Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03361655 |
Вебсайт: | http://kvk.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Литвак Артем Володимирович 380985365443 kpkvkprocurements@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:27 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:27 |
Очікувана вартість: | 19 191 447,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 957,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора діаметром 500 мм по вул. Юрія Руфа в місті Кременчуці Полтавської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником авансу в розмірі 30 (тридцяти) відсотків ціни цього Договору протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання відповідного рахунка від Підрядника. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Остаточну оплату Замовник здійснює по факту виконаних Робіт протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання актів виконаних Робіт (форми КБ-2в, КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 13:56 |
ТД 4523 Кап.ремонт Руфа, 500 мм .docx | |
09 лютого 2024 13:56 |
Додаток 5 Проект договору 4523 Руфа.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо дискваліфікації учасника
У відповідь на Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 4523/2 від 22.02.2024 р., ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-02-010642-a, та вивчивши Тендерну пропозицію ТОВ «АВТО-М» повідомляємо наступне:
1) Згідно Тендерної документації відкритих торгів в Додатку 2 Кваліфікаційні критерії в п.2.1 зазначається «3Аналогічним договором слід розуміти договір, на ремонт/реконструкцію/будівництво каналізаційних колекторів, яким повинно бути передбачено виконання робіт/надання послуг з улаштування шпунтових огорож та відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, що полімеризуються під дією ультрафіолетового випромінювання, діаметром від 400 мм».
У складі пропозиції ТОВ «АВТО-М» було надано три аналогічних договори в яких присутні невідповідності згідно Тендерної пропозиції, а саме:
- в Договорі №266/23 від 03.07.2023 р. в Додатку №3 Дефектний Акт під п. 14 зазначено «Відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, що полімеризуються під дією УФВ, діаметр трубопроводу понад 315 мм до 400 мм», що не відповідає вимогам Замовника згідно Додатку 2 п.2.1, також в даному Договорі взагалі ВІДСУТНЯ інформація про виконання робіт/надання послуг з улаштуванням шпунтових огорож, що не відповідає вимогам Замовника згідно Додатку 2 п.2.1. Таким чином, досвід виконання Аналогічного договору, в якому передбачено обидва види роботи – НЕ НАДАНО;
- в Договорі № 71 від 07.08.2023 р. згідно вимог Тендерної документації відповідно до Додатку 2 п.2.1 ВІДСУТНЯ інформація про «виконання робіт/надання послуг з улаштуванням шпунтових огорож»;
- в Договорі № 43 від 08.02.2021 р. згідно вимог Тендерної документації відповідно до Додатку 2 п.2.1 ВІДСУТНЯ інформація про виконання робіт «відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, що полімеризуються під дією ультрафіолетового випромінювання, діаметром від 400 мм».
Виходячи з вищевикладеного повідомляємо Вам, що Тендерна пропозиція в повній мірі не відповідає Кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей.
2) Згідно Тендерної документації відкритих торгів в Додатку 4 Технічні вимоги зазнено наступне «4. Учасник повинен надати достовірну інформацію про наявність у нього чинного документа(ів) дозвільного характеру (наприклад дозвіл або декларація тощо)1 учасника яким(и) дозволяється виконання робіт підвищеної небезпеки:
4.1. роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
4.2. земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
4.3. вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
4.4. експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки:
4.5. вантажопідіймальні крани і машини
4.6. обладнання, що працює під тиском»
У складі пропозиції ТОВ «АВТО-М» було надано Дозвіл № 271.16.23 від 11.05.2016 р. в якому зазначено «- роботи в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, трубопроводах), та в Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в п. 5 зазначено «Роботи в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, трубопроводах). Тобто виходячи з вище переліченого робимо висновок, що ТОВ «АВТО-М» було НЕ НАДАНО документ Дозвільного характеру (в частині шурфів, бункерів, камер, боксів топок).
Виходячи з вище наведеного просимо Вас переглянути нашу Вимогу, та визнати Пропозицію ТОВ «АВТО-М», як таку що НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Тендерної документації, дискваліфікувати Пропозицію ТОВ «АВТО-М» та перейти до перегляду наступного учасника згідно результатів аукціону тобто ТОВ «АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ». . В іншому випадку змушені будемо звертатися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів та до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Додатки до вимоги:
- Договір №266/23 від 03.07.2023 р.,
- Договір № 71 від 07.08.2023 р.,
- Договір № 43 від 08.02.2021 р.
- Дозвіл № 271.16.23 від 11.05.2016 р,
- Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці .
Згідно п.2 Додатку 2 Кваліфікаційні крітерії до тендерної документації:
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору:
2.1 Довідка з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного3 (аналогічних) договору (договорів) з посиланням на публічне розміщення інформації про укладений договір/номер оголошення закупівлі за формою
3Аналогічним договором слід розуміти договір, на ремонт/реконструкцію/будівництво каналізаційних колекторів, яким повинно бути передбачено виконання робіт/надання послуг з улаштування шпунтових огорож та відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, що полімеризуються під дією ультрафіолетового випромінювання, діаметром від 400 мм
2.2 Сканований(ні) оригінал(ли) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів);
2.3 Скановані оригінали документів, підтверджуючих виконання договору(рів): акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3.
Виходячи з вимог тендерної документації необхідно було надати договір (договори), яким повинно бути передбачено виконання робіт/надання послуг з улаштування шпунтових огорож та відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, що полімеризуються під дією ультрафіолетового випромінювання, діаметром від 400 мм.
Замовник не вимагав від Учасників закупівлі щоб вищезазначені роботи, або послуги були присутні одночасно в одному договорі. Для підтвердження кваліфікації Учасник міг надати кілька договорів, важливо було підтвердити наявність досвіду виконання/надання зазначених робіт/послуг. Тому надані Учасником ТОВ «АВТО-М» документи повністю відповідають необхідним кваліфікаційним крітеріям.
Стосовно п.2 вимоги
Згідно п.4 Додатку 4 Технічні вимоги до тендерної документації:
4. Учасник повинен надати достовірну інформацію про наявність у нього чинного документа(ів) дозвільного характеру (наприклад дозвіл або декларація тощо)1 учасника яким(и) дозволяється виконання робіт підвищеної небезпеки:
4.1 роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
4.2 земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
4.3 вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
4.4 експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки:
4.5 вантажопідіймальні крани і машини
4.6 обладнання, що працює під тиском
1Документ(-и) повинен(-ні) бути виданий(-ні) відповідним(-ими) уповноваженим(-и) державним(-ими) органом(-ами) або зареєстровані у відповідному(-их) державному(-их) органі(-ах)
У разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник, натомість, може подати довідку з посиланням на публічне розміщення електронної форми наданого дозвільного документу на офіційному сайті дозвільного (ліцензійного) органу.
Додатком 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. №77) встановлено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (група А) серед яких зокрема: «роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)» (пункт 7).
Відповідно до визначення робіт та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, такі документи є дійсними, але за умови чинності дозвільного(-их) документів.
У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «АВТО-М» надав Дозвіл №271.16.23 виданий 11.05.2016 р., строк дії якого продовжено до 11 травня 2026 р. Також Учасник ТОВ «АВТО-М» надав довідку з посилання на електронну форму дозвільного документа на офіційному сайті dozvil.ndiop.kiev.ua на якому в реєстрі дозволів можно пересвідчитись у чинності наданого дозволу.
Пропозиція Учасника ТОВ «АВТО-М» повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000017 ● 73f24935c83048e09d11723a3e3e67da
- Статус: завершено ● Дата: 16 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2024-02-09-008257-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:16:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора діаметром 500 мм по вул. Юрія Руфа в місті Кременчуці Полтавської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-008257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектних актів, експертних звітів, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 11:21:56
Надання інформації та відповідних документів
На запит Держаудитслужби України надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 09:40:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора діаметром 500 мм по вул. Юрія Руфа в місті Кременчуці Полтавської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-008257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «АВТО-М» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції):
- вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації щодо кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», зокрема надання актів виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, підтверджуючих виконання договорів від 03.07.2023 № 266/23 та від 08.02.2021 № 43 у повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 10:35:02
Надання відповіді на запит
На Ваш запит надаємо посилання на файл та документи в тендерній пропозиції (у вкладенні), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «АВТО-М» вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації щодо кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», зокрема надання актів виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, підтверджуючих виконання договорів від 03.07.2023 № 266/23 та від 08.02.2021 № 43 у повному обсязі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" |
19 148 752,90
UAH з ПДВ
|
19 148 752,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ" |
19 191 440,00
UAH з ПДВ
|
19 191 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" #31575976 |
Переможець |
19 148 752,90
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 08:27
|
fin.ДУ№1 до дог. №14656 від 07.03.2024.docx | зміни до договору |
06 листопада 2024 08:26
|
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ 2 РУФА.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 08:26
|
Додаткова угода №1 від 05.11.2024 року до договору №14656 від 07.03.2024 року.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 14:48
|
Договір №14656 від 07.03.2024 року.pdf | укладений |
11 березня 2024 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У ході виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектору діаметром 500 мм по вул. Юрія Руфа в місті Кременчуці Полтавської області» було виявлено потребу заміни конструктивних елементів колодязів та методу їх будівництва, а також методу будівельно-монтажних робіт, та було проведено коригування проєктно-кошторисної документації, у зв’язку з чим, Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі. 1. На виконання викладеного вище, Сторони погодили внести в Договір наступні зміни: 1.1 Пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції «3.1. Договірна ціна є динамічною і складає суму: 16 587 188,05 грн (Шiстнадцять мiльйонiв п'ятсот вiсiмдесят сiм тисяч сто вiсiмдесят вiсiм гривень 05 копiйок) з урахуванням ПДВ, 20 відсотків. Об’єми виконаних Робіт будуть визначатися за їх фактичним виконанням Підрядником на Об’єкті за Договором. Склад та обсяги Робіт можуть бути переглянуті в процесі виконання Робіт у разі внесення змін до проектної документації у порядку, визначеному у пункті 53 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови №1178» 1.2 Додаток №1 Договірна ціна, Додаток №2 Календарний графік виконання робіт, Додаток №3 План фінансування будівництва (на весь період будівництва) та Додаток №4 План фінансування будівництва (на поточний рік) викласти в новій редакції, яка додається до цієї Угоди та є невід’ємними частинами Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 14656 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора діаметром 500 мм по вул. Юрія Руфа в місті Кременчуці Полтавської області | 1 | робота |
16 587 188,05
UAH з ПДВ
|