Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Театрально-видовищний заклад культури "Київський національний академічний театр оперети" |
Код ЄДРПОУ: | 02224593 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, Велика Васильківська, 53/3 |
Контактна особа: |
Листопадська Олена Євгенівна opereta@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 54 659 101,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 093 182,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 273295.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 10 банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
гарантійне обслуговування: | 15% |
15 р.: | 15% |
13-14 рр.: | 10% |
11-12 рр.: | 5% |
10 р.: | 0% |
строк виконання: | 15% |
365 д: | 15% |
366-400 д.: | 10% |
401-500 д: | 5% |
501-700 д.: | 0% |
05 квітня 2021 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 16:44 |
Зміни № 2 до тендерної документації реставрація будівлі.docx | |
05 квітня 2021 16:43 |
Додаток 3 тендерна пропозиція із змінами.doc | |
05 квітня 2021 16:43 |
Додаток 4 ПРОЄКТ Договору із змінами.docx | |
05 квітня 2021 16:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ із змінами.doc | |
02 квітня 2021 11:51 |
Зміни № 1 до тендерної документації реставрація будівлі.docx | |
02 квітня 2021 11:51 |
Додаток 2 технічні вимоги із змінами.doc | |
25 березня 2021 13:20 |
Додаток 3 тендерна пропозиція.doc | |
25 березня 2021 13:20 |
Додаток 4 ПРОЄКТ Договору.docx | |
25 березня 2021 13:20 |
Додаток 2 технічні вимоги.doc | |
25 березня 2021 13:19 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
25 березня 2021 13:19 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
05 квітня 2021 16:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 квітня 2021 16:44 |
Зміни № 2 до тендерної документації реставрація будівлі.docx
|
||||||
05 квітня 2021 16:43 |
Додаток 3 тендерна пропозиція із змінами.doc
|
||||||
05 квітня 2021 16:43 |
Додаток 4 ПРОЄКТ Договору із змінами.docx
|
||||||
05 квітня 2021 16:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ із змінами.doc
|
||||||
02 квітня 2021 11:51 |
Зміни № 1 до тендерної документації реставрація будівлі.docx
|
||||||
02 квітня 2021 11:51 |
Додаток 2 технічні вимоги із змінами.doc
|
||||||
25 березня 2021 13:20 |
Додаток 3 тендерна пропозиція.doc
|
||||||
25 березня 2021 13:20 |
Додаток 4 ПРОЄКТ Договору.docx
|
||||||
25 березня 2021 13:20 |
Додаток 2 технічні вимоги.doc
|
||||||
25 березня 2021 13:19 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
25 березня 2021 13:19 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-28-000067 ● c715e27e01b94b51b7d34b5d421a7c53
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2021 № 154
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-03-25-004644-c 25.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заступнику голови Державної аудиторської служби України Олександру ШКУРОПАТУ Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Висновок про результати моніторингу Держаудитслужби України процедури закупівлі № UA-2021-03-25-004644-c за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3, у Печерському районі м. Києва» (1 черга) (ДК 021:2015 – 45212300-9 Будівництво мистецьких і культурних закладів), від 23 червня 2021 року (далі – Висновок), який був опублікований на електронному порталі уповноваженого органу, розглянуто ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети». За результатами моніторингу Держаудитслужбою установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Енерго Україна», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав з ним договір. Зокрема відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема шляхом завантаження інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 1). Так, відповідно до пункту 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника учасником надається довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, машин і механізмів. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або користування, зокрема договір оренди (вказаний договір повинен бути дійсним та чинним на час надання послуг, що є предметом закупівлі). Учасник процедури закупівлі ТОВ «Енерго Україна» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 06.04.2021 № 17 (файл «тендерна пропозиція») та для документального підтвердження наявності обладнання зазначеного в пунктах 3-9 цієї довідки – договір оренди обладнання від 01.03.2021 № 1/03-3, акт прийому-передачі обладнання від 01.03.2021 до цього договору (файл «Договір оренди обладнання у Лайт енд Відео (тура, тиск, живлення, монік, тощо)»). Термін оренди обладнання за договором оренди обладнання від 01.03.2021 № 1/03-3 встановлено до 31.12.2021, що є меншим строку виконання робіт, передбаченого в пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовника (2021-2022 роки), чим не дотримано вимоги пункту 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника. У зазначеному договорі оренди відсутні умови автоматичної пролонгації його терміну дії. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Енерго Україна» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав з ним договір. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети» (далі – Замовник) не погоджується з Висновком з таких підстав. Членами тендерного комітету Замовника попередньо 15 квітня 2021 року (протокол № 34-ТК) розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «Енерго Україна» на предмет виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Члени тендерного комітету (представники інженерно-технічної служби) констатували, що перелік обладнання, зазначеного у додатку № 1 до договору від 01.03.2021 № 1/03-3, необхідний лише для виконання робіт у 2021 році відповідно до плану виконання робіт, а саме: - латунного огородження балконів і VIP-лож; - м'якого огородження з тканити балконів і VIP-лож; - монтажу підтримуючих металоконструкцій та куполів; - монтажу, оздоблення і золочення ліпнини стелі над бельетажем. Ураховуючи викладене, 20 квітня 2021 року на засіданні тендерного комітету було прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Енерго Україна» (далі – Підрядник). 24 червня 2021 року Замовник звернувся до підрядника з проханням надати інформацію про необхідність використання обладнання, зазначеного у додатку № 1 до договору від 01.03.2021 № 1/03-3, а саме: протягом якого часу буде використовуватися орендоване обладнання та для виконання яких робіт це обладнання орендоване. 25 червня 2021 року Підрядник інформував Замовника (лист вх. № 060/19/198-101-18) про те, що обладнання, зазначене у додатку № 1 до договору від 01.03.2021 № 1/03-3, використовуватися при виконанні робіт у 2022 році не буде у зв’язку з відсутністю потреби. Цим листом Підрядник підтвердив правильність висновків членів тендерного комітету, зазначених у протокольному рішенні тендерного комітету від 15 квітня 2021 року (протокол № 34-ТК) . Отже, Замовник не порушив вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, на момент прийняття висновку про результати моніторингу закупівлі (23 червня 2021 року), закупівля перебувала у статусі «Завершена». На цьому етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відміняти процедуру закупівлі. При здійсненні моніторингу закупівлі Держаудитслужба не зверталася за поясненнями до Замовника. Щодо здійснення заходів для усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 11.4 Договору від 07.05.2021 № 03/ВР/21, укладеного між Театрально-видовищним закладом культури «Київський національний академічний театр оперети» та ТОВ «Енерго Україна», (далі – Договір) Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку, повідомивши про це іншу сторону договору не пізніше ніж протягом 20 робочих днів до запланованої дати розірвання, у разі: «11.4.1. Прийняття судом постанови про визнання Підрядника банкрутом. 11.4.2. Якщо Підрядник зі своєї вини не розпочав виконання Робіт протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня, коли він повинен згідно з Договором розпочати їх виконання. 11.4.3. Якщо Підрядник допустив відставання темпів виконання Робіт від передбачених графіком виконання робіт на 30 (тридцять) календарних днів. 11.4.4. Якщо Підрядник допустив недоліки (дефекти), які виключають можливість використання Робіт для зазначеної в Договорі мети та які не можуть бути усунені Підрядником. 11.4.5. У разі скасування Підряднику ліцензії на виконання Робіт.» Оскільки ТОВ «Енерго Україна» не порушив взятих на себе зобов’язань за договором, Замовник не має законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку. Крім того, відповідно до статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: - якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі згідно з вимогами цього Закону; - укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону; - укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; - укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. При підписанні Договору від 07.05.2021 № 03/ВР/21 жодного із вищезазначених порушень допущено не було, а отже, Замовник не може розірвати Договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону. Крім того, Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Висновок щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору. Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є виконання робіт, може призвести до зриву процесу виконанням робіт, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян. Водночас внаслідок розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом вказаного періоду саме Замовник не буде забезпечений відповідними роботами. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладення Договору про закупівлю, відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до Договору Держаудитслужбою порушень не встановлено. Отже, вважаємо, що закупівлю № UA-2021-03-25-004644-c за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3, у Печерському районі м. Києва» (1 черга) (ДК 021:2015 – 45212300-9 Будівництво мистецьких і культурних закладів) було проведено тендерним комітетом ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети» без порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Ураховуючи вищевикладене, просимо скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-03-25-004644-c у частині наявності порушень законодавства при проведенні зазначеної закупівлі. Додатки: 1. копія протоколу № 34-ТК від 15.04.2021 на 5 арк. в 1 прим.; 2. копія листа ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети» від 24.06.2021 № 060/19/525-101-18 на 1 арк. в 1 прим.; 3. копія листа ТОВ «Енерго Україна» від 25.06.2021 № 250621 на 1 арк. в 1 прим. Заступник генерального директора-художнього керівника з правової та адміністративної роботи, голова тендерного комітету Олена ЛИСТОПАДСЬКА
2021-06-30 17:31:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду |
Дата публікації: | 09 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | № 640/19443/21 |
Дата відкриття провадження: | 21 липня 2021 |
Документи:
09 липня 2021 13:08
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГО УКРАЇНА" |
54 600 000,00
UAH з ПДВ
|
54 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 38 220 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПОСТАВКА" |
54 659 101,00
UAH з ПДВ
|
54 659 101,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 45 013 377.29 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "В-КЛІМАТ" |
54 659 101,00
UAH з ПДВ
|
54 659 101,00
UAH з ПДВ
|
1 | 54 659 101 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГО УКРАЇНА" #39515961 |
Переможець |
54 600 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:35
|
додаток 4 до додаткової угоди 04.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:32
|
додаток 3 до доаткової угоди 04.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:32
|
додатко 2 до додаткової угоди 04 частина 1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:31
|
додаток 2 до додаткової угоди 04 частина 2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:31
|
додаток 1 частина 5 стор. 32.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:31
|
додаток 1 частина 5.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:31
|
додаток 1 частина 4.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:31
|
додаток 1 частина 3.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:31
|
додаток 1 частина 2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:30
|
додаток 1 частина 1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:30
|
додаток 1 до додаткової угоди 04.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:30
|
додаткова угода № 04.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:22
|
додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 17:11
|
додаткова угода № 02.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 12:42
|
додаткова угода № 01 до договору від 07.05.2021 № 03ВР21.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 15:29
|
додаток 3 до договору.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:28
|
додаток 2 до договору частина 2.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:27
|
додаток 2 до договору частина 1.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:27
|
додаток 1 до договору частина 7.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:27
|
додаток 1 до договору частина 6.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:27
|
додаток 1 до договору частина 5.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:27
|
додаток 1 до договору частина 4.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:26
|
додаток 1 до договору частина 3.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:26
|
додаток 1 до договору частина 2.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:26
|
додаток 1 до договору частина 1.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:26
|
договір.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання вимог Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництву, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, із змінами, ураховуючи Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, схвалені рішенням науково-технічної ради Міністерства регіонального розвитку та будівництва України 25.12.2008 за № 202 (наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2), Методичні рекомендації щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджені наказом Державної казначейської служби України від 29.04.2013 № 68, із змінами, та керуючись пунктом 13.4 Договору, Сторони дійшли згоди про внесення змін і доповнень до Договору, а саме: доповнити додатком 4 План фінансування робіт на 2021-2022 роки |
Номер договору про закупівлю: | № 03/ВР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для приведення у відповідність плану фінансування робіт по Об’єкту (додаток 4 до Договору) до помісячного обсягу асигнувань спеціального фонду, доведеного Замовнику Департаментом культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік» (лімітна довідка на 2021 рік від 19.01.2021 № 87) |
Номер договору про закупівлю: | № 03/ВР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з перерозподілом коштів, виділених для фінансування робіт по Обєкту у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | № 03/ВР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Планом спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2022 рік, затвердженим Департаментом культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.01.2022 (№ 1), було передбачено фінансування за КПКВК 1017324 «Будівництво установ та закладів культури», КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям), для виконання робіт по об’єкту «Реставрація та реабілітація будівлі з технічним переоснащенням та реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр оперети" на вул. Червоноармійській, 53/3 у Печерському районі м. Києва» (далі – Об’єкт) протягом квітня – червня 2022 року в повному обсязі. Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами та доповненнями) із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року через військову агресію Російської Федерації проти України введено воєнний стан. Відповідно до реєстру змін плану асигнування від 07.04.2022 № 11, доведеного до ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети» головним розпорядником бюджетних коштів – Департаментом культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), змінено графік фінансування по Об’єкту, а саме: відповідно до змін помісячного плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), фінансування, перенесене на грудень 2022 року. Відповідно до реєстру змін зведеного плану асигнувань від 18.10.2022 № 83, доведеного до ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети» головним розпорядником бюджетних коштів, передбачені зміни у фінансуванні по Об’єкту, а саме: знято фінансування на 2022 рік. Протягом 2021 року виконано робіт на суму 18 639 711,85 грн., залишок невиконаних робіт складає 35 960 288,15 грн. На виконання вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, (у редакції від 13.01.2020), необхідно привести у відповідність ціну Договору, шляхом зменшення суми Договору на 35 960 288,15 грн. 2. Торгово-промислова палата України листом від 28 лютого 2022 року за № 2024/02.0-7.1 засвідчила, що військова агресія Російської Федерації проти України відноситься до форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). У зв’язку із викладеним, керуючись пунктами 1.3, 1.4, 3.5, 13.4, 13.12 Договору, Сторони дійшли згоди про внесення змін і доповнень до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 03/ВР/21 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |