Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі КНП «Білопільський центр первинної медичної допомоги» Білопільської міської ради за адресою: вул. Полтавський полк, 2, м. Білопілля, Сумська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 397 217,20 UAH
UA-2020-08-06-004687-a 895a45cf10f04f5e9700730d88c06b51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондрюк Алла Олексіївна

+380993269050 belrada@sm.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058019
Вебсайт: http://bilopillya-meria.gov.ua
Місцезнаходження: 41800, Україна , Сумська обл., Білопілля, вул. Соборна, 70
Контактна особа: Кондрюк Алла Олексіївна
+380993269050
belrada@sm.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:48
Очікувана вартість: 2 397 217,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 986,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції подаються учасниками українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будівлі КНП «Білопільський центр первинної медичної допомоги» Білопільської міської ради за адресою: вул. Полтавський полк, 2, м. Білопілля, Сумська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41800, Україна, Сумська область, м. Білопілля, вул. Полтавський полк, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 40
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 20:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:59
Відомість ресурсів Додаток 5.rtf
14 серпня 2020 13:59
Перелік змін від 14.08.2020.docx
14 серпня 2020 13:59
Тендерна документація зі змінами від 14.08.2020.doc
14 серпня 2020 20:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:59
Відомість ресурсів Додаток 5.rtf
14 серпня 2020 13:59
Перелік змін від 14.08.2020.docx
14 серпня 2020 13:59
Тендерна документація зі змінами від 14.08.2020.doc
06 серпня 2020 14:07
Тендерна документація 06.08.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання документів тендерної пропозиції
Дата подання: 12 серпня 2020 09:06
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:01
1.Надайте, будь-ласка, пояснення щодо подання документів за принципом: один файл-один документ.Мається на увазі один файл-одна сторінка, чи один-файл і наприклад докумет "довідка про наявність працівників"з всіма підтверджуючими документами ? 2.Для документального підтвердження наявності робітників Ви вимагаєте надати копії розпорядчих документів або інші документи, що підтверджують трудові відносини.Копії наказів про призначенняна посади по підприємству буде достатньо?Дякуємо за відповіді. Але з іншої сторони дана вимога тендерної документації не порушує Закону про Захист персональних даних?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1. Тається на увазі що докумен подається в одному окремому файлі. Документ може містити декілька сторінок. Так, ви можете подати довідку про працівників і всі документи які підтверджують інформацію у довідці одним файлом.
2. Так, копій наказу буде достатньо. Щодо надання документів - це ваша компетенція не порушити Закону про Захист персональних даних, і вам необхіжно брати згоду від працівників щодо оприлюднення про них даних. На ви подаєте лише документи що зазначені в тендерній документації.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 12 серпня 2020 09:22
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:03
Для достовірного розрахунку вартості закупівлі в дефектному акті відсутні дані по конструктивам.Ви повинні завантажити креслення чи специфікації, або відомість ресурсів.Дякуємо.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше питання буде детально розглянуто. У разі необхідності до тендерної документації будуть внесені зміни.
щодо надання документів
Дата подання: 12 серпня 2020 09:29
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:11
Згідно якого Закону, чи Постанови , Ви вимагаєте від Учасника надати витяг про реєстрацію права власності з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, наданого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі?В Учасника є свідоцтво про право власності де записані всі дані, які Ви можете перевірити в реєстрі.Це пряма дискримінація учасників і порушення Закону:Замовник не може вимагати документи, які містяться в відкритих реєстрах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Замовник не вимагає даних що містяться в відкритих реєстрах у відповідності до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Дана стаття має вичерпний перелік підстав для відхилення, і також є вичерпний перелік реєстрів де така інформація про учасників перевіряється. В даному випадку, щодо нащої вимоги, то такий документ стосується підтвердження квалфікаційного критерію, відповідно до статті 16 Закону. Ми маємо право вимагати документи, які підтвердять що в учасника, який прйшов на торги, є всі необхідні засоби і можливості щоб на день
подання пропозиції виконати наші вимоги. Тому всі документи мають бути актуальні і дійсні. Ваше питаття додатково буде розглянуто. В разі необхідності до тендерної документації будуть внесені зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 12 серпня 2020 09:43
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:31
Надайте пояснення: улаштування карнизів (112,8м2)-яка ширина , яка товщина металу?;улаштування з листової сталі карнизних звисів (184м)-яка ширина, яка товщина металу?;установлення вентиляційних грат (32шт) з якого металу,які розміри?;мурування стовпів (2,45м3) -які розміри?оббивання димової труби покрівельною сталлю(31,7м2) -який матеріал передбачено проектом , якої товщини?Огорожа покрівлі перилами та їх виготовлення -який передбачено проектом метал?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! До тендерної документації будуть внесені уточнюючі зміни (буде додано відомість ресурсів).
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 12 серпня 2020 10:52
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:13
Згідно п.5.5. розділу 111 тендерної документації Ви вимагаєте на протязі десяти днів з дня повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель від Переможця довідку від МВС про несудимість.Як Ви уявляєте цю вимогу виконати на практиці?Переможець замовляє довідку в МВС з дати повідомлення про намір укласти договір.Згідно термінів надання довідки з інформаційних сервісних центрів МВС становить до 30 календарних днів.Тут вбачається дикримінація Учасників, тому що на даний час присутні збої в інтернеті, збої в роботі та доступі до сервісних центрів МВС.Не всі Учасники можуть мати доступ до платних послуг та замовити платну термінову довідку.Зазначена дана вимога (дата довідки) в тендерній документації на якій підставі та згідно якого пункту Закону Про публічні закупівлі? Всі замовники вимагають довідку дійсну на протязі 30 календарних днів, або датовану не раніше дати оголошення про закупівлю.Це реально, а так складається враження, що закупівля зазделегідь оголошена під конкретного Учасника.Просимо внести зміни в тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ваше запитання буде розглянуто. У разі необхідності до тендерної документації будуть внесені зміни щодо терміну отримання довідки.
технічне завдання
Дата подання: 12 серпня 2020 10:59
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:16
Додайте до тендерної документації специфікації елементів покрівлі (металочерепиці, карнизів, карнизних звисів,парапетів, огорожі) та специфікації деревяних елементів покрівлі(переріз брусів крокв, решетування), специфікацію слухових вікон -розміри та параметри.Завчасно дякуємо
Відповідь: Шановні учасники! Ваше питання буде розглянуто. У разі необхідності до тендерної документації будуть внесені зміни. Додатково повідомляємо, що з проектною документацією ви можете ознайомитися за адресою місцезнаходження Замовника, яка вказана в оголошенні до закупівлі.
Технічне завдання
Дата подання: 13 серпня 2020 14:10
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:32
Яка товщина утеплення горища передбачена проектом та яка марка утеплювача?
Відповідь: Шановні учасники! До тендерної документації будуть внесені уточнюючі зміни (буде додано відомість ресурсів).
Технічне завдання
Дата подання: 13 серпня 2020 15:30
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:32
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розділ 6 ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА пунтку 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів 6.2.1 Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. 6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт , що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див. 5.3.2) замовник надає підряднику ВІДОМІСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ, форму якого наведено ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю робіт за предметом закупівлі. «Капітальний ремонт покрівлі будівлі КНП «Білопільський центр первинної медичної допомоги» Білопільської міської ради за адресою: вул. Полтавський полк, 2, м. Білопілля, Сумська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» Замовник надав тільки ВІДОМІСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ. Відсутність ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ є таким, що порушує дію Статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме таких пунктів: пункт 3 - Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; пункт 4 -. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо Вас надати ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ до данної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! До тендерної документації будуть внесені уточнюючі зміни (буде додано відомість ресурсів).
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-004687-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНТЕГРАЛ", Код ЄДРПОУ:14002735
Дата подання: 08 вересня 2020 16:56
Заперечення щодо відхилення пропозиції.
Оскарження щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Інтеграл" та відхилення пропозиції закупівлі.«Капітальний ремонт покрівлі будівлі КНП «Білопільський центр первинної медичної допомоги» Білопільської міської ради за адресою: вул. Полтавський полк, 2, м. Білопілля, Сумська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 вересня 2020 08:04
Причина: Не завантажився файл.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-004687-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕГРАЛ", Код ЄДРПОУ:14002735
Дата подання: 09 вересня 2020 08:11
Заперечення щодо відхилення пропозиції
Оскарження щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Інтеграл" та відхилення пропозиції закупівлі.«Капітальний ремонт покрівлі будівлі КНП «Білопільський центр первинної медичної допомоги» Білопільської міської ради за адресою: вул. Полтавський полк, 2, м. Білопілля, Сумська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 14:09
Шановні учасники! У відповідь на ваше звернення повідомляємо що у відповідності до умов тендерної документації учасники мали подати всі документи які вимагалися. У разі, якщо ви не могли подати якийсь документ або вбачали подання такого документи дискримінацією ви повинні були б звернутися у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) строк до замовника з вимогою про усунення таких невідповідностей. Беручи участь в тендері і подаючи свою тендерну пропозицію ви надаєте безумовну згоду з усіма умовами які прописані в тендерній документації і маєте надати всі документи.
У відповідності до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, згідно частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
У відповідності до вимог тендерної документації за предметом закупівлі учасники при підготовці тендерної пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про заходи щодо захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, з посиланням на нормативно-правові акти подається Учасником у довільній формі.
У вашій довідці відсутні посилання на нормативно-правові акти, тому довідка подана не у відповідності до вимог Замовника.
Щодо подання довідки про можливості пониження ціни на аукціоні, зазначаємо, що у разі, якщо у вас була відсутня можливість подати такий документ, ви мали б скористатися законним правом звернутися через електронну систему закупівель до нас, як замовників, щодо внесення змін до тендерної документації. Прийнявши участь в тендері, ви дали згоду на умови викладені в тендерній документації і мали подати всі документи передбачені цією документацією.
Всі інші викладені вами зауваження містять антиконституційний характер і порушують права людини та є необґрунтованими і неупередженими.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-004687-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕГРАЛ", Код ЄДРПОУ:14002735
Дата подання: 11 вересня 2020 14:20
Оскарження результату кваліфікації переможця
Заперечення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "БУДМАРКА" у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі:«Капітальний ремонт покрівлі будівлі КНП «Білопільський центр первинної медичної допомоги» Білопільської міської ради за адресою: вул. Полтавський полк, 2, м. Білопілля, Сумська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 09:30
Шановні учасники!
На вашу вимогу повідомляємо наступне. ТОВ "БУДМАРКА" визнане переможцем відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі будівлі КНП «Білопільський центр первинної медичної допомоги» Білопільської міської ради за адресою: вул. Полтавський полк, 2, м. Білопілля, Сумська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)». Пропозиція учасника ТОВ "БУДМАРКА" подана у відповідності до вимог тендерної документації, повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та інформація щодо учасника перевірена у відкритих реєстрах. Перелік невідповідностей наведений у вашій вимогі є необґрунтованим, та таким що не були наявними у вимогах тендерної документації. Вся необхідна інформація наявна в документах учасника.
Згідно частини 8 статті 18, частини 3 статті 31, частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) читко визначені терміни, зміст та спосіб подання Учасником закупівлі вимог до замовника або скарг до Органу оскарження. Вимоги до замовника подаються у відповідності до частини 3 статті 31 - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У відповідності до часини 4 статті 33 учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Інші вимоги щодо результату торгів подаються до Органу оскарження в терміни та на умовах встановлених статтею 18 Закону.

Документи подані скаржником

09 вересня 2020 08:10
Вимога Замовнику

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕГРАЛ" 1 987 788,00
UAH з ПДВ
1 887 047,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТТОРГ 1 901 035,20
UAH з ПДВ
1 889 049,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" 1 989 633,02
UAH з ПДВ
1 989 633,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМАРКА" 2 062 645,24
UAH з ПДВ
2 062 645,24
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІМБУД-3" 2 265 280,52
UAH з ПДВ
2 265 280,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 19:54
Електронний підпис
22 серпня 2020 19:46
15 Супровідний лист.pdf
22 серпня 2020 19:46
14 інші документи.pdf
22 серпня 2020 19:46
12 Ліцензія з додатками.pdf
22 серпня 2020 19:46
7 Довідка інформ.ст. 17.pdf
22 серпня 2020 19:46
6 Гар.лист без аванса.pdf
22 серпня 2020 19:45
5 Фінансова спроможн..pdf
22 серпня 2020 19:45
4 Досвід дог._27 (2).pdf
22 серпня 2020 19:45
4 Досвід дог._27 (1).pdf
22 серпня 2020 19:45
4 Дов.про досвід дог. _ 25.pdf
22 серпня 2020 19:45
1 Гарант.лист дод._1.pdf

Публічні документи

23 серпня 2020 10:45
Електронний підпис
23 серпня 2020 10:41
Фінансова звітність_pdf.pdf
23 серпня 2020 10:41
Підтвердження досвіду.pdf
23 серпня 2020 10:41
Локальний кошторис.pdf
23 серпня 2020 10:41
Наявність працівників.pdf
23 серпня 2020 10:41
Ліцензия.pdf
23 серпня 2020 10:41
Статут.pdf
23 серпня 2020 10:41
Витяг з ЄДР.pdf
23 серпня 2020 10:41
інформація по статті 17.pdf
23 серпня 2020 10:41
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
22 серпня 2020 17:13
проект договору.pdf
22 серпня 2020 17:13
інформаційна довідка.pdf
22 серпня 2020 17:13
Статут.pdf
22 серпня 2020 17:13
кошторисні розрахунки.pdf
22 серпня 2020 17:13
договірна ціна.pdf
22 серпня 2020 17:13
стаття 17.pdf
22 серпня 2020 17:13
фінансова звітність.pdf
22 серпня 2020 17:13
Довідка працівників.pdf
22 серпня 2020 17:13
накладні до МТБ № 2.pdf
22 серпня 2020 17:13
накладні до МТБ.pdf
22 серпня 2020 17:13
Довідка МТБ.pdf
22 серпня 2020 17:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 15:20
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:09
заборгованість платежі.zip
16 вересня 2020 15:09
ст.17.pdf
16 вересня 2020 15:09
ліцензія.pdf
16 вересня 2020 15:09
Довідка.zip
16 вересня 2020 15:09
Довідка про банкрутсво.pdf
16 вересня 2020 15:09
Довідка МВС.pdf
09 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:29
ліцензія.pdf
09 вересня 2020 13:26
Ст. 17.pdf
09 вересня 2020 13:26
Довідка МВС 08.09.20.pdf
09 вересня 2020 13:26
public_doc.zip
23 серпня 2020 19:36
Електронний підпис
23 серпня 2020 19:34
Об_єктний кошторис.pdf
23 серпня 2020 19:34
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
23 серпня 2020 19:34
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
23 серпня 2020 19:34
Договірна ціна.pdf
23 серпня 2020 19:34
Графік робіт Клишкі.pdf
23 серпня 2020 19:34
Графі виконання робіт.pdf
23 серпня 2020 19:34
витяз з реєстру.pdf
23 серпня 2020 19:34
витяг ПДВ.pdf
23 серпня 2020 19:34
витяг з ЄДР.pdf
23 серпня 2020 19:34
2. Трудовий Договір Зуй.pdf
23 серпня 2020 19:34
Супровідний лист.pdf
23 серпня 2020 19:34
статут.pdf
23 серпня 2020 19:34
протокол № 1.pdf
23 серпня 2020 19:34
опис.pdf
23 серпня 2020 19:34
наказ №1.pdf
23 серпня 2020 19:34
МЧС_вогнебіозахист.pdf
23 серпня 2020 19:34
ліцензія.pdf
23 серпня 2020 19:34
Лист_відгук Клишкі.pdf
23 серпня 2020 19:34
Клишкі_КБ3.pdf
23 серпня 2020 19:34
КБ_2 Клишкі.pdf
23 серпня 2020 19:34
Дозвіл на техніку.pdf
23 серпня 2020 19:34
Договірна Ціна Клишкі.pdf
23 серпня 2020 19:34
Довідка частина 2 ст 17.pdf
23 серпня 2020 19:34
Довідка частина 1 ст 17.pdf
23 серпня 2020 19:34
Довідка про МТБ.pdf
23 серпня 2020 19:34
Довідка про корупцію.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 21:21
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:20
Дозволи.pdf
19 серпня 2020 21:20
Ліцензія з Додатком.PDF
19 серпня 2020 21:20
Проект Договору.pdf
19 серпня 2020 21:20
Локальний кошторис_2_1_2.pdf
19 серпня 2020 21:20
Локальний кошторис_2_1_1.pdf
19 серпня 2020 21:20
Фінзвітність річна_2019.pdf
19 серпня 2020 21:20
Фінзвітність_2018.pdf
19 серпня 2020 21:20
ВІДГУК.pdf
19 серпня 2020 21:20
Витяг з наказу_Фай.pdf
19 серпня 2020 21:20
Трудовий договір-Фай.pdf
19 серпня 2020 21:20
Трудовий договір_Гузь.pdf
19 серпня 2020 21:20
Трудовий договір_Ясик.pdf
19 серпня 2020 21:20
Витяг з наказу_Заіко.pdf
19 серпня 2020 21:20
Накази_Бурлаков.pdf
19 серпня 2020 21:20
Накладні.pdf
19 серпня 2020 21:20
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕГРАЛ"

ТОВ БУДОПТТОРГ

ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД"

ТОВ "БУДМАРКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІМБУД-3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕГРАЛ"
#14002735
Відхилено 1 887 047,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 14:34
ТОВ БУДОПТТОРГ
#31209101
Відхилено 1 889 049,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:44
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД"
#01268012
Відхилено 1 989 633,02
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 13:18
ТОВ "БУДМАРКА"
#40814542
Рішення скасоване 2 062 645,24
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 14:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДМАРКА"
#40814542
Переможець 2 062 645,24
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

01 вересня 2020 14:33
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:52
протокол

Документи

02 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:14
протокол
01 вересня 2020 14:34

код ЄДРПОУ 31209101 у ЄДР не знайдено.

Документи

03 вересня 2020 13:18
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:08
протокол
02 вересня 2020 16:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДМАРКА" #40814542

№ рішення у справі

70/165-р/к

Дата рішення у справі

22.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДМАРКА" #40814542

№ рішення у справі

70/165-р/к

Дата рішення у справі

22.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМАРКА"
#40814542
2 062 645,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:34
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 16:34
Додаток _3.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:24
Додаток _2.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:24
Додаток _1.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:24
Додаткова угода _6 від 09.04.21.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:53
Додаток _3 до договору.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 16:43
Додаток _2 до договору.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 16:43
Додаткова угода _5 ВІД 06.04.2021.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 11:13
Додаток 3 до доп угоди 4.pdf зміни до договору
04 березня 2021 11:04
Додаток 2.pdf зміни до договору
04 березня 2021 11:04
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
04 березня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:42
Додатки.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:38
Дод.угода _3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:14
доп угода..pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 09:49
договір підряду укладений
22 вересня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт у звя'зку з несприятливими погодніми умовами та та затримкою від постачальників необхідних матеріалів. Документально підтверджено. Строк виконання робіт - до 24 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: №185-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з виникненням несприятливих погодних умов, що унеможливлює виконання робіт по об'єкту у заплановані строки. Термін дії договору продовжено до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: №185-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з подовженням терміну дії договору до 31.12.2021 року сторони узгодили порядок фінансування оплати робіт у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: №185-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення ( без зміни кількості та якості робіт) у зв'язку з виявленням технічної помилки в кошторисній документації по об'єкту.
Номер договору про закупівлю: №185-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди щодо погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у зв'язку з виявленням технічної помилки в кошторисній документації по об'єкту
Номер договору про закупівлю: №185-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 999 827,01
UAH (в тому числі ПДВ 333 304,50 UAH)