Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в південних регіонах України (Миколаївська, Запорізька та Одеська області)
Очікувана вартість
5 479 960,00 UAH
UA-2023-06-08-016087-a ● 8953be5a2c0546feb653544a71dfb424
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Вебсайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Віталій Фурик +380500892133 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 19:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 14:32 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 14:32 |
Очікувана вартість: | 5 479 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 399,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 164 398,80 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія ; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) . 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості України Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601. Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 164398.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601 Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ: - банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або - системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6.0 млрд грн, або - банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або - іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB - за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings. У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. Відповідність Банка вищезазначеним вимогам підтверджується листом Банку, який видає гарантію. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії предֹ’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86150.31 метри квадратні
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в південних регіонах України (Миколаївська, Запорізька та Одеська області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється щомісяця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг за попередній місяць. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 17:40 |
Зміни до ТД.docx | |
13 червня 2023 17:40 |
ТД НР-2.docx | |
08 червня 2023 19:35 |
Форма гарантії.pdf |
13 червня 2023 17:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 червня 2023 17:40 |
Зміни до ТД.docx
|
|||||||||
13 червня 2023 17:40 |
ТД НР-2.docx
|
|||||||||
08 червня 2023 19:35 |
Форма гарантії.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-08-016087-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 12 червня 2023 12:03
Дискримінаційні вимоги ТД
Шановний замовнику! Встановлена Вами вимога щодо надання копії звітності Додаток 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» поданої до відповідного контролюючого органу за останній місяць першого кварталу 2023 року з відміткою відповідного органу про прийняття де, загальна кількість працівників повинна бути не менша ніж 50% від кількості працівників, зазначених у довідці, складеною за формою (додаток 1.2. до тендерної документації) дискримінує нас яек потенційного учасника ринку. Станом на останній звітній період кількість працівників згідно такої звітності у нас меншою аніж 50% від кількості працівників, зазначених у довідці, складеною за формою (додаток 1.2. до тендерної документації). Працюючи раніше з працівниками згідно договорів цивільно-правового характеру ми не маємо можливості взяти участь у такій закупівлі сьогодні. Навіть прийнявши таких в штат всеодно така умова виконана нами, що унеможливлює наш участь у цій закупівлі на рівних умовах. Просимо видали вимогу щодо "50% працівиників" в цій частині та привести документацію у відповідність. В інакшому випадку змішені будемо звертатись до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2023 15:23
Шановний запитувачу.
За результатами опрацювання Вашої вимоги до тендерної документації внесенні відповідні зміни.
Дякуємо за вимогу.
За результатами опрацювання Вашої вимоги до тендерної документації внесенні відповідні зміни.
Дякуємо за вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-06-08-016087-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 12 червня 2023 12:04
Дискримінаційні вимоги ТД
Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо надання інформації та результатів проведення атестації робочих місць працівників: прибиральників службових приміщень, двірників та дезінфекторів відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабміну України від 01.08.1992 року, а саме: проведення досліджень мікроклімату, важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку та повітря робочої зони єдискримінаційною по відношенню до нас як до потенційного учасника ринку.
Відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 встановлено: "Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому". Повідомляємо, що ми не зобов՚язані проходити Атестацію робочих місць, адже наші працівники працюють на об՚єктах Замовників.
Оскільки наші Замовники таку атестацію не проводять, а з Вами як з Замовником, який би провів таку атестацію ми не співпрацювали, то надання такої для нас є неможливим.
Зазначаємо, що станом на сьогодні є ідентичне рішення АМКУ, де АМКУ визнали таку вимогу неправомірною. Просимо усунути дискримінацію в цій частині та привести тендерну документацію і відповідність нормам чинного законодавства. В інакшому випадку ми змушені будемо скаржитись до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 встановлено: "Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому". Повідомляємо, що ми не зобов՚язані проходити Атестацію робочих місць, адже наші працівники працюють на об՚єктах Замовників.
Оскільки наші Замовники таку атестацію не проводять, а з Вами як з Замовником, який би провів таку атестацію ми не співпрацювали, то надання такої для нас є неможливим.
Зазначаємо, що станом на сьогодні є ідентичне рішення АМКУ, де АМКУ визнали таку вимогу неправомірною. Просимо усунути дискримінацію в цій частині та привести тендерну документацію і відповідність нормам чинного законодавства. В інакшому випадку ми змушені будемо скаржитись до АМКУ
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2023 15:22
Шановний запитувачу.
За результатами опрацювання Вашої вимоги до тендерної документації внесенні відповідні зміни.
Дякуємо за вимогу.
За результатами опрацювання Вашої вимоги до тендерної документації внесенні відповідні зміни.
Дякуємо за вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-06-08-016087-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 14 червня 2023 14:02
Некоректна вимога тендерної документації
Шановний Замовнику! Згідно дод.1 до тендерної документації вами встановлена вимога щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Оскільки, така вимога не містить зобовязання наявності відмітки про реєстрацію/ззначення номера, за яким можна перевірити чи така зареєстрована, то відповідно таку декларацію можна подавати без відмітки про її реєстрацію.
Просимо надати розяснення та привести тендерну документацію в цій частині у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки, така вимога не містить зобовязання наявності відмітки про реєстрацію/ззначення номера, за яким можна перевірити чи така зареєстрована, то відповідно таку декларацію можна подавати без відмітки про її реєстрацію.
Просимо надати розяснення та привести тендерну документацію в цій частині у відповідність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2023 17:22
Шановний запитувачу. Тендерною документацією передбачено, що Учасники мають надати в складі своєї тендерної пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – Декларація), без уточнення щодо необхідності наявності додаткових реквізитів. Таким чином, Учасник має право подавати Декларацію за формою, яка передбачена Порядком подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 (далі – Порядок). Крім того, пунктом 9 Порядку передбачено, що опрацювання та реєстрація декларації здійснюється через портал електронних послуг ДСНС і через Єдиний державний веб-портал електронних послуг. Таким чином, у разі відсутності відмітки про реєстрацію Декларації, наданої учасником в складі тендерної пропозиції, така Декларація може бути перевірена на порталі електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій за посиланням: https://e-services.dsns.gov.ua/. Дякуємо за вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-06-08-016087-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІАЙТЕК УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:43283712
Дата подання: 14 червня 2023 17:18
Вимога про усунення порушень
Шановний Замовнику!
Пунктом 6, розділу 4, додатку 2 ТД вами вимагається надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Вами закуповуються послуги з прибирання
Згідно веб-порталу адміністративних послуг: декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин), яка заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС
(посилання: https://guide.diia.gov.ua/view/reiestratsiia-deklaratsii-vidpovidnosti-materialno-tekhnichnoi-bazy-subiektiv-hospodariuvannia-vymoham-zakonodavstva-u-sferi-poz-6c48c095-548a-447e-9ab1-e05bec4370e8)
Таким чином дана декларація подається на конкретний об’єкт нерухомості власником об’єкту нерухомості.
Учасники процедури закупівлі не мають прав не об’єкти нерухомості, які Замовник планує прибирати. А у разі, якщо Замовнику необхідна така декларація – то він має можливість самостійно подати її на свої приміщення, у разі, якщо Замовник є власником цих приміщень.
Дана вимога жодним чином не стосується предмету закупівлі, та вона була прописана замовником виключно для ускладнення участі у процедурі іншим учасникам. Тому вимагаємо виключити вимогу про надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, як таку, що не відповідає принципам недискримінації учасників процедури закупівель. В іншому разі будемо змушені надати розголос даній закупівлі, та долучити антикорупційні органи до розгляду даної тендерної процедури.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 6, розділу 4, додатку 2 ТД вами вимагається надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Вами закуповуються послуги з прибирання
Згідно веб-порталу адміністративних послуг: декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин), яка заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС
(посилання: https://guide.diia.gov.ua/view/reiestratsiia-deklaratsii-vidpovidnosti-materialno-tekhnichnoi-bazy-subiektiv-hospodariuvannia-vymoham-zakonodavstva-u-sferi-poz-6c48c095-548a-447e-9ab1-e05bec4370e8)
Таким чином дана декларація подається на конкретний об’єкт нерухомості власником об’єкту нерухомості.
Учасники процедури закупівлі не мають прав не об’єкти нерухомості, які Замовник планує прибирати. А у разі, якщо Замовнику необхідна така декларація – то він має можливість самостійно подати її на свої приміщення, у разі, якщо Замовник є власником цих приміщень.
Дана вимога жодним чином не стосується предмету закупівлі, та вона була прописана замовником виключно для ускладнення участі у процедурі іншим учасникам. Тому вимагаємо виключити вимогу про надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, як таку, що не відповідає принципам недискримінації учасників процедури закупівель. В іншому разі будемо змушені надати розголос даній закупівлі, та долучити антикорупційні органи до розгляду даної тендерної процедури.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2023 17:51
Шановний запитувачу. Пунктом 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до тендерної документації передбачено надання учасником декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – Декларація). Необхідно зазначити, що тендерна документація не містить вимог щодо надання Учасником будь-яких документів щодо об’єктів Замовника. Необхідно зазначити, що частинами першою та другою статті 55 Кодексу цивільного захисту України (далі – Кодекс) передбачено, що забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері суб’єктів господарювання здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів, а також, що діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств, установ та організацій. Крім того, частиною третьою цієї статті передбачено, що забезпечення пожежної безпеки покладається на власника (власників) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна або наймачів (орендарів) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна, якщо це обумовлено договором найму (оренди), а також на керівника (керівників) суб’єкта господарювання. Також Правилами пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 № 440, встановлені загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, а також визначена процедура подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Отже, суб’єкти господарювання зобов’язані забезпечувати пожежну безпеку на об’єктах нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин), які перебувають у сфері їх управління, тобто в офісах, виробничих приміщеннях тощо. Отже, Декларація має підтвердити відповідність об’єктів нерухомості учасника нормам пожежної безпеки, а також здійснення ним організаційних, технічних та інших заходів, спрямованих на попередження пожеж тощо. Дякуємо за вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-06-08-016087-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІАЙТЕК УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:43283712
Дата подання: 14 червня 2023 17:27
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику!
Згідно п.5 Розділу 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю», вами вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю у суммі 5 % від вартості договору.
Беручи до уваги вимоги до фінансових установ, кількість банків, що можуть надати банківську гарантію забезпечення виконання договору, обмежено двома банками: Приват-банк та Ощадбанк.
В умовах цих банків, щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання договору, є умова - перерахування на рахунок банку коштів переможця закупівлі в розмірі суми банківської гарантії забезпечення виконання договору.
В умовах військового стану, нестачі вільних коштів та підвищення вартості матеріалів та комплектуючих при виконанні послуг, просимо Вас зменшити забезпечення виконання договору про закупівлю до суми 0,5% від вартості договору.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.5 Розділу 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю», вами вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю у суммі 5 % від вартості договору.
Беручи до уваги вимоги до фінансових установ, кількість банків, що можуть надати банківську гарантію забезпечення виконання договору, обмежено двома банками: Приват-банк та Ощадбанк.
В умовах цих банків, щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання договору, є умова - перерахування на рахунок банку коштів переможця закупівлі в розмірі суми банківської гарантії забезпечення виконання договору.
В умовах військового стану, нестачі вільних коштів та підвищення вартості матеріалів та комплектуючих при виконанні послуг, просимо Вас зменшити забезпечення виконання договору про закупівлю до суми 0,5% від вартості договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2023 16:40
Шановний запитувачу. Замовник встановлюючи вимоги в тендерній документації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, керувався чинним законодавством в сфері закупівель, зокрема: пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) та статтею 27 Закону України "Про публічні закупівлі", якою встановлений граничний розмір забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5 відсотків вартості договору. Крім того, Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану із врахуванням обставин, які цей воєнний стан супроводжують, в тому числі ті, що зазначені у вашій вимозі, проте жодних змін стосовно граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, не здійснено. Таким чином, у замовника відсутні правові підстави вносити зміни до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за вимогу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-08-016087-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 12 червня 2023 16:48
Дата подання: 12 червня 2023 16:48
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 14 червня 2023 17:47
рішення від 14.06.2023 № 8662.pdf
Дата публікації: 14 червня 2023 17:45
інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2023 № 9311.pdf
Дата публікації: 27 червня 2023 11:39
рішення від 26.06.2023 № 9311.pdf
Дата публікації: 29 червня 2023 14:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
4 928 557,19
UAH з ПДВ
|
3 594 082,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Власова Оксана Ігорівна" |
4 931 968,00
UAH з ПДВ
|
3 594 082,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ" |
5 368 679,07
UAH з ПДВ
|
5 368 679,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
5 442 425,55
UAH з ПДВ
|
5 442 425,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
3 594 082,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 17:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2023 20:57
|
ФОП "Власова Оксана Ігорівна" #3712604105 |
Відхилено |
3 594 082,12
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 14:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 липня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ" #44167988 |
Переможець |
5 368 679,07
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 18:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2023 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 19:13
|
доп уг 2 до дог 70.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 18:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 17:38
|
ДУ - південь.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 17:27
|
Договір - південь.pdf | укладений |
21 липня 2023 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 70/161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 70/161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |