Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт лікувальних кабінетів дитячого відділення КНП "Стоматологічна поліклініка №1" ЗМР за адресою: вул. Сєдова,10, м.Запоріжжя, ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
774 699,35 UAH
UA-2020-07-15-004460-c 8af9bf79d8b9406f8623bf7464a67a45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Свідлова

+380676129310 zp.stomat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42952450
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СЄДОВА будинок 10
Контактна особа: Світлана Свідлова
+380676129310
zp.stomat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:29
Очікувана вартість: 774 699,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 746,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт лікувальних кабінетів дитячого відділення КНП "Стоматологічна поліклініка №1" ЗМР за адресою: вул.Сєдова,10, м.Запоріжжя, ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Сєдова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 13:56
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-19-000014 ● 186cd871351140228d05a3da9b886610
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

19.08.2020 № 170

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-15-004460-c, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи - Поточний ремонт лікувальних кабінетів дитячого відділення КНП "Стоматологічна поліклініка №1" ЗМР за адресою: вул.Сєдова,10, м.Запоріжжя, ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, яка проводиться КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" 769 760,60
UAH з ПДВ
769 760,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" 774 520,81
UAH з ПДВ
774 520,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 17:53
Електронний підпис
30 липня 2020 17:51
2.5 Статут, опис.pdf
30 липня 2020 17:51
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2020 17:51
2.13 Довідка субпідряд.pdf
30 липня 2020 17:51
2.4 Довідка ст17.pdf
30 липня 2020 17:51
2.3 Довідка досвід.pdf
30 липня 2020 17:51
2.6.2 Рішення.pdf
30 липня 2020 17:51
2.1 Довідка мтб.pdf
30 липня 2020 17:51
1.1 Дефектний акт.rtf
30 липня 2020 17:51
2.2.5 Диплом Єременко.pdf
30 липня 2020 17:51
2.3.3 Лист-вiдгук.pdf
30 липня 2020 17:51
2.9 Витяг ЄДР.pdf
30 липня 2020 17:51
2.3.1 ДФ ЦБС.pdf
30 липня 2020 17:51
2.6.1 Наказ.pdf.pdf
30 липня 2020 17:51
1.7 Кошторис .imd
30 липня 2020 17:51
2.12 Захист довкілля.pdf
30 липня 2020 17:51
2.3.1 Договір ЦБС.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:38
довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
12 серпня 2020 15:38
Довідка МВС.zip
06 серпня 2020 09:13
Електронний підпис
30 липня 2020 15:27
Електронний підпис
30 липня 2020 15:26
10. Інші документи.rar
30 липня 2020 15:26
5. Проект договору.pdf
30 липня 2020 15:26
3. Технічна частина.rar
30 липня 2020 15:26
2. довідка ст.17.pdf
30 липня 2020 15:26
1. Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС"

ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС"
#42754213
Відхилено 769 760,60
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 10:00
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
Переможець 774 520,81
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 17:03

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Поточний ремонт лікувальних кабінетів дитячого відділення КНП "Стоматологічна поліклініка №1" ЗМР за адресою: вул.Сєдова,10, м.Запоріжжя, ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" код ЄДРПОУ 42754213 у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає формі, встановленій згідно зразка №1 (підпункт 1.1 пункту 1 розділу І додатка №1 до тендерної документації), у зв’язку із чим не містить інформації про номер та дату договору, відповідно до якого зазначене обладнання знаходиться у користуванні учасника. З метою усунення виявленої невідповідності надати: 1) Довідку, складену за зразком №1 (підпункт 1.1 пункту 1 розділу І додатка №1 до тендерної документації); 2) Зазначити інформацію про номер та дату договору, відповідно до якого зазначене обладнання знаходиться у користуванні учасника. 2. В переліку обладнання, що буде залучатися до виконання умов договору, відсутнє обладнання, має бути обов’язковим в наявності згідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатка №1 до тендерної документації, а саме: пилка дискова електрична – не менше 1 од.; автомобіль бортовий (самоскид) – не менше 1 од. З метою усунення виявленої невідповідності надати – Довідку, складену за зразком №1 (підпункт 1.1 пункту 1 розділу І додатка №1 до тендерної документації), що місить інформацію про наявність обладнання, що буде залучатися до виконання умов договору, а саме: пилка дискова електрична – не менше 1 од.; автомобіль бортовий (самоскид) – не менше 1 од. 3. В складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують право власності на обладнання (видаткові накладні, копії актів прийому-передачі тощо) або договір (и) оренди обладнання з документами, що свідчать про користування обладнанням (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2020) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання, або договір лізингу разом з документами, що підтверджують право власності лізингодавця (підпункт 1.1 пункту 1 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – документи, які підтверджують право власності на обладнання, зазначене у довідці, складеній за зразком №1 (підпункт 1.1 пункту 1 розділу І додатка №1 до тендерної документації). 4. В довідці, складеній за зразком №1 (підпункт 1.1 пункту 1 розділу І додатка №1 до тендерної документації) відсутня інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази – нерухомого майна (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні тощо (із зазначенням адреси) та документи, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні та інше) або договір (и) оренди приміщень (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2020). З метою усунення виявленої невідповідності надати: 1) Довідку, складену за зразком №1 (підпункт 1.1 пункту 1 розділу І додатка №1 до тендерної документації), що місить інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази – нерухомого майна (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні тощо (із зазначенням адреси). 2) документи, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні та інше), або договір (и) оренди приміщень (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2020). 5. В складі тендерної пропозиції відсутні довідки, складені за зразками №2 та №3 (підпункт 2.1 пункту 2 розділу І додатка №1 до тендерної документації), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, надана у складі тендерної пропозиції, не відповідає формі згідно зразка №2 або зразка №3 (підпункт 2.1 пункту 2 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – довідки, складені за зразками №2 та №3 (підпункт 2.1 пункту 2 розділу І додатка №1 до тендерної документації), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 6. В складі тендерної пропозиції відсутні посвідчення працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, щодо проходження навчання з охорони праці відповідно до вимог Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) (підпункт 2.1 пункту 2 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – посвідчення працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, щодо проходження навчання з охорони праці відповідно до вимог Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13). 7. В складі тендерної пропозиції відсутня копія кваліфікаційного сертифікату (іншого документа, що підтверджує кваліфікацію) кошторисника (підпункт 2.1 пункту 2 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – копію кваліфікаційного сертифікату (іншого документа, що підтверджує кваліфікацію) кошторисника. 8. Подана у складі тендерної пропозиції Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не містить відмітки територіального органу державної фіскальної служби (територіального органу доходів і зборів) про прийняття звіту; до Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не надано квитанцію про прийняття електронної звітності (підпункт 2.1 пункту 2 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – Таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу державної фіскальної служби (територіального органу доходів і зборів) або надати квитанцію про прийняття поданої у складі тендерної пропозиції електронної звітності. 9. В складі тендерної пропозиції відсутні накази про прийом на роботу працівників (підпункт 2.1 пункту 2 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – накази про прийом на роботу працівників. 10. В складі тендерної пропозиції відсутня довідка, складена за формою згідно підпункту 3.1 пункту 3 розділу І додатка №1 до тендерної документації, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(-ів). про наявність досвіду виконання аналогічного договору, надана у складі тендерної пропозиції, не відповідає формі згідно підпункту 3.1 пункту 3 розділу І додатка №1 до тендерної документації. З метою усунення виявленої невідповідності надати – довідку, складена за формою згідно підпункту 3.1 пункту 3 розділу І додатка №1 до тендерної документації, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(-ів). 11. В складі тендерної пропозиції відсутній лист-відгук від контрагента про виконання наданого аналогічного договору, що підтверджує якісне та повне надання послуг (виконання робіт) датою складання не пізніше 10-тиденної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції подано лист-відгук (вих.№597/01-10 від 08.05.2020р.), датований пізніше 10-тиденної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (підпункт 3.2 пункту 3 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – лист-відгук від контрагента про виконання наданого аналогічного договору, що підтверджує якісне та повне надання послуг (виконання робіт) датою складання не пізніше 10-тиденної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 12. В складі тендерної пропозиції відсутня невід’ємна частина договору №164-Р від 20.05.2019р. – договірна ціна на суму 95 130,40 грн.; в складі тендерної пропозиції відсутні невід’ємні частини договору №206-Р від 31.07.2019р. -зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів та план фінансування (з урахуванням змін згідно змін згідно додаткової угоди №3 від 12.12.2019р.) (підпункт 3.2 пункту 3 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати : 1) невід’ємну частину договору №164-Р від 20.05.2019р. – договірну ціну на суму 95 130,40 грн.; 2) невід’ємні частини договору №206-Р від 31.07.2019р., а саме: - зведений кошторисний розрахунок; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - план фінансування (з урахуванням змін згідно змін згідно додаткової угоди №3 від 12.12.2019р.). 13. В складі тендерної пропозиції відсутні «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» (для юридичних осіб) та/або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва), за останній звітний період учасника – за 2019 рік (підпункт 4.1 пункту 4 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» та/або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва), за останній звітний період учасника – за 2019 рік.

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Поточний ремонт лікувальних кабінетів дитячого відділення КНП "Стоматологічна поліклініка №1" ЗМР за адресою: вул.Сєдова,10, м.Запоріжжя, ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» код ЄДРПОУ 38732471 у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. В складі тендерної пропозиції відсутні накази про прийом на роботу працівників (підпункт 2.1 пункту 2 розділу І додатка №1 до тендерної документації). З метою усунення виявленої невідповідності надати – накази про прийом на роботу працівників. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
774 520,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:48
Додаткова угода (Договір №34-2020).pdf укладений
10 вересня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:28
Договір №34-2020 від 31.08.2020.pdf укладений
01 вересня 2020 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Висновок про результати моніторингу закупівлі від 04 вересня 2020 (UA-M-2020-08-19-000014)