Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140326 Бартатів-Кушнері на ділянці км 0+000 - 1+752 Городоцького району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
17 219 711,00 UAH
UA-2020-09-03-005884-a ● 89e43acf21fd43909cb9d77739d665fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Дропа Оксана Ігорівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2020 21:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 17 219 711,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 098,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 86000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. 2. Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції: 2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 37 820172 0355149009088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. 2.2. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис та/або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 86 000,00 (вісімдесят шість тисяч) гривень 00 копійок. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140326 Бартатів-Кушнері на ділянці км 0+000-1+752 Городоцького району Львівської області.Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація); назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара – його назву та адресу: назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені підпунктом 3.2 пунктом 3 цього розділу”. Строк дії банківської гарантії не повинен бути меншим за строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140326 Бартатів-Кушнері на ділянці км 0+000 - 1+752 Городоцького району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 15:51 |
Зміни до оголошення Бартатів.pdf | |
17 вересня 2020 19:05 |
Зміни до ТД Бартатів Кушнері.pdf | |
17 вересня 2020 19:05 |
ТД Бартатів Кушнері зміни.pdf | |
03 вересня 2020 21:20 |
ПД Бартатів Кушнері.pdf |
18 вересня 2020 16:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 вересня 2020 15:51 |
Зміни до оголошення Бартатів.pdf
|
||||||
17 вересня 2020 19:05 |
Зміни до ТД Бартатів Кушнері.pdf
|
||||||
17 вересня 2020 19:05 |
ТД Бартатів Кушнері зміни.pdf
|
||||||
03 вересня 2020 21:20 |
ПД Бартатів Кушнері.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 07 вересня 2020 14:38
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:31
Добрий день!
В ТЗ в розділі 6 довжина бордюру 3 м (БР300.30.15) згідно з маркуванням, а в установлені вказано, що має бути покладено 3679м в кількості 3679 шт. Просимо уточнити довжину бордюру.
Ідентичне питання по розділу 10, та по довжині поребрика (БР300.20.8)
Дякуєм!
Відповідь: Згідно проектно-кошторисної документації загальна довжина влаштування бортових каменів
(бордюрів) становить 3679 м, а загальна довжина поребриків становить 1064 м.
У зв’язку з опечаткою у відомості обсягів в тендерній документації просимо враховувати:
Каменi бортовi БР100.30.15 (бордюр 1 м довжиною) загальною довжиною 3679 м замість Каменiв
бортовi, БР300.30.15 (бордюр)
Каменi бортовi БР100.20.8 (поребрик 1 м довжиною) загальною довжиною 1064 м замість Каменiв
бортовi, БР300.20.8 (поребрик)
(бордюрів) становить 3679 м, а загальна довжина поребриків становить 1064 м.
У зв’язку з опечаткою у відомості обсягів в тендерній документації просимо враховувати:
Каменi бортовi БР100.30.15 (бордюр 1 м довжиною) загальною довжиною 3679 м замість Каменiв
бортовi, БР300.30.15 (бордюр)
Каменi бортовi БР100.20.8 (поребрик 1 м довжиною) загальною довжиною 1064 м замість Каменiв
бортовi, БР300.20.8 (поребрик)
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 10 вересня 2020 07:59
Дата відповіді: 14 вересня 2020 16:55
Доброго дня.
Просимо уточнити технічне завдання, а саме:
1) п.12. Сітка металева(1,75*2,06м) - вказати який розмір вічка сітки та діаметр дроту? Очинкована, фарбована чи з ПВХ покриттям?
2) п.42 Улаштування першого шару абразивної гідроізоляції - вказати характеристики чи вимоги до гідроізолюючої суміші?
3) п.43 Грунтовка - вказати характеристики чи вимоги до грунтовки?
4) п.57 Перила металеві мостові(ОГ-1) - надати або вказати технічні характеристики, розміри та креслення.
5) п.149 Елементи огородження металевого барєрного типу (комплект) - надати або вказати технічні характеристики, розміри та креслення.
6) п.151 Металеві конструкції турнікетного огородження (в комплекті, фарбовані) - надати або вказати технічні характеристики, розміри та креслення та тип фарбування.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) П.12 Сітка металева (1,75 * 2,06). Допускається використання оцинкованої сітки з вічком до вічком 60 * 60 мм, D від 2 до 3мм
2) П.42 Улаштування першого шару обмазувальної гідроізоляції. - Обмазувальна гідроізоляція влаштовується мастикою бітумно- каучуковою IZOHAN або аналогічними матеріалами
3) П.43 Грунтовка – В якості грунтовки під обмазувальну гідроізоляцію бетонних поверхонь використовується бітумно- каучукова мастика IZOHAN розбавлена у воді у пропорціцї 1 : 1, що дає можливість створити неагресивний розчин – ПРАЙМЕР. Або аналогічні мвтеріали.
4) П. 157 Перила металеві мостові ОГ-1. Див. аркуш 16 розділу ЗБМ креслень.
5) П. 149 Елементи огородження металевого бар’єрного типу – Схема влаштування див. Аркуш 1 Розділу АД. Бар’єрне огородження оцинковане 11ДО-2 - виробник ТОВ «ЗБВ – ІНВЕСТ» або аналогічні.
6) П. 151 Металеві конструкції турнікетного огородження . Турнікетне огородження приміняється згідно ЗГ ПОА – РМ – 2.0 за ДСТУ Б В.2.3-11-2004 – виробник Товариство «ДАЛЬТА» або аналогічні.
1) П.12 Сітка металева (1,75 * 2,06). Допускається використання оцинкованої сітки з вічком до вічком 60 * 60 мм, D від 2 до 3мм
2) П.42 Улаштування першого шару обмазувальної гідроізоляції. - Обмазувальна гідроізоляція влаштовується мастикою бітумно- каучуковою IZOHAN або аналогічними матеріалами
3) П.43 Грунтовка – В якості грунтовки під обмазувальну гідроізоляцію бетонних поверхонь використовується бітумно- каучукова мастика IZOHAN розбавлена у воді у пропорціцї 1 : 1, що дає можливість створити неагресивний розчин – ПРАЙМЕР. Або аналогічні мвтеріали.
4) П. 157 Перила металеві мостові ОГ-1. Див. аркуш 16 розділу ЗБМ креслень.
5) П. 149 Елементи огородження металевого бар’єрного типу – Схема влаштування див. Аркуш 1 Розділу АД. Бар’єрне огородження оцинковане 11ДО-2 - виробник ТОВ «ЗБВ – ІНВЕСТ» або аналогічні.
6) П. 151 Металеві конструкції турнікетного огородження . Турнікетне огородження приміняється згідно ЗГ ПОА – РМ – 2.0 за ДСТУ Б В.2.3-11-2004 – виробник Товариство «ДАЛЬТА» або аналогічні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-03-005884-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД", Код ЄДРПОУ:42029514
Дата подання: 22 жовтня 2020 16:36
Неправомірне визнання переможця
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 Таблиці 2 Пункту 1 Учасник включає в Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженерно-технічні працівники (головний інженер, інженер-кошторисник, виконавець робіт, майстер), ВОДІЇ механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі з РОЗРАХУНКУ ОДИН ВОДІЙ НА ОДИН ЗАЗНАЧЕНИЙ МЕХАНІЗМ (вимога про наявність водіїв (механізаторів) не стосується випадків, коли передбачена таблицею 1 п.1.1 цього Додатку техніка використовується на підставі договору про надання послуг). В Довідці №1 від 23.09.2020 року Про наявність обладнання (техніки) та технології, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі учасника ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» вказано два автомобіля самоскида (Спеціалізований вантажний сідловий тягач SCANIA R420, Спеціалізований напівпричіп самоскид BODEX KIS 3WA), які орендуються учасником відповідно до Договору оренди (найму) техніки №805 від 08.05.2020 року у ТзОВ «ЛВ-ТРАНС». Учасником ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» у довідці №2 від 23.09.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі вказаний ОДИН водій Дрималик Богдан Іванович.
Оскільки була встановлена вимога один водій на один зазначений механізм, а в учасника ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» у довідці про наявність обладнання (техніки) вказано два автомобіля відповідно до Договору найму (оренди) №805, у довідці про наявність працівників вказаний лише один водій чим порушена вимога Додатку 1 Таблиці 2 пункту 1 щодо розрахунку один водій на один зазначений механізм.
Враховуючи вищезазначене просимо скасувати рішення про призначення ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» переможцем у даній закупівлі та продовжити розгяд наступних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки була встановлена вимога один водій на один зазначений механізм, а в учасника ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» у довідці про наявність обладнання (техніки) вказано два автомобіля відповідно до Договору найму (оренди) №805, у довідці про наявність працівників вказаний лише один водій чим порушена вимога Додатку 1 Таблиці 2 пункту 1 щодо розрахунку один водій на один зазначений механізм.
Враховуючи вищезазначене просимо скасувати рішення про призначення ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» переможцем у даній закупівлі та продовжити розгяд наступних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 20:15
На вимогу учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Західназбуд», повідомляємо таке: «Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник зобов’язаний підтвердити наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), зокрема: водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один зазначений механізм, (вимога про наявність водіїв (механізаторів) не стосується випадків, коли передбачена таблицею 1 п.1.1. цього Додатку техніка використовується на підставі договору про надання послуг). Учасником ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» в складі тендерної пропозиції подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (файл «13_довідка працівники з додатками.pdf») вих. № №2 від 23.09.2020 року, в якій учасник підтверджує наявність в нього працівників, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації з дотриманням діючих норм і правил. Також відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконанння робіт за предметом закупівлі. Учасником ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» в складі тендерної пропозиції подано Довідку про наявність обладнання (техніки) та технології, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка про наявність обладнання (техніки) та технологій. pdf») вих. №1 від 23.09.2020 року. В поданій учасником Довідці про наявність обладнання (техніки) та технології, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наявна інформація про техніку – Спеціалізований вантажний сідловий тягач SCANIA R420, Спеціалізований напівпричіп самоскид BODEX KIS 3WA, яка орендуються учасником відповідно до Договору оренди (найму) техніки №805 від 08.05.2020 року у ТзОВ «ЛВ-ТРАНС». Один з даних механізмів не являється траспортним засобом, а лише причіпом.
Отже, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), зокрема: водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один зазначений механізм, (вимога про наявність водіїв (механізаторів) не стосується випадків, коли передбачена таблицею 1 п.1.1. цього Додатку техніка використовується на підставі договору про надання послуг), учаснику достатньо лише одного водія для траспортного засобу, орендованого учасником відповідно до Договору оренди (найму) техніки №805 від 08.05.2020 року у ТзОВ «ЛВ-ТРАНС».
Отже, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), зокрема: водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один зазначений механізм, (вимога про наявність водіїв (механізаторів) не стосується випадків, коли передбачена таблицею 1 п.1.1. цього Додатку техніка використовується на підставі договору про надання послуг), учаснику достатньо лише одного водія для траспортного засобу, орендованого учасником відповідно до Договору оренди (найму) техніки №805 від 08.05.2020 року у ТзОВ «ЛВ-ТРАНС».
Номер вимоги: UA-2020-09-03-005884-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:41275610
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:55
ВИМОГА
про скасування рішення про визначення переможця та відхилення тендерної пропозиції
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Згідно абзацу 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як зазначено в «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення електронного підпису/кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Отже Замовник у Вимогах тендерної документації встановив, що усі файли мають завантажуватися у формі електронних документів з обов’язковим накладенням ЕЦП/КЕП.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ — документ, інформацію в якому зафіксовано у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Згідно зі статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Ідентична позиція викладена у практиці постійно діючої комісії АМКУ з розгляду скарг у публічних закупівель (матеріали практики додаються).
Проте Учасник, ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ", не надав документи тендерної пропозиції у формі електронних документів (з накладенням електронного підпису/кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен з документів) чим недотримався вимог Замовника.
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
У додатку №1 до тендерної документації Замовник визначив ІНФОРМАЦІЮ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ.
Серед іншого замовник вимагав від учасників надати у складі тендерної пропозиції ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Згідно примітки Аналогічним договором є договір, укладений із одним із замовників, визначених п.1-4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», про виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування. До довідки включається інформація про аналогічний договір на виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017-2020 років. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 20%.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - оригінал аналогічного договору (не менше одного). Вартість виконання аналогічного договору має становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі складає 17219711,00 грн з ПДВ. 20% від очікуваної вартості закупівлі складає 3 443 942,20 грн. Отже аналогічним в розумінні тендерної документації є договір на суму не менше 3 443 942,20 грн.
Проте Учасник, ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ", надав у складі пропозиції 2 договори – на суму 2933895,60 грн. та на суму 1138919,86 грн. жоден з яких не є аналогічним в розумінні тендерної документації.
Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно до технології виконання робіт (надання послуг) вимог Технічного завдання (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил.
Додатком 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання», зокрема, розділом 1 «Дорожнє покриття (існуюче примикання до траси) S= 374м2 (Тип 1 )» локального кошторису 2-1-4 «Покриття дороги та тротуарів», передбачені роботи: «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття і основи із застосуванням фрези, ширина фрезерування 1000 мм, за глибини фрезерування 5 см». Відповідно до вимог ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 при здійсненні холодного фрезерування передбачається застосування фрези.
Учасник не підтвердив наявність фрези, яка є необхідною для виконання робіт відповідно до технології виконання робіт та вимог Технічного завдання (Додаток 3).
Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає копії дипломів про закінчення учбових закладів інженерно-технічних працівників, усіх, що зазначено у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (інженерно-технічні працівники).
Учасником не надано копію диплома директора Половинко О.І.
Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
Розгорнути
Згорнути
Згідно абзацу 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як зазначено в «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення електронного підпису/кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Отже Замовник у Вимогах тендерної документації встановив, що усі файли мають завантажуватися у формі електронних документів з обов’язковим накладенням ЕЦП/КЕП.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ — документ, інформацію в якому зафіксовано у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Згідно зі статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Ідентична позиція викладена у практиці постійно діючої комісії АМКУ з розгляду скарг у публічних закупівель (матеріали практики додаються).
Проте Учасник, ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ", не надав документи тендерної пропозиції у формі електронних документів (з накладенням електронного підпису/кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен з документів) чим недотримався вимог Замовника.
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
У додатку №1 до тендерної документації Замовник визначив ІНФОРМАЦІЮ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ.
Серед іншого замовник вимагав від учасників надати у складі тендерної пропозиції ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Згідно примітки Аналогічним договором є договір, укладений із одним із замовників, визначених п.1-4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», про виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування. До довідки включається інформація про аналогічний договір на виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017-2020 років. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 20%.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - оригінал аналогічного договору (не менше одного). Вартість виконання аналогічного договору має становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі складає 17219711,00 грн з ПДВ. 20% від очікуваної вартості закупівлі складає 3 443 942,20 грн. Отже аналогічним в розумінні тендерної документації є договір на суму не менше 3 443 942,20 грн.
Проте Учасник, ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ", надав у складі пропозиції 2 договори – на суму 2933895,60 грн. та на суму 1138919,86 грн. жоден з яких не є аналогічним в розумінні тендерної документації.
Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно до технології виконання робіт (надання послуг) вимог Технічного завдання (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил.
Додатком 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання», зокрема, розділом 1 «Дорожнє покриття (існуюче примикання до траси) S= 374м2 (Тип 1 )» локального кошторису 2-1-4 «Покриття дороги та тротуарів», передбачені роботи: «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття і основи із застосуванням фрези, ширина фрезерування 1000 мм, за глибини фрезерування 5 см». Відповідно до вимог ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 при здійсненні холодного фрезерування передбачається застосування фрези.
Учасник не підтвердив наявність фрези, яка є необхідною для виконання робіт відповідно до технології виконання робіт та вимог Технічного завдання (Додаток 3).
Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає копії дипломів про закінчення учбових закладів інженерно-технічних працівників, усіх, що зазначено у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (інженерно-технічні працівники).
Учасником не надано копію диплома директора Половинко О.І.
Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 18:24
На вимогу учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Західназбуд», повідомляємо таке: «Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник зобов’язаний підтвердити наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), зокрема: водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один зазначений механізм, (вимога про наявність водіїв (механізаторів) не стосується випадків, коли передбачена таблицею 1 п.1.1. цього Додатку техніка використовується на підставі договору про надання послуг). Учасником ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» в складі тендерної пропозиції подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (файл «13_довідка працівники з додатками.pdf») вих. № №2 від 23.09.2020 року, в якій учасник підтверджує наявність в нього працівників, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації з дотриманням діючих норм і правил. Також відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконанння робіт за предметом закупівлі. Учасником ТзОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» в складі тендерної пропозиції подано Довідку про наявність обладнання (техніки) та технології, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка про наявність обладнання (техніки) та технологій. pdf») вих. №1 від 23.09.2020 року. В поданій учасником Довідці про наявність обладнання (техніки) та технології, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наявна інформація про техніку – Спеціалізований вантажний сідловий тягач SCANIA R420, Спеціалізований напівпричіп самоскид BODEX KIS 3WA, яка орендуються учасником відповідно до Договору оренди (найму) техніки №805 від 08.05.2020 року у ТзОВ «ЛВ-ТРАНС». Один з даних механізмів не являється траспортним засобом, а лише причіпом.
Отже, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), зокрема: водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один зазначений механізм, (вимога про наявність водіїв (механізаторів) не стосується випадків, коли передбачена таблицею 1 п.1.1. цього Додатку техніка використовується на підставі договору про надання послуг), учаснику достатньо лише одного водія для траспортного засобу, орендованого учасником відповідно до Договору оренди (найму) техніки №805 від 08.05.2020 року у ТзОВ «ЛВ-ТРАНС».
Отже, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), зокрема: водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один зазначений механізм, (вимога про наявність водіїв (механізаторів) не стосується випадків, коли передбачена таблицею 1 п.1.1. цього Додатку техніка використовується на підставі договору про надання послуг), учаснику достатньо лише одного водія для траспортного засобу, орендованого учасником відповідно до Договору оренди (найму) техніки №805 від 08.05.2020 року у ТзОВ «ЛВ-ТРАНС».
Номер вимоги: UA-2020-09-03-005884-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:41275610
Дата подання: 28 жовтня 2020 09:39
ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможця та відхилення тендерної пропозиції
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Згідно абзацу 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено в «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення електронного підпису/кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Отже Замовник у Вимогах тендерної документації встановив, що усі файли мають завантажуватися у формі електронних документів з обов’язковим накладенням ЕЦП/КЕП. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ — документ, інформацію в якому зафіксовано у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Згідно зі статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Ідентична позиція викладена у практиці постійно діючої комісії АМКУ з розгляду скарг у публічних закупівель (матеріали практики додаються). Проте Учасник, ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ", не надав документи тендерної пропозиції у формі електронних документів (з накладенням електронного підпису/кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен з документів) чим не дотримався вимог Замовника. Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ". У додатку №1 до тендерної документації Замовник визначив ІНФОРМАЦІЮ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ. Серед іншого замовник вимагав від учасників надати у складі тендерної пропозиції ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Згідно примітки Аналогічним договором є договір, укладений із одним із замовників, визначених п.1-4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», про виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування. До довідки включається інформація про аналогічний договір на виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017-2020 років. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 20%. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - оригінал аналогічного договору (не менше одного). Вартість виконання аналогічного договору має становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі. Очікувана вартість закупівлі складає 17219711,00 грн з ПДВ. 20% від очікуваної вартості закупівлі складає 3 443 942,20 грн. Отже аналогічним в розумінні тендерної документації є договір на суму не менше 3 443 942,20 грн. Проте Учасник, ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ", надав у складі пропозиції 2 договори – на суму 2933895,60 грн. та на суму 1138919,86 грн. жоден з яких не є аналогічним в розумінні тендерної документації. Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ". Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно до технології виконання робіт (надання послуг) вимог Технічного завдання (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил. Додатком 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання», зокрема, розділом 1 «Дорожнє покриття (існуюче примикання до траси) S= 374м2 (Тип 1 )» локального кошторису 2-1-4 «Покриття дороги та тротуарів», передбачені роботи: «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття і основи із застосуванням фрези, ширина фрезерування 1000 мм, за глибини фрезерування 5 см». Відповідно до вимог ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 при здійсненні холодного фрезерування передбачається застосування фрези. Учасник не підтвердив наявність фрези, яка є необхідною для виконання робіт відповідно до технології виконання робіт та вимог Технічного завдання (Додаток 3). Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ". Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає копії дипломів про закінчення учбових закладів інженерно-технічних працівників, усіх, що зазначено у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Учасником не надано копію диплома директора Половинко О.І. Отже Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2020 14:53
На вимоги учасника ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС", повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих учасником документів. Замовником встановлено вимогу щодо накладання електронного підпису на тендерну пропозицію, а не на кожен окремий файл тендерної пропозиції. Отже, учасником ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ" було дотримано вимог Тендерної документації.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано скориговану ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ вих. № 112 від 12.10.2020 та відповідь на вимогу вих. № 111 від 19.10.2020р., в якій зазначено, що в процесі виконання робіт на об’єкті відбулася зміна замовника робіт згідно наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.11.2017р.№ 425 «Про передачу об’єктів права державної власності» (зі змінами від 27.11.2017р. №454) та розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 08.12.2017р. №1214/0/5-17 «Про передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення до сфери управління Львівської обласної державної адміністрації». Зокрема, із числа замовників було виключено Служба автомобільних доріг у Львівській області, що зумовило укладення двох договорів № 210-10/18 від 30.10.2018р. та № 111- 10/19 від 16.10.2019р. При цьому ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» продовжило виконання робіт на об’єкті в межах суми первинного договору та наявного фінансування. Доказом безперервності договірних відносин на цьому об’єкті в межах одних договірних зобов’язань є публічна інформація, яка міститься на порталі ДАБІ України за посиланням https://econstruction.gov.ua/permits_doc_old. Отже, учасником ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» було підтверджено наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
Щодо непідтвердження наявності в учасника ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» фрези, повідомляємо, що Замовником встановлено обов’язковий перелік матеріально-технічної бази та обладнання визначений в Таблиці 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема віброущільнювач, автомобіль самоскид, екскаватор, коток. Отже, відповідно до вимог тендерної документації учасники не повинні документально підтверджувати наявність такого обладнання, як фреза.
Учасник не надав копію диплому директора Половинко О.І, оскільки відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає копії дипломів про закінчення учбових закладів інженерно-технічних працівників, усіх, що зазначено у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (інженерно-технічні працівники). Інженерно-технічні працівники (ІТП) - це персонал, який виконує роботи по організації і керівництву виробничими процесами на підприємстві. Директор товариства не здійснює керівництво виробничими процесами, отже Половинко О.І не є інженерно-технічним працівником.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано скориговану ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ вих. № 112 від 12.10.2020 та відповідь на вимогу вих. № 111 від 19.10.2020р., в якій зазначено, що в процесі виконання робіт на об’єкті відбулася зміна замовника робіт згідно наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.11.2017р.№ 425 «Про передачу об’єктів права державної власності» (зі змінами від 27.11.2017р. №454) та розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 08.12.2017р. №1214/0/5-17 «Про передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення до сфери управління Львівської обласної державної адміністрації». Зокрема, із числа замовників було виключено Служба автомобільних доріг у Львівській області, що зумовило укладення двох договорів № 210-10/18 від 30.10.2018р. та № 111- 10/19 від 16.10.2019р. При цьому ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» продовжило виконання робіт на об’єкті в межах суми первинного договору та наявного фінансування. Доказом безперервності договірних відносин на цьому об’єкті в межах одних договірних зобов’язань є публічна інформація, яка міститься на порталі ДАБІ України за посиланням https://econstruction.gov.ua/permits_doc_old. Отже, учасником ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» було підтверджено наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
Щодо непідтвердження наявності в учасника ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» фрези, повідомляємо, що Замовником встановлено обов’язковий перелік матеріально-технічної бази та обладнання визначений в Таблиці 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема віброущільнювач, автомобіль самоскид, екскаватор, коток. Отже, відповідно до вимог тендерної документації учасники не повинні документально підтверджувати наявність такого обладнання, як фреза.
Учасник не надав копію диплому директора Половинко О.І, оскільки відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає копії дипломів про закінчення учбових закладів інженерно-технічних працівників, усіх, що зазначено у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (інженерно-технічні працівники). Інженерно-технічні працівники (ІТП) - це персонал, який виконує роботи по організації і керівництву виробничими процесами на підприємстві. Директор товариства не здійснює керівництво виробничими процесами, отже Половинко О.І не є інженерно-технічним працівником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" |
15 200 000,00
UAH з ПДВ
|
15 113 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" |
15 475 004,62
UAH з ПДВ
|
15 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІТІ ІНВЕСТ БУД ГРУП" |
15 800 000,00
UAH з ПДВ
|
15 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" |
16 325 600,00
UAH з ПДВ
|
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ" |
16 529 962,65
UAH з ПДВ
|
16 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАХІДЕКСТРАБУД" |
16 556 000,00
UAH з ПДВ
|
16 556 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " Інвестиційно Будівельна Компанія " Житлопромбуд" |
17 150 301,00
UAH з ПДВ
|
17 150 301,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" #41275610 |
Відхилено |
15 113 900,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 16:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" #42029514 |
Відхилено |
15 199 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 17:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 13:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СІТІ ІНВЕСТ БУД ГРУП" #42849399 |
Відхилено |
15 800 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 18:53
|
|
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" #39592454 |
Відхилено |
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 19:00
|
|
ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ" #40943182 |
Переможець |
16 140 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 17:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 14:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 10:07
|
ДУ_7 148-11.20.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 10:15
|
ДУ_6 148-11.20.PDF | зміни до договору |
26 жовтня 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 16:05
|
ДУ_5 148-11.20.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 11:22
|
ДУ 4 148-11.20.PDF | зміни до договору |
02 липня 2021 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 15:39
|
ДУ 3 148-11.20.PDF | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 14:14
|
ДУ 2 148-11.20.PDF | зміни до договору |
22 квітня 2021 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 09:51
|
ДУ 1 148-11.20.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 09:53
|
Договір 148-11/20 | укладений |
10 листопада 2020 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 148-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 148-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п. 3.3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 148-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення "Графіку виконання робіт" в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 148-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 148-11/20 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення банківських реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 148-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 148-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |