Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення комплексної автоматизованої системи безпеки Банкнотної фабрики, Монетного Двору, першої та другої режимних зон Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Очікувана вартість
116 703 764,00 UAH
UA-2019-09-26-001123-b 8c6f74166c4845909cfa2ee0bea51894
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Архіпова

+380442540108 svitlana.arkhipova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Світлана Архіпова
+380442540108
svitlana.arkhipova@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 116 703 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,43%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Перелік та обсяги виконання робіт відображені в локальних кошторисах (Додаток 3) до тендерної документації.
Cтрок виконання робіт у повному обсязі становить 1000 календарних днів з дати отримання підрядником авансу на виконання будівельних робіт.
Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань:
Матвієнко Андрій, начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-22, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua.
Марчук Тарас, старший менеджер відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-19, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua.
Мацієвський Едуард, головний експерт управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 12, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-63, електронна адреса: Eduard.Matsiievskyi@bank.gov.ua.
Джерело фінансування закупівлі. Кошти Національного банку України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення комплексної автоматизованої системи безпеки Банкнотної фабрики, Монетного Двору, першої та другої режимних зон Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно розділу 4 проекту Договору Аванс 15 Робочі 4
Виконання робіт Відповідно розділу 4 проекту Договору Пiсляоплата 7 Робочі 96

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 12:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 12:52
Експертний звіт.pdf
26 вересня 2019 12:52
Додаток 4. Проект Договору.docx
26 вересня 2019 12:52
Тендерна документація.docx
26 вересня 2019 12:52
Кошториси.7z

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:40
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 10:17
Не відкривається файли архіву "Кошториси.7z. Просимо перепакувати і залити на майданчик.
Відповідь: Доброго дня, для відкриття та розпакування архіву пропонуємо використати програми 7-Zip File Manager та Winrar.
Оформлення документів тендерної пропозиції
Дата подання: 06 жовтня 2019 08:18
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 18:11
Просимо дати роз’яснення щодо оформлення та подачі документів тендерної пропозицій. Чи необхідно включати в Довідку про працівників, що зазначена в розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Тендерної документації, працівників субпідрядних організацій?
Відповідь: Доброго дня, відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (подаються в окремому файлі), зокрема довідку, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації (робітників, фахівців, спеціалістів), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, передбачених договором (не менше тридцяти осіб), із зазначення ПІБ, складена за наведеною формою.
Відповідно до інструкції щодо заповнення даної довідки: у даній формі наводяться відомості про робітників, фахівців, спеціалістів, що знаходяться у штаті учасника (або працюють на інших законних засадах) та про тих, що будуть залучені до виконання договору.
Враховуючи вищенаведене, учасники повинні зазначити у довідці інформацію щодо робітників, фахівців, спеціалістів (не менше тридцяти осіб), із зазначення ПІБ, що знаходяться у штаті учасника (або працюють на інших законних засадах) та про тих, що будуть залучені до виконання договору.
Крім того, до зазначеної довідки учасник надає завірені підписом уповноваженої особи учасника у сканованому вигляді:
- сертифікати/посвідчення, тощо на працівників, які підтверджують їх кваліфікацію щодо спроможності виконання робіт, передбачених договором (в разі наявності);
- сертифікати, видані виробником або авторизованим дистриб`ютором виробника на території України, на працівників (не менше 2-х), що підтверджують їх кваліфікацію щодо спроможності здійснення пусконалогоджувальних робіт, інсталювання програмного забезпечення, конфігурування систем та обладнання КАСБ, що пропонується для постачання.
- дипломи про освіту на працівників що зазначені в довідці про працівників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК" 116 526 271,16
UAH з ПДВ
116 026 271,16
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 116 702 323,56
UAH з ПДВ
116 202 323,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 14:31
Довідка Сподін
28 жовтня 2019 14:31
Довідка Костенко
28 жовтня 2019 14:31
Довідка Банкомзв'язок
16 жовтня 2019 10:19
7 Статут БКЗ.pdf
16 жовтня 2019 10:19
5 Довідка ст.17.pdf
16 жовтня 2019 10:19
3 довідка ст. 236 ГКУ.pdf
16 жовтня 2019 10:19
ДЦ_кошториси.7z
16 жовтня 2019 10:19
ДЦ_МД.pdf
16 жовтня 2019 10:19
ДЦ_БФ.pdf
16 жовтня 2019 10:19
ДЦ_2_режимна_зона.pdf
16 жовтня 2019 10:19
ДЦ_1_режимна_зона.pdf
16 жовтня 2019 10:19
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 09:38
Електронний підпис
16 жовтня 2019 09:32
12_12ДЦ.pdf
16 жовтня 2019 09:32
12_11ДЦ.pdf
16 жовтня 2019 09:32
Сертифікати персоналу.pdf
16 жовтня 2019 09:32
Перша режимна зона.bdcu
16 жовтня 2019 09:32
переклад дипломів.pdf
16 жовтня 2019 09:32
Монетний двір.bdcu
16 жовтня 2019 09:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 жовтня 2019 09:32
Друга режимна зона.bdcu
16 жовтня 2019 09:32
Довідки та пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 09:32
Дипломи 2.pdf
16 жовтня 2019 09:32
Дипломи 1.pdf
16 жовтня 2019 09:32
Витяг ПДВ від 16.07.2019.pdf
16 жовтня 2019 09:32
Банкнотна фабрика.bdcu
16 жовтня 2019 09:32
12_14ДЦ.pdf
16 жовтня 2019 09:32
12_13ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"
#19353391
Переможець 116 026 271,16
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"
#19353391
116 026 271,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2024 17:22
ДД № 107879 від 05.08.2024 року.pdf зміни до договору
05 серпня 2024 16:32
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2024 09:02
ДД № 107764 від 20.06.2024 року.pdf зміни до договору
21 червня 2024 08:25
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2024 14:01
ДД № 107649 від 17.05.2024 року.pdf зміни до договору
20 травня 2024 09:18
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2023 15:40
ДД № 106892 від 30.10.2023.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 18:51
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2023 09:48
ДД № 106877 від 25.10.2023 року.pdf зміни до договору
25 жовтня 2023 14:56
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2023 15:41
ДД 106811 від 29.09.2023 року.pdf зміни до договору
29 вересня 2023 12:54
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2023 17:46
Додатковий договір № 106477 від 22.05.2023 року.pdf зміни до договору
22 травня 2023 11:05
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2023 09:14
ДД 106143 від 20.02.2023 року.pdf зміни до договору
20 лютого 2023 16:55
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 15:16
ДД 105776 від 13.12.2022 року.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 13:55
ДД 105331 від 16.08.2022 року.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 18:22
Дод.договір 103296 від 25.06.2021 року.pdf зміни до договору
25 червня 2021 18:19
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 19:29
Договір №101596 від 11.11.2019 року.pdf укладений
12 листопада 2019 19:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до Додатків 2, 4, 6, 8 до Договору
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 103296
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, керуючись п.4. ч. 5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі листа Виконавця (вих. №40 від 06.07.2022), Сторони вирішили внести зміни в договір №101596/314-450/2019 від 11.11.2019 , виклавши пп. 2.1., 14.5., 15.1. Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 105331
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 13.1 Договору внесено зміни до Додатків 2, 4, 5, 8 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 105776
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 13.1 Договору від 11.11.2019 №101596, Сторони дійшли згоди внести до Договору наступні зміни: 1.1. Внести зміни до: - Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-13, а саме: р. 12 стовп. 3 Додатку 2 та викласти його в наступній редакції: «Робоча станцiя PowerUp #167;» 1.2. Внести зміни до: - Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-13, а саме: р. 13 стовп. 3 Додатку 2 та викласти його в наступній редакції: «Робоча станцiя PowerUp #191». 1.3. Внести зміни до: - Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-21, а саме: р. 4 стовп. 3 Додатку 2 та викласти його в наступній редакції: «Робоча станцiя PowerUp #191». 1.4. Внести зміни до: - Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-22 р. 4 стовп. 3 Додатку 6, та викласти його в наступній редакції: «Робоча станцiя PowerUp #191». 1.5. Внести зміни до: - Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-13 р. 20 стовп. 3 Додатку 6 та викласти його в наступній редакції: «Робоча станцiя PowerUp #73». 1.6. Внести зміни до: - Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-13 р. 16 стовп. 3 Додатку 8 та викласти його в наступній редакції: «Робоча станцiя PowerUp #191». 1.7. Внести зміни до: - Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-22 р. 4 стовп. 3 Додатку 8 та викласти його в наступній редакції: «Робоча станцiя PowerUp #191».
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 106143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, керуючись пп. 3, 4. ч. 5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі листів Виконавця (вх. № 526/28253 від 23.03.2023 (вих. № 118 від 23.03.2023), вх. № 526/34489 від 10.04.2023 (вих. №137 від 10.04.2023), Сторони вирішили внести зміни в Договір №101596/314-450/2019 від 11.11.2019 (далі - Договір): 1. Викласти пп. 2.1., 15.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт у повному обсязі до 30.10.2023 року». «15.1. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін/накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженою особою Сторони, яка робить це останньою (у разі укладання у вигляді електронного документа з накладанням кваліфікованого електронного підпису) і діє до 30.10.2023 року включно. В частині гарантійних зобов’язань Договір діє до повного виконання гарантійних зобов’язань.». 2. Внести зміни до: 2.1. Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-21, а саме: р. 1 стовп. 3 Додатку 2 та викласти його в наступній редакції: «Монітор 43' Philips 43BDL4511D» 2.2. Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-22, а саме: р. 1 стовп. 3 Додатку 6, та викласти його в наступній редакції: «Монітор 43' Philips 43BDL4511D». 2.3. Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-22, а саме: р. 1 стовп. 3 Додатку 8 та викласти його в наступній редакції: «Монітор 43' Philips 43BDL4511D».
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 106477
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до: 1.1. Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-8, а саме: р. 6 стовп. 3 Додатку 2 та викладено його в новій редакції. 1.2. Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-13, а саме: р. 15 стовп. 3 Додатку 2, та викладено його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 106811
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до: 1. Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-20 на пульт централізованого спостереження (ПЦС-2). Будівельно-монтажні роботи, Друга режимна зона, а саме, Розділу 3 «Монтаж серверного обладнання» (стовп. 3, п.41.), Додатку 2 «Локальний кошторис Другої режимної зони» та викладено його в наступній редакції: «Апаратура телевiзiйна. Сервер НРЕ DL360». 2. Локального кошторису на придбання устаткування меблів та інвентарю № 2-1-21 пульт централізованого спостереження (ПЦС-2). Придбання устаткування. Друга режимна зона, а саме, Розділу 2 «Серверне обладнання» (стовп. 3, п.12.), Додатку 2 «Локальний кошторис Другої режимної зони» та викладено його в наступній редакції: «Сервер (в комплекті MS Windows Server 2016), HPE ProLian DL360 (8SFF CTO)». 3. Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-21 на пульт централізованого спостереження (ПЦС- БФ). Будівельно-монтажні роботи. Банкнотна фабрика, а саме, Розділу 3 «Монтаж серверного обладнання» (стовп.3, п. 40.), Додатку 6 «Локальні кошториси Банкнотна фабрика». «Апаратура телевiзiйна. Сервер НРЕ DL360» 4. Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-22 пульт централізованого спостереження (ПЦС- БФ). Придбання устаткування. Банкнотна фабрика, а саме, Розділу 2 «Серверне обладнання» (стовп.3, п. 13.), Додатку 6 «Локальні кошториси Банкнотна фабрика». «Сервер (в комплекті MS Windows Server 2016), HPE ProLian DL360 (8SFF CTO)».
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 106877
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт у повному обсязі до 30.06.2024 року. Ціна договору становить 105 321 376,49 грн, з ПДВ. Договір діє до 30.06.2024 року включно, в частині гарантійних зобов'язань - до їх повного виокнання. Додатки 1-8 викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 106892
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-18 (додаток 4 до Договору), а саме рядок 11 викласти в новій редакції. 2. Внести зміни до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-18 (додаток 4 до Договору), а саме додати рядок 21 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 107649
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункти 2.1., 15.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Строк (термін) виконання робіт у повному обсязі до 31.12.2024 року». «15.1. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін (у вигляді паперового документу з власноручними підписами або електронного документу з кваліфікованими електронними підписами або удосконаленими електронними підписами, що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – електронний підпис) уповноважених осіб Сторін) і діє до 31.12.2024 року включно. В частині гарантійних зобов’язань Договір діє до повного виконання гарантійних зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 107764
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-18 (додаток 2 до Договору), а саме рядки 1, 3, 4, 6 викласти в новій редакції. 1.2. Внести зміни до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-19 (додаток 4 до Договору), а саме рядки 1, 3, 4, 6 викласти в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-19 (додаток 6 до Договору), а саме рядки 1, 2, 3 викласти в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-19 (додаток 8 до Договору), а саме рядки 1, 2, 3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101596
Договір:
Номер додаткової угоди: 107879
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML