Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт спортивного залу СЗШ № 17 на вул. Мельника, 1/3 у м. Львові.Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи – 45450000-6)"
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2020-04-15-006432-b 89342870f67b49b1bc13670edd472dac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Побігушка Людмила Володимирівна

+380322372181 school-17-lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей № 17 Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20834204
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., місто Львів, м. Львів, вул. А.Мельника 1-3
Контактна особа: Побігушка Людмила Володимирівна
+380322372181
school-17-lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В процесі виконання робіт, згідно основного договору № 24 від 24.05.2019 року на закупівлю " Капітальний ремонт спортивного залу у СЗШ № 17 на вул. Мельника, 1/3 у м. Львові. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)(ДК 021:2015:Інші завершальні будівельні роботи – 45450000-6)", укладеного за результатами проведених відкритих торгів на суму 6 751 075,00 грн., виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, які не зазначені у початковому проекті. Додаткові будівельні роботи внесено до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу та перезатверджена в установленому порядку, відповідно до Експертного звіту щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та кошторисної частини проекту будівництва від 08 квітня 2020 року № 373/04/20, затвердженого Товариством з обмеженою відповідальністю Перша Приватна «ЕКСПЕРТИЗА». Без виконання додаткових будівельних робіт, закінчення робіт з капітального ремонту і введення об’єкта в експлуатацію не є можливим, додаткові роботи технічно пов’язані з роботами по основному договорі. Враховуючи ті обставини, що виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, які не зазначених у початковому проекті тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 13:51
Оскарження наміру укласти договір: 27 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт спортивного залу СЗШ № 17 на вул. Мельника, 1/3 у м. Львові.Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи – 45450000-6)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.А.Мельника,1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за роботи здійснюється згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – після виконання робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за вионані роботи здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:12
Тендерна документація.pdf
15 квітня 2020 17:12
Лист-запрошення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство"Галицька будівельна група"
#36873811
Переможець 1 631 300,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 13:51

Документи

16 квітня 2020 13:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 13:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство"Галицька будівельна група"
#36873811
1 631 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2020 13:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 19:16
Акт укладений
02 січня 2023 16:34
Підписаний контракт укладений
02 січня 2023 16:34
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 17:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 червня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:39
Договір укладений
29 квітня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: Загальна вартість робіт становить 1 631 300,00 грн. (один мільйон шістсот тридцять одна тисяча триста гривень 00 коп.) , у тому числі ПДВ 20% - 271 833,33 грн. Вартість робіт у 2020 році становить: 236 993,29 (двісті тридцять шість тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні 29 коп.) в тому числі ПДВ – 39 498,88 грн. відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік. Вартість робіт, які підлягають виконанню у майбутні бюджетні періоди становить 1 394 306,71 (один мільйон триста дев’яносто чотири тисячі триста шість гривень 71 коп.) в тому числі ПДВ – 232 384,45 грн. за наявності бюджетних призначень.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 28
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 31 723,77
UAH (в тому числі ПДВ 5 287,29 UAH)