Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області. Коригування
Очікувана вартість
148 997 476,00 UAH
UA-2020-11-30-004951-c 8910b836ddd6418d9208a90f617f7778
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутенко Надія Леонідівна

380459749706 buchaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Бутенко Надія Леонідівна
380459749706
buchaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 11:39
Очікувана вартість: 148 997 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 744 987,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 744987 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Малиновського, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Порядок та строки фінансування за цим Договором визначаються Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», умовами цього Договору та узгодженим Сторонами Планом фінансування виконаних робіт, який є невід`ємною частиною Договору. План фінансування виконаних робіт складається з урахуванням Календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Порядок та строки фінансування за цим Договором визначаються Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», умовами цього Договору та узгодженим Сторонами Планом фінансування виконаних робіт, який є невід`ємною частиною Договору. План фінансування виконаних робіт складається з урахуванням Календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 90 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 17:19
ТД ЗОШ 1 30.11.2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000074 ● 9ae51e10b18a4270b0a77956272a23b4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-11-30-004951-c 30.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:34:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м. Буча Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-30-004951-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-02 14:43:41

Щодо надання пояснень

Відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації та додатку до експертного звіту за проектом "Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області. Коригування" було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 131 117 614,96
UAH з ПДВ
131 117 614,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 133 352 741,00
UAH з ПДВ
133 352 741,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 147 881 482,25
UAH з ПДВ
147 881 482,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 19:31
Електронний підпис
23 грудня 2020 19:30
Довідки МВС.pdf
23 грудня 2020 19:30
Довідка.zip
23 грудня 2020 19:30
Довідка банкрутство.pdf
23 грудня 2020 19:30
public_doc.pdf
23 грудня 2020 19:30
public_doc.p7s
15 грудня 2020 18:58
Електронний підпис
15 грудня 2020 18:41
Відгук Бориспіль.pdf
15 грудня 2020 18:41
Акти 37-14.2_5-10 за 2019.pdf
15 грудня 2020 18:41
Акти 37-14.2_5-10 за 2017.pdf
15 грудня 2020 18:41
13. Інші документи.pdf
15 грудня 2020 18:41
7. Кошторис_частина 4.pdf
15 грудня 2020 18:41
7. Кошторис_частина 3.pdf
15 грудня 2020 18:41
7. Кошторис_частина 2.pdf
15 грудня 2020 18:41
7. Кошторис_частина 1.pdf
15 грудня 2020 18:41
5. Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2020 18:41
4.3 Наявність досвіду.pdf
15 грудня 2020 18:41
3. Свідоцтво_Витяг ПДВ.pdf
15 грудня 2020 18:41
2. Статут.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 22:43
Електронний підпис
15 грудня 2020 22:39
38 Кошторис.rar
15 грудня 2020 17:38
60 Санкції загальна.pdf
15 грудня 2020 17:38
57 Витяг з ЄДР.pdf
15 грудня 2020 17:38
50 Врахування ПДВ.pdf
15 грудня 2020 17:38
46-5 Копія ISO завірена.pdf
15 грудня 2020 17:38
Протокол Н1.7Z
15 грудня 2020 17:38
Наказ Фролова Ю.1.7Z
15 грудня 2020 17:38
Лист для клієнті1.7z
15 грудня 2020 17:38
Лист Банк.pdf
15 грудня 2020 17:38
Довідка покриття.pdf
15 грудня 2020 17:38
Гарантія 11945-20.7z
15 грудня 2020 17:38
Витяг із Статут1.7z
15 грудня 2020 17:38
виписка.pdf
15 грудня 2020 17:38
Банківська ліцензі1.7z
15 грудня 2020 17:38
oledata.mso
15 грудня 2020 17:38
40 Ліцензія АВК 2020.pdf
15 грудня 2020 17:38
31 Довідка Про Санкції.pdf
15 грудня 2020 17:38
4 Протокол на підпис.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 16:42
Буча частина 2.pdf
15 грудня 2020 16:42
Буча частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Переможець 131 117 614,96
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
131 117 614,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2023 14:59
ДУ 10 1070.pdf зміни до договору
11 січня 2023 14:14
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 11:45
ДУ 9 № 1070.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 11:42
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 14:56
ДУ 8 до договору 1070.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 14:42
ДУ 7 до договору 1070.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 15:12
ДУ 6 до договору 1070.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 14:34
ДУ №5 до договору 1070.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 15:02
ДУ 4 Д1070.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 11:52
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 травня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 13:43
ДУ 2 1070.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:56
ДУ 1 1070.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:33
Д 1070.pdf укладений
29 грудня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Залучення інженера-консультанта
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до Додатку №2 - календарний графік виконаних робіт до Договору.
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку №3 - план фінансування виконаних робіт до Договору
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Додатку №3- план фінансування виконаних робіт до Договору.
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1070
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML