Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 098 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт/наданих послуг та Довідка про вартість виконаних робіт/наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 16:16 |
05_12_2023_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_САНІТАРНЕ ПРИБИРАННЯ_2024.docx | |
05 грудня 2023 16:16 |
05_12_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_санітарне прибирання_2024_нова редакція.docx |
05 грудня 2023 16:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 грудня 2023 16:16 |
05_12_2023_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_САНІТАРНЕ ПРИБИРАННЯ_2024.docx
|
||||||
05 грудня 2023 16:16 |
05_12_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_санітарне прибирання_2024_нова редакція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000059 ● 43a0e033ecf34b26b8b05d1f14296a2a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
37. UA-2023-11-29-015327-a, 29.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 18:00:53
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2098000,0 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-015327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, запити цінових пропозицій, тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 12:23:56
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-29-015327-a) надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Розрахунок очікуваної вартості надання послуг із санітарного прибирання
неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва на 2024 рік (розрахунок очікуваної вартості послуг та протокол узгодження ціни до договору №203 від 02.01.2023 (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 14:59:38
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2098000,0 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-015327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до протоколу узгодження ціни до договору закупівлі послуг із санітарного прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва № 203 від 02.01.2023 кількість тон сміття, яке буде вивозитись на міське сміттєзвалище на відстань до 32 км складає 1120 тон. (1400 м3х0,8т/м3).
Поясніть розрахунок з наданням підтвердних документів.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 11:41:32
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-29-015327-a) надає інформацію на порушене питання, а саме:
Морфологічний склад зібраного сміття в результаті здійснення робіт з санітарного прибирання територій, зазвичай включає такі види:
- пластик (щільність 1050-1250 кг/м3),
- склобій (щільність 1360 кг/м3),
- деревина (щільність 600 кг/м3),
- папір (щільність 700-1150 кг/м3),
- картон (щільність 680 кг/м3),
- лом металу (щільність 400-500 кг/м3),
- поліетилен (щільність 950 кг/м3),
- бетонні відходи (щільність 1800 – 2200 кг/м3),
- гума (щільність 240 кг/м3),
- рослинні відходи (щільність 200-600 кг/м3).
Щільність перелічених відходів взята з довідникових таблиць. Середня вага 1 м3 сміття складає 875 кг.
Для розрахунків прийнята питома вага побутового сміття – 0,8 т/м3.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 16:43:51
запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2098000,0 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-015327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до протоколу узгодження ціни до договору закупівлі послуг із санітарного прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва № 458 від 28.12.2023 кількість тон сміття, яке буде вивозитись на міське сміттєзвалище на відстань до 32 км складає 1120 тон. (1400 м3х0,8т/м3).
Поясніть розрахунок з наданням підтвердних документів.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 12:10:53
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-29-015327-a) надає інформацію на порушене питання, а саме:
Морфологічний склад зібраного сміття в результаті здійснення робіт з санітарного прибирання територій, зазвичай включає такі види:
- пластик (щільність 1050-1250 кг/м3),
- склобій (щільність 1360 кг/м3),
- деревина (щільність 600 кг/м3),
- папір (щільність 700-1150 кг/м3),
- картон (щільність 680 кг/м3),
- лом металу (щільність 400-500 кг/м3),
- поліетилен (щільність 950 кг/м3),
- бетонні відходи (щільність 1800 – 2200 кг/м3),
- гума (щільність 240 кг/м3),
- рослинні відходи (щільність 200-600 кг/м3).
Щільність перелічених відходів взята з довідникових таблиць. Середня вага 1 м3 сміття складає 875 кг.
Для розрахунків прийнята питома вага побутового сміття – 0,8 т/м3.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 18:02:35
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2098000,0 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-015327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 12:19:26
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-29-015327-a) надає інформацію на порушене питання, а саме:
- Обґрунтування, що стосуються вказаного предмету закупівлі викладені на офіційному веб-сайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=4610%3A-2024&catid=71&Itemid=328) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір та бюджетне призначення, очікувана вартість предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 18:13:38
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2098000,0 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-015327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1.Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що замовником при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-11-29-015327-a, змін до тендерної документації та тендерної документації в новій редакції використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Степаніциній Інні Леонідівні. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону .
Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з цим, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Поясніть вищезазначене.
2. Моніторингом встановлено, що за результатами проведеної закупівлі замовником Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради укладено договір з переможцем Фізичною особою – підприємцем Намазова Ельміра Вугарівна (надалі Сторони) договір від 28.12.2023 № 428 (надалі договір № 428) на закупівлю послуг «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць».
Пунктом Відповідно до п.10 Договору № 428 договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань.
Додатковою угодою від 31.01.2024 № 1 внесено зміни до договору № 428, зокрема викладено п.10.1 розділу «Строк дії договору» в новій редакції «п.10.1 Договір набирає чинності з 01.01.2024 та діє до 31.12.2024, але до повного виконання Сторонами зобов’язань».
Відповідно до п. 12.2. Договору № 428 Істотними умовами цього Договору є предмет договору (номенклатура, асортимент), ціна та строк дії договору, а також умови, визнані такими за законом. Інші умови Договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Відповідно до п. 12.3. Зміна істотних умов Договору допускається виключно у наступних випадках: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Під покращенням якості предмету закупівлі Сторони розуміють покращення технічних характеристик Послуг тощо; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. 5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів.
Таким чином, моніториингом встановлено, що замовником внесено зміни до договору № 428 та змінено термін початку дії договору, зокрема з 28.12.2023 на 01.01.2024. Такі зміни істотних умов договору не передбачені п. 12.3. Договору.
Також зазначені зміни не передбачені п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яким визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації.
Поясніть вищевикладене.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 10:26:33
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-29-015327-a) надає інформацію на порушені питання, а саме:
- У зв’язку із великим навантаженням з питань підготовки та публікація документів щодо поточних закупівель та закупівель на 2024 рік уповноваженою особою адміністрації району під час оприлюднення змін до тендерної документації та тендерної документації в новій редакції на закупівлю: «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць» було помилково використано електронний цифровий підпис, що належить їй як фізичній особі, а не посадовій. Електронно цифровий підпис, що належить їй як фізичній особі був з генерований з метою подання е-декларації, як особи, що уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
- Закупівля послуг «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць» здійснювалась на 2024 рік. У зв’язку із цим, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року, керуючись ст. 3 Бюджетного кодексу України, Замовник і Виконавець погодились внести зміни до договору про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на виконання зобов’язань щодо усунення встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель виявлених під час моніторингу процедури закупівлі за предметом «Санітарне прибирання неупорядкованих територій Корабельного району м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за №UA-2023-11-29-015327-a, повідомляє. Керуючись пунктом 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, замовником усунуто встановлені порушення шляхом приведення умов Договору про закупівлю послуг №458 від 28.12.2023 у відповідність до норм діючого законодавства. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, додаткову угоду №3 від 01.03.2024 та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «ProZorro».
2024-03-05 10:53:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА |
2 098 000,00
UAH з ПДВ
|
2 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА #3572805205 |
Переможець |
2 098 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 16:34
|
повідомлення_458.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 16:32
|
Додаткова_458_3.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 15:55
|
повідомлення_458.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 15:54
|
Додаткова_458_2.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 10:12
|
повідомлення_458.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:11
|
Додаткова_458_1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:25
|
27_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
02 січня 2024 16:25
|
27_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | укладений |
02 січня 2024 16:25
|
Договір_458.pdf | укладений |
02 січня 2024 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг від 28.12.2023 №458 і викласти пункт 3.1. розділу 3 «Порядок надання послуг» та пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 458 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №458 від 28.12.2023 та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» у новій редакції, а саме: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами, але не раніше ніж 01.01.2024 року та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»; додаткову угоду №1 від 31.01.2024 року до договору про закупівлю послуг №458 від 28.12.2023 не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 458 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №458 від 28.12.2023 та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» у новій редакції, а додаткову угоду №2 від 28.02.2024 року до договору про закупівлю послуг №458 від 28.12.2023 визнати не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 458 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |