Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО)»
«CODE DK 021:2015 09130000-9 - PETROLEUM AND DISTILLATES (DIESEL FUEL)»
«CODE DK 021:2015 09130000-9 - PETROLEUM AND DISTILLATES (DIESEL FUEL)»
Очікувана вартість
47 322 000,00 UAH
UA-2020-10-09-006278-b ● 8926d5dd5e10492bacba96186f48b1f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567324646,+380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Геннадій Михайлович Деменін +380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Utility “Dniprovodokanal” of Dnipropetrovsk |
National ID: | 03341305 |
Contact point: |
Gennadiy Demenin +380567324646,+380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Additional contacts: |
Геннадій Михайлович Деменін +380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 47 322 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 236 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 09 жовтня 2020 19:04 |
Enquiries until: | 07 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 47 322 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 236 610 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених ч.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).
Розгорнути
Згорнути
Purchasing financing source: Customer's own funds. Category of the Customer - legal entities and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, according to paragraph 4 of part 1 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language in which tender proposals should be prepared:All documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder (such as certificates drawn up in any form) must be in Ukrainian.Documents or copies of documents provided by the Bidders as part of their tender proposals (including those issued by other institutions, organizations, enterprises) must be submitted together with their authentic translation into Ukrainian, except for documents and information provided for in paragraph 6 of section 3 of the tender documentation that can be compiled in Ukrainian and / or Russian. If the document or information provided by this tender documentation is drawn up in a language (s) other than those provided by the terms of this tender documentation, the tender offer shall be accompanied by a document in the original language with mandatory translation into Ukrainian, (in understanding of this documentation authentic translation into Ukrainian is performed as follows: translation agency and / or with translation into Ukrainian with notarized signature of the translator). The defining text is in Ukrainian.If the bidder is a non-resident of Ukraine, he may submit his tender offer in the language required by the legislation of the country where he is registered with the mandatory provision of authentic translation into Ukrainian (in the sense of this documentation authentic translation into Ukrainian is performed as follows: with translation into Ukrainian with notarized signature of the translator).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Diesel fuel
CPV: 09134200-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата партії товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок учасника на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на підставі виставлених до сплати рахунків. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 12:18 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf | |
09 листопада 2020 12:18 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf | |
09 листопада 2020 12:18 |
нова редакція оголошення.docx | |
09 листопада 2020 12:18 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації 09.11.2020.doc | |
09 жовтня 2020 19:04 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
09 жовтня 2020 19:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
09 листопада 2020 12:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2020 12:18 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf
|
|||
09 листопада 2020 12:18 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
|
|||
09 листопада 2020 12:18 |
нова редакція оголошення.docx
|
|||
09 листопада 2020 12:18 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації 09.11.2020.doc
|
|||
09 жовтня 2020 19:04 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
|||
09 жовтня 2020 19:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-09-006278-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 17 грудня 2020 16:43
Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель
09 жовтня 2020року Комунальним підприємством "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та оприлюднено тендерну документацію з наступними змінами (далі – Тендерна документація).
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-006278-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі - Товариство) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі.
17.11.2020р. (до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій) Товариство подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель.
14.12.2019р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій (далі - Рішення). Відповідно до Рішення Замовника встановлено, що «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» тому пропозицію Товариства було відхилено на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), а саме що тендерна пропозиція вказаного учасника містить недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону.
В Рішенні Замовника зазначено, що «на вимоги тендерної документації та Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасник ТОВ "ВОГ КАРД" мав надати документ підписаний засновниками (чи представниками засновників, оскільки засновниками є юридичні особи) щодо права Біляєвої Т.Г. на підписання значного правочину. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутні вищезазначені документи. Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
З даним Рішенням Товариство категорично не погоджується з огляду на наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тендерна документація складена таким чином, щоб ввести в оману потенційних учасників та в подальшому дискваліфікувати (незаконно відхилити) їх за надуманими підставами.
1. Відсутні законні підстави вимагати протокол зборів учасників для підписання значного правочину в складі тендерної пропозиції.
Замовник обгрунтовуючи рішення про необхідність надання протоколу зборів учасників посилається на Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі – Закон про ТОВ), який встановлює обмеження для керівників товариств на вчинення, так званих, значних правочинів.
Згідно з положеннями ст. 44 Закону про ТОВ слідує, що значним може бути визначений будь-який правочин – усе залежить від положень статуту товариства та відповідно дозволяє товариствам самостійно визначати порядок погодження значних правочинів. При цьому, ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ зазначає, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Закон про ТОВ вимагає згоду саме на вчинення значного правочину, тобто на підписання договору. А от для участі у процедурі закупівлі, у тому числі для подання тендерних пропозицій та участі в аукціоні, жодна згода від загальних зборів відповідно до Закону про ТОВ не вимагається. А тому вимога про надання згоди загальних зборів учасника – товариства з обмеженою відповідальністю на вчинення значного правочину вже у складі тендерної пропозиції не ґрунтується на законі.
Абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, для включення до тендерної документації додаткових вимог (понад обов’язковий пакет, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі») повинна виконуватися важлива умова: вимоги щодо наявності відповідної інформації повинні бути передбачені законодавством.
Оскільки для участі у тендері (подання тендерної пропозиції, участі в аукціоні) законодавством не вимагаються жодні дозволи від загальних зборів товариства, то і вимога у тендерній документації про надання такої згоди у складі тендерної пропозиції є безпідставною.
Вже на стадії укладення договору, Замовник повинен вимагати необхідні підтверджуючі документи від переможця закупівлі, що безпосередньо передбачено ч. 2. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
З урахуванням вищевикладеного, Замовник зобов’язаний вимагати згоду загальних зборів учасників товариства на укладення договору про закупівлю як значного правочину лише від переможця торгів, що буде визначений лише за наслідками кваліфікації та проведення аукціону до якого повинен був допустити Товариство. При цьому, наявність/відсутність Протоколу згоди жодним чином не обмежую права Замовника та не надає Учасникам додаткових переваг при подані та оцінці тендерних пропозицій.
2. Відсутність у товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» обмежень в статуті щодо підписання керівником чи уповноваженою ним особою значних правочинів.
Замовник в тендерній документації передбачив наступну вимогу:
- Довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю є / не є значним правочином у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» і Статуту цього ТОВ (ТДВ); до листа додати копію балансу (звіту про фінансовий стан) за попередній квартал. У випадку, якщо статутом учасника встановлено особистий порядок надання згоди на вчинення певних правочинів та при умові, що вартість ціни пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, такі учасники надають у складі пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) (Зазначені вимоги надаються тільки юридичними особами ТОВ (ТДВ)).
Отже, Замовник визначив, що умовою надання протоколу зборів засновників про надання згоди на укладення значного правочину (надалі – Протокол-згода) є 2 взаємопов’язані умови:
- Якщо статутом учасника встановлено особистий порядок надання згоди на вчинення певних правочинів. Однак, не цілком зрозуміло та не відомо, що мав на увазі Замовник під особистим порядком, швидше за все малося на увазі особливий порядок, оскільки ч. 1 ст. 44 Закону про ТОВ передбачено, що Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини).
- вартість ціни пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Отже, в даному випадку, визначальним для подання учасником Протоколу-згоди була наявність відповідних обмежень в статуті Товариства.
Однак, відповідно до наданого в складі тендерної пропозиції статуту Товариства, що розміщений в електронній системі, у директора Товариства відсутні обмеження на укладення значного правочину. Так, стаття 13.4 статуту Товариства «Компетенцією загальних зборів учасника є», зокрема, підпунктом 16 передбачено ряд правочинів щодо яких Загальні збори учасників приймають рішення та надають дозвіл (повноваження) директору Товариства на укладення правочинів незалежно від їх суми. Однак, в даному переліку відсутні значні правочини або такі правочини, що можуть бути укладені за наслідками процедури закупівлі.
Таким чином, Товариство скористалося диспозитивними нормами ст. 44 Закону про ТОВ, та передбачило, що укладення директором Товариства значних правочинів не потребує згоди загальних зборів учасників.
Водночас, ст. 13.12.3 Статуту Товариства передбачено, що Директор має право:
- без довіреності здійснювати дії від імені Товариства;
- самостійно приймати рішення про укладення будь-яких правочинів (угод, договорів) за винятком тих правочинів (договорів), прийняття рішення про укладення яких відноситься до компетенції Вищого органу управління, згідно з підпунком 16 пункту 13.4. Статуту;
- укладати від імені Товариства правочини (договори);
- видавати довіреності від імені Товариства, тощо.
Також Товариством у складі тендерної документації було надано ряд інших документів, які спростовували необхідність надання Протоколу-згоди:
- документи щодо призначення директора та його повноважень;
- документи щодо призначення представника та його повноважень;
- лист файл «Довідка про відсутність обмежень у статуті» в якій заявлено, що відсутні обмеження представника на підписання договору;
- довіреність на представника на участь в закупівлі № UA-2020-10-09-006278-b та укладення за його результатами договору про закупівлю файл «Довіреність Дніпроводоканал»;
- лист-пояснення про відсутність обмежень на підписання договору та відсутність особливого порядку затвердження значних правочинів файл «Лист-пояснення».
Отже, з документів поданих в складі тендерної пропозиції, чітко випливає відсутність обмежень директора та представника на підписання договору (значного правочину) за наслідками проведеної закупівлі.
Таким чином, Замовник створив штучні та необгрунтовані перешкоди для учасників закупівель з метою допустити до оцінки лише обраних учасників та дискваліфікувавши інших.
У зв’язку з цим, враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення законодавства під час проведення державної закупівлі UA2020-10-09-006278-b та
2. допустити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону.
У випадку, не усунення вчасно порушень та не допуску учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону, будемо змушені оскаржувати дане рішення та вживати інших передбачених законом заходів щодо притягнення до відповідальності винних осіб.
Розгорнути
Згорнути
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-006278-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі - Товариство) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі.
17.11.2020р. (до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій) Товариство подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель.
14.12.2019р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій (далі - Рішення). Відповідно до Рішення Замовника встановлено, що «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» тому пропозицію Товариства було відхилено на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), а саме що тендерна пропозиція вказаного учасника містить недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону.
В Рішенні Замовника зазначено, що «на вимоги тендерної документації та Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасник ТОВ "ВОГ КАРД" мав надати документ підписаний засновниками (чи представниками засновників, оскільки засновниками є юридичні особи) щодо права Біляєвої Т.Г. на підписання значного правочину. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутні вищезазначені документи. Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
З даним Рішенням Товариство категорично не погоджується з огляду на наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тендерна документація складена таким чином, щоб ввести в оману потенційних учасників та в подальшому дискваліфікувати (незаконно відхилити) їх за надуманими підставами.
1. Відсутні законні підстави вимагати протокол зборів учасників для підписання значного правочину в складі тендерної пропозиції.
Замовник обгрунтовуючи рішення про необхідність надання протоколу зборів учасників посилається на Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі – Закон про ТОВ), який встановлює обмеження для керівників товариств на вчинення, так званих, значних правочинів.
Згідно з положеннями ст. 44 Закону про ТОВ слідує, що значним може бути визначений будь-який правочин – усе залежить від положень статуту товариства та відповідно дозволяє товариствам самостійно визначати порядок погодження значних правочинів. При цьому, ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ зазначає, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Закон про ТОВ вимагає згоду саме на вчинення значного правочину, тобто на підписання договору. А от для участі у процедурі закупівлі, у тому числі для подання тендерних пропозицій та участі в аукціоні, жодна згода від загальних зборів відповідно до Закону про ТОВ не вимагається. А тому вимога про надання згоди загальних зборів учасника – товариства з обмеженою відповідальністю на вчинення значного правочину вже у складі тендерної пропозиції не ґрунтується на законі.
Абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, для включення до тендерної документації додаткових вимог (понад обов’язковий пакет, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі») повинна виконуватися важлива умова: вимоги щодо наявності відповідної інформації повинні бути передбачені законодавством.
Оскільки для участі у тендері (подання тендерної пропозиції, участі в аукціоні) законодавством не вимагаються жодні дозволи від загальних зборів товариства, то і вимога у тендерній документації про надання такої згоди у складі тендерної пропозиції є безпідставною.
Вже на стадії укладення договору, Замовник повинен вимагати необхідні підтверджуючі документи від переможця закупівлі, що безпосередньо передбачено ч. 2. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
З урахуванням вищевикладеного, Замовник зобов’язаний вимагати згоду загальних зборів учасників товариства на укладення договору про закупівлю як значного правочину лише від переможця торгів, що буде визначений лише за наслідками кваліфікації та проведення аукціону до якого повинен був допустити Товариство. При цьому, наявність/відсутність Протоколу згоди жодним чином не обмежую права Замовника та не надає Учасникам додаткових переваг при подані та оцінці тендерних пропозицій.
2. Відсутність у товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» обмежень в статуті щодо підписання керівником чи уповноваженою ним особою значних правочинів.
Замовник в тендерній документації передбачив наступну вимогу:
- Довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю є / не є значним правочином у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» і Статуту цього ТОВ (ТДВ); до листа додати копію балансу (звіту про фінансовий стан) за попередній квартал. У випадку, якщо статутом учасника встановлено особистий порядок надання згоди на вчинення певних правочинів та при умові, що вартість ціни пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, такі учасники надають у складі пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) (Зазначені вимоги надаються тільки юридичними особами ТОВ (ТДВ)).
Отже, Замовник визначив, що умовою надання протоколу зборів засновників про надання згоди на укладення значного правочину (надалі – Протокол-згода) є 2 взаємопов’язані умови:
- Якщо статутом учасника встановлено особистий порядок надання згоди на вчинення певних правочинів. Однак, не цілком зрозуміло та не відомо, що мав на увазі Замовник під особистим порядком, швидше за все малося на увазі особливий порядок, оскільки ч. 1 ст. 44 Закону про ТОВ передбачено, що Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини).
- вартість ціни пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Отже, в даному випадку, визначальним для подання учасником Протоколу-згоди була наявність відповідних обмежень в статуті Товариства.
Однак, відповідно до наданого в складі тендерної пропозиції статуту Товариства, що розміщений в електронній системі, у директора Товариства відсутні обмеження на укладення значного правочину. Так, стаття 13.4 статуту Товариства «Компетенцією загальних зборів учасника є», зокрема, підпунктом 16 передбачено ряд правочинів щодо яких Загальні збори учасників приймають рішення та надають дозвіл (повноваження) директору Товариства на укладення правочинів незалежно від їх суми. Однак, в даному переліку відсутні значні правочини або такі правочини, що можуть бути укладені за наслідками процедури закупівлі.
Таким чином, Товариство скористалося диспозитивними нормами ст. 44 Закону про ТОВ, та передбачило, що укладення директором Товариства значних правочинів не потребує згоди загальних зборів учасників.
Водночас, ст. 13.12.3 Статуту Товариства передбачено, що Директор має право:
- без довіреності здійснювати дії від імені Товариства;
- самостійно приймати рішення про укладення будь-яких правочинів (угод, договорів) за винятком тих правочинів (договорів), прийняття рішення про укладення яких відноситься до компетенції Вищого органу управління, згідно з підпунком 16 пункту 13.4. Статуту;
- укладати від імені Товариства правочини (договори);
- видавати довіреності від імені Товариства, тощо.
Також Товариством у складі тендерної документації було надано ряд інших документів, які спростовували необхідність надання Протоколу-згоди:
- документи щодо призначення директора та його повноважень;
- документи щодо призначення представника та його повноважень;
- лист файл «Довідка про відсутність обмежень у статуті» в якій заявлено, що відсутні обмеження представника на підписання договору;
- довіреність на представника на участь в закупівлі № UA-2020-10-09-006278-b та укладення за його результатами договору про закупівлю файл «Довіреність Дніпроводоканал»;
- лист-пояснення про відсутність обмежень на підписання договору та відсутність особливого порядку затвердження значних правочинів файл «Лист-пояснення».
Отже, з документів поданих в складі тендерної пропозиції, чітко випливає відсутність обмежень директора та представника на підписання договору (значного правочину) за наслідками проведеної закупівлі.
Таким чином, Замовник створив штучні та необгрунтовані перешкоди для учасників закупівель з метою допустити до оцінки лише обраних учасників та дискваліфікувавши інших.
У зв’язку з цим, враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення законодавства під час проведення державної закупівлі UA2020-10-09-006278-b та
2. допустити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону.
У випадку, не усунення вчасно порушень та не допуску учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону, будемо змушені оскаржувати дане рішення та вживати інших передбачених законом заходів щодо притягнення до відповідальності винних осіб.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2020 19:32
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВОГ КАРД" було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону:
Відповідно до частини IV Додатку 3 тендерної документації Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону: У випадку, якщо статутом учасника встановлено особистий порядок надання згоди на вчинення певних правочинів та при умові, що вартість ціни пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, учасник у складі пропозиції повинен був надати копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру). Також, учасник мав надати довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю є / не є значним правочином у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» і Статуту цього ТОВ (ТДВ). Разом з тим, відповідно до частини 4 Розділу VІ Результати торгів та укладання договору про закупівлю Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції мав надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі, у тому числі документи з урахуванням припису статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Учасник ТОВ "ВОГ КАРД" в складі пропозиції надає довідку в довільній формі, якою повідомляє що уповноваженою особою учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі, в тому числі документи з урахуванням припису статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» а також на підписання документів тендерної пропозиції по даній закупівлі є начальник управління роздрібних продажів у Дніпропетровській області - Біляєва Тетяна Григорівна, яка діє на підставі довіреності. Також, учасник ТОВ "ВОГ КАРД" надає довідку в якій повідомляє що договір про закупівлю Є ЗНАЧНИМ ПРАВОЧИНОМ у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та лист в якому повідомляє, що статутом підприємства директор Йоржик Ю.В. має всі необхідні повноваження на підписання договору за результатами процедури закупівлі на суму наданої пропозиції без отримання згоди засновників (учасників) товариства. Оскільки відповідно до статуту Засновниками Товариства ТОВ "ВОГ КАРД" є юридичні особи: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВІТА-АВТО» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДУКАТ» та відповідно до документів наданих учасником ТОВ "ВОГ КАРД", уповноваженою особою на підписання договору за результатами процедури закупівлі є не директор товариства, а начальник управління роздрібних продажів у Дніпропетровській області - Біляєва Тетяна Григорівна. Отже, на вимоги тендерної документації та Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасник ТОВ "ВОГ КАРД" мав надати документ підписаний засновниками (чи представниками засновників, оскільки засновниками є юридичні особи) щодо права Біляєвої Т.Г. на підписання значного правочину. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутні вищезазначені документи.
Зважаючи на викладене, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до частини IV Додатку 3 тендерної документації Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону: У випадку, якщо статутом учасника встановлено особистий порядок надання згоди на вчинення певних правочинів та при умові, що вартість ціни пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, учасник у складі пропозиції повинен був надати копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру). Також, учасник мав надати довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю є / не є значним правочином у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» і Статуту цього ТОВ (ТДВ). Разом з тим, відповідно до частини 4 Розділу VІ Результати торгів та укладання договору про закупівлю Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції мав надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі, у тому числі документи з урахуванням припису статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Учасник ТОВ "ВОГ КАРД" в складі пропозиції надає довідку в довільній формі, якою повідомляє що уповноваженою особою учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі, в тому числі документи з урахуванням припису статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» а також на підписання документів тендерної пропозиції по даній закупівлі є начальник управління роздрібних продажів у Дніпропетровській області - Біляєва Тетяна Григорівна, яка діє на підставі довіреності. Також, учасник ТОВ "ВОГ КАРД" надає довідку в якій повідомляє що договір про закупівлю Є ЗНАЧНИМ ПРАВОЧИНОМ у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та лист в якому повідомляє, що статутом підприємства директор Йоржик Ю.В. має всі необхідні повноваження на підписання договору за результатами процедури закупівлі на суму наданої пропозиції без отримання згоди засновників (учасників) товариства. Оскільки відповідно до статуту Засновниками Товариства ТОВ "ВОГ КАРД" є юридичні особи: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВІТА-АВТО» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДУКАТ» та відповідно до документів наданих учасником ТОВ "ВОГ КАРД", уповноваженою особою на підписання договору за результатами процедури закупівлі є не директор товариства, а начальник управління роздрібних продажів у Дніпропетровській області - Біляєва Тетяна Григорівна. Отже, на вимоги тендерної документації та Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасник ТОВ "ВОГ КАРД" мав надати документ підписаний засновниками (чи представниками засновників, оскільки засновниками є юридичні особи) щодо права Біляєвої Т.Г. на підписання значного правочину. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутні вищезазначені документи.
Зважаючи на викладене, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-006278-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 грудня 2020 16:24
Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель у зв’язку з пов’язаністю учасників та вчинення антиконкурентних дій
09 жовтня 2020року Комунальним підприємством "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та оприлюднено тендерну документацію з наступними змінами (далі – Тендерна документація).
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-006278-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі - Товариство) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі.
17.11.2020р. (до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій) Товариство подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель.
14.12.2019р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій (далі - Рішення), яким з надуманих та формальних підстав пропозиції Товариства та інших учасників було відхилено, а допущено до аукціону лише пропозиції 2 учасників:
- ТОВ "ОЛІС ОІЛ";
- ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА".
Аналогічна ситуація була також по іншій закупівлі № UA-2020-07-30-001643-c, де пропозиції інших учасників були необгрунтовано відхилені, а допущені до аукціону знову ж таки пропозиції лише 2 учасників ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА".
Відповідно п. 7 ч. 1ї ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Так з поданих ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" документів, що загружені в електронну систему випливає, що ці 2 учасника є пов’язаними особами та вдалися до антиконкурентних дій.
Пов’язаність осіб та відповідно антиконкурентні дії проявляються в тому, що документи, що подавалися учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" часто схожі за змістом, а інколи навіть містять однакові формулювання в документах, що не є типовими. Зокрема, антиконкурентні дії виявляються в наступному:
1. ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" використовують однакову мережу АЗС при поданні своїх пропозицій. У поданих документах, пропоновані АЗС та відстані до них учасника ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" є однаковими.
2. В поданих документах учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" виявляються однакові формулювання тексту та навіть граматичні помилки. Зокрема, в
- протоколі загальних зборів учасників ТОВ «ОЛІС ОІЛ» від 16.11.2020 в п. 2 (надання згоди керівнику) файл «Рішення учасників» та
- протоколі позачергових загальних зборів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" від 03.11.2020р. питання 1 Файл «7_рішення власника»
В документах зазначено ідентичний текст щодо надання Товариству згоду та директору Товариства на вчинення значного правочину. В даному тексті всі формулювання ідентичні (змінено лише назву посади та прізвище, ім’я та по батькові). Див. порівняльну таблицю в Додатку № 1.
3. В поданих документах учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" виявляються однакові формулювання тексту. Зокрема, в
- гарантійний лист щодо строку та номіналу талонів учасників ТОВ «ОЛІС ОІЛ» від 17.11.2020р. вих № 14/08ДБ файл «Гарантія про обслуговування на АЗС» та
- гарантійний лист щодо строку та номіналу талонів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" від 03.11.2020р. вих. № 26 питання 1 Файл «26_номінал та строк глуско».
В даних документах зазначене ідентичне формулювання тексту довідок. Окрім цього в довідці ТОВ «ОЛІС ОІЛ» навіть не змінили назву іншого з учасника, внаслідок чого на власному бланку ТОВ «ОЛІС ОІЛ» гарантував поставку від імені іншого пов'язаного учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА". Див. порівняльну таблицю в Додатку № 1.
Варто зазначити, що за звичайних умов, коли учасники є незалежними, то і текст документів є різним. Відповідні документи не могли бути один одному відомі, тому що сам текст документів стає відомий лише після їх оприлюднення на сайті електронного майданчика, тобто вже після складання та підписання відповідних документів. У вищезазначених документах а також ряду інших зазначено ідентичні тексти документів, що були би не можливим коли ці документи готувалися незалежно один від одного. Наявність ідентичних текстів свідчить про те, що їх готували одні і тіж люди, а учасники є пов’язаними між собою особами та вдаються до антиконкурентних дій.
Водночас, Замовник підійшов вибірково до розгляду тендерних пропозицій учасників та в досить прискіпливій формі на підставі формальних та надуманих підстав відхилив пропозиції інших учасників та Товариства, та не допустив їх до участі у аукціону, в той же час Замовник не звернув увагу такі явні недоліки документів ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", що свідчить що вони готувалися за взаємним узгодженням.
Такими діями, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель, зокрема такі принципи як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання даних принципів дозволило би всім учасникам взяти участь в закупівлі та надати свої конкурентні ціни, що дало би можливість Замовнику обрати найнижчу з можливих ціну.
Таким чином, Замовник створив штучні та необгрунтовані перешкоди для учасників закупівель з метою допустити до оцінки лише обраних учасників (ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА") та дискваліфікувавши інших.
У зв’язку з цим, враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення законодавства під час проведення державної закупівлі UA2020-10-09-006278-b та
2. допустити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону.
У випадку, не усунення вчасно порушень та не допуску учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону, будемо змушені оскаржувати дане рішення та вживати інших передбачених законом заходів щодо притягнення до відповідальності винних осіб.
Розгорнути
Згорнути
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-006278-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі - Товариство) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі.
17.11.2020р. (до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій) Товариство подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель.
14.12.2019р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій (далі - Рішення), яким з надуманих та формальних підстав пропозиції Товариства та інших учасників було відхилено, а допущено до аукціону лише пропозиції 2 учасників:
- ТОВ "ОЛІС ОІЛ";
- ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА".
Аналогічна ситуація була також по іншій закупівлі № UA-2020-07-30-001643-c, де пропозиції інших учасників були необгрунтовано відхилені, а допущені до аукціону знову ж таки пропозиції лише 2 учасників ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА".
Відповідно п. 7 ч. 1ї ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Так з поданих ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" документів, що загружені в електронну систему випливає, що ці 2 учасника є пов’язаними особами та вдалися до антиконкурентних дій.
Пов’язаність осіб та відповідно антиконкурентні дії проявляються в тому, що документи, що подавалися учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" часто схожі за змістом, а інколи навіть містять однакові формулювання в документах, що не є типовими. Зокрема, антиконкурентні дії виявляються в наступному:
1. ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" використовують однакову мережу АЗС при поданні своїх пропозицій. У поданих документах, пропоновані АЗС та відстані до них учасника ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" є однаковими.
2. В поданих документах учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" виявляються однакові формулювання тексту та навіть граматичні помилки. Зокрема, в
- протоколі загальних зборів учасників ТОВ «ОЛІС ОІЛ» від 16.11.2020 в п. 2 (надання згоди керівнику) файл «Рішення учасників» та
- протоколі позачергових загальних зборів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" від 03.11.2020р. питання 1 Файл «7_рішення власника»
В документах зазначено ідентичний текст щодо надання Товариству згоду та директору Товариства на вчинення значного правочину. В даному тексті всі формулювання ідентичні (змінено лише назву посади та прізвище, ім’я та по батькові). Див. порівняльну таблицю в Додатку № 1.
3. В поданих документах учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" виявляються однакові формулювання тексту. Зокрема, в
- гарантійний лист щодо строку та номіналу талонів учасників ТОВ «ОЛІС ОІЛ» від 17.11.2020р. вих № 14/08ДБ файл «Гарантія про обслуговування на АЗС» та
- гарантійний лист щодо строку та номіналу талонів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" від 03.11.2020р. вих. № 26 питання 1 Файл «26_номінал та строк глуско».
В даних документах зазначене ідентичне формулювання тексту довідок. Окрім цього в довідці ТОВ «ОЛІС ОІЛ» навіть не змінили назву іншого з учасника, внаслідок чого на власному бланку ТОВ «ОЛІС ОІЛ» гарантував поставку від імені іншого пов'язаного учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА". Див. порівняльну таблицю в Додатку № 1.
Варто зазначити, що за звичайних умов, коли учасники є незалежними, то і текст документів є різним. Відповідні документи не могли бути один одному відомі, тому що сам текст документів стає відомий лише після їх оприлюднення на сайті електронного майданчика, тобто вже після складання та підписання відповідних документів. У вищезазначених документах а також ряду інших зазначено ідентичні тексти документів, що були би не можливим коли ці документи готувалися незалежно один від одного. Наявність ідентичних текстів свідчить про те, що їх готували одні і тіж люди, а учасники є пов’язаними між собою особами та вдаються до антиконкурентних дій.
Водночас, Замовник підійшов вибірково до розгляду тендерних пропозицій учасників та в досить прискіпливій формі на підставі формальних та надуманих підстав відхилив пропозиції інших учасників та Товариства, та не допустив їх до участі у аукціону, в той же час Замовник не звернув увагу такі явні недоліки документів ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", що свідчить що вони готувалися за взаємним узгодженням.
Такими діями, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель, зокрема такі принципи як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання даних принципів дозволило би всім учасникам взяти участь в закупівлі та надати свої конкурентні ціни, що дало би можливість Замовнику обрати найнижчу з можливих ціну.
Таким чином, Замовник створив штучні та необгрунтовані перешкоди для учасників закупівель з метою допустити до оцінки лише обраних учасників (ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА") та дискваліфікувавши інших.
У зв’язку з цим, враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення законодавства під час проведення державної закупівлі UA2020-10-09-006278-b та
2. допустити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону.
У випадку, не усунення вчасно порушень та не допуску учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону, будемо змушені оскаржувати дане рішення та вживати інших передбачених законом заходів щодо притягнення до відповідальності винних осіб.
Рішення замовника: Очікується
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-12-18-000006 • 95fe94f9a94c4d7b94f6fca346bb218f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-12-18
•
16:43
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
09 жовтня 2020року Комунальним підприємством "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та оприлюднено тендерну документацію з наступними змінами (далі – Тендерна документація).
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-006278-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі - Товариство) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі.
17.11.2020р. (до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій) Товариство подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель.
14.12.2019р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій (далі - Рішення), яким з надуманих та формальних підстав пропозиції Товариства та інших учасників було відхилено, а допущено до аукціону лише пропозиції 2 учасників:
- ТОВ "ОЛІС ОІЛ";
- ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА".
Аналогічна ситуація була також по іншій закупівлі № UA-2020-07-30-001643-c, де пропозиції інших учасників були необгрунтовано відхилені, а допущені до аукціону знову ж таки пропозиції лише 2 учасників ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА".
Відповідно п. 7 ч. 1ї ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Так з поданих ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" документів, що загружені в електронну систему випливає, що ці 2 учасника є пов’язаними особами та вдалися до антиконкурентних дій.
Пов’язаність осіб та відповідно антиконкурентні дії проявляються в тому, що документи, що подавалися учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" часто схожі за змістом, а інколи навіть містять однакові формулювання в документах, що не є типовими. Зокрема, антиконкурентні дії виявляються в наступному:
1. ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" використовують однакову мережу АЗС при поданні своїх пропозицій. У поданих документах, пропоновані АЗС та відстані до них учасника ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" є однаковими.
2. В поданих документах учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" виявляються однакові формулювання тексту та навіть граматичні помилки. Зокрема, в
- протоколі загальних зборів учасників ТОВ «ОЛІС ОІЛ» від 16.11.2020 в п. 2 (надання згоди керівнику) файл «Рішення учасників» та
- протоколі позачергових загальних зборів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" від 03.11.2020р. питання 1 Файл «7_рішення власника»
В документах зазначено ідентичний текст щодо надання Товариству згоду та директору Товариства на вчинення значного правочину. В даному тексті всі формулювання ідентичні (змінено лише назву посади та прізвище, ім’я та по батькові). Див. порівняльну таблицю в Додатку № 1.
3. В поданих документах учасниками ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" виявляються однакові формулювання тексту. Зокрема, в
- гарантійний лист щодо строку та номіналу талонів учасників ТОВ «ОЛІС ОІЛ» від 17.11.2020р. вих № 14/08ДБ файл «Гарантія про обслуговування на АЗС» та
- гарантійний лист щодо строку та номіналу талонів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" від 03.11.2020р. вих. № 26 питання 1 Файл «26_номінал та строк глуско».
В даних документах зазначене ідентичне формулювання тексту довідок. Окрім цього в довідці ТОВ «ОЛІС ОІЛ» навіть не змінили назву іншого з учасника, внаслідок чого на власному бланку ТОВ «ОЛІС ОІЛ» гарантував поставку від імені іншого пов'язаного учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА". Див. порівняльну таблицю в Додатку № 1.
Варто зазначити, що за звичайних умов, коли учасники є незалежними, то і текст документів є різним. Відповідні документи не могли бути один одному відомі, тому що сам текст документів стає відомий лише після їх оприлюднення на сайті електронного майданчика, тобто вже після складання та підписання відповідних документів. У вищезазначених документах а також ряду інших зазначено ідентичні тексти документів, що були би не можливим коли ці документи готувалися незалежно один від одного. Наявність ідентичних текстів свідчить про те, що їх готували одні і тіж люди, а учасники є пов’язаними між собою особами та вдаються до антиконкурентних дій.
Водночас, Замовник підійшов вибірково до розгляду тендерних пропозицій учасників та в досить прискіпливій формі на підставі формальних та надуманих підстав відхилив пропозиції інших учасників та Товариства, та не допустив їх до участі у аукціону, в той же час Замовник не звернув увагу такі явні недоліки документів ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", що свідчить що вони готувалися за взаємним узгодженням.
Такими діями, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель, зокрема такі принципи як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання даних принципів дозволило би всім учасникам взяти участь в закупівлі та надати свої конкурентні ціни, що дало би можливість Замовнику обрати найнижчу з можливих ціну.
Таким чином, Замовник створив штучні та необгрунтовані перешкоди для учасників закупівель з метою допустити до оцінки лише обраних учасників (ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА") та дискваліфікувавши інших.
Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
У зв’язку з цим, враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Розглянути дане повідомлення щодо можливого порушення Замовником процедури закупівлі, зокрема в частині проведення кваліфікації учасників та не правомірного недопуску до аукціону тендерних пропозицій Товариства під час проведення державної закупівлі № UA2020-10-09-006278-b.
2. Провести контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель по закупівлі № UA2020-10-09-006278-b на наявність можливих порушень в діях Замовника.
3. У випадку виявлення порушень в діях Замовником під час процедури проведення закупівлі № UA2020-10-09-006278-b, вжити заходи реагування та притягнути винних осіб до відповідальності.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 грудня 2020
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ДІ ЕМ СІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
43 848 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2020 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 09:42
|
ДУ на розірвання дог 07Т.pdf | укладений |
29 липня 2021 09:38
|
ЗВІТ виконання (розірвання) 07Т.docx | укладений |
29 липня 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 13:20
|
Зміни 07Т.docx | зміни до договору |
09 квітня 2021 13:18
|
ДУ3 дог.07Т.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 10:20
|
Зміни 07Т.docx | зміни до договору |
22 лютого 2021 10:18
|
ДУ2 дог.07Т.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 08:58
|
Зміни 07Т.docx | зміни до договору |
26 січня 2021 08:55
|
ДУ1 дог.07Т.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:37
|
Договір №07Т дизельне паливо.pdf | укладений |
06 січня 2021 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію: Номер додаткової угоди: 1 Сума договору після внесення змін: 43 848 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1765410,62802 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 07Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію: Номер додаткової угоди: 2 Сума договору після внесення змін: 43 848 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1660542,98643 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 07Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару, у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, з урахуванням того, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію* Номер додаткової угоди: 3 Сума договору після внесення змін: 43 848 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1540498,9605 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 07Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |