6 тендерної документації.
2. В Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) наведено Технічне завдання з відомістю обсягів робіт та зазначено, що гарантійний строк становить 10 років.
Однак, в підпункті 6.1 пункту «Гарантійні умови» проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього Договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3, що не відповідає гарантійному строку 10 років, встановленому у Додатку 2 до тендерної документації.
З якої причини виникла вищезазначена невідповідність щодо встановленого гарантійного строку, встановленого умовами Додатку 2 до тендерної документації та підпунктом 6.1 пункту «Гарантійні умови» проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації?
3. Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, предметом закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул.Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області
Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
З якої причини у підпункті 6.1 пункту «Гарантійні умови» проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього Договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3?
4. Згідно з пунктом 1.1 розділу 3 тендерної документації назва предмета закупівлі – «завдання «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Поліська в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області».
Крім того, у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» наведено Технічне завдання «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Поліська в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області».
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ВР» надано локальні кошториси на будівельні роботи № 02-01-01 та № 02-01-02 на поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія ВР» такою, що відповідає вимогам тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-14 23:09:26
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит створений в систему закупівель:
1. Борщагівська сільська рада надає Вам підтверджуючі документи надання учасником - переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія ВР» (далі – ТОВ «Будівельна компанія ВР») забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника відповідно до вимог пункту 8 розділу 6 тендерної документації.
2. Уповноваженою особою було допущено механічну помилку/описку, Договір буде приведено у відповідність до вимог Додатку 2 тендерної документації, а саме укладено додаткову угоду де гарантій строк становитиме 10 років.
3. Зазначена невідповідність виникла у зв’язку з допущенням уповноваженою особою механічної помилки / описки. Замовником буде підписана додаткова угода щодо приведення у відповідність гарантійного строку.
4. Ознайомившись з файлом розміщеним в системі прозоро «тендерна документація» п.1.1. розділу 3 тендерної документації не містить тексту «завдання «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Поліська в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області».
5. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо.
Відповідно до умов тендерної документації Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. • Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Учасником технічна специфікація, а саме види робіт, обсяги закупівлі дотримано у повному обсязі, що ніяким чином не погіршує та не змінює предмет закупівлі. Окрім того у всіх інших документах, Учасником зазначена вірна назва, з чого припускаємо, що кошторисником при складанні було допущено механічну помилку.
Також Учасником було надано лист погодження з технічним завданням у якому зазначена вірна назва предмету закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
5 447 525,40
UAH з ПДВ
|
5 447 525,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
6 319 357,96
UAH з ПДВ
|
6 319 357,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
6 977 706,78
UAH з ПДВ
|
6 977 706,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
5 447 525,40
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2024 19:15
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" #40121960 |
Відхилено |
6 319 357,96
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 19:28
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Переможець |
6 977 706,78
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2024 18:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2024 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 14:42
|
Договір 380.pdf | укладений |
11 вересня 2024 14:41
|