Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень. Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Чаруків по вул. Шкільна, 27, в с. Чаруків Луцького району (код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)
Очікувана вартість
247 702,60 UAH
UA-2020-07-30-008115-c 8b132baeb19645e193d00ad7c0a4ba4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Горбач Наталія Миколаївна

+380332728096 PROZORROOSVITAPROM@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141638
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 41
Контактна особа: Горбач Наталія Миколаївна
+380332728096
PROZORROOSVITAPROM@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 11:52
Очікувана вартість: 247 702,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 477,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Система пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень. Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Чаруків по вул. Шкільна, 27, в с. Чаруків Луцького району (код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування). Більш детально зазначено у Вимогах до предмета закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Система пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень. Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Чаруків по вул. Шкільна, 27, в с. Чаруків Луцького району (код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги
зі встановлення протипожежного устаткування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45655, Україна, Волинська область, Чаруків, Шкільна,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) до 30 числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору). Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.), дія яких поширюється на відповідні види (типи) продукції згідно із законодавством України, якості товарів, вимогам чинного законодавства України та умовам Договору. Ціна – 100 % Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: (a) відповідно до чинного законодавства України та умов цих Вимог; (b) у валюті, передбаченій у Вимогах, відповідної грошової одиниці. (c) з урахування вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов цієї Вимоги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Єврофест 185 776,98
UAH з ПДВ
176 913,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕРТ" 245 758,84
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 224 217,50
UAH з ПДВ
178 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Безпека-Сервіс-Плюс" 222 572,44
UAH з ПДВ
214 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 18:00
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:59
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
12 серпня 2020 17:59
Відомості ЄДРПОУ.PDF
12 серпня 2020 17:59
Копія виписки з ЄДРПОУ.PDF
12 серпня 2020 17:58
Копія ліцензії.PDF
12 серпня 2020 17:58
Копія витягу з ЄДРПОУ.PDF
12 серпня 2020 17:58
Лист гарантія ст 17.PDF
12 серпня 2020 17:58
Копія статуту.PDF
12 серпня 2020 17:58
Пояснювальна записка.PDF
12 серпня 2020 17:58
Проект договору.PDF
12 серпня 2020 17:58
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 серпня 2020 11:51
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:43
Санкції.pdf
12 серпня 2020 11:43
Рішення.pdf
12 серпня 2020 11:43
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 11:43
Опис.pdf
12 серпня 2020 11:43
Наказ на директора.pdf
12 серпня 2020 11:43
Ліцензія.pdf
12 серпня 2020 11:43
Кошторис.pdf
12 серпня 2020 11:43
Довідки, листи.pdf
12 серпня 2020 11:43
Довідка з банку.pdf
12 серпня 2020 11:43
Відомості ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2020 11:43
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 11:43
Виписка.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:36
Статут .pdf
12 серпня 2020 14:36
Про субпідрядників .pdf
12 серпня 2020 14:36
Про працівників.pdf
12 серпня 2020 14:36
Про захист довкілля.pdf
12 серпня 2020 14:36
Про дотримання вимог .pdf
12 серпня 2020 14:36
Про аналогічні роботи.pdf
12 серпня 2020 14:36
ліцензія нова.PDF
12 серпня 2020 14:36
Лист про ліцензію .pdf
12 серпня 2020 14:36
Інформаційна довідка .PDF
12 серпня 2020 14:36
витяг ЄП 2020 .pdf
12 серпня 2020 14:36
Витяг 2020.pdf
12 серпня 2020 14:36
Виписка 2019 .pdf
12 серпня 2020 14:36
175_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
12 серпня 2020 14:36
175_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
12 серпня 2020 14:36
175_ДЦ_ДЦ.pdf
12 серпня 2020 14:36
175_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
12 серпня 2020 14:36
175_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Єврофест

ТОВ "АЛЕРТ"

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

ПП "Безпека-Сервіс-Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Єврофест
#37610680
Переможець 176 913,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Єврофест
#37610680
176 913,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 11:36
Додаткова угода 2 до договору 155 (1).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 13:40
Протокол УО 01-СЗ-ДУ (1).pdf зміни до договору
07 вересня 2020 13:39
Додаткова 1 до Договору 155 (1).pdf зміни до договору
07 вересня 2020 13:39
Договір №155.pdf укладений
28 серпня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування, рахунку та додатків до договору.
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямований виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. Сторони, керуючись частиною третьою статті 173 Господарського кодексу України, дійшли згоди про тлумачення (конкретизацію) змісту умови Договору (в процесі його виконання, без зміни істотних та інших умов Договору), а саме в частині уточнення даних щодо умов Договору. Відповідно до проведених переговорів та за результатами тлумачення умов договору, Сторони дійшли згоди та установили наступне: - Пункт 1.3. необхідно розуміти та застосовувати в наступній редакції: Характер робіт, що виконуються підрядником та назва об'єкта: Підрядником виконуються роботи з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень. Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Чаруків, по вул. Шкільна, 27 в с. Чаруків Луцького району (код ДК 021:2015 – 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування).
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 176 913,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 485,50 UAH)