Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання та встановлення первинного (мобільного) укриття (швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2024-12-04-008609-a ● 8af6bce3308d4c5ab6a8f0008e0e2911
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний музей народної архітектури та побуту України |
Код ЄДРПОУ: | 03922125 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., вул. Лаврська, буд. 9, корп, 19 |
Контактна особа: |
Костюк Вячеслав Володимирович 380445945819 s.lasyuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2024 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2024 11:58 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2024 11:58 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Придбання та встановлення первинного (мобільного) укриття (швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03026, Україна, м. Київ, вул. Академіка Тронька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата Товару здійснюється Замовником шляхом попередньої оплати 100% вартості Товару, на підставі виставленого рахунку, протягом 10 робочих днів, шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальнику товару на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2024 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2024 11:26 |
9. Перелік змін до тендерної документації.docx | |
05 грудня 2024 11:24 |
4. Додаток 3.docx | |
05 грудня 2024 11:24 |
3. Додаток 2.docx | |
05 грудня 2024 11:24 |
2. Додаток 1.docx | |
05 грудня 2024 11:23 |
1. Тендерна документація.docx |
05 грудня 2024 11:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
05 грудня 2024 11:26 |
9. Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||
05 грудня 2024 11:24 |
4. Додаток 3.docx
|
||||
05 грудня 2024 11:24 |
3. Додаток 2.docx
|
||||
05 грудня 2024 11:24 |
2. Додаток 1.docx
|
||||
05 грудня 2024 11:23 |
1. Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога про обов'язковість відкритого небюджетного рахунку Учасника у Державній казначейській службі.
Дата подання: 05 грудня 2024 13:37
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:31
Шановний Замовнику,
У Додатку 2 зазначена інформація : «В учасника обов’язково має бути небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, відповідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019р.».
Даний рахунок відкривається за умови зазначення у договорі передоплати.
Вважаємо, дану вимогу про наявність такого рахунку дискримінаційною, такою, що обмежує коло потенційних учасників .
Не кожен потенційний учасник має подібний відкритий рахунок на момент оголошення закупівлі.
Учасників може влаштовувати плата по факту поставки товару, а не передоплата.
Учасник може не бажати відкривати небюджетний рахунок, в органах Державної казначейської служби.
Прохання внести зміни до проєкту договору у частині порядок здійснення оплати, а також у Додатку 2 прибрати вимогу стосовно наявності небюджетного рахунку, відкритого на ім’я Учасника в органах Державної казначейської служби.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У зв’язку із закінченням бюджетного року Замовником було прийняте рішення здійснити закупівлю саме за попередньою оплатою, так як у випадку оплати за видатковими накладними потенційний переможець об’єктивно не встигне поставити укриття до кінця року, після чого замовник не встигне оплатити поставлений товар (до кінця поточного року), вибір порядку здійснення оплати за погодження органу управління є правом Замовника та жодним чином не порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно вимоги про наявність небюджетного рахунку, відкритого на ім’я Учасника в органах Державної казначейської служби, дана вимога обумовлена нормами п. 6 Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019, про що зазначалось в Додаткові 2 до Тендерної документації та передбачено в проєкті договору.
мінімальна висоту приміщення укриття 2,5 метри
Дата подання: 05 грудня 2024 15:46
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:45
Шановний Замовнику!
В. п 2.9. Додатку 2 до тендерної документації Замовником вказана вимога Висота приміщень укриття повинна становити не менше ніж 2,0м. Дана вимога не задовольняє п.7.1.5 ДБН В.2.2-5:2023, в якому вказано: Висоту приміщень (від відмітки підлоги до низу перекриття (покриття) захисних споруд та СПП при новому будівництві слід приймати не менше ніж 2,5 м. Державні будівельні норми ДБН В.2.2-5:2023, крім того, що на них посилаються п. 5.1, 5.13, 6.4.4 та інші пункти ДСТУ 9195:2022, дані норми використовуються для проектування і будівництва захисних споруд цивільного захисту. Вимога 2,0 метри висоти була прийнята в ДСТУ 9195:2022 наприкінці 2022р і базувалася на розмірах швидкоспоруджуваних захисних споруд того часу. Вимога 2,5 метри відповідає Державним будівельним нормам України в сфері проектування і будівництва укриттів цивільного захисту з 2023 року. В той же час, у зв’язку з виходом 19.04.2024р чергової редакції Кодексу цивільного захисту України, стандарт ДСТУ 9195:2022 не діє в цілому, що неодноразово підтверджувалося офіційними листами ДСНС. І наразі Замовник вирішує яка висота приміщення укриття потрібна.
В залежності від Вашої вимоги в технічній документації по висоті приміщення залежить:
• Чи б’ються головами люди об вентиляцію, світильники, чи чіпляються за електропроводку руками. Це може статися як на вході – виході, так і під час обстрілів;
• Психічне навантаження для людей, які знаходяться під обстрілами під низькою бетонною стелею, з можливою загрозою розладу чи психічними зривами у людей;
• Чи призведе задимлення до отруєння людей, або угарний газ автоматично витече назовні крізь вентиляційні отвори у верхній частині укриття. Згідно пожежних норм висота 2 метри допускається тільки в переходах і не допускається в приміщеннях.
При 100% співпадінні норм по міцності і ціні укриттів з висотою 2 і 2,5 метри, одні з них безпечні і комфортні, а інші – ні. Просимо Вас вказати мінімальну висоту приміщення укриття 2,5 метри в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Переглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: норми ДБН В.2.2-5:2023 встановлюють основні положення щодо проєктування захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення, призначених для укриття населення, для яких було б правильно обрати код ДК 021:2015-45210000-2, проте Замовник здійснює закупівлю за кодом ДК 021:2015- 44210000-5, а саме Первинне (мобільне) укриття (швидкоспоруджувану захисну споруду цивільного захисту модульного типу), що не передбачає нового будівництва. Стосовно висоти укриття: встановлення вимоги «висота не менше 2,5 метрів» буде дискримінацією стосовно інших потенційних учасників, що порушить норми ЗУ «Про публічні закупівлі»
Дискримінаційна вимога про зміну вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 06 грудня 2024 12:49
Дата відповіді: 09 грудня 2024 09:28
У Додатку 2 до тендерної документації положення п.п.2.2. «Детальний опис предмету закупівлі» не відповідають вимогам п.1. «Предмет закупівлі», зокрема:
у п.1 визначено: Предмет закупівлі: Придбання та встановлення первинного (мобільного) укриття (швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022), 44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Згідно до положень п.п.6.4.1. ДСТУ 9195:2022, для досягнення нормативних та/або підвищення захисних властивостей ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано заглиблювати у котлован (повністю або наполовину) з насипанням захисного шару ґрунту (піску). Визначення необхідної товщини шару ґрунту здійснюють згідно з ДБН В.2.2-5.
Водночас, у п.2.2. Додатку 2 до тендерної документації вказано - тип укриттів: наземне.
Таким чином, п.п.2.2. Додатку 2 до тендерної документації підлягає приведенню у відповідність до вимог п.п.6.4.1. ДСТУ 9195:2022.
Принагідно хочемо вказати, що жодне швидкоспоруджуване наземне укриття не здатне захистити від дії вибухової хвилі артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб тощо (п.2.5.1., 2.5.2 Детального опису предмета закупівлі), радіації (п.2.5.4), морозостійкості (п.2.3.2.), тріщиностійкості (п.2.3.7.).
Захист від дії вказаних засобів ураження, можливий виключно у повністю чи частково заглиблених укриттях за рахунок насипання захисного шару грунту (піску), як це передбачено ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5.
З урахуванням викладеного просимо привести п.п.2.2 Додатку 2 у відповідність з наведеними вимогами ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» із зазначенням: «Тип укриттів: повністю або частково заглиблені».
В іншому разі сама закупівля втрачає сенс, оскільки предмет закупівлі не буде відповідати своєму призначенню – захисту цивільного населення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення Замовник повідомляє наступне: Згідно до положень п.п.6.4.1. ДСТУ 9195:2022, для досягнення нормативних та/або підвищення захисних властивостей ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано заглиблювати у котлован (повністю або наполовину) з насипанням захисного шару ґрунту (піску), зі змісту даного положення чітко зрозуміло, що дана норма несе рекомендаційний характер.
невідповідність вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 06 грудня 2024 14:53
Дата відповіді: 09 грудня 2024 09:30
Шановний Замовник, прохання внести зміну у тех.специфікацію у п.2.4, а саме прибрати вимогу щодо застосування норм ДБН В.1.2-4 (8) ,тому як ця вимога не відповідає предмету закупівлі.
Згідно Кодексу цивільного захисту первинне мобільне укриття розраховане на перебування протягом 4 годин, а згідно ДБН В.1.2-4 (8) зазначений нормативний час складає 48 годин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно п.п. 5.1 ДСТУ 9195:2022 Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу повинні забезпечувати захист населення, що підлягає укриттю, від розрахункової дії засобів ураження згідно з ДБН В.2.2-5 [10] протягом нормативного часу, який встановлено згідно з ДБН В.1.2-4 [8].
здатність захисту від дії вибухової хвилі
Дата подання: 06 грудня 2024 18:01
Дата відповіді: 09 грудня 2024 09:32
"...жодне швидкоспоруджуване наземне укриття не здатне захистити від дії вибухової хвилі артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб тощо..."
Шановний ВИРОБНИК, який таке написав! Ви навіщо кажете не правду? Напишіть, що таке-то ваше укриття, не може …. і так далі по тексту. Вже достатньо укриттів різних виробників пройшли як сертифікаційні випробування на полігоні, так і реальні випробування при реальних обстрілах і бомбардуваннях. І Ви праві на рахунок п. 6.4.1. ДСТУ 9195:2022, "для досягнення нормативних та/або підвищення захисних властивостей ШСЗСЦЗ". Якщо ж залізобетонна споруда витримує всі необхідні навантаження і впливи, такі дії не приведуть до бажаного підвищення, а виключно стануть перешкодою для швидкого входу людей до споруди і причиною смерті людей, які не встигли зайти у споруду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! з приводу Вашого звернення Замовник повідомляє наступне: відповідно п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру», відповідно ч .5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника». Замовник наголошує, що право учасника на звернення до Замовника не дає йому права для початку дискусії з іншим учасником з приводу якості власних укриттів, тому що це як мінімум не місце для проведення подібних обмінів повідомленнями.
Відповідь «висота не менше 2,5 метрів» буде дискримінацією стосовно інших потенційних учасників
Дата подання: 06 грудня 2024 18:01
Дата відповіді: 09 грудня 2024 09:33
Замовник, ми не згодні з Вашою позицією. Навпаки. Всі учасники роблять свої пропозиції згідно вимог Замовника. І Замовник особисто вирішує чи він ставить первинне (мобільне) укриття виключно "для галочки", виключно щоб була така будівля на території, це дозволить функціонувати музею. Або ця споруда дійсно буде виконувати функцію захисту. Це питання Замовника. І "підстроювання" вимог Замовника під якогось виробника, споруда якого не відповідає нормам ДБН В.2.2-5:2023 в цьому випадку - оце і є порушення норми ЗУ «Про публічні закупівлі». А додатково це є дискримінація гостей і співробітників музею. Прохання виважено підійти до цього питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник вже надав відповідь по суті заданого питання, а саме: норми ДБН В.2.2-5:2023 встановлюють основні положення щодо проєктування захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення, призначених для укриття населення для яких було б логічно обрати код ДК 021:2015-45210000-2, проте Замовник здійснює закупівлю за кодом ДК 021:2015- 44210000-5, а саме Первинне (мобільне) укриття (швидкоспоруджувану захисну споруду цивільного захисту модульного типу), що не передбачає нового будівництва. Також Замовник наголошує, що відповідно до ч .5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника». На підставі вищевикладеного Замовник просить не зловживати своїми правами учасника процедури закупівлі, зокрема правом на звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2024 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л7" |
8 898 000,00
UAH з ПДВ
|
8 399 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково Виробниче Підприємство «ТОР» |
9 498 000,00
UAH з ПДВ
|
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л7" #45242442 |
Переможець |
8 399 999,99
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2024 14:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2024 15:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 13:33 |
Кінець періоду оскарження: | 07 січня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 07 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На підставі наказу Міністерства культури та стратегічних комунікацій України № 867 від 29.11.2024 було затверджено перелік проектів, які будуть реалізовані в рамках програми «Велике будівництво» у 2024 році, серед яких було і Придбання та встановлення первинного (мобільного) укриття на території Національного музею народної архітектури та побуту України (далі- Музей), тому 04.12.2024 уповноваженою особою Музею було оголошено закупівлю за ідентифікатором UA-2024-12-04-008609-a, проте кошти в рамках даної програми Музею так і не були виділені. На підставі п. 50 Особливостей «Замовник відміняє відкриті торги у разі: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг» |
Документи:
27 грудня 2024 13:33
|
Електронний підпис |
27 грудня 2024 13:32
|
Протокол.pdf |