Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
ДОРОШЕНКО Алла Петрівна 380674493064 sprosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 3 683 407,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 834,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Тендерна документація на закупівлю «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». - Гарантія не може бути відкликана гарантом»; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання); - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». - має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку; - Розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору. Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити КЕП особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; Банківська гарантія в електронному вигляді, надсилається на електронну адресу замовника: Е-mail: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник відділу діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абз.5 пп.3 п.41 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість поставленого Товару протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної, оформлених у відповідності до вимог чинного законодавства. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 15:24 |
11.1_32520000_4_ТД_ЗІП та обладнання для КСВ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000063 ● 61fcf22fc3834354b7b4f123d7c7b3a4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2023 № 170
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 № 170.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-24-009413-a, 24.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-31 16:03:58
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-24-009413-a, яка проведена Комунальним підприємством «Інформатика» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністраціїЇ) (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 16:56:56
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу - UA-M-2023-05-30-000063), який надійшов в електронній системі закупівель 2023-05-31 16:03:58 до процедури закупівлі за предметом Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки (код за ДК 021:2015 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (зі змінами), реалізує захід, визначений п.11.1 «Розвиток, супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки у м. Києві із розширенням зони функціонування на території Київської області» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, КП «Інформатика» провела закупівлю за предметом Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки (код за ДК 021:2015 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки (код за ДК 021:2015 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання) були визначені фахівцями КП «Інформатика», відповідно до необхідності забезпечення безперебійної роботи системи відеоспостереження міста Києва у 2023 році, зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додається), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2023 роки у 2021 – 2023 роках Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу №13 від 17.02.2023 (додається).
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2023 рік (додається).
Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (із змінами), з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2022 № 275 шляхом вивчення ринку, надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаються). Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю згідно з Паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік (витяг додається), було сформовано очікувану вартість закупівлі у розмірі 3 683 407,36 грн. (три мільйони шістсот вісімдесят три тисячі чотириста сім грн 36 копійок) з ПДВ.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, відповідно Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 (зі змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», доступ до власного веб-сайту КП «Інформатика» (https://informatika.kyivcity.gov.ua/) тимчасово заблоковано.
Водночас зазначаємо, що з метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Київської міської державної адміністрації – Офіційний інтернет-портал «Київаудит» за посиланням
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/8776B98322C792A2C2258960004E41FE/$file/%D0%9E%D0%91%D0%93_%D0%9A%D0%A1%D0%92_%D0%97%D0%86%D0%9F_%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD.pdf
Додатки:
1. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 3 арк.;
2. Копія протоколу № 13 від 17.02.2023 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2023 роки у 2021 – 2023 роках - на 5 арк.;
3. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2023 рік – на 2 арк.;
4. Копії комерційних пропозицій – на 14 арк.;
5. Копія витягу з паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік – на 5 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-13 13:35:01
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-24-009413-a, яка проведена Комунальним підприємством «Інформатика» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За умовами тендерної документації (пункт 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») визначено, що Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Надати до моніторингу документальне підтвердження надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору відповідно до умов тендерної документації (з долученням відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-13 17:24:29
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2023-05-30-000063), який надійшов в електронній системі закупівель 13.06.2023 об 13:35:01 (скріншот наведено нижче) до процедури закупівлі за предметом «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання) повідомляє наступне. За результатами проведення процедури закупівлі за предметом «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання) обрано переможця ФОП "Тонієвич Максим Юрійович ".
Відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.02.2023 № 7), переможцем процедури закупівлі ФОП "Тонієвич Максим Юрійович " надіслано 17.03.2023 на електронну адресу (informatika@kmda.gov.ua) повідомлення з банківською гарантією в електронному вигляді (скріншот наведено нижче)
У надісланому повідомленні від ФОП "Тонієвич Максим Юрійович" знаходяться наступні документи:
- Банківська гарантія;
- Довіреність підписанта;
- Лист НБУ щодо банківської ліцензії;
- Витяг з державного реєстру банків;
- Договір-заява № G0323/8293 про надання гарантії від 14 березня 2023 року.
Враховуючи надання переможцем процедури закупівлі ФОП "Тонієвич Максим Юрійович" банківської гарантії та інших документів у форматі електронного документу, то відповідно до вимог тендерної документації в цей же день було перевірено кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта за допомогою порталу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 15:11:36
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-24-009413-a, яка проведена Комунальним підприємством «Інформатика» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За умовами тендерної документації (пункт 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії.
Замовником визначено, що банківська гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії - Тендерна документація на закупівлю «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання); номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». Гарантія не може бути відкликана гарантом»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання); умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною»; має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку; розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору.
Аналізом відповідності умов наданої банківської гарантії (Договір-заява № G0323/8293 про надання гарантії від 14 березня 2023 року) вимогам тендерної документації Замовника встановлено невідповідність, зокрема, банківська гарантія не містить: назви документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії - Тендерна документація на закупівлю «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання), а також умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, з обґрунтуванням, чому не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Тонієвича М.Ю., яким надано банківську гарантію, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника (пункту 6 розділу VI).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 17:44:49
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2023-05-30-000063), який надійшов в електронній системі закупівель 14.06.2023 об 15:11:36 (скріншот наведено нижче) до процедури закупівлі за предметом «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання) повідомляє наступне.
Відповідь:
Щодо назви документа, в якому передбачена вимога про надання гарантії повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 Розділу IV тендерної документації Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
У пункті 26 Розділу III вказаного Положення наведено перелік інформації, що має міститися у гарантії. На основі цього переліку, при розробці тендерної документації, в пункті 6 Розділу IV тендерної документації наведений перелік інформації, як приклад заповнення, який за своєю суттю має містити надана учасником-переможцем гарантія.
Так, одним з пунктів переліку зазначено про наявність в гарантії дати, номеру і назви документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії. Переможцем в наданій Гарантії виконання № G0323/8293 складеній, підписаній та виданій в АТ КБ «ПриватБанк» 16 березня 2023 року зазначено найменування предмету закупівлі, номер оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель, а також номер протоколу Уповноваженої особи замовника, яким затверджено тендерну документацію. При цьому слід зазначити, що сама тендерна документація не має реквізитів та не є самостійним документом, оскільки, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. А рішення уповноваженої особи щодо затвердження тендерної документації відповідно до абзацу десятого частини десятої статті 11 Закону оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття такого рішення. Тобто основною формою прийняття рішення уповноваженою особою є протокол, який підписується уповноваженою особою. При цьому в абзаці першому гарантії виконання зазначено також і посилання на Тендерну документацію на закупівлю Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання). Водночас зауважуємо, що аудитором досліджувався документ Договір-заява № G0323/8293 про надання гарантії від 14 березня 2023 року, додатком 1 до якого є Текст гарантійного листа, в якому зазначено, що цей додаток НЕ Є ОРИГІНАЛОМ гарантії, проте надання такого договору-заяви не вимагалося умовами тендерної документації.
Лексичне значення речення викладеного в п.6 Розділу IV тендерної документації - “Гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії....” свідчить, що вимогу вказати певні дані в документі, а не в його назві. Вимог до формулювання “назви документа” Тендерною документацією не передбачено.
З огляду на викладене в гарантії виконання № G0323/8293 від 16 березня 2023 року, за своєю суттю вказані всі необхідні реквізити документа, в якому передбачена вимога про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, тому замовник не вбачає невідповідності вимогам тендерної документації з цього приводу.
Щодо невідповідності умов, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання) повідомляємо наступне.
В наданій Переможцем гарантії виконання № G0323/8293 від 16 березня 2023 року зазначено:
«Враховуючи це, ми, АТ КБ «ПриватБанк» (тут і надалі у тексті - Банк), створений у відповідності із законодавством України і зареєстрований офіс якого знаходиться за адресою: 01001, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 1 Д, цим зобов'язуємося виплатити Покупцю повну суму в українських гривнях, що становить 29 362,57 грн. (двадцять дев'ять тисяч триста шістдесят дві гривні 57 копійок) (тут і надалі у тексті - Гарантована сума), у випадку невиконання Постачальником обов'язків за Договором та умов Договору за предметом «Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015: 32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання), а саме у випадках:
1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Постачальником за Договором, в тому числі, але не виключно: за не поставку або недопоставку Товару, або поставку Товару неналежної якості.
2. Дострокового розірвання Постачальником Договору у випадках, передбачених цим Договором, якщо Постачальник не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов'язання за Договором.».
З огляду на викладене в гарантії, за свою суттю вказана інформація про умови, за яких замовнику надається право вимагати стягнення забезпечення виконання договору, при цьому зазначені в гарантії вимоги значно ширші ніж було встановлено умовами тендерної документації, тому замовник не вбачає невідповідності вимогам тендерної документації з цього приводу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Тонієвич Максим Юрійович " |
2 936 257,00
UAH з ПДВ
|
2 936 257,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСІКОР" |
3 117 445,50
UAH з ПДВ
|
3 117 445,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
3 653 407,28
UAH з ПДВ
|
3 653 407,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Тонієвич Максим Юрійович " #3350712358 |
Переможець |
2 936 257,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 16:22
|
Додаткова угода № 2 від 31.05.2023 до Договору № 23032023.PDF | зміни до договору |
05 червня 2023 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2023 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2023 16:57
|
Додаткова угода № 1 від 11.05.2023 до договору поставки товару №23032023.PDF | зміни до договору |
11 травня 2023 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 11:07
|
Договір № 23032023 від 23.03.2023.pdf | укладений |
23 березня 2023 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23032023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23032023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |