Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb.ulyana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 15:01 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 15:01 |
Очікувана вартість: | 33 018 543,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 092,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 10:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 10:10 |
Тендерна документація на ремонт на вул.Косачівській.docx | |
16 червня 2023 10:10 |
Додаток 3 до тендерної документації на ремонт по вул.Косачівській.docx | |
16 червня 2023 10:10 |
Додаток 5 до тендерної документації на роботи по обєкту на вул.Косачівській.doc | |
16 червня 2023 10:10 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги п.47 Особливостей на ремонт по вул. Косачівській.docx | |
16 червня 2023 10:10 |
Додаток 4 до тендерної документації на ремонт на вул.Косачівської.docx | |
16 червня 2023 10:10 |
Додаток 2 до тендерної документації ТЗ Косачівська (1).xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000044 ● 63a06e01796d4967a96ed3f9d1f51e2b
- Статус: вирішено ● Дата: 21 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2023 № 241
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.09.2023 № 241.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-16-002327-a, 16.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 13:09:14
Про надання пояснення
Дата: 06.09.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-16-002327-a, яка проводилась Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 08:34:04
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт вул. Косачівської в м. Коломиї» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-16-002327-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2023-pik-ykr Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-kapitalnii-remont-vul-kosacivskoyi-v-m-kolomiyi.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вас, що на виконання висновку державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби (м. Львів) від 25 вересня 2023 року по предмету закупівлі ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт вул. Косачівської в м. Коломиї» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-16-002327-a), у зв'язку з встановленими порушеннями законодавства у сфері закупівель, при здійсненні моніторингу процедури закупівлі, відповідно до статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178, керуючись пунктом 14.4. Договору про закупівлю робіт №183 від 19 липня 2023 року, управлінням комунального господарства 29 вересня 2023 року було надіслано ініціативного листа керівнику ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ-ПЛЮС», щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами вищевказаної процедури закупівлі договором. Додатково повідомляємо, що проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Долаврук Уляною Василівною, щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
2023-10-02 12:08:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2023-11-21 15:11:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2023 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
26 999 708,92
UAH з ПДВ
|
26 999 708,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
28 068 128,00
UAH з ПДВ
|
28 068 128,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
26 999 708,92
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 12:47
|
|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Переможець |
28 068 128,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 14:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2023 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2023 08:15
|
Додаткова угода №3.183 від 08.11.2023.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 08:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2023 08:07
|
Додаткова угода №2.183 від 08.11.2023.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 17:24
|
Додаткова угода 1.183 від 03.08.2023.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 14:56
|
Договір №183 від 19.07.2023.pdf | укладений |
19 липня 2023 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/183 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/183 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | припинення зобов"язань за укладеним договором |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/183 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |