Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148 |
Контактна особа: |
Стрелецька Рита Олександрівна mtz1@pushcha.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2020 15:57 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції:Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. У разі, якщо до складу тендерної пропозиції Учасника входитимуть документи, які за своїм походженням були складені іншою, ніж українська мова, вони обов’язково мають супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову
Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (у формі електронного документу) оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не повинен бути меншим ніж строк дії тендерної пропозиції.
Вимоги до оформлення електронної банківської гарантії викладені у Додатку 6 тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару Покупцем здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Продавця визначеними у цьому договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати прийняття товару Покупцем за актом передання-прийняття (видаткових накладних) товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 10:55 |
Договір у новій редакції мастильні засоби 2 (1).docx | |
11 листопада 2020 10:55 |
ТД у новій редакції мастильні засоби 2 (1).docx | |
11 листопада 2020 10:54 |
Перелік змін оливи.docx |
11 листопада 2020 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 листопада 2020 10:55 |
Договір у новій редакції мастильні засоби 2 (1).docx
|
||||||
11 листопада 2020 10:55 |
ТД у новій редакції мастильні засоби 2 (1).docx
|
||||||
11 листопада 2020 10:54 |
Перелік змін оливи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» у складі своєї пропозиції надав копію аналогічного договору, в якому предметом договору є «нафтопродукти», Предметом закупівлі ж є Мастильні засоби. Також у договорі не зазначена вартість договору та об'єм товару що пропонується до постачання, тому неможливо достеменно впевнитись у завершеності договору, як того вимагається у Тендерній документації (Додаток №2 п.3) теж стосується і Відгуку- він не несе інформацію про завершення договору.
У складі своєї пропозиції ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» надали довідки, що до відсутності підстав встановлених у статті 17 Закону (п5 ч.1 ст 17 та п12 ч1 ст 17 які суперечать одна одній ( хто учасник закупівлі? Посадова чи фізична особа?)
Не надав (згідно Додатку №3 п.7) Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
У складі своєї пропозиції ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» надав паспорт якості оливи Autolub Dynamic S Synth 10W40 SG/CD ,партія №10. Дата виготовлення 24.09.2016р в якому вказаний термін придатності – 5 років з дати виготовлення, що є недостатнім ,згідно Додатку №4 п.6 Тендерної документації,згідно якого термін придатності Товару, на момент постачання, не повинен бути менше 12 місяців.
На підставі викладеного, просимо відмінити рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» та повернути закупівлю на етап кваліфікації. З повагою.
1. Щодо аналогічного договору.
Мастильні засоби є продуктом нафтопереробки, тобто нафтопродуктами. В пункті 1.2. Договору вказано, що найменування товару, його кількість і ціна вказуються в додатках, рахунках, або видаткових накладних. В тендерній пропозиції додається видаткова накладна до зазначеного договору, в якій вказується що предметом закупівлі є мастильні засоби, зазначена ціна та кількість товару. Також видаткова накладна є підтвердженням факту виконання договору. Крім того в тендерній пропозиції надається лист-відгук від контрагента в якому ТОВ «СМ Трейдінг» характеризується як надійний постачальник. Отже у Замовника немає підстав для відхилення ТОВ «СМ Трейдінг» по кваліфікаційним критеріям статті 16.
2. Щодо довідок по статті 17.
В тендерній документації вимагалося від учасників надати довідки в довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення по статті 17. В тому числі довідка щодо пункту12 частини 1 статті 17. Учасник цю довідку надав. Довідка щодо пункту 5 частини 1 статті 17 стосується фізичних осіб які є Учасниками. ТОВ «СМ Трейдінг» є юридичною особо, а отже пункт 5 частини 1 статті 17 до нього не відноситься. Разом з тим Учасникам не забороняється надавати в складі тендерної пропозиції будь-які інші документи які не вимагалися умовами тендерної документації але під час перевірки тендерної пропозиції на відповідність, до уваги беруться лише ті документи які вимагалися в тендерній документації.
3. Щодо ліцензії.
Умовами тендерної документації вимагалося від учасників надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. Тобто у разі наявності. Якщо певний вид діяльності не ліцензується та не передбачає документів дозвільного характеру то Учасник не надає такі документи.
4. Щодо терміну придатності.
Умовами тендерної документації передбачено, що термін придатності товару, на момент постачання, не повинен бути менше 12 місяців. На даний момент ТОВ «СМ Трейдінг» є Учасником закупівлі і не є постачальником. В свою чергу Замовником під час поставки товару буде проводитись перевірка товару на відповідність вимогам, в тому числі щоб термін придатності бум не меншим ніж 12 місяців.
На підставі викладеного, просимо відмінити рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» та повернути закупівлю на етап кваліфікації. У разі ігнорування вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету . З повагою.
2. У складі тендерної пропозиції, ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» надав файл «Паспорта.pdf». На стор. 1 ПАСПОРТ №0307 від 07.03.2019 на оливу для автоматичних коробок передач AutoLub ATF DEX III. На стор. 11 ПАСПОРТ №08311 від 08.11.2019 на оливу моторну для двотактних двигунів AutoLub Moto 2T API TC. Зазначені товари відповідають назвам зазначеним у документах тендерної пропозиції.
3. ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» у Технічних вимогах до предмета закупівлі, а саме у пункті 11 погоджує фасування. Кількість товару зазначається зокрема у документі «Тендерна пропозиція».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-15-000019 ● 1d8be95d171d476884fb63ec0d44e3f2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2021 09:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2021 № 10
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2021 № 10
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-11-10-001247-b 10.11.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ" |
627 208,80
UAH з ПДВ
|
586 197,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕГА ГРУПП" |
661 040,00
UAH з ПДВ
|
586 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД"ІММ" |
699 672,00
UAH з ПДВ
|
586 317,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО" |
631 560,00
UAH з ПДВ
|
603 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІРОІЛ" |
665 424,00
UAH з ПДВ
|
604 512,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОНТЕКС -АГРО" |
661 644,00
UAH з ПДВ
|
605 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" |
657 698,40
UAH з ПДВ
|
623 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" |
735 048,00
UAH з ПДВ
|
625 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕФТЕХИМСОЮЗ" |
714 844,80
UAH з ПДВ
|
699 671,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ" #42508320 |
Переможець |
586 197,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 18:40
|
Доп.угода 2 СМ Трейдінг оливи.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 18:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:57
|
Доп.угода 1 оливи СМ Трейдінг.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 14:49
|
Договір оливи СМ Трейдінг.pdf | укладений |
16 грудня 2020 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів та уточнення джерело фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 89/15-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів та уточнення джерело фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 89/15-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |