Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 38624322 |
Вебсайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10006, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
Контактна особа: |
Лілія Казеєва +380972371312 kazeeva57@zt.dsns.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 720 040,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 600,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за Договором здійснюється Замовником у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Підрядника. 4.2. Замовник здійснює оплату поетапно по мірі виконання робіт на підставі Акту форми КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» протягом 10 робочих днів з дати його підписання Сторонами та згідно плану фінансування робіт по об´єкту. Перший Акт виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідка (Форма КБ-3) будуть підписані та оплачені після виконання об'єму робіт більше ніж 50%. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 13:30 |
Протокол №140 від 22.05.2023.pdf | |
22 травня 2023 13:30 |
Перелік змін. що вносяться до тендерної документації 22.05.2023.doc | |
22 травня 2023 13:30 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) 22.05.2023.doc | |
22 травня 2023 13:30 |
Додаток 5 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ) 22.05.2023.doc | |
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 6 до тендерної документації.doc | |
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
18 травня 2023 17:14 |
Тендерна документація.doc | |
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 5 до тендерної документації (Проєкт договору).doc | |
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
18 травня 2023 17:14 |
Додато 4 до тендерної документації (Технічна специфікація).doc |
22 травня 2023 13:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2023 13:30 |
Протокол №140 від 22.05.2023.pdf
|
|||
22 травня 2023 13:30 |
Перелік змін. що вносяться до тендерної документації 22.05.2023.doc
|
|||
22 травня 2023 13:30 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) 22.05.2023.doc
|
|||
22 травня 2023 13:30 |
Додаток 5 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ) 22.05.2023.doc
|
|||
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 6 до тендерної документації.doc
|
|||
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc
|
|||
18 травня 2023 17:14 |
Тендерна документація.doc
|
|||
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 5 до тендерної документації (Проєкт договору).doc
|
|||
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc
|
|||
18 травня 2023 17:14 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc
|
|||
18 травня 2023 17:14 |
Додато 4 до тендерної документації (Технічна специфікація).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000014 ● 552b39cc2f6f4887b21fb0ade9e62ecc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2023 №31-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.09.2023 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-18-014644-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 09:42:24
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи з капітального ремонту пожежного депо по вул. Промислова, 3 в м. Житомир Житомирської області (код за ДК 021:2015 - 45450000-6— Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2023-05-18-014644-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 15:29:39
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ 88008, пл. Народна, 4, м.Ужгород "Про надання відповіді"
Головне управління розглянуло питання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи з капітального ремонту пожежного депо по вул. Промислова, 3 в м. Житомир Житомирської області (код за ДК 021:2015 - 45450000-6— Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2023-05-18-014644-a) та повідомляє про наступне:
ПИТАННЯ №1
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з наданням підтверджуваних документів визначено фахівцями центру забезпечення діяльності Головного управління таким чином:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проєктній документації “Капітальний ремонт пожежного депо по вул. Промислова, 3 в м. Житомир Житомирської області” (коригування), виконаній згідно наказу Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 “Деякі питання ціноутворення у будівництві”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 з № 1225/36847, Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів.
Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт ТОВ “Центр комплексних експертиз проектів” № 573/КД/2022 від 30.12.2022 року. Документація затверджена наказом начальника Головного управління ДСНС України у Житомирській області № 19 від 19.01.2023 року. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт.
Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проєктом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству згідно додатку.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень
Розмір бюджетного призначення відповідно до кошторису загального фонду бюджету на 2023 рік за КПКВК 1006280 складає 6109900,00 грн., та очікуваних надходжень 5610140,88 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася відповідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 11720040,88 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася згідно експертного звіту № 573/КД/2022 від 30.12.2023 з врахуванням виконаних робіт, а саме:
- загальна кошторисна вартість будівництва складає 32105740,07 грн. з ПДВ;
- роботи виконані в 2022 році на суму 19873706,04 грн. з ПДВ;
- із загальної кошторисної вартості витрачено на здійснення технічного нагляду, авторського нагляду, проєктних робіт, експертизи проєкту: 511993,152 грн. з ПДВ;
- залишок 11720040,878 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 “Деякі питання ціноутворення у будівництві”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 з № 1225/36847, Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на офіційному веб-сайті ГУ ДСНС України у Житомирській області https://zt.dsns.gov.ua в розділі бізнесу — державні закупівлі — обґрунтування, а також https://zt.dsns.gov.ua - бізнесу — державні закупівлі —Список закупівель на "Prozorro" з обґрунтуванням...( в строку пошук вводиться номер закупівлі, або назва закупівлі).
Додатки:
1. Службова записка начальника центру забезпечення діяльності Олега КРИВОГО на 2 арк.
2. Технічна специфікація на 5 арк.
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва на 119 арк.
4. Експертний звіт на 1 арк.
5. Наказ від 19.01.2023 р. «Про затвердження проектно - кошторисної документації на 1 арк.
Начальник Ігор НІКІТЧУК
КАЗЕЄВА Лілія
097-237-13-12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" |
11 499 701,90
UAH з ПДВ
|
11 499 701,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" #33555092 |
Переможець |
11 499 701,90
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 12:48
|
ДУ № 2 до дог. №358 від 14.06.23.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 22:43
|
дод уг 1 до дог 358 від 14.06.2023.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 18:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 17:56
|
Дог. № 358 від 14.06.2023.pdf | укладений |
14 червня 2023 17:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли спільної згоди викласти п. 2.1. розділу "II.ЦIHA TA CУMA ДOГOBOPУ" даного Договору у новій редакції, а саме: “2.1.Цiнa poбіт визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення.'' 2. Сторони дійшли спільної згоди викласти Додаток 1 до даного Договору у новій редакції, який додається. 3.Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами й скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 358 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), пунктом 1.3. розділу І “Предмет Договору” Договору, пунктом 2.3. розділу ІІ “Ціна та сума Договору” Договору, підпунктом 1 пункту 18.4. розділу XVІІІ “Інші умови” Договору уклали дану додаткову угоду до договору підряду №358 від 14.06.2023 року на роботи з капітального ремонту пожежного депо по вул. Промислова, 3 в м. Житомир Житомирської області (надалі – Додаткова угода і Договір відповідно) про наступне: 1. Сторони домовились зменшити загальну суму цього Договору на 2 522 118,86 грн. (два мільйони п’ятсот двадцять дві тисячі сто вісімнадцять гривень 86 копійок), у тому числі ПДВ – 420 353,14 грн. (чотириста двадцять тисяч триста п’ятдесят три гривні 14 копійок) та викласти п. 2.2. Розділу ІІ “Ціна та сума Договору” Договору в наступній редакції: “2.2. Сума Договору складає: 8 977 583,04 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот сімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні 04 копійки), в т.ч. ПДВ – 1 496 263,84 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто шість тисяч двісті шістдесят три гривні 84 копійки)” 2. Сторони домовились доповнити Розділ XVIІІ “Інші умови” Договору пунктом 18.11. в наступній редакції: “Сторони погоджують можливість, у разі виникнення необхідності у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі, здійснити укладення договору протягом трьох років після укладення договору про закупівлю вартістю таких робіт не більше 50 відсотків ціни основного договору.” 3. У зв'язку із застосуванням п. 1 даної Додаткової угоди Сторони дійшли згоди викласти додаток 2 до Договору в новій редакції, що додається. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами й скріплення печатками Сторін. 5. Решта умов Договору залишається незмінною і обов'язковою для виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 358 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |