Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 52 + 250 - km 58 + 000, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 52 + 250 - km 58 + 000, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Очікувана вартість
392 947 220,80 UAH
UA-2020-06-25-002574-a ● 8c2530ea58ef47189376e3fb16f6f684
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 392 947 220,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 964 736,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1964736.1 UAH |
Publication date: | 25 червня 2020 10:50 |
Enquiries until: | 31 липня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 392 947 221 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 964 736 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-03 — Житомир - Чернівці
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 52 + 250 - km 58 + 000, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 17:17 |
Проект договору зі зміною 2.doc | |
28 липня 2020 17:17 |
ТД Н-03 км 52+250 - км 58+000 ЗІ ЗМІНОЮ 2.doc | |
28 липня 2020 17:17 |
Додатки до ТД зі зміною 2.doc | |
28 липня 2020 17:16 |
перелік змін до ТД 2 КМ 58 - КМ 58.pdf | |
28 липня 2020 17:16 |
оголошення 52-58.pdf | |
21 липня 2020 16:50 |
підсумкова відомість ресурсів Н-03 км 52+250- км 58+000.rtf | |
21 липня 2020 16:50 |
Проект договору зі змінами.doc | |
21 липня 2020 16:50 |
ТД Н-03 км 52+250 - км 58+000 ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
21 липня 2020 16:50 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
21 липня 2020 16:40 |
перелік змін до ТД.pdf | |
21 липня 2020 16:40 |
Оголошення Н-03 км 52+250 - км 58+000.pdf | |
25 червня 2020 13:47 |
Проект договору.doc | |
25 червня 2020 13:46 |
ТД Н-03 км 52+250 - км 58+000.doc | |
25 червня 2020 13:46 |
додатки до ТД.doc | |
25 червня 2020 10:51 |
оголошення Н-03 км 52+250 - км 58+000.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження аналогічного досвіду
Дата подання: 13 липня 2020 16:41
Дата відповіді: 14 липня 2020 19:11
Відповідно до п. 3 п. 5.1. ТД Для участі у процедурі закупівель “Учасники повинні мати відповідно до ст. 16 Закону кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).”
Відповідно до розділу 5 Додатку № 3 до тендерної документації “Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах”.
Підприємство планує залучити субпідрядників/співвиконавців для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується досвід субпідрядників/співвиконавців, яких планує залучити Підприємство для підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору? (Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) власного досвіду виконання аналогічних робіт щодо певних видів робіт, досвід щодо яких є у субпідрядників/співвиконавців).
Якщо так, то просимо надати чітку відповідь з даного питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: учасник підтверджує власний досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів), зокрема об'єми основних видів робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-25-002574-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 13 липня 2020 11:25
Кваліфікаційні критерії
До Замовника процедури закупівлі (Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-25-002574-a ) вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»).
1. Згідно з пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно підсумкової відомості ресурсів» і не передбачена заміна техніки відповідно до діючих в Україні стандартів. Натомість, згідно п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при складані Договірної ціни (ціни пропозиції учасника конкурсних торгів) передбачена заміна нормативних машин та механізмів із застосуванням наявної техніки у підрядної організації з відповідним технічним та економічним обґрунтуванням, що, звичайно, призведе до заміни машин та механізмів у підсумковій відомості ресурсів до локальних кошторисів.
Також згідно п.4.5.3 діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 «рекомендується в документації передбачати … наявність обладнання та матеріально-технічної бази (інформаційна довідка, складена відповідно до додатків А та Б, з переліком основних видів обладнання, машин та механізмів, їх стану та наявної кількості відповідно до предмету закупівель)», а не згідно відомостей ресурсів, що складаються на різних етапах визначення вартості будівельних робіт по різним, окремо визначеним підходам та і складаються на підставі кошторисних норм, що мають інше функціональне призначення.
2. Згідно п.5 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено підтвердження виконання аналогічних договорів «на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», але такі ж самі аналогічні ремонтно-будівельні роботи виконані по поточному середньому ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення чомусь не передбачені в аналогічних договорах, хоча виконуються по тій же технології та ще із умовою договорів, нормативних документів з контролем якості на підставі основного нормативного документу в дорожній сфері, а саме ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Процес виконання таких робіт, витрат матеріалів, вимог щодо якості і часу виконання по договорам на поточний середній ремонт абсолютно нічим не відрізняються від виконання цих же видів робіт в рамках договорів з предметом будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах, тим паче з цього приводу вже Служба автомобільних доріг у Житомирській області отримувала від Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ рішення № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 щодо необхідності врахування поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування в переліку аналогічних договорів навіть при виконанні реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Виходячи з викладеного керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника усунути порушення (формалізм, обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до Тендерної документації шляхом зміни назви Таблиці 1 Додатку 3 на «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» та прописати перелік основних видів обладнання, машин та механізмів, якій є вимогливо обґрунтований, штучно не звужує коло можливих учасників, а саме передбачається згідно діючих будівельних норм в проекті організації робіт по даному об’єкту.
Також вимагаємо внести зміни у п.5 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме вимогу «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах» викласти в новій редакції: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах».
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно з пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно підсумкової відомості ресурсів» і не передбачена заміна техніки відповідно до діючих в Україні стандартів. Натомість, згідно п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при складані Договірної ціни (ціни пропозиції учасника конкурсних торгів) передбачена заміна нормативних машин та механізмів із застосуванням наявної техніки у підрядної організації з відповідним технічним та економічним обґрунтуванням, що, звичайно, призведе до заміни машин та механізмів у підсумковій відомості ресурсів до локальних кошторисів.
Також згідно п.4.5.3 діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 «рекомендується в документації передбачати … наявність обладнання та матеріально-технічної бази (інформаційна довідка, складена відповідно до додатків А та Б, з переліком основних видів обладнання, машин та механізмів, їх стану та наявної кількості відповідно до предмету закупівель)», а не згідно відомостей ресурсів, що складаються на різних етапах визначення вартості будівельних робіт по різним, окремо визначеним підходам та і складаються на підставі кошторисних норм, що мають інше функціональне призначення.
2. Згідно п.5 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено підтвердження виконання аналогічних договорів «на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», але такі ж самі аналогічні ремонтно-будівельні роботи виконані по поточному середньому ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення чомусь не передбачені в аналогічних договорах, хоча виконуються по тій же технології та ще із умовою договорів, нормативних документів з контролем якості на підставі основного нормативного документу в дорожній сфері, а саме ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Процес виконання таких робіт, витрат матеріалів, вимог щодо якості і часу виконання по договорам на поточний середній ремонт абсолютно нічим не відрізняються від виконання цих же видів робіт в рамках договорів з предметом будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах, тим паче з цього приводу вже Служба автомобільних доріг у Житомирській області отримувала від Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ рішення № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 щодо необхідності врахування поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування в переліку аналогічних договорів навіть при виконанні реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Виходячи з викладеного керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника усунути порушення (формалізм, обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до Тендерної документації шляхом зміни назви Таблиці 1 Додатку 3 на «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» та прописати перелік основних видів обладнання, машин та механізмів, якій є вимогливо обґрунтований, штучно не звужує коло можливих учасників, а саме передбачається згідно діючих будівельних норм в проекті організації робіт по даному об’єкту.
Також вимагаємо внести зміни у п.5 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме вимогу «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах» викласти в новій редакції: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 19:14
1. Замовником буде переглянуто перелік та кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
2. Вимога замовника щодо досвіду виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги виключно роботами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту є правомірною та обґрунтованою, а саме :
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко - економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що у разі коли планується зміна геометричних параметрів об'єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Особливо це стосується збільшення геометричних розмірів об'єкта у плані, що може впливати на прилеглі території та об'єкти. За таких умов замовник робіт з реконструкції повинен отримати у встановленому порядку містобудівні умови та обмеження.
Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. У результаті реконструкції дороги її категорія обов’язково підвищується (крім доріг І категорії, де І-б переводиться в І-а або збільшується кількість смуг руху).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення реконструкції автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»».
Розгорнути
Згорнути
2. Вимога замовника щодо досвіду виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги виключно роботами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту є правомірною та обґрунтованою, а саме :
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко - економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що у разі коли планується зміна геометричних параметрів об'єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Особливо це стосується збільшення геометричних розмірів об'єкта у плані, що може впливати на прилеглі території та об'єкти. За таких умов замовник робіт з реконструкції повинен отримати у встановленому порядку містобудівні умови та обмеження.
Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. У результаті реконструкції дороги її категорія обов’язково підвищується (крім доріг І категорії, де І-б переводиться в І-а або збільшується кількість смуг руху).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення реконструкції автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»».
1. Замовником буде переглянуто перелік та кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
2. Вимога замовника щодо досвіду виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги виключно роботами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту є правомірною та обґрунтованою, а саме :
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко - економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що у разі коли планується зміна геометричних параметрів об'єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Особливо це стосується збільшення геометричних розмірів об'єкта у плані, що може впливати на прилеглі території та об'єкти. За таких умов замовник робіт з реконструкції повинен отримати у встановленому порядку містобудівні умови та обмеження.
Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. У результаті реконструкції дороги її категорія обов’язково підвищується (крім доріг І категорії, де І-б переводиться в І-а або збільшується кількість смуг руху).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення реконструкції автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»».
2. Вимога замовника щодо досвіду виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги виключно роботами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту є правомірною та обґрунтованою, а саме :
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко - економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що у разі коли планується зміна геометричних параметрів об'єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Особливо це стосується збільшення геометричних розмірів об'єкта у плані, що може впливати на прилеглі території та об'єкти. За таких умов замовник робіт з реконструкції повинен отримати у встановленому порядку містобудівні умови та обмеження.
Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. У результаті реконструкції дороги її категорія обов’язково підвищується (крім доріг І категорії, де І-б переводиться в І-а або збільшується кількість смуг руху).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення реконструкції автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-25-002574-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 21 липня 2020 22:16
Дата подання: 21 липня 2020 22:16
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 21:37
рішення від 24.07.2020 № 14325 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 21:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2020 № 14883.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 16:28
рішення від 03.08.2020 № 14883.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 19:38
Номер скарги: UA-2020-06-25-002574-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 05 серпня 2020 23:34
Дата подання: 05 серпня 2020 23:34
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 20:27
рішення від 07.08.2020№15143+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2020№15713.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 16:21
рішення від 18.08.2020№15713.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:43
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | — | Документи | |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | — | Документи | |
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 09:11 |
Кінець періоду оскарження: | 26 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 26 вересня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | ст. 32 ч. 1 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути: в тендерній документації виявлені помилки, які потребують виправлення, а саме: в об'ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів; необхідність приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства. |
Документи:
15 вересня 2020 09:10
|
Електронний підпис |
15 вересня 2020 09:06
|
повідомлення про відміну торгів 52-58 реконструкція.pdf |