Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Очікувана вартість
3 428 006,80 UAH
UA-2023-10-13-010822-a ● 8b1a6de45001421a80b0b64e2bb92acd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВОДОКАНАЛ " |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Вебсайт: | http://vodokanal.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ, будинок 61 |
Контактна особа: |
Станіслав Давидов +380612711406 davydov.s@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 13:18 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 13:18 |
Очікувана вартість: | 3 428 006,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 280,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 погонний метр
Труба ПЕ 160х9,5 Ру-1,0 МПа, SDR 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
350 погонний метр
Труба ПЕ 250х14,8 Ру-1,0 МПа, SDR 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
450 погонний метр
Труба ПЕ 450х26,7 Ру-1,0 МПа, SDR 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
150 погонний метр
Труба ПЕ 560х33,2 Ру-1,0 МПа, SDR 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 15:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 14:59 |
13.10.2023 ТД Оголошення труби ПЕ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо лабораторії, яка має бути структурним підрозділом виробника
Дата подання: 16 жовтня 2023 15:32
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 07:58
Добрий день!
Просимо Вас видалити вимогу п. 2) Додатку 2, що лабораторія має бути структурним підрозділом виробника. Ця вимога є дискримінаційна по відношенню до Учасників (виробників), яка працюють з незалежними лабораторіями, які мають Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, виданий Національним агентством з акредитації, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та додаток до нього про сферу акредитації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що необхідність наявності у учасника/виробника предмету закупівлі власної акредитованої лабораторії, обумовлена обов’язком виробника проводити відповідно до стандарту ДСТУ EN 12201 приймально-здавальні випробування на кожній партії виготовлених труб. При цьому, вимогами тендерної документації замовника не передбачено можливість залучення учасником/виробником товару сторонніх організацій для проведення приймально-здавальних випробувань продукції що виробляється, що диверсифікує ризики проведення несвоєчасних/неякісних приймально-здавальних випробувань продукції через невиконання сторонніми організаціями своїх обов’язків які можуть призвести до порушення строків постачання товарів або постачання неякісних товарів учасником/виробником в обсягах та строках, передбачених закупівлею.
Дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що необхідність наявності у учасника/виробника предмету закупівлі власної акредитованої лабораторії, обумовлена обов’язком виробника проводити відповідно до стандарту ДСТУ EN 12201 приймально-здавальні випробування на кожній партії виготовлених труб. При цьому, вимогами тендерної документації замовника не передбачено можливість залучення учасником/виробником товару сторонніх організацій для проведення приймально-здавальних випробувань продукції що виробляється, що диверсифікує ризики проведення несвоєчасних/неякісних приймально-здавальних випробувань продукції через невиконання сторонніми організаціями своїх обов’язків які можуть призвести до порушення строків постачання товарів або постачання неякісних товарів учасником/виробником в обсягах та строках, передбачених закупівлею.
Щодо договору, в частині термінів оплат.
Дата подання: 17 жовтня 2023 15:30
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:44
Добрий день. Мабуть, не тільки в нас, а і в інших учасників є таке прохання- видалити з договору незрозумілий пункт про оплату за поставлений товар на протязі 60-ти календарних днів. По-перше, це дискримінує постачальників, адже далеко не кожне підприємство може безболісно для себе вилучити з обігу обігові кошти на суму 3,4 млн.грн. По-друге, не зовсім зрозуміло, чим викликане відтермінування платежу. В усьому цивілізованому світі слово "закупівля" передбачає оплату- або передоплату, або оплату відразу за поставлений товар. Якщо в покупця немає коштів, то , мабуть, треба їх віднайти, а потім оголошувати закупівлю. В іншому разі, погодьтесь, це не закупівля, а кредитування покупця на два місяці. По-третє, такий підхід дає можливість маніпуляцій з оплатами- комусь можна заплатити на 2-й день, комусь на 60-й. Тож є прохання видалити цей незрозумілий пункт, або спростувати все вищенаведене.
Також є питання стосовно поставок самої продукції партіями згідно заявок замовника. Інформацію щодо графіку поставок треба мати на старті, в тендерній документації, щоб мати можливість прорахувати вартість доставки. Адже всім відомо, що логістика зараз недешева, а в самому м.Запоріжжя чи його передмістях заводи- виробники поліетиленових труб відсутні. То ж прохання вказати конкретний графік поставок продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику.
Повідомляємо, що інформація, зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації в частинах типу/умов оплати та умов постачання відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) та господарській діяльності замовника. Також враховуючи інформацію вказану в оголошенні та тендерній документації: товар поставляється покупцю партіями, згідно заявок покупця протягом 10-ти календарних днів з дати надання заявки на електронну адресу постачальника по узгодженим сторонами специфікаціям в об’ємі узгодженої фактичної вартості протягом 2023р.
Повідомляємо, що інформація, зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації в частинах типу/умов оплати та умов постачання відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) та господарській діяльності замовника. Також враховуючи інформацію вказану в оголошенні та тендерній документації: товар поставляється покупцю партіями, згідно заявок покупця протягом 10-ти календарних днів з дати надання заявки на електронну адресу постачальника по узгодженим сторонами специфікаціям в об’ємі узгодженої фактичної вартості протягом 2023р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-13-010822-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АПРІОРІГРУП", Код ЄДРПОУ:40109426
Дата подання: 27 жовтня 2023 08:59
Про надання 24 години
Неправомірність протокольного рішення уповноваженої особи КП "Водоканал"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2023 16:00
Доброго дня, шановний учаснику.
Розглянувши вимогу ТОВ "АПРІОРІГРУП" від 27.10.2023 №27-10/01 за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-10-13-010822-a з предметом закупівлі «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації замовника, для підтвердження технічних, якісних і кількісних характеристик запропонованого товару учасник повинен надати у складі своєї пропозиції зокрема наступні документи:
- Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії виробника запропонованих товарів, виданий Національним агентством з акредитації, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (лабораторія має бути структурним підрозділом виробника) та додаток до нього про сферу акредитації;
- Чинний сертифікат, який підтверджує, що запропоновані товари відповідають вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу», що розроблені у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT)
- Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності (акредитованим Національним агентством з акредитації України (далі - НААУ)) запропонованих товарів вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018 (строк дії сертифікату не повинен закінчуватись раніше ніж 31.12.2023р.). До сертифікату відповідності учасник надає:
• атестат про акредитацію органу сертифікації, який видав сертифікат відповідності. Атестат повинен бути чинним на дату видачі сертифікату відповідності та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації;
• протокол сертифікаційних випробувань на який міститься посилання у розділу «На підставі» сертифікату відповідності та атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування. Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії має бути чинним на дату затвердження протоколу сертифікаційних випробувань та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації
Розглянувши документи та інформацію, що надані учасником у складі тендерної пропозиції встановлено, що у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які вимагалися відповідно до додатку 2 тендерної документації замовника, а саме:
- атестат про акредитацію випробувальної лабораторії виробника запропонованих товарів, виданий Національним агентством з акредитації, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (лабораторії структурного підрозділу виробника) та додаток до нього про сферу акредитації;
- додаток про сферу акредитації до атестату про акредитацію органу сертифікації, який видав сертифікат відповідності;
- додаток про сферу акредитації до атестату про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування, що має бути наданий учасником до протоколу сертифікаційних випробувань на який міститься посилання у розділі «На підставі»;
- чинний сертифікат, який підтверджує, що запропоновані товари відповідають вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу», що розроблені у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT).
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами):
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Враховуючи вищезазначене, а також вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "АПРІОРІГРУП"
Розглянувши вимогу ТОВ "АПРІОРІГРУП" від 27.10.2023 №27-10/01 за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-10-13-010822-a з предметом закупівлі «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації замовника, для підтвердження технічних, якісних і кількісних характеристик запропонованого товару учасник повинен надати у складі своєї пропозиції зокрема наступні документи:
- Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії виробника запропонованих товарів, виданий Національним агентством з акредитації, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (лабораторія має бути структурним підрозділом виробника) та додаток до нього про сферу акредитації;
- Чинний сертифікат, який підтверджує, що запропоновані товари відповідають вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу», що розроблені у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT)
- Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності (акредитованим Національним агентством з акредитації України (далі - НААУ)) запропонованих товарів вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018 (строк дії сертифікату не повинен закінчуватись раніше ніж 31.12.2023р.). До сертифікату відповідності учасник надає:
• атестат про акредитацію органу сертифікації, який видав сертифікат відповідності. Атестат повинен бути чинним на дату видачі сертифікату відповідності та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації;
• протокол сертифікаційних випробувань на який міститься посилання у розділу «На підставі» сертифікату відповідності та атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування. Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії має бути чинним на дату затвердження протоколу сертифікаційних випробувань та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації
Розглянувши документи та інформацію, що надані учасником у складі тендерної пропозиції встановлено, що у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які вимагалися відповідно до додатку 2 тендерної документації замовника, а саме:
- атестат про акредитацію випробувальної лабораторії виробника запропонованих товарів, виданий Національним агентством з акредитації, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (лабораторії структурного підрозділу виробника) та додаток до нього про сферу акредитації;
- додаток про сферу акредитації до атестату про акредитацію органу сертифікації, який видав сертифікат відповідності;
- додаток про сферу акредитації до атестату про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування, що має бути наданий учасником до протоколу сертифікаційних випробувань на який міститься посилання у розділі «На підставі»;
- чинний сертифікат, який підтверджує, що запропоновані товари відповідають вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу», що розроблені у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT).
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами):
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Враховуючи вищезазначене, а також вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "АПРІОРІГРУП"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-13-010822-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів", Код ЄДРПОУ:23957545
Щодо дискримінаційних вимог
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості)
Замовником торгів у тендерній документації, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи (протокол від «13» жовтня 2023 року), встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі товару «код ДК 021:2015 - 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)».
Скаржник не має можливості взяти участь процедури закупівлі у зв’язку із наявними наступними дискримінаційними вимогами у тендерній документації, які суперечать положенням Закону.
Права Скаржника порушені тим, що Замовником торгів було допущено Закону та Особливостей в частині встановлення дискримінаційних вимог у ТД, які суперечать принципам публічних закупівель.
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципом - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Не усунення таких дискримінаційних положень не дає можливості взяти участь у процедурі закупівлі Скаржника за умови повної відповідності останнього вимоги щодо можливості поставки товару, який є предметом закупівлі.
Підставою для подання скарги являється порушення прав на участь у процедурі закупівлі Скаржника Замовником торгів, в частині встановлення дискримінаційних вимог.
Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, містяться у додатках до Скарги.
Враховуючи наведене безпосередньо у скарзі та керуючись Особливостями та ст.18 Закону ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних положень, які наведені у даній Скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АПРІОРІГРУП" |
3 199 650,00
UAH
|
3 199 650,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» |
3 428 006,80
UAH
|
3 428 006,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АПРІОРІГРУП" #40109426 |
Відхилено |
3 199 650,00
UAH
|
25 жовтня 2023 15:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» #45030983 |
Переможець |
3 428 006,80
UAH
|
25 жовтня 2023 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2023 15:05
|
Специфікація № 1 від 15.11.2023 до договору № 0901_23 ТОВ ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2023 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 09:22
|
Договір № 0901_23 від 09.11.2023 ТОВ ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ.pdf | укладений |
09 листопада 2023 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | СПЕЦИФІКАЦІЯ № 1 ВІД 15.11.2023Р. НА СУМУ 4113608,16 ГРН. З УРАХУВАННЯМ ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 0901/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |