Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 009 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 045,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 100 000,00 грн. (сто тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі паперового оригіналу гарантії виданої фінансовою установою у розмірі 2% від ціни договору про закупівлю. Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що у разі невиконання учасником-переможцем (принципалом) його зобов’язань відповідно до укладеного договору про закупівлю, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Не надання учасником-переможцем процедури закупівлі у встановлений вище термін забезпечення виконання договору буде розцінюватись Замовником, як відмова підписати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен становити не менше ніж 150 днів з дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі невиконання учасником переможцем своїх зобов’язань відповідно до умов укладеного договору (проект договору наведено у Додатку 4 до тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг на підставі рахунку, наданого Виконавцем. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 18:53 |
Додаток 3.docx | |
12 травня 2023 18:53 |
Додаток 4.docx | |
12 травня 2023 18:52 |
ТД.docx | |
12 травня 2023 18:52 |
Додаток 2.docx | |
12 травня 2023 18:52 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 3) частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги – пункт 33) частини 1 статті 1 Закону.
Таким чином, враховуючи норми пункту 31) та 33) частини 1 статті 1, а також пункту 3) частини 2 статті 22 та Закону замовник самостійно встановлює необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та документи, а саме пункт 1.2. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю,
які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, а саме
надати обсяг річного доходу (виручки) учасника повинен становити не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Шановний Замовник, це не лише дискримінаційна вимога, яка звужує потенційне коло Учасників, але й слід зауважити, що під час військових дій на території України зрозуміло, що багато компаній стали заручниками ситуації і звісно за 2022 рік у більшості підприємств може і не бути таких надходжень. Також цікаво, яким чином дана вимога впливає на якість надання послуг, які Ви замовляєте? Ознайомившись з ТД складається враження, що ви хочете щось "пиляти", але це не дерева...
Відповідно до абзаців 6 та 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи зазначені вимоги законодавства замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо наявності у учасника фінансової спроможності, а саме обсягу річного доходу (виручки) за 2022 рік не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі, що повинно бути підтверджено наданням учасником копії фінансової звітності.
Виходячи з наведеного, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000055 ● 794722c708b14ba19cc2aa42e3292e6c
- Статус: вирішено ● Дата: 08 серпня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-05-12-012578-a 12.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-09 08:26:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з піару (код за ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-012578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-14 17:50:27
Пояснення
У відповідь на запит від 09.06.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі «ДК 021:2015 - 79340000-9 рекламні та маркетингові послуги (послуги з піару)» визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом запиту цінових пропозицій.
При цьому слід зазначити, що розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщені на офіційному вебсайті Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/) у розділі «Закупівлі».
Ознайомитися зі вказаними документами можливо перейшовши за посиланням:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2023/06/Informatsiia_pro_neobkhidni_tekhnichni_iakisni_ta_kilkisni_kharakterystyky_piar.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 11:27:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з піару (код за ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-012578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. З огляду на наявність в електронній системі протокольного рішення уповноваженої особи від 25.05.2023, просимо надати інформацію щодо стану укладання договору з переможцем торгів ТОВ «МЕЙНСТРІМ» у строки, визначені пунктом 49 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2023
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У випадку продовження строку для укладання договору до 60 днів, просимо надати інформацію стосовно обґрунтованої необхідності такого продовження.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 16:54:46
Пояснення
У відповідь на запит від 14.06.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
1. У відповідності абзацу 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, рішенням уповноваженої особи від 09.06.2023 № 270 (додається), строк укладення договору про закупівлю «ДК 021:2015 - 79340000-9 рекламні та маркетингові послуги (послуги з піару)» з переможцем торгів ТОВ «МЕЙНСТРІМ» було продовжено до 24.07.2023.
2. У відповідності до пункту 6 Розділу IV тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 79340000-9 рекламні та маркетингові послуги (послуги з піару)» забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Враховуючи те, що станом на дату надання пояснень договір про закупівлю не укладений, а строк укладення договору продовжений замовником до 24.07.2023, забезпечення виконання договору учасником-переможцем не надавалося.
Надання інформації про усунення порушення замовником
22 червня 2023 року до уповноваженої особи, через електронну систему закупівель надійшов висновок Держаудитслужби, яким встановлено наявність порушень під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79340000-9 рекламні та маркетингові послуги (послуги з піару) та зобов’язано замовника здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Наступним повідомляємо, що наразі замовником розробляється Положення про проведення закупівель у Державному спеціалізованому господарському підприємстві «Ліси України» в якому будуть враховані зауваження викладені у висновку Держаудитслужби від 22.06.2023.
2023-06-29 19:08:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
усунуто
2023-08-08 10:47:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙНСТРІМ" |
5 007 500,00
UAH з ПДВ
|
5 007 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙНСТРІМ" #32913258 |
Переможець |
5 007 500,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 18:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 13:05
|
Додаткова угода 1 від 13_07_2023 Мейнстрім.pdf | укладений |
13 липня 2023 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 11:31
|
Договір 608_06_23 від 28_06_2023.pdf | укладений |
30 червня 2023 11:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 червня 2023 — 30 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п. 11.3. Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з дати підписання цієї Додаткової угоди Сторонами. |