Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
A comprehensive system for providing switching, aggregation and data storage
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Вебсайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Віталій Фурик +380442352232 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Artem Zubchenko +380442898278 zubchenko.artem@es.dcz.gov.ua Зубченко Артем +380442898278 zubchenko.artem@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Official name: | DERZHAVNYY TSENTR ZAYNYATOSTI |
National ID: | 03491079 |
Contact point: |
Vitaliy Furik +380442352232 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Additional contacts: |
Artem Zubchenko +380442898278 zubchenko.artem@es.dcz.gov.ua Зубченко Артем +380442898278 zubchenko.artem@es.dcz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 22:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 14:02 |
Очікувана вартість: | 39 859 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 199 297,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 серпня 2022 22:15 |
Enquiries until: | 26 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 вересня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 39 859 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 199 297 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Розрахунки за фактично наданий Товар здійснюються у національній валюті України гривні шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника (з урахуванням фінансових можливостей Покупця) | Аванс | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2022 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2022 17:04 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
19 серпня 2022 17:04 |
Зміни до ТД (сервери) від 19.08.2022.docx | |
05 серпня 2022 22:09 |
Проект договору (додаток 4).docx |
19 серпня 2022 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2022 17:04 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
19 серпня 2022 17:04 |
Зміни до ТД (сервери) від 19.08.2022.docx
|
|||
05 серпня 2022 22:09 |
Проект договору (додаток 4).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Найбільш дискримінаційні вимоги, які притаманні лише комутатору H3C S5560X-54C-PWR-EI:
Пропускна здатність не менше 336 Гбіт/с
Апаратна пропускна здатність процесора: Не мешне 598 Гбіт/с
Пропуск пересилання пакетів не менше 252 Мп/с
Середній час напрацювання на відмову (MTBF) не менше 150 років.
Можливість встановлення додаткових апаратних модулів для додаткового функціоналу firewall, IPS. Апаратний модуль повинен мати свою окрему операційну систему.
Управління з порталу хмарного того ж виробника (безкоштовно).
Можливість управління SDN контролером від того ж виробника.
Можливість розгортання вбудованого контролера для мереж Wi-Fi за додаткове ліцензування.
Підтримка управління не менше 256 точок доступу.
Наявність вбудованого в комутатор функціоналу управління груп пристроїв, з побудовою графічної топології, централізованим оновленням і роботою з конфігураціями пристроїв.
Вказані вимоги не дозволяють запропонувати еквівалент по сукупності вимог до Комутатора Тип 2, тобто порушує основні принципи Закону про Публічні закупівлі, порушують наші права, як учасника торгів.
Вимагаємо вказати щонайменше 2 (два) комутатори, які повністю відповідають зазначеним Вами вимогам в тендерній документації, або видалити вищеперелічені вимоги та викласти вимоги до Комутатора Тип 2 в редакції, прикріпленій до цієї вимоги.
Посилання на сайти виробників:
Lenovo and NetApp Form Global Strategic Partnership
https://www.lenovoxperience.com/newsDetail/283yi044hzgcdv7snkrmmx9otz56emg4rbvjzn23zmho7hic
Fujitsu and NetApp Enhance Strategic Partnership
https://www.fujitsu.com/global/about/resources/news/press-releases/2020/0630-01.html
NetApp AFF A400
https://www.netapp.com/data-storage/aff-a-series/aff-a400/
https://www.netapp.com/media/7828-ds-3582.pdf
https://hwu.netapp.com/Resources/Posters/POSTER-NA-380-1019.pdf?tag=8070
Lenovo ThinkSystem DM7100F
https://lenovopress.lenovo.com/lp1271-thinksystem-dm7100f-unified-all-flash-storage-array
Fujitsu ETERNUS AX4100
https://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/Publications/public/ds-eternus-ax4100-ap-en.pdf
https://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/Publications/public/wp-eternus-ax-hx-ap-en.pdf
Найбільш дискримінаційні вимоги, які притаманні лише архітектурі виробника NetApp та дисковій системі зберігання даних NetApp AFF A400 (Lenovo ThinkSystem DM7100F / Fujitsu ETERNUS AX4100):
СЗД повинна мати можливість побудови кластера до 24 контролера (12 систем).
СЗД повинна мати не менш ніж 2 контролери, працюючих у режимі Active-Active.
Наявність додатково не менше одного резервного носія, ідентичного типу та розміру, з метою використання у вигляді носія гарячого резервування на кожному типі СЗД
Підтримка протоколів FC, NVMe/TCP, NVMe/FC, iSCSI, NFS, pNFS, NFSv4/RDMA, CIFS/SMB, S3.
Можливість розширення оперативного СЗД до 480 накопичувачів SSD, включно з 96 NVMe, без заміни контролерів.
Дискові полиці повинні використовувати інтерфейс підключення до оперативної СЗД за допомогою протоколу SAS 12 GB\s при використанні SSD або ROСE для NVMe.
Можливість рознесення дискових полиці на відстань до 50м за допомогою оптичних кабелів SAS.
Наявність наступних інтерфейсів для передачі даних:
- не менше 8 вбудованих портів SFP28 з підтримкою швидкостей 10/25 Gb Ethernet, та укомплектовані DAC кабелями SFP28-SFP28 25G;
Система зберігання даних повинна підтримувати функціонал виділення різним класам трафіку та різним задачам різноманітних пріоритетів у обслуговуванні – QoS.
QoS має можливість завдання як Min так і Max параметрів управління.
СЗД повинна працювати як з файловим(CIFS, NFS) так і блочним(iSCSI) доступом одночасно без необхідності у встановленні додаткових або окремих карт.
Система повинна мати можливість встановлення рівня доступу по швидкості або по iops для кожного окремого тома при блочному доступі або файла при файловому доступі.
Система повинна мати можливість розширювати дисковий обєм, засобами дискових полиць або контролерів (системами), носіями наступних видів: NL-SAS, SAS, SSD, NVMe, QLC SSD.
СЗД повинна забезпечувати можливість реплікації томів на не менше ніж чотири різних типи програмно-визначених СЗД - (віртуалізація - ESXi, гіперсекелери - GCP, Azure, AWS). Для забезпечення єдиної точки відповідальності, даний режим реплікації між різними типами СЗД, як і самі СЗД, повинен повністю підтримуватися одним виробником в рамках стандартних контактів підтримки.
Переміщення даних з оперативної СЗД на архівну повинно буди реалізовано за допомогою переміщення блоків даних, а не томів чи цілих файлів.
Можливість встановлення політик «охолодження» блоків даних на строк до 60 днів.
У випадку потреби окремого блока що було перенесено на архівне СЗД, він повинен автоматично повернуте на оперативне СЗД.
Вказані вимоги не дозволяють запропонувати еквівалент по сукупності вимог до Зовнішньої дискової системи зберігання даних.
Вимагаємо вказати щонайменше 2 (дві) дискові системи зберігання даних, які замовник вважатиме еквівалентом, або видалити вищеперелічені вимоги та викласти вимоги до Зовнішньої дискової системи зберігання даних в редакції, прикріпленій до цієї вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000004 ● d1c5c8edd80341eeaca4ecf0a45818ce
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2022-08-05-009235-a 05.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-31 13:27:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексної системи забезпечення комутації, агрегації та зберігання даних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-05-009235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Діксі-Центр» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-03 18:41:09
Відповідь на запит
На ваш запит на пояснення від 31.10.2022 під час проведення моніторингу процедури закупівлі, розпочатого відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 21.10.2022 № 252 [ID: UA-M-2022-10-24-000004] повідомляємо.
1. Щодо першого та другого питань запиту на пояснення.
Пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) рекомендовано правлінню Пенсійного фонду України, правлінням фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Пунктом 4-1 Постанови встановлений обов’язок головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення його на власному веб-сайті.
Необхідно зазначити, що положенням про Державну службу зайнятості, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 16 грудня 2020 року № 2663 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2020 р. за № 1305/35588), Державний центр зайнятості є неприбутковою державною установою, що фінансується за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та інших джерел, не заборонених законодавством.
Враховуючи, що Державний центр зайнятості не є ні розпорядником бюджетних коштів, ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а також те, що норми пункту 3 Постанови мають рекомендаційний характер, то здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення його на власному веб-сайті Державного центру зайнятості не є обов’язковим.
2. Щодо третього питання запиту на пояснення.
Частиною другою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» в складі тендерної пропозиції надало копію протоколу № 6 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» від 25.06.2012, яким було вирішено призначити на посаду Генерального директора ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» ГОРШУНОВА Юрія Володимировича, а також накази № 4 та 4/1 від 26.06.2012 про переведення ГОРШУНОВА Юрія Володимировича на посаду Генерального директора ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» та початок виконання ним обов’язків.
Статтею 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено, що законом або статутом товариства може встановлюватися особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надало копію Статуту ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» (нова редакція), в якому визначені повноваження Генерального директора, зокрема вчиняти від імені Товариства будь-які правочини з урахуванням обмежень, передбачених Статутом (пункт 13.36), а саме: вчиняти від імені Товариства будь-які правочини з урахуванням обмежень, передбачених Статутом, у разі, якщо для вчинення будь-яких правочинів (укладення договорів) відповідно до положень Статуту необхідне рішення Загальних зборів учасників, Генеральний директор не має права вчиняти такі правочини (укладати договори) без відповідного рішення.
Підсумовуючи вищенаведене, з метою дотримання вимог пункту 1 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надав в складі тендерної пропозиції довідку про відсутність обмежень в повноваженнях на укладення договору про закупівлю від 20.09.2022 № 20092022/3, в якій повідомлено про відсутність обмеження щодо права на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції генеральним директором ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» ГОРШУНОВИМ Юрієм Володимировичем, а також під час укладення договору про закупівлю переможець торгів надав завірену копію рішення № 03-01/22 від 03.01.2022 одноосібного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» про надання повноважень Генеральному директору право укладати та підписувати значні правочини будь-якого характеру без обмежень по сумі.
Крім того, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в тендерній документації на закупівлю комплексної системи забезпечення комутації, агрегації та зберігання даних (ДК 021:2015 48820000-2 Сервери) встановлена вимога щодо надання переможцем торгів копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» в складі тендерної пропозиції надав копію Статуту ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» (нова редакція), в пункті 4.3 статті 4 якого викладені види господарської діяльності. Також в складі тендерної пропозиції міститься довідка від 20.09.2022 № 20092002/2, якою повідомлено, що отримання дозволу або ліцензії на провадження видів діяльності не передбачено чинним законодавством.
Необхідно зазначити, що статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначений перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, до якого види діяльності ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», не належать.
Додатки:
1) Копія довідки про види діяльності Учасника закупівлі від 20.09.2022 № 20092022/2;
2) Копія довідки про відсутність обмежень в повноваженнях на укладення договору про закупівлю від 20.09.2022 № 20092022/3;
3) Копія наказу № 4 від 26.06.2012 «Про переведення»;
4) Копія наказу № 4/1 від 26.06.2012 «Про вступ на посаду»;
5) Копія Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ ЦЕНТР» (нова редакція);
6) Копія протоколу № 6 Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» від 25.06.2012;
7) Копія протоколу № 03-01/22 одноосібного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» від 03.01.2022.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Діксі-Центр" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВАЛІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Діксі-Центр" |
39 858 240,00
UAH з ПДВ
|
39 383 232,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" |
39 858 846,00
UAH з ПДВ
|
39 403 846,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Діксі-Центр" #34763967 |
Переможець |
39 383 232,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2022 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2023 17:00
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 15:29
|
СЗД_ДіксіЦентр_2022_10_03_39млн.pdf | укладений |
03 жовтня 2022 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 62/141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |