Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колійні конструкційні матеріали та приладдя
Railway track structural materials and accessories
Railway track structural materials and accessories
Очікувана вартість
1 055 000,00 UAH
UA-2022-07-29-007116-a ● 8b7c991b1b8546f3bc3c694242716669
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
Код ЄДРПОУ: | 30950099 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
Контактна особа: |
Круценко Дмитро Олександрович 380564094129 metro.tramvay@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Юрін Олег Вадимович +380675492477 puteez.st3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Express Tramway |
National ID: | 30950099 |
Contact point: |
Krutsenko Dmytro Oleksandrovych 380564094129 metro.tramvay@gmail.com |
Additional contacts: |
Yurin Oleg Vadimovich +380675492477 puteez.st3@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 липня 2022 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2022 20:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2022 11:56 |
Очікувана вартість: | 1 055 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 липня 2022 16:19 |
Enquiries until: | 20 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 серпня 2022 20:00 |
Information
Estimated total value: | 1 055 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 275 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Scope of the procurement
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Обґрунтування посилання на маркування/тип та нормативну відповідність предмету закупівлі: Встановлені Замовником товари з конкретним маркуванням, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, відповідності нормативним вимогам та сумісності з іншими спеціальними частинами та колійними матеріалами, котрі необхідні під час виконання ремонтних робіт на трамвайних коліях. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника, матеріали мають експлуатаційну та нормативну відповідність встановленим вимогам та задовольняють потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Розгорнути
Згорнути
Information on the technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement are set out in Appendix 4 to the tender documentation. Justification of the reference to the marking/type and regulatory compliance of the subject of purchase: Goods with specific marking installed by the Customer are due to the production necessity of high quality materials, compliance with regulatory requirements and compatibility with other special parts and track materials, which are necessary during repair work on tram tracks. According to the technical and operational properties given by the customer's technical department specialists, the materials have operational and regulatory compliance with the established requirements and satisfy the customer's needs. The expected cost of the procurement item is determined within the planned costs, taking into account the requirements of the Order of the Ministry of Economy of February 12, 2020 under No. 275 "On approval of an exemplary methodology for determining the expected cost of the procurement item", according to the received proposals.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 комп
Накладки Т-62, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1; 50005, та/або вул. Тбіліська, 23
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
T-62 pads, or equivalent
CPV: 34946121-4
Період постачання:
по 15 грудня 2022
3 т
Костиль колійний січ. 16*16, довжина-165 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1; 50005, та/або вул. Тбіліська, 23
ДК 021:2015: 34946120-7 — Матеріали для будівництва залізничних доріг
Track crutch 16*16, length - 165 mm
CPV: 34946120-7
Період постачання:
по 15 грудня 2022
250 шт
Підкладки типу “Метро”, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1; 50005, та/або вул. Тбіліська, 23
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
Substrates of the "Metro" type, or equivalent
CPV: 34946121-4
Період постачання:
по 15 грудня 2022
7 т
Підкладки Д-50, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1; 50005, та/або вул. Тбіліська, 23
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
Substrates D-50, or equivalent
CPV: 34946121-4
Період постачання:
по 15 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів від дати постачання партії Товару на склад Покупця, за умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-29-007116-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 12 серпня 2022 13:11
Вимога
Більш детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2022 13:00
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу UA-2022-07-26-008384-a.b1, повідомляємо, що замовником були розглянуті Ваші пропозиції щодо внесення змін до Додатку 5 тендерної документації (проєкту Договору про закупівлю), та за результатом розгляду прийнято рішення частково задовольнити Вашу вимогу та внести зміни до Додатку 5 тендерної документації. Відповідні зміни до процедури закупівлі будуть оприлюднені замовником відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2022-07-29-007116-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 12 серпня 2022 13:12
Вимога
Більш детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2022 14:47
У відповідь на вимогу Вашого підприємства UA-2022-07-29-007116-a.b2, що оприлюднена в електронній системі закупівель до процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-07-29-007116-a, Відкриті торги з публікацією англійською мовою “Колійні конструкційні матеріали та приладдя (Railway track structural materials and accessories)”, код за ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, повідомляємо наступне.
Вимога Вашого підприємства містить документ “2вимога розділ. на лоти.docx” щодо можливості розділення закупівлі на окремі лоти за наведеним прикладом. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та чинних нормативно-правових актів на його виконання, замовником правильно та правомірно визначені та об’єднані номенклатурні позиції предмету закупівлі за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, 34946120-7: Матеріали для будівництва залізничних доріг, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та вимог до складення тендерної документації, визначених Законом.
Для замовника запропонований поділ цієї процедури закупівлі на окремі лоти не є зручним та доцільним, оскільки номенклатурні позиції предмету закупівлі необхідні у повній комплектності для використання замовником у виробництві, при здійсненні ремонту окремих ділянок трамвайних колій. Згідно із Законом, поділ закупівлі на окремі лоти є правом замовника, а не його обов’язком.
Крім цього, для здійснення поділу процедури закупівлі на окремі лоти необхідно було б скасовувати дійсну процедуру закупівлі UA-2022-07-29-007116-a, вносити зміни до тендерної документації та додатків до неї, змінювати очікувану вартість та інші вимоги, що також призвело б до втрати часу на проведення нових процедур закупівель, що є недоцільним для замовника.
Поряд з цим, у випадку неуспішності (відсутності достатньої кількості учасників або допущення до аукціону менше двох пропозицій учасників) цієї процедури закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a), замовником будуть враховані пропозиції Вашого підприємства щодо поділу процедури закупівлі на окремі лоти.
У зв’язку з викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства (UA-2022-07-29-007116-a.b2), та у свою чергу пропонуємо Учасникам прийняти участь у закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a) на встановлених вимогах, за повним переліком номенклатурних позицій предмету закупівлі.
З повагою!
Вимога Вашого підприємства містить документ “2вимога розділ. на лоти.docx” щодо можливості розділення закупівлі на окремі лоти за наведеним прикладом. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та чинних нормативно-правових актів на його виконання, замовником правильно та правомірно визначені та об’єднані номенклатурні позиції предмету закупівлі за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, 34946120-7: Матеріали для будівництва залізничних доріг, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та вимог до складення тендерної документації, визначених Законом.
Для замовника запропонований поділ цієї процедури закупівлі на окремі лоти не є зручним та доцільним, оскільки номенклатурні позиції предмету закупівлі необхідні у повній комплектності для використання замовником у виробництві, при здійсненні ремонту окремих ділянок трамвайних колій. Згідно із Законом, поділ закупівлі на окремі лоти є правом замовника, а не його обов’язком.
Крім цього, для здійснення поділу процедури закупівлі на окремі лоти необхідно було б скасовувати дійсну процедуру закупівлі UA-2022-07-29-007116-a, вносити зміни до тендерної документації та додатків до неї, змінювати очікувану вартість та інші вимоги, що також призвело б до втрати часу на проведення нових процедур закупівель, що є недоцільним для замовника.
Поряд з цим, у випадку неуспішності (відсутності достатньої кількості учасників або допущення до аукціону менше двох пропозицій учасників) цієї процедури закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a), замовником будуть враховані пропозиції Вашого підприємства щодо поділу процедури закупівлі на окремі лоти.
У зв’язку з викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства (UA-2022-07-29-007116-a.b2), та у свою чергу пропонуємо Учасникам прийняти участь у закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a) на встановлених вимогах, за повним переліком номенклатурних позицій предмету закупівлі.
З повагою!
Номер вимоги: UA-2022-07-29-007116-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 15 серпня 2022 16:29
Вимога
Вимога на внесення наступних змін до Додатку 5 ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2022 11:14
У відповідь на вимогу Вашого підприємства UA-2022-07-29-007116-a.c3, що оприлюднена в електронній системі закупівель до процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-07-29-007116-a, Відкриті торги з публікацією англійською мовою “Колійні конструкційні матеріали та приладдя (Railway track structural materials and accessories)”, код за ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, повідомляємо наступне.
Вимога Вашого підприємства містить документ “Вимога_7116.docx” щодо можливості внесення змін до проєкту Договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) за наведеним прикладом. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та чинних нормативно-правових актів на його виконання, замовником правомірно встановлені істотні та інші умови Договору, викладені у Додатку 5 до тендерної документації.
Запропоновані зміни п.3.2. та 8.3. проєкту Договору не є суттєвими та замовник не вбачає суттєвих причин для коригування вказаних пунктів. Що стосується пункту 5.1. проєкту Договору — Вашим підприємством запропоновано прибрати фразу “умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця” та скоротити строки оплати до 10 операційних днів, що для замовника є неможливим, оскільки джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Наразі, відповідно до чинних нормативно-правових актів щодо здійснення оплат органами державної казначейської служби України, оплата за рахунок бюджетних коштів здійснюється після надання місцевим органам казначейства документів для здійснення оплати, які отримують погодження про призначення фінансування видатків для державних замовників від управління держказначейства. Даний процес може займати деякий час, в тому числі зважаючи на триваючий воєнний стан, тому замовник КП «Швидкісний трамвай», оскільки жодним чином не впливає на строки здійснення оплати органами казначейства, не має можливості гарантувати оплату протягом 10 операційних днів, та у свою чергу — не може погодити видалення посилання на умову надходження бюджетних коштів покупцеві. Після надходження коштів з місцевого бюджету замовнику, кошти перераховуються постачальнику у найкоротші терміни. Із зазначених вище обставин випливає неможливість внесення змін до проєкту Договору також і в частині пункту 7.7., які запропоновано Вашим підприємством. Щодо пункту 6.2.1. повідомляємо, що видатки можуть бути скорочені головним розпорядником бюджетних коштів, в тому числі через військові обставини, та у свою чергу через тривалий період постачання товарів (виконання заявки постачальником) згідно із пунктом 3.1. проєкту Договору (зі змінами), який складає 30 календарних днів, замовник не має можливості погодитись із запропонованою редакцією та внести зміни до пункту 3.1. проєкту Договору.
Крім того, попередня вимога Учасника UA-2022-07-29-007116-a.b1 містила схожі пропозиції щодо внесення змін до проєкту Договору (Додаток 5 до тендерної документації), та у свою чергу замовником була надана відповідь, а також внесені зміни до тендерної документації за пунктами проєкту Договору, за якими замовник мав можливість внесення відповідних змін.
У зв’язку з викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства (UA-2022-07-29-007116-a.c3), та у свою чергу пропонуємо Учасникам прийняти участь у закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a) на встановлених вимогах.
З повагою!
Вимога Вашого підприємства містить документ “Вимога_7116.docx” щодо можливості внесення змін до проєкту Договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) за наведеним прикладом. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та чинних нормативно-правових актів на його виконання, замовником правомірно встановлені істотні та інші умови Договору, викладені у Додатку 5 до тендерної документації.
Запропоновані зміни п.3.2. та 8.3. проєкту Договору не є суттєвими та замовник не вбачає суттєвих причин для коригування вказаних пунктів. Що стосується пункту 5.1. проєкту Договору — Вашим підприємством запропоновано прибрати фразу “умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця” та скоротити строки оплати до 10 операційних днів, що для замовника є неможливим, оскільки джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Наразі, відповідно до чинних нормативно-правових актів щодо здійснення оплат органами державної казначейської служби України, оплата за рахунок бюджетних коштів здійснюється після надання місцевим органам казначейства документів для здійснення оплати, які отримують погодження про призначення фінансування видатків для державних замовників від управління держказначейства. Даний процес може займати деякий час, в тому числі зважаючи на триваючий воєнний стан, тому замовник КП «Швидкісний трамвай», оскільки жодним чином не впливає на строки здійснення оплати органами казначейства, не має можливості гарантувати оплату протягом 10 операційних днів, та у свою чергу — не може погодити видалення посилання на умову надходження бюджетних коштів покупцеві. Після надходження коштів з місцевого бюджету замовнику, кошти перераховуються постачальнику у найкоротші терміни. Із зазначених вище обставин випливає неможливість внесення змін до проєкту Договору також і в частині пункту 7.7., які запропоновано Вашим підприємством. Щодо пункту 6.2.1. повідомляємо, що видатки можуть бути скорочені головним розпорядником бюджетних коштів, в тому числі через військові обставини, та у свою чергу через тривалий період постачання товарів (виконання заявки постачальником) згідно із пунктом 3.1. проєкту Договору (зі змінами), який складає 30 календарних днів, замовник не має можливості погодитись із запропонованою редакцією та внести зміни до пункту 3.1. проєкту Договору.
Крім того, попередня вимога Учасника UA-2022-07-29-007116-a.b1 містила схожі пропозиції щодо внесення змін до проєкту Договору (Додаток 5 до тендерної документації), та у свою чергу замовником була надана відповідь, а також внесені зміни до тендерної документації за пунктами проєкту Договору, за якими замовник мав можливість внесення відповідних змін.
У зв’язку з викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства (UA-2022-07-29-007116-a.c3), та у свою чергу пропонуємо Учасникам прийняти участь у закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a) на встановлених вимогах.
З повагою!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-07-29-007116-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 12 вересня 2022 17:21
Дата подання: 12 вересня 2022 17:21
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2022 12:01
рішення від 14.09.2022 № 5839.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2022 12:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2022 №5954.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2022 10:59
рішення від 22.09.2022 № 5954.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2022 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порядок денний:
1. Скасування рішення про допущення до аукціону Учасника ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА (далі — Учасник, скорочено ФОП Трюхан А. І.) за результатами розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі “Відкриті торги з публікацією англійською мовою” за № (ID) UA-2022-07-29-007116-a, “Колійні конструкційні матеріали та приладдя, Railway track structural materials and accessories” за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 34940000-8: Залізничне обладнання (далі — Закупівля).
2. Прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Трюхан А. І. процедури закупівлі UA-2022-07-29-007116-a, “Колійні конструкційні матеріали та приладдя, Railway track structural materials and accessories” із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
3. Оприлюднення рішення та інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу та повідомлення АМКУ про усунення порушення.
Під час розгляду порядку денного:
Перше питання:
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСГОСП" від 12 вересня 2022 № UA-2022-07-29-007116-a.b4 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, рішенням № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 ПОСТАНОВИЛА: “Зобов'язати комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ТРЮХАН АНАСТАСІЇ ІГОРІВНИ до аукціону за процедурою закупівлі — "Колійні конструкційні матеріали та приладдя", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-29-007116-a.
У зв’язку з викладеним, уповноважена особа замовника на виконання рішення № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 АМКУ, скасовує своє рішення про допущення до аукціону Учасника ФОП Трюхан А. І. та оприлюднює відповідну інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-29-007116-a.
Друге питання:
Враховуючи встановлені порушення у рішенні АМКУ № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 щодо допущення до аукціону Учасника ФОП Трюхан А. І. уповноваженою особою замовника, тендерна пропозиція Учасника ФОП Трюхан А. І. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Аргументація: у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Трюхан А. І. відсутня інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам до предмету закупівлі (згідно з Додатком 4 до Тендерної Документації) та документ(-и) з інформацією, який(які) підтверджує(-ють) відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником, зокрема, щодо:
- Умови постачання Товару: за допомогою служби доставки, погодженої з Покупцем, або транспортом Постачальника, за рахунок Постачальника. Постачання протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання заявки від Покупця, поставка здійснюється на склади Замовника за адресами: м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул. Тбіліська, 23 (DDP Інкотермс 2010). Поставка товару здійснюється партіями згідно заявок Замовника, орієнтовна кількість партій: 1 — 2. Загальна кількість необхідного товару на рік може зменшуватись в залежності від реального фінансування видатків та виробничої необхідності замовника;
- Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів. Товар повинен відповідати вимогам охороні праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим, без впливу вологи, механічних ушкоджень та дефектів. Гарантійний строк на Товар повинен становити не менше 1-го року.
Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Трюхан А. І. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” підлягає відхиленню.
Третє питання:
Згідно із пунктом 9 частини 1 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника — протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Рішеннями, що затверджені цим протоколом:
- скасувати рішення про допущення до аукціону Учасника ФОП Трюхан А. І.;
- прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Трюхан А. І.;
- повідомити ПОСТІЙНО ДІЮЧУ АДМІНІСТРАТИВНУ КОЛЕГІЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про виконання рішення № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 та усунення порушення;
- оприлюднити рішення та інформацію про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення про допущення до аукціону Учасника ФОП Трюхан А. І. процедури закупівлі “Відкриті торги з публікацією англійською мовою” за № (ID) UA-2022-07-29-007116-a, “Колійні конструкційні матеріали та приладдя, Railway track structural materials and accessories”.
2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП Трюхан А. І. відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
3. Повідомити Постійно діючу адміністративну Колегію АМКУ про виконання рішення № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 та усунення порушення згідно із цим протоколом.
4. Оприлюднити рішення та інформацію про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу процедури закупівлі за № (ID) UA-2022-07-29-007116-a, “Колійні конструкційні матеріали та приладдя, Railway track structural materials and accessories” згідно із вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2022 13:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 вересня 2022
Найменування: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
Код ЄДРПОУ: | 30950099 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 вересня 2022 16:50
|
ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП" |
1 054 836,00
UAH з ПДВ
|
1 049 561,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" |
1 052 100,00
UAH з ПДВ
|
1 052 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП" #42908024 |
Переможець |
1 049 561,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2022 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2022 15:13
|
7092.pdf | укладений |
19 жовтня 2022 15:08
|