Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Taps, cocks, valves and similar appliances (Gas pressure regulators)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Литвиненко Юрій Олексійович +38044-239-78-18 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Lytvynenko Yurii +38044-239-78-18 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 19:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 215 987 050,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 159 870,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6479611 UAH |
Publication date: | 30 березня 2020 19:49 |
Enquiries until: | 19 червня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 215 987 050 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 2 159 871 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для розгляду змін умов стандартних умов оплати, необхідно надати більш докладне обґрунтування
Для розгляду змін умов стандартних умов оплати, необхідно надати більш докладне обґрунтування
Щодо питання 1. п.7 Додатку 1. «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» визначений тип, приєднання до трубопроводів, а саме: «фланцеве, згідно ДСТУ EN1092-1:2015», при цьому в п. 4.1.4 ДСТУ EN 334:2015 вказані параметри PN для фланців, в тому числі і приміткою 5 про відповідність номінального тиску «PN 20, PN 50 і PN 110 є еквівалентами параметрів класів 150, 300 і 600 стандарту ANSI. Відповідно. п.5 Додатку 1 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» передбачена вимога: «Виготовлення згідно ДСТУ EN 334:2015»
В п. 8 Додатку 1 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» вимога стосується номінального тиску регулятора тиску газу.
Щодо питання 2. Так, дозволяється, для поз. 7 та поз. 8 Додатку 1. «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі», за умови моноблочного виконання регулятора та ЗЗК.
При цьому слід нагадати, що умови неповернення гарантії прямо передбачені Законом (ч.3 ст. 24):
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Водночас, п.п.4, п. 3 Розділу V тендерної документації передбачено: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - окремі документи/їх частини (слова та фрази) в складі пропозиції учасника складено російською мовою без перекладу на українську, зокрема такі, як паспорт, трудові книжки, договори оренди та інші документи.
При цьому слід нагадати, що форма банківської гарантії є примірною.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.7.1.1 Додатку ІІ, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати «Для кожного найменування запропонованих товарів - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про позитивний досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року початку терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail, контактного телефону особи, що може підтвердити автентичність відгуку)».
На практиці підприємства газотранспортної системи Європейського союзу не надають таких відгуків з юридичних та етичних причин. Справа в тому, що відгук про позитивний досвід експлуатації може бути розцінений як реклама та лобіювання певного виробника. Тому комплаєнс газотранспортних, видобувних або переробних підприємств блокує надання таких відгуків. До того ж відгук (як офіційний документ за підписом відповідальної особи) теоретично може бути використаний для притягнення до юридичної відповідальності підприємства, що видало такий відгук. Юридичні департаменти цих підприємств заперечують проти надання таких документів.
Пропонуємо у якості альтернативи відгукам, передбачити можливість надання детальної інформації про місця експлуатації трьох зазначених в п.7.1.1 Додатку ІІ видів кранів, доповнивши пункт 7.1 підпунктом 7.1.2 наступного змісту:
«За бажанням Учасника, замість документів, передбачених підпунктом 7.1.1 він може подати інформацію в табличній формі із зазначенням наступних даних: найменування товару, місяць та рік поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та/або електронна пошта), контактна особа».
Така інформація дозволить Замовнику здійснити вибіркову, або повну перевірку позитивного досвіду експлуатації кранів, що закуповуються.
Відовідно до п. підпункту 7.1.1. пункту 7.1 Додатку ІІ до Тендерної документації «Для кожного найменування запропонованих товарів - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи країн/и ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку).»
Така вимога, виходячи з положень ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які можуть поставити товари з обов’язковим позитивним довідом експлуатації в газотранспортній системі країн Євросоюзу. При цьому позитивний досвід експлуатації в газотранспортній системі інших країн, в тому числі країн Північної Америки, Азії тощо не розглядається. А отже така вимога суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Така позиція підтверджується також практикою розгляду скарг Антимонопольним Комітетом України.
Зважаючи на наведене, просимо змінити положення підпункту 7.1.1. пункту 7.1 Додатку ІІ до Тендерної документації, виключивши вказані вище дискримінаційні вимоги. В іншому випадку будемо змушені оскаржити умови Закупівлі в визначеному законом порядку.
В доповнення до питання від 12 травня 2020 12:31:
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що дана вимога обґрунтована принципом уніфікації та економічною доцільністю, так як закупівля регуляторів від одного виробника значно спростить виробничим підрозділам експлуатацію та обслуговування обладнання, дозволить уніфікувати технічні регламенти обслуговування регуляторів, зменшити номенклатуру та кількість запасу запасних частин, що, в цілому, дозволить підвищити ефективність та надійність виробничої системи.
В додатку 1 до Тендерної документації вказані ІНШІ ВИМОГИ «Усі позиції запропонованих регуляторів тиску газу повинні бути від ОДНОГО ВИРОБНИКА»
Така вимога, виходячи з положень ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які можуть поставити товари, які відповідають вимогам Тендерної документації лише від ОДНОГО ВИРОБНИКА, обмежуючи таким чином тих потенційних учасників, які спроможні виконати договір за умовами закупівлі шляхом поставки продукції двох або більше виробників.
Така вимога не може обумовлюватися принципом уніфікації та економічною доцільністю, оскільки Тендерною документацією не обмежується поставка товарів одного виробника одного типу але різних моделей з різними регламентами обслуговування, що спростовує уніфікацію та економічну доцільність.
А отже така вимога суперечить ст.ст. ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Така позиція підтверджується також практикою розгляду скарг Антимонопольним Комітетом України.
Зважаючи на наведене, просимо виключити з Додатку 1 до Тендерної документації вимогу про те, що «Усі позиції запропонованих регуляторів тиску газу повинні бути від ОДНОГО ВИРОБНИКА». В іншому випадку будемо змушені оскаржити умови Закупівлі в визначеному законом порядку.
Відовідно до п. підпункту 7.4.1. пункту 7.4 Додатку ІІ до Тендерної документації учасником подається в складі тендерної пропозиції «. Скан-копія (з оригіналу або копії) чинного на період дії тендерної пропозиції документу (лист або сертифікат, або подібний документ про авторизацію, або договір про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження), який наданий Виробником або його офіційним представництвом або дистриб’ютором в Україні, який уповноважує Учасника постачати на територію України виготовлені Виробником товари, які Учасник пропонує в складі тендерної пропозиції.»
Така вимога, виходячи з положень ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробникам. А отже така вимога суперечить ст.ст. ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Така позиція підтверджується також практикою розгляду скарг Антимонопольним Комітетом України.
Зважаючи на наведене, просимо змінити положення . підпункту 7.1.1. пункту 7.1 Додатку ІІ до Тендерної документації, виключивши вказані вище дискримінаційні вимоги. В іншому випадку будемо змушені оскаржити умови Закупівлі в визначеному законом порядку.
- відгук/-и про досвід експлуатації для кожного найменування4 запропонованих регуляторів тиску газу протягом не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування4 товару, дати або місяця та року початку експлуатації, відомості про відсутність невирішених претензій/рекламацій щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи, яке(-і) фізично розташовані на території країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку);
- референс-лист, складений учасником або виробником запропонованих регуляторів тиску газу, з інформацією, яка відображає досвід експлуатації для кожного найменування запропонованих регуляторів тиску газу протягом не менше 2х років підприємствами газотранспортної системи, які фізично розташовані на території країн/и Європейського Союзу, з обов’язковим вказанням у референс-листі: найменування товару, дати або місяця та року початку експлуатації, відомості про відсутність невирішених претензій/рекламацій щодо якості, назви, адреси експлуатуючого підприємства, e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити дійсність інформації..
Отримання такого відгуку/-ів, на всі 28 позицій предмету закупівлі, що зазначені в Додатку 1 не має сенсу, оскільки 28 найменувань регуляторів тиску будуть сформовані з трьох-чотирьох, в залежності від виробника, типів (моделей) регуляторів.
Пропонуємо внести зміни до п.7.1.1 Додатку ІІ, та у всіх випадках замінити слово «Найменування» на «Тип, модель».
Посилання №4 в п.7.1 викласти в наступній редакції: «4-Тип та/або модель, тощо у відповідності до технічної документації та/або сертифікату, яку буде надано при поставці), які зазначені Учасником у Додатку І.
В посиланні №5 п.7.1 слово «Найменування» замінити на «Тип, модель».
Просимо передбачити в Додатку 1 можливість поставки комплекту регулятора з 1 (одним) манометром пілота, якщо відповідно до конструкції регулятора одного манометра достатньо для нормальної роботи та налаштувань регуляторів даного типу.
Але в країнах ЄС та Сполучених Штатах Америки використовують інший стандарт, що визначає вимоги до аналогічного обладнання – ASME B16.5. Фланцеві з’єднання, що відповідають класу тиску PN 10 МПа, у ASME B16.5 мають іншу абревіатуру (позначення). Це клас тиску ANSI 600.
Комплект поставки, за вимогою Замовника, обов’язково включає зворотні фланці, тому для встановлення на газопроводі це не суттєво, якій саме тип фланців буде використовувати виробник.
Крім того, ми маємо підкреслити, що у разі виробництва регуляторів з фланцевими з’єднаннями класу ANSI 600, термін скорочується у два рази ніж для класу PN 10 Мпа.
Враховуючи, що ASME B16.5 повністю відповідає вимогам стандартам EN 334 та EN 1092-1:2015, просимо додати до вимог відповідності класу тиску PN 10 Мпа згідно з ДСТУ EN 334:2015 (або EN 334), ДСТУ EN 1092-1:2015 також клас тиску ANSI 600 згідно зі стандартом ASME B16.5.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДІАГНОСТИКА"
Ідентифікаційний код юридичної особи
32919569
03162, м. Київ, вул. ТУЛУЗИ, буд. 10А
e-mail: sd.com@ukr.net
тел: +38 067 2357659
Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Ідентифікаційний код юридичної особи
42795490
01010, м. Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, буд/ 7, ПОВЕРХ 16
Інформація про закупівлю
ID: 8bfc14897f0f4f9aa3827ac8e935de6d
Ідентифікатор
закупівлі: UA-2020-03-30-001395-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо
про неправомірні дії Замовника – 27/07/2020
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-30-001395-c. Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦДІАГНОСТІКА" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ "УКР-СНАБ", Замовником було прийнято рішення про допуск пропозиції ТОВ "УКР-СНАБ" (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.) до процедури закупівлі.
ТОВ "СПЕЦДІАГНОСТИКА" не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника, та вважає що пропозиція ТОВ "УКР-СНАБ" повинна бути відхилена мотивуючи це наступним.
- У відповідності до Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу) (ДК 021-2015: 42130000-9)» Додатку І, перелік характеристик, встановлених замовником (вимог) п. 15.зазначений Клас тиску повного закриття SG, повинен бути не більше % 5 (Регулятор тиску газу DN25 PN 100).
- В той же час ТОВ "УКР-СНАБ" надало сертифікати CE-0085CT0514 на модель регулятора Megaflow MF, де на другій сторінці зазначений Клас тиску повного закриття SG від 10 до 20%, тобто пропозиція ТОВ "УКР-СНАБ" не відповідає вимогам Тендерної Документації.
- Сертифікат CE-0085CQ0553 на модель регулятора Citipilot CP також містить інформацію щодо Класу тиску повного закриття SG від 10 до 20%, тобто пропозиція ТОВ "УКР-СНАБ" не відповідає вимогам Тендерної Документації.
- У відповідності до Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу) (ДК 021-2015: 42130000-9)» Додатку І, перелік характеристик, встановлених замовником (вимог) п. 14. зазначений Клас точності регулювання вихідного тиску АС, не більше 1 %.
- В той же час у відповідності до сертифікату CE-0085CT0514 наданого ТОВ "УКР-СНАБ" на модель регулятора Megaflow MF, де на другій сторінці зазначений Клас точності регулювання вихідного тиску АС від 2 до 5 %, що не відповідає вимогам Тендерної Документації.
- Сертифікат CE-0085CQ0553 на модель регулятора Citipilot CP також містить інформацію щодо Класу точності регулювання вихідного тиску АС 5%, тобто пропозиція ТОВ "УКР-СНАБ" не відповідає вимогам Тендерної Документації.
Отже учасник ТОВ "УКР-СНАБ" не виконав вимоги тендерної документації в частині недотримання Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі Додаток І, в частині невідповідності Класу тиску повного закриття SG та Клас точності регулювання вихідного тиску АС регулятору тиску газу.
З урахуванням наведеного рішення Замовника про допуск пропозиції ТОВ "УКР-СНАБ" до процедури закупівлі порушує право на недискримінацію, рівне ставлення та об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, та законні інтереси учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦДІАГНОСТІКА".
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "УКР-СНАБ", як таку, що відповідає вимогам Замовника.
Також.
За результатами розгляду пропозиції VOREX Limited Liabiliti Company , Замовником було прийнято рішення про допуск пропозиції VOREX Limited Liabiliti Company (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.) до процедури закупівлі.
ТОВ "СПЕЦДІАГНОСТИКА" не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника, та вважає що пропозиція VOREX Limited Liabiliti Company повинна бути відхилена мотивуючи це наступним.
Регулятори газу Terval з вхідним тиском PN 100 bar, які пропонує компанія VOREX Limited Liabiliti Company, не виготовляются виробником Pietro Fiorentini S.p.a. Всі регулятори газу виробництва Pietro Fiorentini S.p.a. типу Terval разраховані на вхідний номінальний тиск не більше PN 25 bar. https://www.fiorentini.com/ww/ru/product/components/pilot-operated-pressure-regulators/tervala
Що не відповідае Технічним вимогам і якісним характеристикам предмета закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу) (ДК 021-2015: 42130000-9)» Додаток І.
Отже учасник VOREX Limited Liabiliti Company не виконав вимоги тендерної документації в частині недотримання Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі Додаток І, в частині невідповідності Класу вхідного номінального тиску тиску.
З урахуванням наведеного рішення Замовника про допуск пропозиції VOREX Limited Liabiliti Company до процедури закупівлі порушує право на недискримінацію, рівне ставлення та об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, та законні інтереси учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦДІАГНОСТІКА".
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозиціі ТОВ "УКР-СНАБ" та компаніі VOREX Limited Liabiliti Company , як такі, що відповідають вимогам Замовника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині прийняття пропозиції ТОВ "УКР-СНАБ" та VOREX Limited Liabiliti Company.
4. Скасувати своє рішення про прийняття пропозиції ТОВ "УКР-СНАБ", VOREX Limited Liabiliti Company (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.).
Директор ТОВ СПЕЦДІАГНОСТИКА
О.І. Кузнецов
Оскільки дана вимога НЕ стосується учасника, який подав вимогу та подана скарга ло АМКУ з цього самого питання, то тендерний комітет змушений буде виконати рішення АМКУ після оприлюднення повного рішення по скарзі.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДІАГНОСТИКА"
Ідентифікаційний код юридичної особи
32919569
03162, м. Київ, вул. ТУЛУЗИ, буд. 10А
e-mail: sd.com@ukr.net
тел: +38 067 2357659
Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Ідентифікаційний код юридичної особи
42795490
01010, м. Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, буд/ 7, ПОВЕРХ 16
Інформація про закупівлю
ID: 8bfc14897f0f4f9aa3827ac8e935de6d
Ідентифікатор
закупівлі: UA-2020-03-30-001395-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо
про неправомірні дії Замовника – 27/07/2020
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-30-001395-c. Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦДІАГНОСТІКА" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.).
Підставою для відхилення зазначено наступне – Максимальний проектний тиск PN63 (бар) в наданому учасником скан-копії сертифікату відповідності EN 334 на регулятори RTG 423 не відповідає максимальному проектному тиску PN100 (бар) моделі регулятор RTG 423, запропонованого учасником у гарантійному листі, а також п.8 Додатку 1 тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі".
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – У відповідності до Тендерної документації по предмету закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу)», Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п. 3 Відхилення тендерних пропозицій де зазначено наступне:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко врегульовані кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Наша компанія в повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, що підтверджується документами до закупівлі.
Наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції.
Наша компанія помилково надала сертифікат відповідності EN 334 на регулятори RTG 423 з максимальним проектним тиском PN 16-63 бар, замість сертифікату відповідності RTG 423 з максимальним проектним тиском PN16-100 бар.
Зазначу про те, що в Гарантійному листі, що є Додатком до тендерної документації наша компанія зазначила про наявність регулятора RTG 423 з максимальним проектним тиском PN16-100 бар, та гарантувала відповідність технічним вимогам, якісним характеристикам, викладеним замовником в Додатку I до тендерної документації на закупівлю, відповідно до оголошення UA-2020-03-30-001395-c.
Таким чином, зазначу, що у відповідності до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та Додатку II до тендерної документації помилково наданий сертифікат не призводить до відхилення пропозиції учасника.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 п. 4. ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі":
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Крім того, Замовник порушив вимоги Додатку ІІ до тендерної документації Розділ V Оцінка тендерної пропозиції в частині наявності у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Технічної Документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
4. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "СПЕЦДІАГНОСТІКА" (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.).
ДОДАТКИ:
1. Сертифікат відповідності EN 334 на регулятори RTG 423 з максимальним проектним тиском PN 16-100 бар
Директор ТОВ СПЕЦДІАГНОСТИКА О.І. Кузнецов
Скарги до процедури
Дата подання: 17 червня 2020 11:47
Дата подання: 31 липня 2020 13:02
Дата подання: 31 липня 2020 15:48
Дата подання: 31 липня 2020 17:10
Дата подання: 18 жовтня 2020 15:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-22-000027 ● 71f5d2583df547e4831d86cf2dd5e11d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2020 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2020 № 368
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.12.2020 № 368
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-30-001395-c 30.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку від 30 грудня 2020 року про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-30-001395-c, що проводився ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ
2021-01-11 16:58:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження (частина двадцять друга статті 18 Закону (в редакції від 19.04.2020))
Оскарження в суді
Опис: | ТОВВИХ-21-617 від 16.01.2021 р. Позовна заява про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-30-001395-c Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в системі після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника) |
Дата публікації: | 18 січня 2021 |
Документи:
18 січня 2021 09:13
|
Електронний підпис |
18 січня 2021 09:11
|
Позов UA-2020-03-30-001395-c.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕМЕРСОН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Спецдіагностика | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ МБС-Інжинірінг | Документи |
Відхилено
Документи
|
АТ "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЛЬВІВГАЗ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
VOREX Limited Liabiliti Company | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "УКР-СНАБ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Спецдіагностика | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
VOREX Limited Liabiliti Company |
211 660 000,00
UAH
|
89 990 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Спецдіагностика |
213 697 113,00
UAH
|
89 999 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКР-СНАБ" |
215 874 000,00
UAH
|
205 430 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
VOREX Limited Liabiliti Company #81-4177949 |
Переможець |
89 990 000,00
UAH
|
20 листопада 2020 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 18:02
|
Книга2.xlsx | укладений |
23 березня 2023 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:01
|
Додаткова угода №1 до договору №2012000078.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 21:37
|
Договір №2012000078 від 09.12.2020.pdf | укладений |
09 грудня 2020 21:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі та узгодження зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2012000078 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |