Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2022 11:17 |
Очікувана вартість: | 16 252 224,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 261,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані Підрядником роботи Замовник здійснює протягом 20 банківських днів після отримання коштів фінансування даних робіт з місцевого бюджету. Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови КМУ №1070 від 04.12.2019р. в сумі до 30% від вартості робіт за договором (згідно рахунку-фактури). | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 17:20 |
Додаток №2__Квалiфiкацiйнi_критерiї.doc | |
22 грудня 2021 17:20 |
Додаток №1.1__Перелік матеріалів, що надає Замовника.XLS | |
22 грудня 2021 17:19 |
Тендерна документація.doc | |
22 грудня 2021 17:19 |
Додаток №3__Інші документи.docx | |
22 грудня 2021 17:19 |
Додаток №4__Проект договору про закупівлю робіт.doc | |
22 грудня 2021 17:19 |
Додаток №1__Технічне завдання.XLS |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-17-000021 ● 9545852e99e64b1ea998d1b6b9ce5f0b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.02.2022 № 99
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 17.02.2022 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2021-12-22-019162-c 22.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-22 09:31:24
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції теплових мереж в м. Харкові. Ділянка від МК2982 до МК5126 по вул. Бучми (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-22-019162-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 13:41:10
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) по моніторингу (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2022-02-17-000021) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення) відкритих торгів на закупівлю Реконструкція теплових мереж в м. Харкові. Ділянка від МК2982 до МК5126 по вул. Бучми (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (унікальний номер оголошення про проведення торгів в електронній системі закупівель – UA-2021-12-22-019162-c).
У Запиті ДАСУ на пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що зазначене у Запиті ДАСУ регулюється постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова).
З цього приводу необхідно зазначити, що пункт 4-1 Постанови чітко визначає вичерпний перелік суб’єктів, на якого він розповсюджується, а саме це: 1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківські теплові мережі» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківські теплові мережі» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Враховуючи зазначене вище, норми пункту 4-1 Постанови не розповсюджуються на підприємство, а відтак у Замовника відсутній обов’язок здійснювати заходи, визначені цим пунктом Постанови.
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Додатково повідомляємо, що технічні та якісні характеристики та очікувана вартість закупівлі визначені Замовником на підставі робочого проекту, який пройшов позитивну експертну оцінку.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником із врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275.
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднені зміни до річного плану закупівель, які в т.ч. містять очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель – UA-P-2021-12-22-021321-c). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель – UA-2021-12-22-019162-c), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в тендерній документації (Додаток №2 до тендерної документації), яка оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення торгів в електронній системі закупівель - UA-2021-12-22-019162-c).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:29:44
ПОВІДОМЛЕННЯ про припинення моніторингу процедур закупівель
ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення моніторингу
процедур закупівель 24.02.2022
Враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказ Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» - припиняється проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу №99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:51:34
Додаток до повідомлення про припинення від 24.02.2022
Додаток до повідомлення про припинення від 24.02.2022
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими припиняється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-12-22-019162-c 22.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-01 18:10:48
Про припинення моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.03.2022 №123
Хмельницький
Про припинення моніторингу
процедур закупівель
На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю»,
НАКАЗУЮ:
З 24.02.2022 зупинити проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу №99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу № 123 від 01.03.2022
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими зупиняється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-12-22-019162-c 22.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-01 14:48:01
Про відновлення моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2022 № 142
Хмельницький
Про відновлення моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
1. Поновити та закінчити моніторинги закупівель припинені відповідно до наказу №123 від 01.03.2022 «Про припинення моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.04.2022 № 142
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими відновлюється
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2021-12-22-019162-c 22.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2022 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕХ СК" |
16 202 200,00
UAH з ПДВ
|
16 202 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙПРИВАТ" |
16 252 224,00
UAH з ПДВ
|
16 252 224,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕХ СК" #44312686 |
Переможець |
16 202 200,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 17:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2022 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 17:28
|
Додаток №1 до договору №68012505.PDF | зміни до договору |
02 лютого 2022 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 08:10
|
Договір №68012505.PDF | укладений |
26 січня 2022 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68012505 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |