Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40213972 |
Вебсайт: | https://pishanska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-10-13-24-04-03-2021/ |
Місцезнаходження: | 39701, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький р-н, с. Піщане, вул. Київська, 104 |
Контактна особа: |
Олена Левченко +380536758308 otpischane@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 508 939,23 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 089,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором проводиться протягом 10-календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 14:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 14:04 |
ТД_мясо (1).docx | |
22 березня 2021 14:04 |
Зміни до ТД_22.03.2021р.docx |
22 березня 2021 14:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||
22 березня 2021 14:04 |
ТД_мясо (1).docx
|
||||||||||
22 березня 2021 14:04 |
Зміни до ТД_22.03.2021р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №590
від 01.10.2012 року - Оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті (оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів.
Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Відповідно до частини другої статті 16 до ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, тому вправі вимагати документи, які стосуються кваліфікаційних критеріїв учасника та вправі вимагати документи на підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до чинного законодавства. Стосовно сертифікатів Замовника просимо звернутися відповідно до ЗУ «Про звернення громадян».
Відповідні зміни внесені, дякуємо за звернення!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-21-000009 ● c74250cdb8d94c01a378947420fff414
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2021 19:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2021 № 413
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2021 № 413
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-03-15-008943-b, 15.03.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-12 09:15:41
Довідка з торгово-промислової палати
Довідка з торгово-промислової палати щодо обгрунтованого підняття ціни на м'ясо
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-12 11:11:57
Довідка
Довідка
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-12 11:12:51
Довідка
Довідка
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-12 11:17:17
Довідка торгово-промислової палати_філе
Довідка торгово-промислової палати_філе
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-12 14:55:05
Філе охолоджено довідка з торгово-промислової палати
Філе охолоджено довідка з торгово-промислової палати
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінню Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській обл. Про усунення порушень Під час проведення моніторингу за процедурою закупівлі: UA-2021-01-04-002213-c, предмет закупівлі "Електрична енергія" ДК 021:2015 - 09310000-5 виявлено порушення в додаткових угодах до договору №20213631 від 10.02.2021р. Замовником (Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Піщанської сільської ради) відповідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднено три додаткові угоди до договору №20213631 від 10.02.2021р. з ТОВ "Полтаваенергозбут". У додатковій угоді №1 від 05.04.2021р. допущено технічну помилку (лписку) в п.1 "кількість товарів" зазначено 167 647 кВт*год замість 216646 кВт*год. У звязку із цим у подальших додаткових угодах не логічно підвищено кількість кВТ*год. Технічну помилку (описку) в додатковій угоді №1 виправлено, порушення усунено. Договір №20213631 від 10.02.2021р. з додатковими угодами №1, №2, №3, додатками, Наказ про усунення порушень додаються
2021-10-21 12:26:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Завантажено додаткову угоду № 2 на розірвання
2021-10-26 16:21:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
506 686,56
UAH з ПДВ
|
506 686,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
508 939,23
UAH з ПДВ
|
508 939,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
506 686,56
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 11:55
|
доп.угода №2 розірвання (1).pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:47
|
Дод.уг.№1_до дог.№95 від 13.04.2021р..pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 09:59
|
Договір № 95 від 13.04.2021.pdf | укладений |
13 квітня 2021 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |