Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області»
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2022-09-15-008720-a ● 8c1946a30c064bd69cdde0e4ecda9471
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Луцький національний технічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05477296 |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75 |
Контактна особа: |
Сібільова Тетяна Сергіївна 380664627793, 380664627793 dz@lntu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2022 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2022 12:29 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2022 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2022 16:40 |
Повідомлення про внесення змін.docx | |
20 вересня 2022 16:39 |
Додаток № 1 Завдання на проєктування нова редакція.docx | |
20 вересня 2022 16:39 |
Додаток № 3 Документи учасника нова редакція.docx | |
20 вересня 2022 16:38 |
Додаток № 5 Проєкт Договору нова редакція.docx | |
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 3 Документи учасника.docx | |
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 2 Форма пропозиції.docx | |
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 4 Акт обстеження об'єкта.docx | |
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 3 Документи учасника.docx | |
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 5 Проєкт Договору.docx | |
15 вересня 2022 15:24 |
оголошення проектні (спрощена).docx | |
15 вересня 2022 15:24 |
Додаток № 1 Завдання на проєктування.docx |
20 вересня 2022 16:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2022 16:40 |
Повідомлення про внесення змін.docx
|
|||
20 вересня 2022 16:39 |
Додаток № 1 Завдання на проєктування нова редакція.docx
|
|||
20 вересня 2022 16:39 |
Додаток № 3 Документи учасника нова редакція.docx
|
|||
20 вересня 2022 16:38 |
Додаток № 5 Проєкт Договору нова редакція.docx
|
|||
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 3 Документи учасника.docx
|
|||
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 2 Форма пропозиції.docx
|
|||
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 4 Акт обстеження об'єкта.docx
|
|||
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 3 Документи учасника.docx
|
|||
15 вересня 2022 15:25 |
Додаток № 5 Проєкт Договору.docx
|
|||
15 вересня 2022 15:24 |
оголошення проектні (спрощена).docx
|
|||
15 вересня 2022 15:24 |
Додаток № 1 Завдання на проєктування.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат
Дата подання: 19 вересня 2022 16:13
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:44
Чи вірно було трактовано вимогу: Документ (сертифікат), що підтверджує відповідність системи менеджменту якості підприємства вимогам міжнародних стандартів.
Тобто учасник має надати сертифікат ISO 9001:2015 (2018) ?
Відповідь: Так, сертифікат ISO 9001:2015
Працівнки
Дата подання: 19 вересня 2022 16:16
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:54
Якими документами необхідно підтвердити досвід:
: - головний архітектор проекту з підтвердженням досвіду виконання реставраційних робіт;
- інженер-геодезист з підтвердженням досвіду не менше 5 років;
- інженер-проектувальник у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років;
Чи достатньо буде кваліфікаційних сертифікатів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договора аналогічні з досвідом не менше 4років
Аналогічний
Дата подання: 19 вересня 2022 16:19
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:44
Чи може учасник у якості аналогічного надати договір субпідряду?
Відповідь: Так може надати договір субпідряду, але не менше 50% вартості закупівлі
Щодо умов закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2022 10:45
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:55
Шановний Замовнику! Згідно п.8. Додатку 1 Реставраційне завдання вказано, що інженерні вишукування не передбачати. Однак згідно Додатку 3 (Додаток 3-2) для вчасного, якісного та ефективного виконання робіт передбачених додатком №1 учаснику потрібно підтвердити наявність спеціалістів, які мають кваліфікаційні сертифікати відповідних виконавців окремих видів робіт (послуг), а саме:
- інженер-геодезист з підтвердженням досвіду не менше 5 років;
- інженер-проектувальник у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років;
Виникає логічне питання, які роботи буде виконувати сертифікований інженер-геодезист згідно Додатку 1, якщо такі роботи цим Додатком не передбачені. І чому досвід роботи інженера-геодезиста з підтвердженням досвіду не менше 5 років, а - інженер-проектувальника у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років. Мабуть, логічніше було б підтвердження досвіду роботи і для інженера-геодезиста і для інженера-проектувальника у частині кошторисної документації встановити не менше 5 років. Прохання внести зміни в Документацію. Дякуєм за розуміння!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інженер-геодезист необхідний для облаштування благоустрою. Досвід не менше 4років. Внесено зміни
Загальне
Дата подання: 20 вересня 2022 11:01
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:57
Шановний Замовнику! Згідно п.7. Додатку 1 Реставраційне завдання вказано стадійність проектування Дві стадії: Стадія «Проект», Стадія «Робоча документація». Однак згідно п.11 Додатку 1 Реставраційне завдання вказано вимоги до складу проєкту згідно ДБН А.2.2-14:2016 послідовність виконання робіт: 1.Попередні роботи; 2.Комплексно-наукові дослідження; 3.Робочий проект. Прохання визначитися з стадійністю проектування і привести Додаток 1 у відповідність. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.4.6 ДБН А2.2-14:2016 вказано що входить до складу науковопроектноі документації і не відноситься до стадійності проектування
ДБН
Дата подання: 20 вересня 2022 11:15
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:56
Доброго дня!
В п.12. Додатку 1 Реставраційне завдання до Оголошення згідно даної закупівлі зазначено вимоги з енергозбереження та енергоефективності: при проектуванні дотримуватися вимог ДБН В.2.6-31-2016 "Теплова ізоляція будівель".
Проте цей ДБН втратив чинність.
Будь-ласка, внесіть відповідні зміни до даного Додатку. Дякую.
Відповідь: При проектуванні дотримуватися вимог ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція та енергоефективність будівель Внесено зміни
Зауваження до умов закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2022 11:22
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:43
Прочитавши умови даного оголошення, змушені зауважити, що в Додатку 5 Проєкт Договору в п1.2. вказано «Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання «Проектувальнику» визначені кошторисом на проектні роботи, розробленим з урахуванням вимог ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013, який є невід’ємною частиною цього Договору Додаток 2 та завданням на проектування». Однак ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 відмінений, а замість завдання на проектування складається реставраційне завдання, яке у Вас знаходиться в Додатку 1.
Просимо привести у відповідність документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені зміни у Проект договору
Щодо ДБН
Дата подання: 20 вересня 2022 11:55
Дата відповіді: 20 вересня 2022 16:41
Згідно Додатку 5 Проєкт Договору п.7.3. «Проектувальник» зобов’язаний:
- забезпечити склад та зміст проектної документації згідно з вимогами
ДБН А.2.2-3-2014 та умовами цього Договору;
Однак згідно ДБН А.2.2-3-2014 п.1 Ці норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Тобто даний ДБН не відноситься до предмету закупівлі. Просимо внести відповідні зміни у документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені зміни у Проект договору
Підтвердження досвіду
Дата подання: 20 вересня 2022 17:01
Дата відповіді: 20 вересня 2022 18:02
Відповідь замовника: Договора аналогічні з досвідом не менше 4років
Уточнення: Якими документами необхідно підтвердити досвід:
: - головний архітектор проекту з підтвердженням досвіду виконання реставраційних робіт;
- інженер-геодезист з підтвердженням досвіду не менше 5 років;
- інженер-проектувальник у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років;
Просимо розяснити відповідь! Що значить аналогічними договорами? Договорами підтвердити стаж працівників? Надайте конкрентий перелік документів які Замовник хоче отримати у якості підтвердження досвіду який вимагає!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні сертифікати видані не пізніше даного терміну( 4роки), виконання відповідних робіт, договора для архітектора: реставрація
Уточнення щодо відповіді замовника
Дата подання: 20 вересня 2022 17:55
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:56
" ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 20.09.2022, 16:57)
Згідно п.4.6 ДБН А2.2-14:2016 вказано що входить до складу науково проектної документації і не відноситься до стадійності проектування."
Шановний Замовнику! Згідно п.7. Додатку 1 Реставраційне завдання вказано стадійність проектування Дві стадії: Стадія «Проект», Стадія «Робоча документація». Однак згідно п.11 Додатку 1 Реставраційне завдання вказано вимоги до складу проєкту згідно ДБН А.2.2-14:2016 послідовність виконання робіт: 1.Попередні роботи; 2.Комплексно-наукові дослідження; 3.Робочий проект. Прохання визначитися з стадійністю проектування і привести Додаток 1 у відповідність. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Інженер -геодезист
Дата подання: 20 вересня 2022 18:07
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:56
Стосовно відповіді: «Інженер-геодезист необхідний для облаштування благоустрою. Досвід не менше 4років. Внесено зміни»
Звертаємо Вашу увагу, що геодезист згідно Довідника кваліфікаційних характеристик не виконує роботи з благоустрою. Це не входить до кола його професійних завдань та обов’язків. Мало того, згідно Додатку 1 Реставраційного завдання взагалі виконання робіт з благоустрою не можливо виконати, оскільки в п.8 Інженерні вишукування не передбачати. Прохання виключити з вимог наявність інженера-геодезиста.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Досвід
Дата подання: 20 вересня 2022 18:10
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:55
Відповідні сертифікати видані не пізніше даного терміну( 4роки), виконання відповідних робіт, договора для архітектора: реставрація
Для архітектора договора? Між ким? Архітектор працює за основним місцем роботи, у експертних звітах і фігурує ГІП а не ГАП, відповідно якщо в Учасника у штаті працює архітектор, а не за ЦПХ на кожен об'єкт виконати вимогу неможливо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Уточнення щодо відповіді замовника
Дата подання: 20 вересня 2022 18:11
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:54
Поясніть, виходячи з Вашої відповіді : "ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 20.09.2022, 16:55) Інженер-геодезист необхідний для облаштування благоустрою. Досвід не менше 4років. Внесено зміни"
Якщо необхідно виконати проектні роботи щодо благоустрою, то це виконує інженер-проектувальник на основі інженерно-геодезичних вишукувань як вихідних даних, які виконує інженер-геодезист.Як розуміти Вашу відповідь?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Наявність працівників
Дата подання: 20 вересня 2022 18:16
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:53
В Додатку 3 вказано:
На підтвердження надати:
1. документи, які свідчать про те, що працівники які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, мають трудові відносини з учасником.
2. сертифікат провідного інженера-проектувальника (клас наслідків CC3 (забезпечення механічного опору та стійкості)), кваліфікаційний сертифікат головного архітектора проекту(архітектурне об’ємне планування та розроблення містобудівної документації), кваліфікаційний сертифікат інженера–проектувальника у частині кошторисної документації.
Виникає питання, які роботи має виконувати архітектор із сертифікатом з розроблення містобудівної документації? Прохання уточнити або виключити з документації.
Мало того сертифікатів головного архітектора проекту не існує в природі. Є сертифікати архітектора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
Вимоги оголошення
Дата подання: 20 вересня 2022 18:32
Дата відповіді: 20 вересня 2022 22:35
В Додатку 3-1 вказано:
В таблиці подаються відомості про устаткування і ліцензоване програмне забезпечення (АВК-5 або аналог, наявність не менше 2 робочих місць),
а в Додатку 3-2 вказано: Для вчасного, якісного та ефективного виконання робіт передбачених додатком №1 учаснику потрібно підтвердити наявність спеціалістів, які мають кваліфікаційні сертифікати відповідних виконавців окремих видів робіт (послуг), а саме:
- інженер-проектувальник у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 4 років;
Тобто для виконання робіт треба мати інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який має мати досвід не менше 4р. і який буде працювати на 2-х ліцензованих робочих місцях АВК-5 одночасно або почерзі. Виникає питання, чи відповідатиме вимогам документації наявність в штаті 2-х інженерів-проектувальників у частині кошторисної документації з підтвердженням досвіду не менше 2 років кожен, які будуть працювати на цих двох ліцензованих робочих місцях АВК-5? І ще питання, якщо є в штаті інженер-проектувальник у частині кошторисної документації, який має має досвід не менше 8р, але маємо одне ліцензоване робоче місце АВК-5, то чи це буде відповідати вимогам документації?
Приберіть, будь ласка, ці вимоги по досвіду, або вкажіть досвід 5-6 років. Чи в потенційного переможця кошторисник має досвід лише 4 роки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля оприлюднена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з дотриманням принципів згідно ст. 5 даного Закону:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
В додатку 3 чітко зазначено з підтвердженням досвіду не менше 4 років, тобто досвід 5-6 теж підходить.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також звертаємо вашу увагу що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зокрема, замовники можуть встановлювати вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження цим вимогам, який вважають за потрібне.
В додатку 3 чітко зазначено з підтвердженням досвіду не менше 4 років, тобто досвід 5-6 теж підходить.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП" |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 089 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ" |
1 383 375,00
UAH з ПДВ
|
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-Проектна Компанія "Містобудування Історичних та Сучасних Територіальних Об'єднань України" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП" #42391551 |
Відхилено |
1 089 900,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2022 16:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ" #42068396 |
Переможець |
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2022 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2024 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:35
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 15:43
|
Доп угода 5 будинок офіцерів.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 10:23
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 11:43
|
Додаткова угода 3 Буд офіцерів.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:18
|
Додаткова угода 2 ПКД Буд офіцерів.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2022 15:27
|
Додаткова угода №1..pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 14:21
|
Договір Волиньпрестижпроект.pdf | укладений |
25 жовтня 2022 14:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області» | 1 | роботи |
1 090 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" частини 5 пункту 3 "Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" |
Номер договору про закупівлю: | 158-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" частини 5 пункту 3 "Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" |
Номер договору про закупівлю: | 158-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Відповідно до умов Договору пункту 5.2. При виникненні обставин, що не залежать від «Проектувальника» і перешкоджають виконанню робіт у передбачений цим Договором строк, він може ставити перед «Замовником» питання про його перегляд. пункту 5.3. Зміна строків виконання проектних робіт (подовження), можливе як виняток лише при погодженні «Замовника» та оформляється додатковою угодою, що є невід’ємною частиною цього Договору і скріплюється підписами та печатками відповідних Сторін Договору. «Замовник» не зобов'язаний продовжувати строк виконання робіт за цим договором. |
Номер договору про закупівлю: | 158-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Відповідно до умов Договору пункту 5.2. При виникненні обставин, що не залежать від «Проектувальника» і перешкоджають виконанню робіт у передбачений цим Договором строк, він може ставити перед «Замовником» питання про його перегляд. пункту 5.3. Зміна строків виконання проектних робіт (подовження), можливе як виняток лише при погодженні «Замовника» та оформляється додатковою угодою, що є невід’ємною частиною цього Договору і скріплюється підписами та печатками відповідних Сторін Договору. «Замовник» не зобов'язаний продовжувати строк виконання робіт за цим договором. |
Номер договору про закупівлю: | 158-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 158-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 158-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області» | 1 | роботи |
1 090 000,00
UAH
|