Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43375352 |
Вебсайт: | https://kivertsi-gumviddil.department.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 45201, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Киричука, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ольга Лойко +380666302884 olhalloiko1994@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2023 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 72 587 737,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 362 938,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 16:31 |
Додаток № 1 до тендерної документації.docx | |
13 червня 2023 16:31 |
Додаток № 3 до тендерної документації.docx | |
13 червня 2023 16:31 |
Додаток № 2 до тендерної документації.docx | |
13 червня 2023 16:31 |
Тендерна документація БІГОВА ДОРІЖКА.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000005 ● e614b2abd12c41d280269a7510894021
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
7 UA-2023-06-13-013079-a 13.06.2023
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості
про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері
публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-31 13:07:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт бігових доріжок та тренувальних спортивних майданчиків по вул. Шевченка, 17, м. Ківерці Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-13-013079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
3. Надати інформацію про те, який файл тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" був врахований Замовником на виконання вимоги щодо підтвердження наявності інформації про виконання ним або його субпідрядником аналогічного договору на об’єкті, який відповідає вимогам WA (IAAF).
4. Надати пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" вимогам пункту 6.3. розділу ІІІ та додатку 2 до тендерної документації в частині включення в розрахунок договірної ціни усереднених показників (розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат), в розмірі, що відрізняються від встановлених Додатком 25 та 27 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, показників для об’єктів класу СС1.
5. Зважаючи на зміст пункту 4.1 Договору від 14.08.2023 № 08, надати пояснення щодо порядку узгодження договірної ціни переможця закупівлі за наступними позиціями підсумкової відомості ресурсів (файл «2_ДЦ_ИВР.doc» в складі файлу «51.Кошторис.zip», а саме: 64 - «Стенд баскетбольний шкільний (180х105) для вулиць, фанера вологостійка InterAtletika УТ408-01 (2шт)»; 62 - «Стійки з пристроєм для натягування сітки УТ-413 (1шт)»; 57 – «Секційна панель «Техна – Спорт» тип Пром 1 2030(h)х2500 мм. гориз. дріт d=6 мм, вертикальний дріт d=5 мм. (268 шт)»; 66-72 позиції щодо вартості доставки 1 м3 щебеню та вибору методу розрахунку транспортних витрат
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-05 14:58:12
Пояснення на запит по закупівлі «Капітальний ремонт бігових доріжок та тренувальних спортивних майданчиків по вул. Шевченка, 17, м. Ківерці Волинської області (благоустрій населених пунктів, інші території загального користування)» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-13-013079-a)(ID моніторингу: UA-M-2023-08-18-000005)
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувану вартість закупівлі розраховано відповідно до кошторису проектно-кошторисної документації розробленої, пройдену державну експертизу відповідно до Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 р. N 1269 та затверджену Замовником.
Технічна документація і кошторис розроблені проектною організацією відповідно до нормативно-правових актів, яким регулюються питання в сфері будівництва та проведення будівельних робіт. Зокрема, згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДБН Д. 1.1-1-2000, затвердженими наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України N 174 від 27.08.2000 року, Правилами визначення вартості проектно- вишукувальних робіт для будівництва, що здійснюється на території України, ДБН Д. 1.1-7-2000 та іншими нормативно-правовими актами залежно від виду
робіт.
Таким чином для підтвердження надаємо Вам наказ на затвердження проектно-кошторисної документації, експертний звіт та пояснювальну записку до проектно-кошторисної документації та зведений кошторисний розрахунок.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно вся інформація опублікована на сайті гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради https://kivertsi-gumviddil.department.org.ua/ua
3. Надати інформацію про те, який файл тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" був врахований Замовником на виконання вимоги щодо підтвердження наявності інформації про виконання ним або його субпідрядником аналогічного договору на об’єкті, який відповідає вимогам WA (IAAF).
Відповідно до Вимоги Замовника визначеної п.7 Табл. 4 Додатку 1 до ТД, а саме: «Учасник повинен підтвердити виконання ним або його субпідрядником аналогічного договору на об’єкті, який відповідає вимогам WA (IAAF) (Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій) та сертифікований WA (IAAF) або Федерацією легкої атлетики України (ФЛАУ) (надати довідки форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ).» Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «РСГ» залучила субпідрядника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» та підтвердила дану вимогу наступними документами: Договір субпідряду №14 від 12.08.2020 року з Додатками, довідкою форми КБ-3 та Сертифікатом легкоатлетичної споруди, який підтверджує, що Стадіон «Шахтар» відповідає технічним вимогам керівництва з будівництва легкоатлетичних споруд Всесвітньої атлетики для відповідних змагань. (Док.: «54. Договір.pdf»).
4. Надати пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" вимогам пункту 6.3. розділу ІІІ та додатку 2 до тендерної документації в частині включення в розрахунок договірної ціни усереднених показників (розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат), в розмірі, що відрізняються від встановлених Додатком 25 та 27 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, показників для об’єктів класу СС1.
Відповідно при розгляді тендерної пропозиції уповноважена особа керувалась Додатком 25 та 27 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 де зазначено, що Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). Також, у «Ціноутворення у будівництві» №8'2023 зазначено, що: Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників наведених у Додатку 25 Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об'єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці Додатка 25 Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
У деяких випадках розмір кошторисного прибутку може визначатися за окремими видами робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці Додатка 25 Настанови, а саме для ремонту житла, об'єктів соціальної сфери, комунального призначення і благоустрою та реставраційно-відновлювальних робіт на пам’ятниках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв № 4,6,7.10,11.16,19,21, для яких розмір кошторисного прибутку складає 7,65 грн /люд год, крім того, для реставраційно- відновлювальних робіт, вартість яких визначається за збірниками норм на реставраційно-відновлювальні роботи (КНУ РЕКНрв) (крім збірників №№ 4,6 7,10,11,16,19,21), для яких розмір кошторисного прибутку складає 3,69 грн /люд год, а також для пусконалагоджувальних робіт, для яких розмір кошторисного прибутку складає 1 99 грн /люд год.
Враховуючи вище ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" було застосовано Показники для визначення розміру кошторисного прибутку, в розмірі 7,65 грн/люд.год., що не суперечить вимогами дод.25 та дод. 27.
5. Зважаючи на зміст пункту 4.1 Договору від 14.08.2023 № 08, надати пояснення щодо порядку узгодження договірної ціни переможця закупівлі за наступними позиціями підсумкової відомості ресурсів (файл «2_ДЦ_ИВР.doc» в складі файлу «51.Кошторис.zip», а саме: 64 - «Стенд баскетбольний шкільний (180х105) для вулиць, фанера вологостійка InterAtletika УТ408-01 (2шт)»; 62 - «Стійки з пристроєм для натягування сітки УТ-413 (1шт)»; 57 – «Секційна панель «Техна – Спорт» тип Пром 1 2030(h)х2500 мм. гориз. дріт d=6 мм, вертикальний дріт d=5 мм. (268 шт)»; 66-72 позиції щодо вартості доставки 1 м3 щебеню та вибору методу розрахунку транспортних витрат
При розгляді тендерної пропозиції уповноважена особа керувались «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 де в п. 5.10 Настанови зазначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні та не перевищує вартість визначеної в проекті, який пройшов експертизу. Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-M-2023-08-18-000005, Договір №08 від 14.08.2023 року укладений між гуманітарним відділом Ківерцівської міської ради та Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «РСГ» розірвано (припинено). Додаткова угода №1 від 18 вересня 2023 року додається.».
2023-09-18 10:27:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Розміщено додаткову угоду від 18.09.2023 № 1 до договору від 14.08.2023 № 08
2023-09-22 12:25:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" |
72 479 070,00
UAH з ПДВ
|
72 479 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" #43914609 |
Переможець |
72 479 070,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 10:24
|
дод угода 1.pdf | укладений |
18 вересня 2023 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 15:29
|
договір 08 бігові доріжки.pdf | укладений |
14 серпня 2023 15:28
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 серпня 2023 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України,у зв'язку із неможливістю виконання Сторонами своїх зобов'язань у повному обсязі |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 19:29 |
Кінець періоду оскарження: | 08 липня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 27 червня 2023 19:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | враховуючи неможливою усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у тендерній документації не встановлено вимога про надання антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми від учасника відповідно до п.10 ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що виявлено та викладено у листі №2174/55/102/01-2023 від 23.06.2023 р. від Національної поліції України |
27 червня 2023 19:29
|
Електронний підпис |
27 червня 2023 19:29
|
Протокол 116.pdf |
Дата подання: 07 липня 2023 14:23