Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою
Очікувана вартість
6 263 251,20 UAH
UA-2024-04-16-000545-a ● 8b651ba003db4fb297311736df83b0ee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31806946 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Вільхова Яна Леонідівна 380442490990, 380981690762 yvilkhova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 11:31 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 11:31 |
Очікувана вартість: | 6 263 251,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 316,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 тонна
Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 10:43 |
ЗМІНИ до ТД від 18.04.2024.docx | |
18 квітня 2024 10:43 |
ТД сіль.doc | |
18 квітня 2024 09:08 |
ЗМІНИ до ТД від 18.04.2024.docx | |
18 квітня 2024 09:08 |
Додаток 4 проект договору зі змінами.doc |
18 квітня 2024 10:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 квітня 2024 10:43 |
ЗМІНИ до ТД від 18.04.2024.docx
|
||||||
18 квітня 2024 10:43 |
ТД сіль.doc
|
||||||
18 квітня 2024 09:08 |
ЗМІНИ до ТД від 18.04.2024.docx
|
||||||
18 квітня 2024 09:08 |
Додаток 4 проект договору зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до тендерної документації та додатків до неї замовника
Дата подання: 17 квітня 2024 14:40
Дата відповіді: 18 квітня 2024 09:09
Шановний Замовнику !
В опублікованому у додатку 4 до тендерної документації проекті договору про закупівлю міститься вимога у п. 5.6. про те, що приймання-передача Товару за кількістю та якістю здійснюється представниками Сторін в порядку, передбаченому чинним законодавством України. При поставці товару учасник надає висновок експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України на товар, який видано на ім’я виробника товару або Учасника.
Звертаємо увагу на те, що 01.10.2023 року набрали чинності окремі положення Закону про систему громадського здоров'я № 2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Також наголошуємо, що дана вимога неодноразова була предметом звернень потенційних учасників до замовників під час подання тендерних пропозицій і була виконана останніми шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та проекту договору, викладеному у додатку 4 до неї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в ТД внесено.
Періоди постачання та об'єми партій товару.
Дата подання: 17 квітня 2024 14:41
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:37
Шановні Замовники !
Просимо повідомити у які календарні строки (періоди) планується замовлення партій товару та їх об'єм протягом строку дії договору про закупівлю до 31.12.2024 року (хоча б умовно-приблизні)?
Відповідь: Доброго дня. Планується поставка до еінця вересня 2024р. Планові обсяги - 500 тонн одна поставка. Тобти приблизно 3 поставки. Але наголошуємо, ще умовно. все може змінюватися від фінансування.
Вміст нерозчинних в воді залишків/речовини
Дата подання: 18 квітня 2024 10:26
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:46
Шановний Замовнику! В вимогах технічного завдання серед якісних показників товару вказано: " масова частка нерозчинного у воді залишку,% не більше 0,4;- масова частка нерозчинних у воді речовин не більше 0,85%".
Відповідно до вказаних вами вимог ДСТУ 4246:2003 масова частка нерозчинного у воді залишку,% має бути не більше 0,4% . Відповідно до вказаних вами вимог ДСТУ 8853:2019 масова частка нерозчинних у воді речовин не більше має бути не більше 2,5%.
Вказані вами показники протирічать один одному, бо це один і той самий показник. Прохання внести ясність і внести відповідні зміни в Технічне завдання стосовно необхідного вмісту нерозчинного в воді залишку /речовини . Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни внесено.
Документи надані на підвердження якості товару
Дата подання: 18 квітня 2024 17:38
Дата відповіді: 19 квітня 2024 10:55
Шановний Замовник, відповідно до п 1.2. Додатку 3 до тендерної документацї візначено, що Якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції скан-копією відповідних документів: посвідчення якості товару або технічний паспорт на товар які видані виробником товару. Ми можемо запропонувати товар якіть якого підтверджена незалежними випробуваннями, чи можуть бути такі документи надані на підвердження якості товару. Якщо так просимо внести відповідні зміни до тенднрної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ВІдповідно до п 1.2. Додатку 3 до тендерної документацї візначено, що Якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції скан-копією відповідних документів: посвідчення якості товару або технічний паспорт на товар які видані виробником товару. Підтвердження якості товару іншими документами умовами ТД не передбачено.
Технічні показники підтвердження
Дата подання: 18 квітня 2024 18:09
Дата відповіді: 19 квітня 2024 10:53
Шановний замовник, якщо в сертифікаті якості виробника зазначені не всі показники, але маємо сертифікат відповідності з протоколом випробувань в якому вказані не вистачаючі показники чи будуть розглянуті два документа на відповідність технічним характеристикам? Просимо замовника внести зміни для розширення кола потенційних учасників.
Відповідь: оброго дня. Відповідно до вимог п.1.2 Додатку 3 - Якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції скан-копією відповідних документів: посвідчення якості товару або технічний паспорт на товар які видані виробником товару. Отже, Учасники можуть надавати або посвідчення якості/ або технічний паспорт, або ж обидва документи. Якщо будуть надані два документи і в сумі всі характеристики будуть наявні - у замовника відсутні будь які підстави їх не розгядати. Тому будуть розглядатися обидва документи. Всенесення звін до ТД не потребується в цьому випадку.
Якість товару
Дата подання: 19 квітня 2024 09:43
Дата відповіді: 19 квітня 2024 10:51
Доброго дня, шановний Замовнику! Сертифікати якості іноземних виробників не містять характеристик, які вимогаються для підтвердження. Чи може бути підтверджена якість товару Сертифікатами відповідності та протоколами випробувань сертифікованих лабораторій України замість сертифікатів виробника. Прохання внести відповідні зміни в Технічне завдання.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог п.1.2 Додатку 3 - Якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції скан-копією відповідних документів: посвідчення якості товару або технічний паспорт на товар які видані виробником товару. В минулому році при аналогічних вимогах замовника учасники на виконання даної вигоми надавали технічний паспорт виробника, в якому були зазначені всі необхідні характеристики. Тому Замовник не бачить необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
6 063 936,00
UAH з ПДВ
|
5 888 544,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
6 076 800,00
UAH з ПДВ
|
5 888 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
6 096 000,00
UAH з ПДВ
|
5 917 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКАМ ТРЕЙД" |
6 260 793,60
UAH з ПДВ
|
5 918 336,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Альянс Будівельників України» |
6 240 000,00
UAH з ПДВ
|
6 027 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" |
6 216 000,00
UAH з ПДВ
|
6 216 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Відхилено |
5 888 544,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 13:17
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" #44907923 |
Переможець |
5 888 640,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 14:25
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 10:21
|
Договір 153.pdf | укладений |
10 травня 2024 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |