Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Файли; Папка куточок; Біндери; Папка швидкозшивач; Клей; Скотч; Стрижні змінні)
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2020-11-24-002051-b 8a095b55fb114cdf9943aa189dea94c5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменна Яна Валеріївна

+380984152451 gumenna962@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 33850812
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Контактна особа: Гуменна Яна Валеріївна
+380984152451
gumenna962@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 13:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 13:39
Очікувана вартість: 2 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Біндери 51мм; 41мм; 32мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Скотч 48мм; 18мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 уп
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Папка куточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка-швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Клей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Стрижень масляний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком до 30 кал. днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 13:35
Додаток 4 Проект договору.docx
24 листопада 2020 13:35
Додаток 3 Комерційна пропозиція.docx
24 листопада 2020 13:35
Додаток 2 Вимоги до учасників.docx
24 листопада 2020 13:35
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
24 листопада 2020 13:35
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична Особа-підприємець Курдіновська Світлана Анатоліївна 1 998,50
UAH з ПДВ
1 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 15:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична Особа-підприємець Курдіновська Світлана Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична Особа-підприємець Курдіновська Світлана Анатоліївна
#2623301927
Переможець 1 998,50
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 16:45

Документи

03 грудня 2020 16:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична Особа-підприємець Курдіновська Світлана Анатоліївна
#2623301927
1 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 16:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:06
Звіт про виконання договору укладений
06 січня 2022 14:05
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 08:13
Договір 712.pdf укладений
09 грудня 2020 08:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 998,50
UAH