Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ХОДОРІВСЬКЕ УКГ |
Код ЄДРПОУ: | 34128664 |
Місцезнаходження: | 81750, Україна , Львівська обл., Ходорів, вул. І.Гонти, 2 |
Контактна особа: |
Кравчук Ганна Олексіївна +380986408167 hanna0410@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 85 946 654,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 859 466,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Також електронна банківська гарантія, має відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 400 000,00 грн. (Чотириста тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються замовником відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону та зазначені у п. 3 цього розділу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 | |
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2023 22:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2023 19:40 |
Зміни.docx | |
03 липня 2023 19:40 |
Матеріали.doc | |
03 липня 2023 19:40 |
ТД - Спортзал(2).doc |
03 липня 2023 22:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 липня 2023 19:40 |
Зміни.docx
|
||||||
03 липня 2023 19:40 |
Матеріали.doc
|
||||||
03 липня 2023 19:40 |
ТД - Спортзал(2).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000007 ● acca42e8fd76454ab026628fb1340046
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 10:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2023 № 240
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня
його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити
проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
8 UA-2023-06-30-007979-a 30.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 12:12:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва спортивного корпусу із залом, адміністративно-побутовими приміщеннями та приміщеннями для індивідуальної силової підготовки по вул. Шевченка,35 в м. Ходорові Львівської області .Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-007979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-18 23:42:52
.
1. Повідомляємо, що обгрунтування очікуваної вартості та технічних характеристик, здійснено на підставі проектно-кошторисної документації на зазначений об’єкт будівництва, який пройшов державну будівельну експертизу, в порядку визначеному чинним законодавства. Зазначені документи оприлюдені додатком, до відповіді. Принагідно повідомляємо, що всі зазначені документи завантажені в систему ДІЯ, де зацікавлені особи, можуть ознайомитись із зазначеними документами.
2. Інформуємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, не розміщено на власному веб-сайті, через його відсутність. Разом із тим повідомляємо, що інформація про технічні характеристики предмета закупівлі розміщено додатком №3 до тендерної документації на веб-порталі уповноваженого органу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-22 15:30:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва спортивного корпусу із залом, адміністративно-побутовими приміщеннями та приміщеннями для індивідуальної силової підготовки по вул. Шевченка,35 в м. Ходорові Львівської області .Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-007979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ» вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації у частині документального підтвердження наявності у ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ» бульдозера з огляду на відсутність нотаріального посвідчення договору оренди спецтехніки від 02.01.2023 № 02.01./2023 (бульдозера), наданого ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції, та укладеного між фізичною особою Елечко Оксаною Василівною та ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 09:39:24
Відповідь
Повідомляємо, що відповідно до п.1.2 , додатку №1 до тендерної документації, замовником вимагається подання в складі пропозиції копій договорів оренди, або інших видів договорів, у випадку, якщо учасник орендує зазначену техніку. В складі пропозиції, учасником подано договір оренди спецтехніки від 02.01.2023 № 02.01./2023 (бульдозера), укладеного між фізичною особою Елечко Оксаною Василівною та ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ». Інформуємо, що визнання договору дійсним чи недійсним в частині чи повністю належить сторонам договору, або відповідним судовим інстанціям. Замовник не має права на визнання в односторонньому порядку, такого договору нікчемним або не дійсним, так як не є стороною зазначеного договору.
Крім того, тендерною документацією, не передбачено необхідності надання
документів, що підтверджують, у тому числі нотаріальне посвідчення договору.
Принагідно зазначаємо, що аналогічної позиції у своій практиці дотримується орган оскарження у рішенні № 523-р/пк-пз від 16.01.2019, щодо розгляду аналогічних питань, щодо неподання нотаріально посвідчених копій документів, засвідчення яких не вимагалось тендерною документацією.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-25 09:40:08
Пояснення з власної ініціативи
Повідомляємо, що відповідно до п.1.2 , додатку №1 до тендерної документації, замовником вимагається подання в складі пропозиції копій договорів оренди, або інших видів договорів, у випадку, якщо учасник орендує зазначену техніку. В складі пропозиції, учасником подано договір оренди спецтехніки від 02.01.2023 № 02.01./2023 (бульдозера), укладеного між фізичною особою Елечко Оксаною Василівною та ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ». Інформуємо, що визнання договору дійсним чи недійсним в частині чи повністю належить сторонам договору, або відповідним судовим інстанціям. Замовник не має права на визнання в односторонньому порядку, такого договору нікчемним або не дійсним, так як не є стороною зазначеного договору.
Крім того, тендерною документацією, не передбачено необхідності надання
документів, що підтверджують, у тому числі нотаріальне посвідчення договору.
Принагідно зазначаємо, що аналогічної позиції у своій практиці дотримується орган оскарження у рішенні № 523-р/пк-пз від 16.01.2019, щодо розгляду аналогічних питань, щодо неподання нотаріально посвідчених копій документів, засвідчення яких не вимагалось тендерною документацією.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-25 09:41:28
Пояснення з власної ініціативи
Повідомляємо, що відповідно до п.1.2 , додатку №1 до тендерної документації, замовником вимагається подання в складі пропозиції копій договорів оренди, або інших видів договорів, у випадку, якщо учасник орендує зазначену техніку. В складі пропозиції, учасником подано договір оренди спецтехніки від 02.01.2023 № 02.01./2023 (бульдозера), укладеного між фізичною особою Елечко Оксаною Василівною та ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ». Інформуємо, що визнання договору дійсним чи недійсним в частині чи повністю належить сторонам договору, або відповідним судовим інстанціям. Замовник не має права на визнання в односторонньому порядку, такого договору нікчемним або не дійсним, так як не є стороною зазначеного договору.
Крім того, тендерною документацією, не передбачено необхідності надання
документів, що підтверджують, у тому числі нотаріальне посвідчення договору.
Принагідно зазначаємо, що аналогічної позиції у своій практиці дотримується орган оскарження у рішенні № 523-р/пк-пз від 16.01.2019, щодо розгляду аналогічних питань, щодо неподання нотаріально посвідчених копій документів, засвідчення яких не вимагалось тендерною документацією.
(Рішення органу оскарження долучено до відповіді на питання моніторингу)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що на виконання рішення моніторингу, учасником здійснено нотаріальне посвідчення зазначеної, в моніторингу угоди. Копія нотаріально посвідченої угоди долучено до відповіді про усунення порушення.
2023-09-06 14:01:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ" |
85 877 111,76
UAH з ПДВ
|
85 877 111,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ" #33849875 |
Переможець |
85 877 111,76
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 18:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 16:37
|
ДУ _4МогиШевч35.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 16:28
|
ДУ_3 Мог графШевч35 .pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 16:28
|
ДУ_2 графік2024.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 11:33
|
ДУ _1МогилШевч_35.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 15:05
|
ДУ_2Шевч35Могил.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 16:27
|
ДУ_1 розп аванс.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 17:42
|
Зведений кошторисний розрахунок.rtf | зміни до договору |
31 липня 2023 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 16:53
|
Додаток | укладений |
21 липня 2023 15:35
|
Договір | укладений |
21 липня 2023 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано зведений кошторисний розрахунок |
Номер договору про закупівлю: | 20/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення щодо авансування. |
Номер договору про закупівлю: | 20/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2023-2024 роки. |
Номер договору про закупівлю: | 20/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 20/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 20/07-23 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2024-2025 роки. |
Номер договору про закупівлю: | 20/07-23 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2024-2025 роки. |
Номер договору про закупівлю: | 20/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |